Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#702021 Tesla, Γιαρης χιμπριντ ή ένα πεινιρλι με παστουρμά;
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#702024
Dimsabas έγραψε:Θα δώσετε κάνα λινκ, να διαβάσουμε κι εμείς οι αμαθείς, γιατί είναι τόσο αντιπαθής ο Teslας; Όχι πως θα έπρεπε να έχει σημασία, αλλά ποτέ δεν αρνήθηκα ότι είμαι κουτσομπόλης.

Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός πως θεωρεί πως πρέπει να εξαιρείται από την φορολογία.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#702026
Dimsabas έγραψε:Tesla βέβαια, θέλει κι ερώτημα;


και βεβαια θελει ερωτημα.
Δεν σε πειραζει που δεν υπαρχει συνεργειο?
η ποιοτητα που ειναι πολυ κατω του μετριου δεν σας πειραζει?
τα ρωταω αυτα γιατι εδω μεσα βλεπω συζητησεις που οταν κανετε συγκριτικα για τα κανονικα αυτοκινητα σας ενοχλουν απιστευτες λεπτομερειες,και ψειριζεται την μαιμου για πλαστικα,ταμπλω κλπ
αξια μεταπωλησης μας ενδιαφερει?
τωρα το κοστος χρησης μπορει να ειναι πολυ χαμηλο,αλλα ειναι σιγουρο οτι μολις γινουν πλειοψηφια,το κρατος δεν θα πεταξει 1,4 δις απο τελη κυκλοφοριας,ουτε θα πει δεν πειραζει που χανουμε δεκαδες δις απο τη φορολογηση των καυσιμων,γιατι τα ηλεκτρικα ειναι ''καθαρα''

Τελος για μενα θα αρχισω να το βλεπω δελεαστικα οταν θα μπορω να το αγοραζω με αντιστοιχα χρηματα αυτοκινητου με μεκ,θα εχει λυσει ΠΑΝΤΕΛΩΣ τα θεματα φορτισης οσο σε χρονο,οσο και στο που θα μπορω να φορτιζω.
εννοειτε οτι εαν ανεβουν τα τελη κυκλοφοριας,φορολογηθει το ρευμα,και γενικα το κοστος χρησης φθασει αυτα με τις μεκ,το εχω διαγραψει παντελως.
Να θυμισω εδω οτι με 15κ ευρω σημερα εχεις μηδενικα τελη κυκλοφοριας,''φορτιζεις'' σε 30 δευτερολεπτα για 1000 χλμ παντου.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#702027
EDDIE_147 έγραψε:Tesla, Γιαρης χιμπριντ ή ένα πεινιρλι με παστουρμά;
Από BMW Mx καλύτερα το πατίνι το ηλεκτρικό
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#702041 Συνεργείο ήδη ημιυπάρχει και προσεχώς θα υπάρχει πλήρως.
Θεωρώ επίσης δεδομένο ότι τάχιστα θα υπάρχουν ταχυφορτιστές σε καίρια σημεία. Δηλαδή μιλάμε επί αυτής της βάσης. Ότι τέλος τού έτους, τα πράγματα θα είναι πιο σωστά από τώρα. Και τέλος τού 22, ακόμα καλύτερα.
Η ποιότητα ΔΕΝ είναι κάτω του μετρίου, σε καμία περίπτωση. Χτες μπήκα κι ήταν πάρα πολύ χορταστικό μέσα. Από τις ραφές των καθισμάτων μέχρι όπου έφτανε το μάτι σου. Αυτό που μπορείς να το κατηγορήσεις είναι ότι είναι λίγο άδειο, εκτός βέβαια από τη μέση όπου δεσπόζει η οθονάρα. Αλλά από τη στιγμή που θα την πρωτοκοιτάξεις, μετά δε βλέπεις τίποτα άλλο.
Τώρα, τα στραβοβαλμένα φτερά είναι ένα θέμα. Είναι ένας συμβιβασμός που θα δεχόμουν να κάνω και να χάσω και 3-4 πρωινά, όταν όλο το υπόλοιπο πακέτο είναι τόσο αλλού.
Αξία μεταπώλησης; Για χάζεψε λίγο στο AutoScout24, δες τι τιμές κρατάνε τα Model S, με τρελά χιλιόμετρα. Σου κάνει αυτό; https://www.autoscout24.com/offers/tesl ... 1258071593
Μακράν καλύτερη από όλα τα θερμικά που πωλούνται σήμερα. Να μου έλεγες τι μεταπώληση θα έχει το C4-Cross ή το Leaf, να το συζητήσουμε. Αλλά για τα Tesla δεν υπάρχει ενδοιασμός. Η μεταπώλησή τους είναι πάρα πολύ καλή. Γιατί πολύ απλά είναι τόσο μπροστά, που δε θα ξεπεραστούν όπως τα υπόλοιπα.

