Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#718857 Ωραιος! Τι ωραίος, καταπληκτικός!

Δεν θυμάμαι ποτε βγήκα να οδηγήσω μόνος και μόνο για αυτό.



Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#718861 Όλα καλά , και το αμάξι και η περιγραφή
Αλλά ελληνική Τοσκάνη η Βοιωτία;;;
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#718862 Αν κάνεις μια περιήγηση στο φωτό υλικό του, θα δεις ότι ναι μεν απέχει στο βιοτικό (βοιωτικό) επίπεδο, αλλά δίνει υπέροχα κάδρα με τις εναλλαγές επιπέδων, λόφων καλλιεργειών κτλ.

Επίσης σε κουβέντα μου είπε ότι το αμάξι πρέπει να είναι 1700 συν τόσα μοτεράκια μηχανισμών άρα το κοντά στους δύο τόνους βάρος είναι αληθές. 3λιτρα κινητήρας ο Β58, με τα 326 άλογα και 45 kgm ροπής.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#718863 Για μένα Τοσκάνη είναι οι λόφοι των Γρεβενών

Και γενικά την Βοιωτια δεν … μπορεί να την αδικώ αλλά είναι το λιγότερο αγαπημένο κομμάτι
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#718865 Μπράβο Ξενοφώντα!!

Το καλύτερο «οδήγησα» , που θυμάμαι.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#718866 Ωραία τα χιμπριντ και τα μικρά τούρβο με τους ελάχιστους ρύπους, αλλά ο συνδυασμός κυβικά+τούρβο+αυτό το κιβώτιο είναι δυνατή ντρόγκα.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#718870 Αν ληφθεί υπόψη και το tuning potential του B58, καθιστά ένα τέτοιο αυτοκίνητο keeper "για μία ζωή" :inlove:
Ειδικά το συγκεκριμένο με τόσο σωστό εξοπλισμό, δεν το πουλάς εύκολα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#718882
JimClark έγραψε:Αν κάνεις μια περιήγηση στο φωτό υλικό του, θα δεις ότι ναι μεν απέχει στο βιοτικό (βοιωτικό) επίπεδο, αλλά δίνει υπέροχα κάδρα με τις εναλλαγές επιπέδων, λόφων καλλιεργειών κτλ.

Επίσης σε κουβέντα μου είπε ότι το αμάξι πρέπει να είναι 1700 συν τόσα μοτεράκια μηχανισμών άρα το κοντά στους δύο τόνους βάρος είναι αληθές. 3λιτρα κινητήρας ο Β58, με τα 326 άλογα και 45 kgm ροπής.


1610 κιλα το δηλωνουν βαλε και μερικα εξτρα, πχ η ηλιοροφη ειναι 15 κιλα συν, μαξ αν εχει πολλα εξτρα ειναι 1700 μαξ.
2 τοννους με τιποτα.
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#718883 Πολύ πολύ ωραίο κείμενο. Φοβερή ροή λόγου. Μας κράτησες μέχρι την τελευταία λέξη. Παρεμπιπτόντως το drive ζητάει συνεργάτες!!!! Βρε λες να στείλεις ένα cv;;;

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#718885
nascar1 έγραψε:Πολύ πολύ ωραίο κείμενο. Φοβερή ροή λόγου. Μας κράτησες μέχρι την τελευταία λέξη. Παρεμπιπτόντως το drive ζητάει συνεργάτες!!!! Βρε λες να στείλεις ένα cv;;;

+1
:metalo:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#718896 Και να πεινάσω και Αθήνα...

Α... όλα και όλα ε;

Εν τω μεταξύ καθώς το έγραφα έπεσα στο κλασσικό τριπάκι εκφράσεων του Ελ. αρθρογράφου που κινείται βάσει εκφράσεων και εκφραστικών αξόνων. Και θυμήθηκα το αφιέρωμα του James may στην 159 (ή Brera ήταν; ) νομίζω που ειχε βάλει στοίχημα να παρουσιάσει αμάξι χωρίς να χρησιμοποιήσει τη λέξη "soul" και τα συναφή.

Φαντάζομαι αν οδηγούσα καμιά Giulia GTV, θα υπέκυπτα και εγώ. :lol:
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#718900 Ωραίο παρουσίαση ,αλλά κ ωραίο εργαλείο σε ωραίες διαδρομές...

Απορία για το βάρος. Αναφέρθηκε έξτρα βάρος για ηλιοροφή 15 κιλά. Είναι πανοραμική? Γιατί σε άλλο αυτοκίνητο σε πανοραμική είχε βάρος παραπάνω από το χωρίς πανοραμική 150 κιλά για ενίσχυση της δομικής ακαμψίας κ ασφάλειας. Δεδομένα του κατασκευαστή αφορά το yaris.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#718949 Ωραία παρουσίαση, όπως πάντα και μου έφερε χαμόγελο. Μου θύμισε το πολιτιστικό σοκ όταν πήρα την 5άρα BMW προερχόμενος από Lada Samara και Mercedes 200/8 του 1966. Πως ακούει, πως δεν ακούγεται, πως κυλάει-ταξιδεύει, πως στρίβει, πως φρενάρει, πως επιταχύνει, σχεδίαση, υλικά, μηχανισμοί κλπ.
Το πρόβλημά βέβαια είναι ότι μετά πας στα άλλα, στα κοινά αυτοκίνητα και σου φαίνονται κάπως λίγα...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#718963 όπως πάντα η περιγραφή σε κάνει να νομίζεις ότι είσαι μαζι του!!! στο αυτοκίνητο!!!
εγώ πάλι έπαθα το αντίθετο όταν μετά από 140000 χλμ με το 3λτρο Thesis, στηΜ.Ανατολη για 7 χρόνια γύρισα στο μικροσκοπικο Aygo, που για αστικό περιβάλλον είναι ιδανικό, γιατί χωράει παντού και οι διαδρομές μικρές.

< Note >