Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#718941 BMW E39 520iA με 193.000χλμ,. Μου το έκανε 2-3 φορές τις τελευταίες μέρες. Όταν πέφτει η στάθμη του καυσίμου κάτι διακοπές μέχρι σημείου να σέρνεται με 20χλμ και να μην ανεβάζει στροφές ούτε ακίνητος, χωρίς φορτίο. Την πρώτη φορά σκέφτηκα κακή ποιότητα βενζίνης που είχε ξεμείνει 1,5 χρόνο και που έφτιαξε μόλις έβαλα φρέσκια, τη δεύτερη που μπήκα στη ρεζέρβα σκέφτηκα σκουπιδάκια που ευτυχώς έφτιαξε αμέσως με φρέσκο καύσιμο και την τρίτη πριν από λίγο που επίσης έφτιαξε με φρέσκο καύσιμο μου ήρθε η αναλαμπή. Μάλλον αντλία καυσίμου πρέπει να είναι που ψύχεται από το καύσιμο οπότε όταν πέφτει η στάθμη με τις ζέστες ζορίζεται.
Πώς μπορώ να το επιβεβαιώσω και χρειάζεται να αλλαχτεί άμεσα ή κάποτε ή αρκεί απλά να μην αφήνω να πέφτει η στάθμη καυσίμου το καλοκαίρι;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#718945 πηγαινε να σου μετρησουν πιεση βενζινης,ενω θα το εχεις αφησει με χαμηλη σταθμη ωστε να το κανει.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#719814
dimviii έγραψε:πηγαινε να σου μετρησουν πιεση βενζινης,ενω θα το εχεις αφησει με χαμηλη σταθμη ωστε να το κανει.
Αυτό θα ήταν ο καλύτερος τρόπος επιβεβαίωσης αλλά όταν το κάνει δεν μπορώ να φτάσω στο συνεργείο, κυριολεκτικά κούτσα κούτσα με 20χλμ, τρέμω αν δεν είναι ίσιωμα ή κατηφόρα, απλά μπαίνω στο πρώτο βενζινάδικο. Και δεν θέλω να το ξανακάνει, φοβάμαι μην τυχόν τα παίξει τελείως και μείνω ή ότι θα σβήσει και μετά θα περιμένω μισή ώρα να κρυώσει. Ίσως ενώ έχω συνεννοηθεί με το συνεργείο να με περιμένουν να έχω και μπιτονάκι μαζί μου. Ή να κάνω γύρω γύρω από το συνεργείο για μισή ώρα μέχρι να το κάνει.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#720946 Άλλο που με ανησύχησε είναι ότι μετά τα πρώτα λίγα λεπτά λειτουργίας τρίζει απίστευτα το σύστημα διεύθυνσης. Όταν στρίβω ακόμα και πολύ λίγο παράγεται ένα πολύ δυνατό κρικ-κρικ-κρικ. Μιλάμε να γυρνάνε να κοιτάξουνε τι σόι χρέπι κάνει τέτοιον ήχο περιμένοντας να λυθεί και να φύγουν κομμάτια στο δρόμο. Κι εγώ φοβόμουνα μην τραβάει ζόρι και μας μείνει στο χέρι και ξαφνικά δεν έχω τιμόνι. Αλλά δεν ήταν κάτι κακό, ούτε καλό βέβαια, έφταιγε η ακινησία και είχε ξεραθεί η κρεμαγιέρα, μόλις την λίπανε ο μηχανικός πίσω στον πολιτισμό ξανά, διορθώνω πορεία χωρίς ντροπή και χωρίς να τρομάζω τα παιδάκια. :innocent:
Σκεφτείτε και αυτό λοιπόν όσοι ακινητοποιείτε το αυτοκίνητο για καιρό. Όπως και όσοι αγοράζετε μτχ που έχει μείνει σε ακινησία. Τα αυτοκίνητα πρέπει να κινούνται, πολλά μπορεί να πάνε λάθος όταν κάθονται.

Το θέμα είναι ότι έχω συγκεντρώσει λίστα με μικρά και μεγάλα πράματα (τακτική συντήρηση αλλά και φθορές βλάβες) που πρέπει να γίνουν στο αμάξι και που τα αναβάλλω για να μην χάνω χρόνο από τις διακοπές μου ή να μην έχω διαθέσιμο αυτοκίνητο τις λίγες μέρες που έρχομαι Ελλάδα. Ευτυχώς βρέθηκε λύση, συνεννοήθηκα με τον φίλο μηχανικό και συμφωνήσαμε ότι θα πάρει το αυτοκίνητο από το σπίτι, θα του φτιάξει όσα συμφωνήσουμε/χρειάζονται και θα το επιστρέψει έτσι ώστε όταν ξαναέρθω να το βρω έτοιμο. Οπότε όταν είναι να ξανακατέβω θα άρω ακινησία, θα κάνω ασφάλιση και θα του στείλω μήνυμα να πάει να το μαζέψει. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#725044 Το τελευταίο τρίμηνο άκουγα έναν θόρυβο σαν να είναι κάτι ξεβιδωμένο στη ρόδα μπροστά δεξιά.
Πήγα στον μηχανικό που μου αλλάζει λάστιχα να το ρίξει μια ματιά, αλλά δε βρήκε κάτι, μου είπε πως προέρχεται μάλλον από την ένωση μεταξύ DPF (φίλτρου σωματιδίων ντίζελ) με τη σωλήνα που οδηγεί στην εξάτμιση.
Χθες το πήγα στον μηχανικό που κάνω τα σέρβις, αυτός που ασχολείται με porsche και bmw. Το κάναμε μια βόλτα και το σηκώσαμε και τσουπ τα μπόσκα σε μία ράβδο.
Θα το πάω τη Δευτέρα να το αλλάξει.
Το είχα καταλάβει ότι είναι κάτι τέτοιο γιατί αφενός έχω 200.000 χλμ, αφετέρου πριν το παρατηρήσω έκανα κάτι ταρζανιές σε δρόμους με μικρές λακούβες και την άκουγαν οι τροχοί…


< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#725052 Κι εγώ έχω θέμα με θορύβους τέτοιου τύπου και ενώ οι μηχανικοί (σχετικοί με BMW) μου είπαν ότι έχει φαγωθεί το κατιτίς και έχει τζόγο, στο ΚΤΕΟ μου είπαν όλα καλά και μάλιστα επιμείνανε ακόμα και αφού τους είπα ότι ο μηχανικός είδε τζόγους, όχι μου λέει είσαι καλά δεν έχεις θέμα....
Ίσως το μέγεθος του τζόγου να έχει να κάνει με τα αυτοκίνητα, σε άλλα να επιτρέπεται λίγος χωρίς να θεωρείται πρόβλημα αλλά στη BMW να είναι σχεδιασμένο με μικρότερες ανοχές.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#728248 Ναι, πάντα μπορείς να επισκευάσεις το σίδερο. Βέβαια θέλει μεγάλη μαστοριά και πολλές εργατοώρες για να το φέρεις σχεδόν όπως ήταν πρίν.
Ιδανικά βρίσκεις τροπέτο, κόβεις το κατεστραμμένο κομμάτι και κολλάς το καινούργιο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#728275 και βεβαια επισκευαζεται.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#728307
PeterPan έγραψε:Το τελευταίο τρίμηνο άκουγα έναν θόρυβο σαν να είναι κάτι ξεβιδωμένο στη ρόδα μπροστά δεξιά.
Πήγα στον μηχανικό που μου αλλάζει λάστιχα να το ρίξει μια ματιά, αλλά δε βρήκε κάτι, μου είπε πως προέρχεται μάλλον από την ένωση μεταξύ DPF (φίλτρου σωματιδίων ντίζελ) με τη σωλήνα που οδηγεί στην εξάτμιση.
Χθες το πήγα στον μηχανικό που κάνω τα σέρβις, αυτός που ασχολείται με porsche και bmw. Το κάναμε μια βόλτα και το σηκώσαμε και τσουπ τα μπόσκα σε μία ράβδο.
Θα το πάω τη Δευτέρα να το αλλάξει.
Το είχα καταλάβει ότι είναι κάτι τέτοιο γιατί αφενός έχω 200.000 χλμ, αφετέρου πριν το παρατηρήσω έκανα κάτι ταρζανιές σε δρόμους με μικρές λακούβες και την άκουγαν οι τροχοί…


< >

Αλλάξαμε τελικά 2 μπάρες μπροστά, αυτές.

Εικόνα

Πως λέγονται στα ελληνικά άραγε? Έψαξα λίγο αλλά δε βρήκα άκρη.
Στα γερμανικά ονομάζεται Koppelstange ή Stabilisator Strebe

Κόστος 220€ περαστικά και εργαλεία μαζί για τις 2.
Εργατοώρα 100€ με ΦΠΑ μέσα, 1,2 ώρες χρέωσε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#728311 μπαρακια ζαμφορ/αντιστρεπτικης

η τιμη για τα περαστικα πολυ ακριβη Πετραν :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#728335
dimviii έγραψε:μπαρακια ζαμφορ/αντιστρεπτικης

η τιμη για τα περαστικα πολυ ακριβη Πετραν :lipsealed:
Ευχαριστώ πολύ dimviii!

Για την τιμή έχεις δίκαιο. Γενικά στη Γερμανία είναι ακριβά τα εργατικά, εκτός αν το κάνεις μαύρα σε Έλληνα/Πολωνό κτλ.

Θα μπορούσα και φθηνότερα είναι η αλήθεια, αν εγώ αγόραζα τα ανταλλακτικά και αν πήγαινα σε άλλον.

Αφενός ο άλλος δε βρήκε το πρόβλημα, αφετέρου τα ανταλλακτικά μου τα πουλά και ο άλλος ακριβά.

Ίσως με τα μισά λεφτά να έκανα τη δουλειά στα μαύρα. Ο μηχανικός αυτός είναι αδερφός ενός συναδέλφου, είναι 55 ετών και έχει συνεργείο που ασχολείται με porsche και bmw. Την εργατοώρα την έχει όσο και τα συνεργεία-αλυσίδες, κάτι ATU συνεργεία δλδ, όπου γενικά δουλεύουν συνήθως αρχάριοι. Γενικώς τον εμπιστεύομαι και έμεινα ευχαριστημένος με την εργασία που έκανε και άλλαξε τα αμορτισέρ στην Ε93, έχει πολύ δουλειά πίσω εξαιτίας της οροφής. Και ενώ έβλεπα κάτι βιντεάκια για βγάλσιμο ταπετσαρίας στο πορτ-παγκάζ κτλ, λυπήθηκα το αμάξι. Παρόλα αυτά δεν ακούω τριγμό και δε χάλασε τίποτα.

Μια που πιάσαμε τις τιμές, μου είπε για 340€+ΦΠΑ για αλλαγή βαλβολινών. Έχω αυτόματο με σχεδόν 200.000 χλμ και δεν τις έχω αλλάξει ακόμη.

Τόσο ακριβή είναι η αλλαγή τους; Εργατοώρα είναι 100€ με ΦΠΑ.

Αυτό είναι το site του. Είναι ωραίος τύπος, ακριβός λίγο.

Μάλλον θα έρθει τις ερχόμενες εβδομάδες να του κάνω ένεση υαλουρονικού οξέως στο ισχίο, μπορεί να μου κάνει καμιά έκπτωση μετά!

< >