Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#714443
Dimsabas έγραψε:Δηλαδή εσύ με πόσα πας στην Εθνική;


Πιο πιτσιρικας, οτι αμαξι ειχα πηγαινα συνεχεια τελικιασμενος. 520 χιλιομετρα ταξιδι, ενα σταματημα για βενζινη κι ουτε καν για κατουρημα.

Πλεον για λογους οικονομιας καυσιμου κι επειδη εχω βαρεθει να πληρωνω κλησεις, ξεκιναω το ταξιδι με κρουιζ κοντρολ στα 160. Ειναι μια ταχυτητα ικανοποιητικη, που και μπλοκο να εχουν αν εχεις το νου σου και φρεναρεις γρηγορα, ισα που τη γλυτωνεις την κληση. Ή τουλαχιστον δεν τρως πολυ βαρβατη κληση με αφαιρεση πινακιδων και διπλωματος (το οποιο εχω παθει εις διπλουν). Και με αυτη τη "σχετικη οικονομια" που κανω οσο μπορω, καιει 13 λιτρα/100κμ. Χωρις σαλιο δηλαδη :lol:

Το κακο ειναι οτι καμποσες φορες στο ταξιδι χωρις να το παρω καν χαμπαρι, βλεπω στο κοντερ 180-200φευγα. Πως διαολο καταφερνει καθε φορα το ποδι και παταει το γκαζι μονο του χωρις να θυμαται ο εγκεφαλος την εντολη που εδωσε, δε μπορω να το καταλαβω... :tomato:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#714447 Εγώ με 150 στο cc και σε κάποιες περιπτώσεις με 130 πάλι στο cc. Πολύ σπάνια θα πάω παραπάνω, γιατί δεν έχει νόημα. Θα φτάσεις πιο γρήγορα, αλλά θα χρειαστείνα σταματήσεις και για βενζίνη.
Μια χαρά θα ήμουν με ηλεκτρικό πάντως.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#714449
Dimsabas έγραψε:Για αυτό βγάζεις φλύκταινες με τα ηλεκτρικά. Ενώ εγώ που πάω με 130...


Για την ακριβεια δεν ειμαι αρνητικος με τα ηλεκτρικα. Αν καποιος κινειται μεσα στην πολη κι εχει απλα να φορτισει 2 φορες την εβδομαδα ψιλοτζαμπε απο το σπιτι, θεωρω οτι το ηλεκτρικο ειναι οτι πρεπει για τη χρηση του. Μια μικρη ενσταση οσον αφορα την πρωιμη φαση των ηλεκτρικων (ελαφρως "πειραματοζωα") κι επισης επειδη οι τιμες που θα παρουν σιγουρα κατρακυλα και θα ειναι "χαμενοι" οι βιαστικοι αγοραστες.

Αλλα δε σου κρυβω οτι βλεπω τις επιδοσεις απο τα Τεσλα και μου πεφτουν τα σαγονια. Εγω πανω απο ολα βαζω το γκαζι, οποτε δε μπορω να αγνοησω εναν πυραυλο, οτι καυσιμο και να καιει. Δηλαδη αν στο μελλον ηξερα οτι γινεται με μια σταση 15-20 λεπτα να κανω ενα γεμισμα και να με βγαλει ολο το ταξιδι ταπα, θα σκεφτομουν σοβαρα ενα ηλεκτρικο.

Αλλα προς το παρον απο οσο εχω καταλαβει, με τις τωρινες αυτονομιες που παιζουν οταν τρεχεις, θελω 2-3 στασεις για ρευμα αν πηγαινω ταπα με ηλεκτρικο :lol:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#714456 Το ΣΚ πήγα μια εκδρομή στην Κερκίνη, σύνολο 230Km. Ειδικά στον γυρισμό πήγαινα πολύ χαλαρά, σε επαρχιακό δρόμο, όχι πάνω από 110Kmh. Μέση κατανάλωση 4.2lt το QQ (περίπου 5.5€/100Km). Για τέτοιες διαδρομές, όπως και για αστικές μετακινήσεις, θα ήταν ΟΚ και ένα ηλεκτρικό, για κάποιον όμως που κινείται συχνά σε Ε.Ο. δεν...

