https://www.caranddriver.com/news/a3730 ... -revealed/
The Z Sport gets the same powertrain as the other Zs, along with a customizable 12.3-inch TFT instrument display, cloth seats with synthetic suede inserts, and a full cadre of safety nannies and driver-assistance gear that any self-respecting Z driver won’t actually need.
The Wiz Khalifa–approved color scheme continues inside, with black seats and yellow stitching and accents
Just as in the 1990s, the Supra will be the primary target when the Z goes on sale next spring
που πας βρε Νισάν , η μανούλα σου το ξέρει ?
το μόνο ενδιαφέρον και "φρέσκο" , μαζί με το μοτέρ που δεν είναι καινούργιο μεν , παραμένει πολύ ενδιαφέρον δε
Ove20 έγραψε:georgetz έγραψε:
Πίσω 200SX-ίζει (S13).
Μπορεί , στη πραγματικότητα είναι hommage στο πρώτο Ζ και δη στο 280Ζ ,όπως και τα οργανάκια στη κονσόλα
(που μου φαίνονται λίγο τσίπικα )
< Note >
georgetz έγραψε:Τι φάση το cancel κουμπάκι ? Έχει κάποια anti-lag λειτουργία ?
Το έχει και εμένα αυτό και το λένε brake boost. Πατάς γκαζόφρενο σε εμένα και σηκώνει πίεση και φεύγεις σφεντόνα.
Απλά στο GT-R που προφανώς έχει αρκετά πιο εξελιγμένη διαχείριση, γίνεται από το κουμπί.
Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, νομίζω ότι κάνει τη δουλειά ενός boost controller.
Εν πάσει περιπτώσει, θα το πω όσο πιο κομψά μπορώ. Τι ξεκ...λιασμα ήταν αυτό;
mousatos έγραψε:Θυμήθηκα τον Quadra με τα φρένα τώρα.
Που χαθηκε αυτος?
Giuseppe Busso έγραψε:Το έχει και εμένα αυτό και το λένε brake boost. Πατάς γκαζόφρενο σε εμένα και σηκώνει πίεση και φεύγεις σφεντόνα.Πρεπει να πατησεις καποιο κουμπι πριν ? Ή απλα πατας γκαζι και φρενο μαζι?
Ειναι παλιο κολπο στις κοντρες αυτο
alexandros.K έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:Το έχει και εμένα αυτό και το λένε brake boost. Πατάς γκαζόφρενο σε εμένα και σηκώνει πίεση και φεύγεις σφεντόνα.Πρεπει να πατησεις καποιο κουμπι πριν ? Ή απλα πατας γκαζι και φρενο μαζι?
Ειναι παλιο κολπο στις κοντρες αυτο
Όχι, δεν πατάμε κάποιο κουμπί. Απλά είναι ένα ξεκλείδωμα της ECU του αμαξιού γιατί στα VAG δεν δουλεύει το γκαζόφρενο.
Βασικά δεν το χρησιμοποιώ και ποτέ γιατί θα κάνει ζημιά στον καταλύτη.
Δε νομιζω οτι κανει μεγαλη ζημια στον καταλυτη . Απλα ταλαιπωρεις το μοτερ