Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#712590 Αν θυμαμαι καλά δεν θέλεις η διαφορά στη συνολική διάμετρο να υπερβαίνει το 3-4%

Οπότε βάζεις στο εργαλειάκι του Dimik τις διαστάσεις και βλέπεις
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#712656 Δεν χρειάζεται να το ψάξετε προβλέπεται για τα yaris το 175/65 /15 και είναι ίδια διάμετρος με το 185/60/15 . Το μόνο που θα έψαχνα είναι το φάρδος της ζάντας γιατί στις 15αρες αφτερ μάρκετ σπρώχνουν αβέρτα 7αρες στο φάρδος που το 175 δεν κάθεται καλά .Αν έχει βέβαια τις ΟΕΜ ζάντες κανένα πρόβλημα :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By bebes
#713837 Σε BMW 320coupe 2009 τι λάστιχα βάζουμε;

Διάσταση (μάλλον) 225-45-17

Το έχει καλή μου φιλη και κουμπάρα.
Το αυτοκίνητο ηταν του αδερφού της που τον χάσαμε σε αυτοκινητιστικό, εχει λίγα σχετικά χιλιομετρα και πολύ πρόσφατα άρχισε να το κυκλοφορεί η ίδια.

Χιλιόμετρα δεν κάνει πολλά, οτι κάνει σε καποια μικρα ή μεγαλύτερα ταξιδάκια.
Τα λάστιχα που εχει εχουν ελάχιστα χιλιόμετρα, αλλά είναι κάμποσων ετων.

Η άποψή μου αρχικά ήταν για hankook k125 που εχω και στο Subaru και ειμαι πολύ ευχαριστημένος.
"Δεν θέλει Hankook". ως δευτερη επιλογή σκέφτηκα τα primacy4

τι λέτε;


edit: Ηθελε και runflat, οπότε έβαλε τα ContiSportContact 5
460€ η τετράδα μαζι με την ευθυγράμμιση
Τζάμπα πράμα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#714280
Giuseppe Busso έγραψε: Michelin Pilot Sport4 225/40/ZR18 92Y XL

Εικόνα



Εικόνα

Εντυπώσεις ιδιαίτερες δεν έχω, μιας και έκανα μόνο 3χλμ για το σπίτι, αλλά ήδη βελτιώθηκε η βαβούρα και το μόνο πράγμα που κατάλαβα, έστω και σε χλμ/ώρα πόλης, είναι το φρενάρισμα. Θα το έλεγα και εντυπωσιακό. Νόμιζα ότι άλλαξα φρένα.


ΤΙ ΛΑΣΤΙΧΑΡΑ ΘΕΕ ΜΟΥ. Σοβαρά τώρα, υπάρχει άνθρωπος που βάζει κάτι άλλο εκτός από αυτά τα ελαστικά και γουστάρει να στρίβει;

Ξεκινάω θετικά:

- Τιμόνι. Το ελαστικό έχει πάρα πολύ σκληρά πλαϊνά. Λέξη "μάγουλο", δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό τους.

- Κατευθυντικότητα. Γουστάρεις να το βάλεις εκεί; θα μπει εκεί, γουστάρεις αλλαγή τροχιάς πάνω σε άπεξ; θα το κάνει. Γουστάρεις να κλείσεις απότομα; ναι, θα το κάνεις. Μοιρογνωμόνιο

- Αργούν, να ζεσταθούν κάπως για να πιάσεις πλήρη απόδοση, πράγμα που έχει να κάνει και με το οδόστρωμα που πατάς. Όσο πιο σαπουνέ, τόσο πιο πολύ θα αργήσει. Αλλά όταν ζεσταθούν, δεν υπερθερμαίνονται ποτέ στο δρόμο. Δεν θα σε πουλήσει ποτέ. Μου έδωσαν την εντύπωση ότι μπορείς να πηγαίνεις το αμάξι γαμιώντας μέχρι να βαρεθείς και αυτά θα αποδίδουν στο 100% μόνιμα.

- Ανέδειξε αδυναμίες στα ελατήρια/αμορτισέρ του Leon. Ήθελα πιο σκληρά ελατήρια και πιο σφιχτά αμορτισέρ.

- Δεν τσιρίζουν. ΠΟΤΕ

- Βρεγμένο. Χωρίς να έχω 100% κρίση, όπως στα παραπάνω, τα λάστιχα αυτά πρέπει να γαμάνε και στο βρεγμένο. Έχω κάνει τις δοκιμές μου, όχι στο βαθμό που είμαι σίγουρος αλλά μου έχουν αφήσει αυτή την εσάνς.

Αρνητικά:

- Δεν είναι άνετα, προφανώς λόγω του σκληρού πλαϊνού αλλά δεν γίνεται να έχεις τιμόνι. Διαλέγεις και παίρνεις.

