Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#702517 Θραύση είχε κάνει η liftback corolla όταν είχε βγει.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#702531 Ε, όλο και κάπου θα μοιάζει. Εμένα στο στυλ μου θυμίζει κάποια Volvo. Αλλά όσο να 'ναι, το σηματάκι Volvo έχει το κατιτίς πιο ελκυστικό σε σχέση με αυτό της Citroen για κάποιους.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#704954 Παρελήφθη με 96χλμ στο κοντέρ !!!
Εκτελεί χρέη αντικατάστατη του 5008 για λίγες μέρες

Ενδιαφέρουσα σύγκριση
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#704969
Anonymous Founder έγραψε:C3 Aircross;


C5 Aircross ειναι.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#704970 C5 aircross
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#704979 A, ωραία, αναμένω εντυπώσεις. Θα ήταν η επιλογή μου αν το έβγαζαν αυτόματο με τον 1.2, αλλά δυστυχώς δεν έπαιζε τότε (και δεν ξέρω τι γίνεται τώρα).
Από εξοπλισμό τι παίζει;
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#718797 Citroen C3 1.2 83 αλογα.

Τι γνωριζουμε για το αυτοκινητο; Απο αξιοπιστια;
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#718886
bibendum έγραψε:Citroen C3 1.2 83 αλογα.

Τι γνωριζουμε για το αυτοκινητο; Απο αξιοπιστια;


Αν μιλάμε για τη 2η γενιά facelift (2013-2016), φαίνεται αναλογικά καλό σε σχέση με τη φήμη του λοχιόσημου:

https://www.whatcar.com/citroen/c3/hatc ... 767/advice
https://www.carbuyer.co.uk/tips-and-adv ... 0-2016-mk2

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#718887 μαλλον το πιο καινουριο πρεπει να λεει.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#720042
bibendum έγραψε:Το τελευταιο facelift, καινουριο λεω.


Σε αυτή τη περίπτωση δεν έχω να προσθέσω κάτι, πέρα από τη σπαστική οθόνη του που έχει και τις ρυθμίσεις του κλιματισμού (αντί για χωριστά κουμπιά).

Τον puretech τον έχω οδηγήσει αλλά μόνο ως τούρμπο (τον 130άρη, στο 308). Επειδή κοιτούσα (μεταξύ άλλων) και το προηγούμενο C3, απ'όσα έχω διαβάσει τα πρώτα κομμάτια εμφάνιζαν πρόβλημα με τον ιμάντα χρονισμού που ξεφτίζει και τα γρέζια του μπλοκάρουν τη κυκλοφορία του λαδιού. Το διάστημα αλλαγής του μειώθηκε στα 100.000 km /6χρόνια, ενώ αρχικά υποτίθεται ήταν δια βίου (αντίστοιχη κατάσταση με τον Ecoboost). Από ένα σημείο και μετά το έλυσαν, οπότε το μοντέλο που κοιτάς πρέπει να είναι εντάξει. Επίσης ο ατμοσφαιρικός υποτίθεται ότι ήταν λιγότερο επιρρεπής στο πρόβλημα αυτό.

Οι ειδικοί PSAράδες του φόρουμ μπορούν να μας πουν περισσότερα. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#720050
Zorz έγραψε:το διάστημα αλλαγής του μειώθηκε στα 100.000 km /6χρόνια, ενώ αρχικά υποτίθεται ήταν δια βίου (αντίστοιχη κατάσταση με τον Ecoboost)

το δια βίου στον ecoboost σήμαινε 240.000 χλμ .
Μου φαίνεται περίεργο να λιπαίνεται ιμάντας από λάδι και να έχει γρέζια . αλυσίδα ή ιμάντας;
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#720075 Ιμάντας είναι, εμβαπτιζόμενος στο λάδι όμως. Μπαίνει στην "μέσα" πλευρά του κινητήρα:

Εικόνα

και όχι από την έξω, κάτω από πλαστικό καπάκι ως συνήθως:
Εικόνα