Δεν υπάρχει καν δίλημμα, είναι τόσο καλύτερο ΠΑΝΤΟΥ, που δεν το σκέφτομαι καν. Κι ας χρειαστεί να πάω με 120 αντί για 170 τις 4-5 μέρες που ταξιδεύω τον χρόνο. Ή αν πάω τόσο μακριά, που δεν πάω συνήθως, ας χρειαστεί να σταματήσω και για μισή ώρα. Θα το υποστώ. Το επιχείρημά σου περί ίδιων χρημάτων και ίδιου χρόνου φόρτισης είναι η απέλπιδα προσπάθεια του ΚΕΚ να επιμηκύνει τη ζωή που του έχει απομείνει. Είναι τόσο ανώτερο σε όλους τους υπόλοιπους τομείς, αλλά εμείς θέλουμε να κοστίζει τα ίδια (λες και κοστίζει τα ίδια μια 320 με μια Μ4) και να φορτίζει το ίδιο γρήγορα. Τέλος πάντων, επειδή είσαι πωλητής, ας παραδεχτούμε ότι έχεις ένα ελαφρυντικό να σε αγχώνει η φόρτιση. Αλλά για το 95% των οδηγών, θα τους απασχολήσει 3-4 φορές τον χρόνο. Αυτό είναι όλο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#702043 Σαμπα εξακολουθεις να υπολογιζεις το κοστος οπως ειναι σημερα.
Ειναι 99,99999% σιγουρακι οτι δεν θα ειναι ιδιο το κοστος οταν γινουν πλειοψηφια.
προσπαθηστε να δειτε λιγο παραπερα.
Το ειναι καλυτερο παντου που γραφεις ειναι ασχολιαστο.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#702045 Αυτό ειναι το μόνο βέβαια, το κράτος λεφ΄τα θα θέλει να μαζέψει.

Αλλά θα (ξανα)πώ, κι εσύ εχεις στο μυαλό σου οτι θα πληρώνεις μπετζινες 1.8 το λίτρο.
Ή τέλη 500.

χοχοχο :s_cool :s_roses
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#702047
rx8_drifter έγραψε:Αυτό ειναι το μόνο βέβαια, το κράτος λεφ΄τα θα θέλει να μαζέψει.

Αλλά θα (ξανα)πώ, κι εσύ εχεις στο μυαλό σου οτι θα πληρώνεις μπετζινες 1.8 το λίτρο.
Ή τέλη 500.

χοχοχο :s_cool :s_roses


ε αυτο λεω ρε συ Παναγιωτη,εαν στο τελος δεν ειναι πο οικονομικο,γιατι απο καπου πρεπει να βρεθουν αυτα τα δις,τι κερδισαμε εμεις?
μην πετατε στα συνεφα,γιατι ολα αυτα δεν γινονται για να μετακινουμαστε εμεις φθηνοτερα.
Δεν επιασε ο πονος ουτε τον Μασκ ουτε τους υπολοιπους κατασκευαστες το κοστος χρησης αυτοκινητου στους καταναλωτες.

