Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#648360 E δεν χρειάζεται παραπάνω, mild hybrid είναι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#648365 Μα ξέρω τι είναι. Υποβοήθηση στην εκκίνηση κάνει, δεν κινείται με αυτό. Απλώς θεωρώ πως κάτι τέτοιο, καταχρηστικά ονομάζεται hybrid και λειτουργεί αποπροσανατολιστικά για τον αγοραστή. Νομίζει πως παίρνει υβριδικό και παίρνει ένα καλύτερο start/stop.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#648369 Δεν κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό, αλλά δίνει λίγη ροπή και ισχύ στις χαμηλές ΣΑΛ, ως υποβοήθηση στην ΜΕΚ.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#648372 Δίνει ροπή κι έχει σαφώς μεγαλύτερη ικανότητα ανάκτησης ενέργειας στο φρενάρισμα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#648377 Μα δεν το θεωρώ άχρηστο, αλλά δεν το θεωρώ υβριδικό, αυτό λέω. Δεν συγκρίνεται με κανονικά υβριδικά συστήματα πουθενά.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#648379 Δεν είναι σχεδιασμένο για να συγκρίνεται με το υβριδικό σύστημα ενός Prius, όπως και η ΜΕΚ του Octavia δεν συγκρίνεται με την ΜΕΚ του R8.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#701948

Ο Κριντζομπαλιδης δειχνει τα νεα επαγγελματικα Jimny.

1) Αισθητη μειωση του εξοπλισμου (χωρις Xenon φωτα και infotainment- ευτυχισμενο το 2011).
2) -2 θεσεις λες και εχουμε roadster
3) στην περιγραφη λεει οτι για ιδιωτες δεν θα ειναι διαθεσιμο.

Χαθηκε να του βαζανε εναν boosterjet που εχουν?
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#702130 Αφού είναι επαγγελματικό πως θα μπορούσε να έχει πίσω καθίσματα;;
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#702149
NiTse έγραψε:Αφού είναι επαγγελματικό πως θα μπορούσε να έχει πίσω καθίσματα;;
Προφανώς αυτό δεν είναι ζήτημα αντιπροσωπείας, είναι ζήτημα της ίδιας της Suzuki.

Απλώς αδυνατώ να καταλάβω γιατί αποφάσισαν αντί να βάλουν ένα τσιλικο κινητήρα, να αλλάξουν τη χρήση του οχήματος.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#702159 Η αντιπροσωπεία επέλεξε την μόνη λύση για να συνεχίσει να εισάγεται. Είναι πρόβλημα του εργοστασίου που δεν το βγάζει με ένα διαφορετικό μοτέρ προφανώς, πιθανόν δεν θεωρούν πως αξίζει τον κόπο να γίνει.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#702200 Κάπου πήρε το μάτι μου ότι σχεδιάζουν να το φέρουν με άλλο κινητήρα και +2 πόρτες.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#702201 Σε τι προφίλ επαγγελματία απευθύνεται πάντως, λιγάκι δυσκολεύομαι να καταλάβω.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#702204
edmond έγραψε:Σε τι προφίλ επαγγελματία απευθύνεται πάντως, λιγάκι δυσκολεύομαι να καταλάβω.



Σε κάποιον που χρειάζεται εκτός δρόμου κίνηση και μεταφέρει μικρά φορτία.


Και πάει κανένα κυνήγι τα Σ/Κ... :s_wink
Άβαταρ μέλους
By edmond
#702236 Το κυνήγι ηρθε πρώτο στο μυαλό μου, ωστώσο τι είδους επαγγελματίας με ελάχιστο χώρο φόρτωσης μπορεί να είναι, ok δεν το πιάνω.
Σε κάθε περίπτωση μάλλον μιλάμε για πολύ λίγες ταξινομήσεις.