- Δεν είναι ήσυχα σε χαλαρό cruising. Σε αμάξι με καλύτερη ηχομόνωση από το Leon, σίγουρα αυτό το μειονέκτημα θα εξαλείφεται.



Συμπέρασμα. Καταλαμβάνει την Νο1 θέση ελαστικού που έχω οδηγήσει σε όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει στο δρόμο. Από Porsche μέχρι 106 Rallye.
Γελάω με όσα review διάβαζα όλο τον καιρό που έλεγαν ότι έχουν μαλακά πλαϊνά, ότι ενώ έχει τη λέξη "Sport" στην ονομασία του, δεν είναι τόσο. Αηδίες από άσχετους που γράφει ο καθένας ό,τι παπαριά θέλει.
Μιλάμε για ένα καθαρόαιμο υπερσπορ ελαστικό. Ίσως είναι και παραπάνω από το αμάξι μου.
Δεν μπαίνω καν σε κόπο να κάνω σύγκριση με Pirelli PZ4, GoodYear F1 assy κλπ. Είναι το Μισελέν και τα υπολοιπά.

Ούτε θέλω να διανοούμαι πως θα είναι το Michelin Pilot Sport 4S που λένε ότι είναι 10-15% πιο σπορ αλλά και λιγότερο άνετο. Εκείνα έβγαιναν περίπου 200-250€ παραπάνω στη διάστασή μου. Εικάζω ότι είναι τοπ ελαστικό να τα τοποθετήσεις σε μεγάλο Πορσικό και να βγάζεις γούστα.

Ευτυχώς που δεν επηρεάστηκα από τα reviews και έβαλα αυτά τα ελαστικά. Θα είχα μετανιώσει.

Disclaimer: αναφέρομαι αποκλειστικά σε δρομίσια θερινά ελαστικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#714281 Ναι σε όλα αλλά με 2 σετ 60.000+ χλμ σε διαφορετικά αυτοκίνητα και διαφορετικές διαστάσεις δεν θα έλεγα τα πλαϊνά τους σκληρά σε καμία περίπτωση.

Για μένα δεν αξίζουν την διαφορά στην τιμή πχ με τα PZ4 για κάποιον που δεν πηγαίνει με την ταυτότητα στο στόμα στο μεγαλύτερο μέρος των διαδρομών του.


BTW πολύ ευχάριστη έκπληξη τα Continental PremiumContact 6 που αντικατεστησαν πρόσφατα τα PS4 στο Golf.

< >
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#714282
Giuseppe Busso έγραψε:ΤΙ ΛΑΣΤΙΧΑΡΑ ΘΕΕ ΜΟΥ. Σοβαρά τώρα, υπάρχει άνθρωπος που βάζει κάτι άλλο εκτός από αυτά τα ελαστικά και γουστάρει να στρίβει;


Σε αλλη διασταση, αυτοκινητο και πριν χρονια φυσικα, αλλα τα παιλοτ ειναι τα καλυτερα λαστιχα που εχω φορεσει ποτε σε αμαξι μου για γληγορη οδηγηση :s_yes

Κι ωραιο ριβιου Μπουσσε!
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#714285
dimik έγραψε:Ναι σε όλα αλλά με 2 σετ 60.000+ χλμ σε διαφορετικά αυτοκίνητα και διαφορετικές διαστάσεις δεν θα έλεγα τα πλαϊνά τους σκληρά σε καμία περίπτωση


Ίσως και να ψάρωνα από αυτό που λες, και δεν το λέω επειδή έχεις άδικο, αλλά επειδή έχω back 2 back τα Potenza S001.

Ξέχασα να αναφέρω πιέσεις στατικές με κρύο αυτοκίνητο:

Εμπρός αριστερά (οδηγού): 2,55 bar
εμπρός δεξιά: 2,50
πίσω αριστερά: 2,35
πίσω δεξιά: 2,30

Γιώργο :s_wink
Άβαταρ μέλους
By touring the m3 1.6
#714364 Λογικό να μιλάς για σκληρό πλαινό με τέτοιες πιέσεις!!Με τα S001 τις ίδιες είχες;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#714365 Τα PZ4 τα έχεις δοκιμάσει; Αν και παλιότερο ελαστικό πια, εγώ όταν πάω γι'αλλαγή, πάλι τα PZ4 θα βάλω λόγω αντοχής σε κακοποίηση.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#714370
touring the m3 1.6 έγραψε:Λογικό να μιλάς για σκληρό πλαινό με τέτοιες πιέσεις!!Με τα S001 τις ίδιες είχες;


Ναι, φυσικά τις ίδιες. Στην αρχή μάλιστα, δηλαδή όταν είχα πάρει το αμάξι, είχα και παραπάνω.

Εικόνα

απλά κατέβασα για τις συνθήκες και τα γούστα μου.

Βλέπεις το πινακάκι από το αμάξι λέει για 2,7 bar εμπρός και 2,5 πίσω.