Υ.Γ. Με ένα ηλεκτρικό (φορτισμένο στο σπίτι), πόσο περίπου θα ήταν το κόστος για μια τέτοια μετακίνηση;
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#714457 Γύρω στα 3€ για το σύνολο της διαδρομής.

< >
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#714458
The California Independent System Operator (ISO), which oversees the grid, called upon Californians to conserve energy twice last week through the use of Flex Alerts, which ask residents to practice energy conservation on a voluntary basis. Charging electric vehicles before the time period covered by the alerts was included on a list of energy conservation tips the California ISO posted on Twitter, as was avoiding use of large appliances and turning off extra lights.

"Now is the perfect time to do a load of laundry," the state's Flex Alert Twitter account posted on June 18. "Remember to use major appliances, charge cars and devices before #FlexAlert begins at 6 p.m. today."
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#714459
axel12p έγραψε:Το ΣΚ πήγα μια εκδρομή στην Κερκίνη, σύνολο 230Km. Ειδικά στον γυρισμό πήγαινα πολύ χαλαρά, σε επαρχιακό δρόμο, όχι πάνω από 110Kmh. Μέση κατανάλωση 4.2lt το QQ (περίπου 5.5€/100Km). Για τέτοιες διαδρομές, όπως και για αστικές μετακινήσεις, θα ήταν ΟΚ και ένα ηλεκτρικό, για κάποιον όμως που κινείται συχνά σε Ε.Ο. δεν...

Υ.Γ. Με ένα ηλεκτρικό (φορτισμένο στο σπίτι), πόσο περίπου θα ήταν το κόστος για μια τέτοια μετακίνηση;


Κερκίνη :inlove: έμεινες Οικοπεριηγητή ή στον Θοδωρή με τα άλογα, Ιχνηλάτη;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#714486 Λόγω άστατου καιρού η εκδρομή κανονίστηκε τελευταία στιγμή, οπότε δεν το είχα πολύ ψάξει πριν πάμε. Τώρα βλέπω την σελίδα του Οικοπεριηγητή, έχει ωραία πράγματα!
Επίσης, είχε αρκετή ζέστη και πολύ υγρασία στην λίμνη και δεν ήταν τόσο ευχάριστες οι συνθήκες. Τα Άνω Πορόια μας άρεσαν ομολογουμένως αρκετά περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#714505 To πρώτο τραίνο με υδρογόνο και range 1000 χιλιομέτρων!
https://www.alstom.com/press-releases-n ... nger-train
Αναρωτιέμαι, για την Ελλάδα δεν θα ήταν μια τέλεια λύση κάτι τέτοιο; Με τέτοιο range, δεν θα χρειαζόμασταν τον εξηλεκτρισμό των υπόλοιπων γραμμών και θα μπορούσαμε απλώς να βελτιώσουμε υπάρχον δίκτυο.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#714506 Σαφώς και είναι το μέλλον για όσες γραμμές δεν ειναι ή είναι μερικώς εξηλεκτρισμένες και ο στόχος της Alstom, και όλων των υπολοίπων εταιρειών πχ της Stadler με τα Flirt H2 της Siemens με τα Mireo Plus H, είναι να καλύψουν τετοιου τυπου γραμμές που χρειάζονται diesel τραίνα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#714507 Το υδρογόνο είναι μια πολύ καλή περίπτωση θεωρώ για να λύσεις το πρόβλημα της αποθήκευσης από ΑΠΕ. Για την ακρίβεια, οτιδήποτε άλλο από τις μπαταρίες, εννοείται πως είναι καλύτερη λύση αποθήκευσης!
Θα μπορούσε και στην Ελλάδα να δοθεί μια τέτοια λύση, ώστε να μην χρειάζονται άλλα μέτρα τύπου Demand Response ώστε να σταθεροποιήσουν το δίκτυο.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#714511 Δεν βλεπω παντως τον λογο που το ντηζελ δεν ειναι καλο. Βαλτου ενα φιλτρο στα καυσαερια και εισαι οκ. Δεν υπαρχει λογος για εξοδα, ενα ρετροφιτ θελει μονο.