Νίκος Παππάς έγραψε:Συμφωνω σε ολα. Αλλα κατι ρε φιλε με εκανε εκει στο τελος να πω, αυτος ειναι ο GOAT και τα υπολοιπα ειναι κουραφεξαλα.
Ισως γιατι εκανε παπαδες οταν πρωτοεμφανιστηκε, ισως για τα 5 χρονια στην Σκουντερια μεχρι την κουπα, ισως για την απογειωση μετα, ισως γιατι δεν εκανε κανενα καραγκιοζιλικι οπως αλλοι. Προστατεψε την οικογενεια του οσο κανεις και τελικα φανηκε οτι αλλη εικονα ειχε στην πιστα και εντελως διαφορετικη εξω απο αυτην
Δε μπορεί να αμφισβητηθεί η αξία του Σούμι και η all-time great θέση του, και οι λόγοι γι'αυτό είναι ΠΑΡΑ πολλοί. Από τις τρελές επιδόσεις με μπόλικα δύστροπα μονοθέσια ανά τα χρόνια, ειδικά στη Σκουντερία όπου από το '96 μέχρι και το '00 κατέθεσε απίστευτη ψυχή και δουλειά. Ακόμη και τα χρόνια της κυριαρχίας η συμμετοχή του σε αυτό ήταν κομβική, και δεν ήταν oυρανοκατέβατο πχ το '04 όπου διέλυσε τα πάντα. Ήταν το απόσταγμα ΠΟΛΛΗΣ δουλειάς.
Η αξία ενός οδηγού του επιπέδου του Σούμι εν συγκρίσει με τον "average" οδηγό είναι ακριβώς αυτή που είδαμε όταν έσπασε το πόδι του και ο Ίρβαιν βγήκε στη μάχη με τον Μίκα. Πολύ απλά δεν ήταν αρκετός για να κάνει αυτά που έκανε ο ομόσταυλός του. Ακόμη και το '06, όπου έκανε τη λακαμία στον Αλόνσο στο Μονακό, εξιλεώθηκε από τελευταίος, πέμπτος. Ύψος και βάθος. Εκφραστής της τηλεμετρίας και της ομάδας, και όμως απίστευτος στο βρεγμένο και στα δύσκολα.
Τώρα, επί προσωπικού, μου άρεσε ο Σούμι; Όχι, δε θα το έλεγα ότι τον πήγαινα με χίλια. Όταν έβλεπα πιτσιρικάς, ο αγαπημένος μου οδηγός ήταν ο Μοντόγια. Από κει και πέρα, αν και για μένα η κουβέντα για τον goat δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, σε μια λίστα της πλάκας που είχα γράψει είχα τον Σούμι 2ο - 3ο, όμως προτιμώ το σύστημα με tiers, και εκεί είναι σίγουρα στο tier 1, μαζί με Κλαρκ, Σένα, Προστ, κοκ.
Τα δύο σέντσια ενός άσχετου από F1.