Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#701417 Κάθε μάρκα και κάθε μοντέλο μπορεί να έχει λίγο διαφορετικό διαστασιολόγιο αλλά για 1,80 ύψος μάλλον κοιτάς για 56άρι. Το 48 είναι συνήθως για γυναίκες 1,65.

Ξεκαθαρίστε τι θέλετε, με ίσιο τιμόνι leisure-urban ή trekking-touring ή με γυριστό τιμόνι cyclocross-gravel ή endurance-κούρσα. Το καθένα από τα προηγούμενα 8 είδη έχει λίγο διαφορετικό προορισμό (και δεν μπήκα καν στα mountain χωράφια). Το σωστό είναι να δοκιμάσεις να δεις τι σου ταιριάζει.
Γενικά για χρήση σε άσφαλτο και καταλάθος κανέναν χωματόδρομο δεν χρειάζεσαι ανάρτηση που προσθέτει βάρος και απορροφά ενέργεια. Η καλή ανάρτηση δεν είναι φτηνή.

Τα 170 μόνο είναι δύσκολο να του βρεις λάθος. Βέβαια δε λέει κανένα στοιχείο και είμαι σίγουρος ότι από κοντά θα βρω πολλά λάθη αλλά πάλι για 170.... Όμως μερικές φορές αξίζει να πληρώσεις και να το ευχαριστηθείς παρά να το έχεις και να μην θέλεις να το πας βόλτα.
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#701510 Σημερα εκανα τα πρωτα μου πειραματα επι χωματος. βατος χωματοδρομος με κοματια που ειχαν και χαλικι αλλα και κοματια με κοτρωνες . Δοκιμασα καποια αλματακια στα οποια ηθελε βεβαια μεγαλυτερη ταχυτητα οποτε πρεπει να αποκτησω και καποια αυτοπεποιθηση. Το dropper ειναι μεγαλυ ευκολια και πολυ χρησιμο. Ο κινητηρας της bosch ανταποκριθηκε πολυ καλα στο emtb mode που τον ειχα. το ποδηλατο σταθερο πολυ και τα φρενα της magura εξαισια. Οι πρωτες ενδειξεις απο τις αναρτησεις με διαδρομες 170 μπροστα και 160 πισω ειναι οτι καταπινουν αβιαστα τα παντα.
Αυριο εχει πιο δυσκολο μονοπατι με φιλο που θα ερθει με ενα specialized turbo levo.
Αυριο θα εχει και πλανα απο drone
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#701595 Τα συγκεκριμένα φρένα σου τα πρότεινε λόγω της ηλικίας σου;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#701606
bujinkan έγραψε:Σημερα εκανα τα πρωτα μου πειραματα επι χωματος. βατος χωματοδρομος με κοματια που ειχαν και χαλικι αλλα και κοματια με κοτρωνες . Δοκιμασα καποια αλματακια στα οποια ηθελε βεβαια μεγαλυτερη ταχυτητα οποτε πρεπει να αποκτησω και καποια αυτοπεποιθηση. Το dropper ειναι μεγαλυ ευκολια και πολυ χρησιμο. Ο κινητηρας της bosch ανταποκριθηκε πολυ καλα στο emtb mode που τον ειχα. το ποδηλατο σταθερο πολυ και τα φρενα της magura εξαισια. Οι πρωτες ενδειξεις απο τις αναρτησεις με διαδρομες 170 μπροστα και 160 πισω ειναι οτι καταπινουν αβιαστα τα παντα.
Αυριο εχει πιο δυσκολο μονοπατι με φιλο που θα ερθει με ενα specialized turbo levo.
Αυριο θα εχει και πλανα απο drone

Μου τρέχουν τα σάλια, αλλά δεν είναι για τα δόντια μου δυστυχώς!
Ποιο είναι το dropper;
Αναμένω και τα πλάνα εννοείται! :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#701607 dropper είναι μηχανισμός που ρίχνει τη σέλλα και την ξανανεβάζει κατά την επιθυμία του αναβάτη με τη χρήση μοχλίσκου στο τιμόνι.
Είναι κάτι που βολεύει σε εκτός δρόμου καταστάσεις όταν θέλεις να κάνεις μεταφορά βάρους του σωματός σου και η σέλλα παρενοχλεί. Πχ να πας πίσω και χαμηλά σε μεγάλη κατηφόρα για να μην έρθεις τούμπα.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#702025 Το εντόπισα έξω από το σταθμό του μέτρο της γειτονιάς , δεν το είχα προσέξει παλιότερα
Fixed τρόμπα του δήμου για τα ποδήλατα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#702029 Πρώτος κύκλος λίμνης Ιωαννίνων (μικρή μου φάνηκε) και έχασα τη ταυτότητά μου. Πετούσα λέμε !! :lol: :rant: :rant:
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#702096
JimClark έγραψε:Πρώτος κύκλος λίμνης Ιωαννίνων (μικρή μου φάνηκε) και έχασα τη ταυτότητά μου. Πετούσα λέμε !! :lol: :rant: :rant:

Μικρή είναι! Σκέψου την έχω τρέξει και δε φάνηκε μεγάλη :s_blush
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#702099
KiloMeater έγραψε:Το εντόπισα έξω από το σταθμό του μέτρο της γειτονιάς , δεν το είχα προσέξει παλιότερα
Fixed τρόμπα του δήμου για τα ποδήλατα
Κι εμάς στη δουλειά έκαναν φρεσκάρισμα του πάρκινγκ ποδηλάτων και πρόσθεσαν συρταρωτές βάσεις ποδηλάτων ψηλά (διώροφο παρκάρισμα αυξάνοντας τη χωρητικότητα κατά 100% περίπου) και μια βάση που κρεμάς ποδήλατο και έχει τρόμπα και εργαλεία το καθένα με μακρύ συρματόσχοινο για να μην το κλέψουν.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#702174 Εικόνα

Τελικά το πήρα το ποδηλατάκι! Σε πολύ καλή κατάσταση/συντήρηση, καινούρια καλώδια, σύρματα, γρανάζια, τακάκια, επένδυση τιμονιού, πεντακάθαρο, μικρή φθορά σε σέλα και στους δακτυλίους ρύθμισης ύψους του τιμονιού.
Έκανα απόψε μια πρώτη αναγνωριστική βόλτα, να ρυθμίσω σέλα, να συνηθίσω τις αλλαγές ταχυτήτων και φυσικά τη στάση πάνω στο τιμόνι.
Πολύ καλύτερα απ' ό,τι το περίμενα, συνήθισα εύκολα. Θα ήθελα ιδανικά λίγο πιο κοντό το οριζόντιο στέλεχος στο τιμόνι, αλλά οκ. Σκέφτομαι να ανεβάσω κατά να δακτύλιο πάνω το τιμόνι (έχει ένα slot διαθέσιμο), ίσως και να το στρίψω ελάχιστα προς τα πάνω ώστε να έρθει εκεί που το θέλω.
Πολύ γλυκιά η κύλιση, καθώς και οι αλλαγές ταχυτήτων. Εθιστικός ο τρόπος που επιταχύνει (σχεδόν 9 κιλά βάρος είναι) σε σχέση με το ideal megisto μου, και το χάρηκα πολύ. Ωστόσο έχω συνηθίσει στα δισκόφρενα και τα v-brakes του Koga θέλουν μια εξοικείωση εκ νέου.