Και σύμφωνα με το manual

Εικόνα

η δεύτερη γραμμή πιέσεων στο πινακάκι (που έχει το σήμα i), είναι πιέσεις άνεσης.
Οπότε έχω βρει τη χρυσή τομή για μένα και έχω 2,5+ εμπρός και 2,3+ πίσω, χειμώνα καλοκαίρι, μοναχός ή φορτωμένος.


@ΗΦ
Φυσικά και τα έχω δοκιμάσει. Και τα Eagle F1 Assymetric 5 στο υβριδικό Leon 4 που έκανα δοκιμή. Αυτά είναι πιο πιθανό να τα επέλεγα ως Νο2.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#714371 Εμπιστεύομαι την γνώμη σου, αλλά εγώ πλέον έχω κρεμάσει τα γάντια μου, αφού όλο με το εταιρικό είμαι. Η γυναίκα μου μια χαρά θα είναι με τα ΡΖ4, που είναι και σχεδόν 100€ φθηνότερα, πλέον είναι κάτω από 400€, απίστευτη τιμή γι'αυτό το λάστιχο!
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#714374
Anonymous Founder έγραψε:Εμπιστεύομαι την γνώμη σου, αλλά εγώ πλέον έχω κρεμάσει τα γάντια μου, αφού όλο με το εταιρικό είμαι. Η γυναίκα μου μια χαρά θα είναι με τα ΡΖ4, που είναι και σχεδόν 100€ φθηνότερα, πλέον είναι κάτω από 400€, απίστευτη τιμή γι'αυτό το λάστιχο!



Το είχα ψάξει πολύ και από συγκυρίες έχω οδηγήσει μερικά ελαστικά της κατηγορίας.

Φυσικά και θα είσαι μια χαρά και είναι ένα overall καταπληκτικό ελαστικό το PZ4.

Ήθελα απλά να βάλω το τοπ, έχοντας ακόμη σχετικά καινούριο το αυτοκίνητο και ήθελα να το χαρώ.

Το PS4 είναι το τοπ δρομίσιο για τύπου σπορ/GTI κατασκευές. Αυτή είναι η γνώμη μου. Το αν αξίζει η διαφορά ή όχι, το κρίνει ο καθένας.
Συμφωνώ ότι για αυτό που είναι το PZ4, είναι τσάμπα. Πχ δεν μπορώ να δεχτώ να βάλεις ελαστικό από 2nd tier κατασκευαστή, ενώ έχει όσο έχει πλέον το PZ4. Οπότε καλά κάνεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#715241
Giuseppe Busso έγραψε:ΤΙ ΛΑΣΤΙΧΑΡΑ ΘΕΕ ΜΟΥ. ...
- Τιμόνι. Το ελαστικό έχει πάρα πολύ σκληρά πλαϊνά. Λέξη "μάγουλο", δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό τους.
- Ανέδειξε αδυναμίες στα ελατήρια/αμορτισέρ του Leon. Ήθελα πιο σκληρά ελατήρια και πιο σφιχτά αμορτισέρ.
Είναι γνωστό αυτό που λες. Τα ελαστικά αποτελούν τμήμα και της ανάρτησης. Σκληρά λάστιχα ταιριάζουν καλύτερα με σφιχτή ανάρτηση, μαλακά με μαλακή. Συνεργάζονται πιο σωστά, μοιράζεται το φορτίο πιο ομοιόμορφα. Εσένα τώρα που τα λάστιχα υποχωρούν λιγότερο και απορροφούν λιγότερο αρχίζει να μοιάζει αδύνατη η ανάρτηση. Μπορεί να μην είναι και να είναι ο σωστός συνδυασμός και απλά κατάλαβες τη διαφορά. Σε λίγο θα το συνηθίσεις και αν γενικά πάει καλύτερα ίσως να ταιριάζουν καλύτερα. Αν είχες το αντίθετο, πιο σφιχτή ανάρτηση και μαλακό λάστιχο πάλι θα ήταν περίεργο.
Αν είχες πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση μπορεί να έπαιζες* λίγο με τις ρυθμίσεις των αμορτισέρ ώστε να ταιριάξουν με τα χαρακτηριστικά των νέων ελαστικών.

Σχετικά με τις πιέσεις, φορτωμένος θέλεις παραπάνω. Αν κυκλοφορείς συχνά με βάρος στο χώρο αποσκευών ή πίσω επιβάτες ίσως θέλεις λίγο παραπάνω στα πίσω λάστιχα. Αλλιώς άσχετα από συμπεριφορά θα τα φθείρεις πιο γρήγορα.

*εφόσον ξέρεις τι κάνεις, έχεις διαβάσει σχετικά, έχεις χώρο να δοκιμάσεις με ασφάλεια ή έχεις άνθρωπο να στο κάνει που ξέρει τι και γιατί.