Οτι εχει ενδιαφερον η μαχη του Μασκ με τους παραδοσιακους κατασκευαστες δεν υπαρχει αμφιβολια.
Και εγω ειμαι περιεργος να δω πως θα αντιδρασουν εντος και εκτος γηπεδων οι παραδοσιακοι.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#702050 Είναι ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο κι αυτό είναι πέρα από τα χρήματα. Το ότι στη δεκαετία (με τα σημερινά δεδομένα) θα μου βγει τα ίδια ένα διαστημόπλοιο με 3,2" για το 0-100 με ένα 3008 με 1.2 βενζίνης με 10,4", είναι παράπλευρο όφελος. Έχοντας οδηγήσει πολλά ταπεινά ηλεκτρικά, θεωρώ ότι είναι σαφώς ανώτερα παντού (εντάξει, όχι στην ανεμελιά στο ταξίδι προφανώς) από τα αντίστοιχα θερμικά μοντέλα τους. Χωρίς να αναφέρομαι στο οικονομικό. Να διευκρινίσω ότι αναφέρομαι σε ανθρώπους που έχουν τη δυνατότητα της καθημερινής φόρτισης, ξέροντας ότι αυτό είναι προνόμιο ορισμένων κι όχι όλων. Ναι, οι υπόλοιποι δυστυχώς αποκλείονται από τον εξηλεκτρισμό, για την ώρα τουλάχιστον.

Και για να επανέλθουμε στο ερώτημά σου; Μ3Ρ ή Μ4; Το πρώτο! Μ3Ρ ή 320 πετρέλαιο; Το πρώτο και με περικεφαλαία! Αν και σύμφωνα με τα όσα μου λέει ο γείτονας, το Performance είναι σκληρό για τους ελληνικούς δρόμους. Με το Long Range, που με πήγε βόλτα, εντυπωσιάστηκα από το πώς αποσβένει τις λακκούβες. Αυτό λοιπόν θα προτιμούσα. Κι αν τόσο πολύ συνηθίσει κάποιος το γκάζι του, κατεβάζει μία επιλογή στο κινητό, που ξεκλειδώνει όλη τη δύναμη του μοτέρ και το 0-100 γίνεται σε 3,7" αντί για 4,4".
Άβαταρ μέλους
By g8777
#702053 @ GTO287καιδενσυμμαζευεται

πριν καποια χρονια, σε ενα απο τα χωρια του Ξηρομερου, μου χαν πει μια μεγαλη κουβεντα.

Οταν καποιος ερχεται σου μιλαει με -ισμους, πρωτον μυρισε την ανασα του και δευτερον μαγκωσε την τσεπη σου.


Θα παες μια βολτα μεχρι το μπανιο. Θα κανεις ενα κρυο ντους. Θα βαλεις betadin στην σουφρα σου. Και μετα θα ξαναρθεις να μας μιλησεις σαν να μην εχεις φαει ποτε φαπες στην ζωη σου. Δυσκολο , μα οχι ακατορθωτο.

dimviii έγραψε:σας χαριζαν ενα τεσλα και μια μ3/μ4
πιο θα διαλεγατε?


Οποιο πουλιεται ακριβοτερα. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#702057
dimviii έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Αυτό ειναι το μόνο βέβαια, το κράτος λεφ΄τα θα θέλει να μαζέψει.

Αλλά θα (ξανα)πώ, κι εσύ εχεις στο μυαλό σου οτι θα πληρώνεις μπετζινες 1.8 το λίτρο.
Ή τέλη 500.

χοχοχο :s_cool :s_roses


ε αυτο λεω ρε συ Παναγιωτη,εαν στο τελος δεν ειναι πο οικονομικο,γιατι απο καπου πρεπει να βρεθουν αυτα τα δις,τι κερδισαμε εμεις?
μην πετατε στα συνεφα,γιατι ολα αυτα δεν γινονται για να μετακινουμαστε εμεις φθηνοτερα.
Δεν επιασε ο πονος ουτε τον Μασκ ουτε τους υπολοιπους κατασκευαστες το κοστος χρησης αυτοκινητου στους καταναλωτες.

Οτι εχει ενδιαφερον η μαχη του Μασκ με τους παραδοσιακους κατασκευαστες δεν υπαρχει αμφιβολια.
Και εγω ειμαι περιεργος να δω πως θα αντιδρασουν εντος και εκτος γηπεδων οι παραδοσιακοι.


