Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#735593 https://www.newsauto.gr/offers/anakinos ... wsauto-gr/
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#739434 Ακολουθεί μακροσκελής δημοσίευση, η οποία όμως θα ΜΟΥ κάνει πολύ μεγάλη διαφορά, οπότε σας εκλιπαρώ γονυπετής να αφιερώσετε λίγο χρόνο και να βοηθήσετε τον ενδεή συνάνθρωπο (ναι, εμένα).

Πρώτο ερώτημα:
Ας πούμε ότι θα μπορούσατε να σχεδιάσετε το ιδανικό site αυτοκινήτου. Τι θα θέλατε να περιλαμβάνει; Πέρα από δοκιμές, νέα, ρεπορτάζ, δοκιμές μακράς διαρκείας, τι άλλο θα θέλατε; Τι λείπει σήμερα από τον ελληνικό χώρο;

Δεύτερο ερώτημα: ποια μορφή σελίδας σάς βολεύει;

1. Η Ισμήνη Φαμπιάτου έχει ένα πολύ συγκεκριμένο μοτίβο: εισαγωγή-εξωτερική εμφάνιση-εσωτερικό-χώροι/άνεση-κινητήρες-ανάρτηση/φρένα-στην πόλη-στον αυτοκινητόδρομο-στρίβοντας-συμπέρασμα, υπέρ και κατά, αλλά καθόλου βαθμολογία και πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών.


2. Το Drive έχει ένα ρέον κείμενο και το διακόπτει από φωτογραφίες


3. Το GoCar έχει επίσης ρέον κείμενο, αλλά διακόπτεται από ενδιάμεσους τίτλους, που όμως δε χωρίζουν το κείμενο σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες. Ούτε βαθμολογία, ούτε πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών, ούτε υπέρ-κατά.


4. Το Car and Driver έχει ρέον κείμενο, αλλά βάζει και βαθμολογία με άριστα το 10


5. To αγγλικό EVΟ ξεκινάει με αστεράκια στην κορυφή, οπότε δίνει σαφή αξιολόγηση από την πρώτη στιγμή. Ακριβώς από κάτω έχει τα υπέρ και τα κατά, ακολουθεί ρέον κείμενο χωρίς υποκατηγορίες


6. To αγγλικό Car έχει πάλι άμεση πληροφορία από την αρχή (με περισσότερα αστεράκια κι ερωτήσεις στην αρχή που ιντριγκάρουν) και με κάποιες υποτυπώδεις υποενότητες στο κείμενο.


7. To ελληνικό Car δεν έχει καμία από τις παραπάνω πληροφορίες, έχει ρέον κείμενο που διακόπτεται συνέχεια από τεράστιες φωτογραφίες. Μόνο πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών στο τέλος. Νομίζω ότι είναι λίγο κουραστικό.


8. Το ελληνικό Autocar δεν έχει μορφή σελίδας, αλλά ηλεκτρονικού περιοδικού. Βολεύει;


9. To αγγλικό Autocar δίνει αμέσως τη γενική αξιολόγηση, ένα συμπέρασμα και μετά ρέον κείμενο, με τον πίνακα των τεχνικών χαρακτηριστικών στη μέση κι όχι στο τέλος.


10. Οι 4Τροχοί έχουν ρέον κείμενο με σχετικά παλιομοδίτικη σχεδίαση σελίδας, αλλά παραθέτουν όλες τις τιμές στο τέλος της δοκιμής. Κάτι χρήσιμο για όποιον όντως ψάχνει για αμάξι, αλλά ουσιαστικά αδιάφορο για τον πωρωμένο, που ενημερώνεται από γούστο κι όχι από ανάγκη.


11. To Carwow είναι προσανατολισμένο στον αγοραστή, όχι στον μερακλή, αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι έχει πολλή πληροφορία.


12. O Στέφου έχει υποενότητες, δίνει σαφή βαθμολογία (αν και μου φαίνεται λίγο τραβηγμένη, π.χ. 8,7 στα 10) και συμπέρασμα, αλλά στο τέλος. Αν κι αποτελείται από ένα άτομο, μάλλον είναι η πιο καλοστημένη προσπάθεια από τις ελληνικές, η πιο επαγγελματική.


Ποια διάταξη βολεύει περισσότερο; Μπορείτε να συνδυάσετε στοιχεία από περισσότερες σελίδες, δηλαδή για παράδειγμα: το ιδανικό θα ήταν να υπάρχει η πληροφόρηση που φαίνεται να δίνουν οι Άγγλοι (αστεράκια στην κορυφή, υπέρ και κατά, κάποιο μικρό συμπέρασμα) με την πλήρη καταγραφή των εκδόσεων και τιμών που έχουν οι 4Τροχοί.

