Οπότε βάζεις στο εργαλειάκι του Dimik τις διαστάσεις και βλέπεις
Οπότε βάζεις στο εργαλειάκι του Dimik τις διαστάσεις και βλέπεις
Giuseppe Busso έγραψε: Michelin Pilot Sport4 225/40/ZR18 92Y XL
Εντυπώσεις ιδιαίτερες δεν έχω, μιας και έκανα μόνο 3χλμ για το σπίτι, αλλά ήδη βελτιώθηκε η βαβούρα και το μόνο πράγμα που κατάλαβα, έστω και σε χλμ/ώρα πόλης, είναι το φρενάρισμα. Θα το έλεγα και εντυπωσιακό. Νόμιζα ότι άλλαξα φρένα.
Giuseppe Busso έγραψε:ΤΙ ΛΑΣΤΙΧΑΡΑ ΘΕΕ ΜΟΥ. Σοβαρά τώρα, υπάρχει άνθρωπος που βάζει κάτι άλλο εκτός από αυτά τα ελαστικά και γουστάρει να στρίβει;
dimik έγραψε:Ναι σε όλα αλλά με 2 σετ 60.000+ χλμ σε διαφορετικά αυτοκίνητα και διαφορετικές διαστάσεις δεν θα έλεγα τα πλαϊνά τους σκληρά σε καμία περίπτωση
touring the m3 1.6 έγραψε:Λογικό να μιλάς για σκληρό πλαινό με τέτοιες πιέσεις!!Με τα S001 τις ίδιες είχες;
Anonymous Founder έγραψε:Εμπιστεύομαι την γνώμη σου, αλλά εγώ πλέον έχω κρεμάσει τα γάντια μου, αφού όλο με το εταιρικό είμαι. Η γυναίκα μου μια χαρά θα είναι με τα ΡΖ4, που είναι και σχεδόν 100€ φθηνότερα, πλέον είναι κάτω από 400€, απίστευτη τιμή γι'αυτό το λάστιχο!
Giuseppe Busso έγραψε:ΤΙ ΛΑΣΤΙΧΑΡΑ ΘΕΕ ΜΟΥ. ...Είναι γνωστό αυτό που λες. Τα ελαστικά αποτελούν τμήμα και της ανάρτησης. Σκληρά λάστιχα ταιριάζουν καλύτερα με σφιχτή ανάρτηση, μαλακά με μαλακή. Συνεργάζονται πιο σωστά, μοιράζεται το φορτίο πιο ομοιόμορφα. Εσένα τώρα που τα λάστιχα υποχωρούν λιγότερο και απορροφούν λιγότερο αρχίζει να μοιάζει αδύνατη η ανάρτηση. Μπορεί να μην είναι και να είναι ο σωστός συνδυασμός και απλά κατάλαβες τη διαφορά. Σε λίγο θα το συνηθίσεις και αν γενικά πάει καλύτερα ίσως να ταιριάζουν καλύτερα. Αν είχες το αντίθετο, πιο σφιχτή ανάρτηση και μαλακό λάστιχο πάλι θα ήταν περίεργο.
- Τιμόνι. Το ελαστικό έχει πάρα πολύ σκληρά πλαϊνά. Λέξη "μάγουλο", δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό τους.
- Ανέδειξε αδυναμίες στα ελατήρια/αμορτισέρ του Leon. Ήθελα πιο σκληρά ελατήρια και πιο σφιχτά αμορτισέρ.
1: Max Verstappen 2: Sergio Perez 3: Carlos Sainz[…]
Α, και ότι η Rebecca Ferguson γαμάει.- :inlove:[…]