Mα πολύ απλά θα ειναι ΠΙΟ οικονομικό απ αυτό που οδηγάς τώρα, όχι οικονομικό σε απόλυτες τιμές. Ξαναλέμε, εκτός απ τα κίνητρα που δίνονται για ενα περιορισμένο χρονικό διάστημα, υπάρχουν και τα αντικίνητρα. Κι αυτά είθισται όταν μπαίνουν να μη βγαίνουν,
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#702062 Dimsabas, το τεσλα που έβαλες (Model s 2014) ως παράδειγμα καλής μεταπωλητής αξιας
δεν κρατάει αξία μόνο επειδή είναι καλό αυτοκίνητο (που για μένα είναι) αλλά και για το γεγονός ότι Model s μέχρι το 2017 προσφερόταν με προσφορά απεριόριστες φορτίσεις σε tesla superchargers εφ όρου "ζωής" του αυτοκινητου.




Γιατί συγκρίνουμε το Model 3 με Μ4; Μ4 Αγγλία κάνει 75k χωρίς έξτρα
Στην Ελλάδα σήμερα σχεδόν τα διπλά 133800 ευρα...
όσο κάνει το Model s plaid με τα 1100 άλογα, 0-100 1.9 sec
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#702070 Η εταιρεία που έχει απογοητεύσει πιο πολύ στο κομμάτι του εξηλεκτρισμού είναι η BMW

Έρχεται πριν 8 χρόνια και βγάζει το παρακάτω

Εικόνα

με ένα φοβερό πλαίσιο (το αναφέρει και ο Munro στην συνέντευξη του με τον Musk) και συνολικό βάρος 1200 Kg
Εικόνα

Βγάζει στην συνέχεια το εκπληκτικό i8
Εικόνα

Και έρχεται σήμερα και μου πουλάει το iX3 :dizzy: :thumbsdown:
Εικόνα

Περίμενα πολύ περισσότερα από την BMW με βάση τα πρώτα της δείγματα.
Ελπίζω όλη αυτή η επένδυση και η τεχνογνωσία από τα i3 και i8 να μην πάει χαμένη και να φανεί αυτό στην επόμενη γενιά των ηλεκτρικών BMW!
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#702073 Κι όμως, αυτό θέλει ο λαός. Το ριζοσπαστικό κομμάτι θα πάει καρφί στην Tesla. Οι συντηρητικοί είναι που θα της ξεφύγουν, αυτοί που φοβούνται να παραγγέλνουν από το ίντερνετ, που θέλουν αντιπροσωπεία σε κάθε πόλη, που τρέμουν μήπως το αριστερό φτερό έχει μισό χιλιοστό μεγαλύτερο κενό από το δεξί. Που δεν εμπιστεύονται μια καινούρια μάρκα. Αυτούς θα κοιτάξει να μαζέψει η BMW κι η Mercedes, για αυτό και τα μοντέλα που παρουσιάζουν είναι συντηρητικά.

Η Porsche είχε τα κότσια (λέγε με pedigree) να το πάει αλλιώς: να προσπαθήσει να βγάλει το καλύτερο ηλεκτρικό, τέλεια.Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#702075 Μα το θέμα δεν είναι μόνο η εμφάνιση, είναι και όλη αυτή η τεχνογνωσία που μέχρι στιγμής φαίνεται να πάει χαμένη.
Ένα i3 ζύγιζει 1200Kg και ένα e208 ζυγίζει 300Kg παραπάνω.

Αναφέρθηκε πριν νωρίτερα ότι η Tesla ήταν σταθερή επειδή καβάλησε το κύμα, αλλά και η BMW ως παραδοσιακός κατασκευαστής που πήγε να το καβαλήσει, την πήρε το κύμα από κάτω... Κρίμα, γιατί η προσπάθεια της ήταν εξαιρετική. Ελπίζω να επιστρέψει πιο δυνατή στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης.

Η Porsche παίζει στο τέρμα πάνω κομμάτι της αγοράς, οπότε έχει περιθώριο να κάνει ότι θέλει. Τα προβλήματα αρχίζουν όταν πρέπει να λάβεις υπόψη σου και την τιμή πώλησης του προϊόντος σου. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε βέβαια τις ηλεκτρικές Cayman, Macan, κλπ.