Τρίτο ερώτημα:
μήπως όλα τα παραπάνω είναι περιττά κι ο κόσμος χρειάζεται απλώς περισσότερα βιντεάκια στο YouTube; Τι αντιπροσωπεύουν οι σελίδες και τι το YouTube στην ενασχόλησή σας με τα αυτοκίνητα;

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και τον κόπο σας.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#739455 Εκφώνηση Γεωργιάδη gocar και κείμενο ΣΧ.
Από αναγνώστες δεν ξέρω τι θα ψαρέψει αλλά θεωρώ δεδομένη χορηγία από φαρμακευτικές.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#739474 Γενικά δεν πολυδιαβαζω αλλά μου λείπει ας πούμε το συναίσθημα. Είχα διαβάσει από autoholix για ένα ιστορικό Citroen και κάτι εμπειρίες και μου είχε αρέσει πολύ ο τρόπος γραφής της.

Θα ήθελα να έχει περιπλανήσεις τύπου Ξιφ με διαφορετικά αυτοκίνητα κάθε φορά.

Βίντεο δεν μου αρέσουν καθόλου. Μου είναι πιο εύκολο στην δουλειά να ξεκλεψω 10 λεπτά να διαβάσω ένα κειμενακι παρά ν αραξω βλέποντας βίντεο.



< >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#739476 Περιπλανήσεις τύπου Ξενοφώντα κάνει μόνο ο ίδιος. Αν έμενε στην Αθήνα, κάτι θα μπορούσαμε να κάνουμε. Βιάστηκε να φύγει!
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#739515 Έχω την εντύπωση πως ακόμη και αυτοί που έχουν ένα ρέον κείμενο, όπως το Drive, ακολουθούν παρόλα αυτά μια στάνταρ δομή, απλά δεν βάζουν τίτλους. Ο λόγος ίσως είναι είτε ότι το παίρνουν copy-paste από το περιοδικό, είτε ότι είναι μικρό το κείμενο οπότε δεν υπάρχει λόγος να βάλουν τίτλους στις κατηγορίες. Προσωπικά, αν το κείμενο είναι αρκετά μεγάλο, θα μου άρεσε να υπάρχουν οι τίτλοι.
Σχετικά με την βαθμολογία, μου αρέσει αρκετά η βαθμολόγηση του Mat "Avoid, Consider, Shortlist, Buy". Η βαθμολόγηση με ακρίβεια μου φαίνεται εντελώς περιττή.
Όσο για το τι προτιμώ, στο internet συνήθως παρακολουθώ βιντεάκια στο youtube και δεν μπαίνω στην διαδικασία να διαβάσω κείμενα. Προτιμώ τα έντυπα, μιας και αγοράζω το Drive και πολύ πιο σπάνια τους 4Τ.
Θα μου άρεσαν αρκετά κείμενα όπως του Πολίτη παλιότερα στο Drive, ή όπως του Ξενοφώντα. Και δεν νομίζω πως ο Ξενοφών χρειάζεται να βρίσκεται στην Αθήνα για να γράφει τα κείμενα και τις περιπέτειες του στα Ελληνικά βουνά! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#739518 Εγώ πλέον δεν διαβάζω παρά σπάνια κείμενα για αυτοκίνητα, και ειδικά για νέα μοντέλα, ακόμη σπανιότερα. Για κάνα ηλεκτρικό, θα δω το Carwow που κάνουν σωστή δουλειά και δεν μασάνε τα λόγια τους. Όλα τα ελληνικά ακριβώς εκεί πάσχουν.
Βέβαια, αν τα λες έξω από τα δόντια, στο τέλος δεν θα σου δίνουν αυτοκίνητο για να δοκιμάσεις...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#739529 Δεν διαβαζω πλεον, μου μοιαζουν ολα τοσο στυλιζαρισμενα με μια προσπαθεια να μη θιγει κανεις.

Προτιμω βιντεο απο το Carwow και το Autogefuel που και αναλυτικοι ειναι και τα λενε ολα. Επισης η βαθμολογια δεν λεει κατι σε εμενα, αφου ολα ειτε θα εχουν απο 4 αστερια και πανω ειτε απο 8/10 και πανω.

Προτιμω την "βαθμολόγηση του Mat "Avoid, Consider, Shortlist, Buy" οπως εγραψε κι ο axel12p.