Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#696083 Εγω το βλεπω οτι ζγα ζγα αποσυρεται η μαμα Μερσεντες. Απο περσι ειχε αρχισει ο Τοτος να μιλαει για νεες προκλησεις κι επισης να ακουγεται οτι η Γερμανικη εταιρια το σκεφτεται για το μελλον. Πηρε ο Τοτος το 33% της Αστον Μαρτιν αν δεν κανω λαθος και πριν λιγο διαβασα οτι η Μερσεντες θελει να ανεβασει το ποσοστο της στο 20%. Πιθανον να παει προς τα εκει ο Τοτος στο μελλον και να τρεχει τη "δικια" του ημιεργοστασιακη Μερσεντες...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#696092 Ο Φεττελ για αρχη τους κανει. Εμπειρος ειναι, πρεστιζ φερνει στην ομαδα κι επισης ειναι ικανος να δωσει καμια ηθικη κουπα στον υιο Στρολλακο, το μπαμπα του αφεντικου. Αλλα αν πραγματι στο μελλον αναλαβει ο Τοτος, δεν ειναι κοροιδο να προσπαθει να παρει τιτλο με το Φεττελακο. Τον βλεπω να φερνει αλα μπρατσετο το φιλο του το Λουη να κολλησει κι αυτος τα τελευταια του ενσημα ή να χτυπαει κανενα Μαξ/Ρασσελ/Λεκλερκ.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#696110 Ρε παιδιά όλα αυτά από μια αλλαγή της μάρκας του αυτοκινήτου ασφαλείας; Τι φάση, τί χάνω εδω; :lol:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#696112 Καμια φαση δε χανεις. Υποθεσεις κανουμε που ειναι δωρεαν! Το ιδιο που κανουμε σε καθε μεταγραφικο παζαρι για τους οδηγους. Σε κουβεντα να βρισκομαστε δηλαδη!
Άβαταρ μέλους
By g8777
#696114 Εντάξει, πλειοδότησε η Αστο Μαρτη και πήρε την χορηγία, κάτι τρέχει στα γύφτικα. Δεν νομίζω ότι κρύβονται κοσμοϊστορικές υπόγειες διεργασίες κιόλας.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#696118
g8777 έγραψε:Εντάξει, πλειοδότησε η Αστο Μαρτη και πήρε την χορηγία, κάτι τρέχει στα γύφτικα. Δεν νομίζω ότι κρύβονται κοσμοϊστορικές υπόγειες διεργασίες κιόλας.


Φιλε οχι μονο αυτο. Γενικα οι συζητησεις για το αν και ποσο θα συνεχισει η Mercedes στην F1 κι η ολο και μεγαλυτερη εμπλοκη τους με την Αστον Μαρτιν (Τοτου + Μερσεντες) δειχνουν οτι πιθανον αυτη να ειναι η συνεχεια τους στο χωρο ΑΝ αποφασισουν να σταματησουν την εντελως εργοστασιακη συμμετοχη. Δεν το ειπα καθολου σε στυλ "παραγκα η ΦΙΑ και κανει μυστικες συμφωνιες με την Αστον Μαρτιν".
Άβαταρ μέλους
By g8777
#696123 Μα και εγώ αυτό επισημαίνω George. Δεν είναι αξιόλογος δείκτης η χορηγία του αυτοκινήτου ασφαλείας για ενδεχόμενο merxit (©®) . Να μου πεις για μονοετές συμβόλαιο Λούη να το δεχθώ.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#696130
g8777 έγραψε:Μα και εγώ αυτό επισημαίνω George. Δεν είναι αξιόλογος δείκτης η χορηγία του αυτοκινήτου ασφαλείας για ενδεχόμενο merxit (©®) . Να μου πεις για μονοετές συμβόλαιο Λούη να το δεχθώ.


Βασικα μπλεξαμε τα μπουτια μας :lol:

Σ' αυτο που λες συμφωνω! Ενα ντιλ κανανε ΦΙΑ/Αστον και δεν το συσχετιζω με το υπολοιπο σχεπτικο μου οσον αφορα μελλοντικες κινησεις.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#696159 Παιδιά εάν φύγει η Μερσέντα σαν fully fledged κατασκευαστής και υποστηρίξει μόνο τα PU, "μικρό" το κακό. Εάν φύγει εντελώς από το σπορ, το σπορ θα έχει μεγάλο θέμα. Μιλάμε για έναν από τους 2 κατασκευαστές κινητήρων που έχει από το 1994 συνεχή παρουσία και αυτή τη στιγμή προμηθεύει 3 ομάδες επιπλέον. Για να καλυφθεί το κενό αυτό θα χρειαστεί τσοντάρισμα από Ferrari - Renault και δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι αυτό
Άβαταρ μέλους
By ripper
#696185 Σαν μοτέρ δεν πρόκειται να φύγουν, δεν έχουν λόγο.
Ακόμα και τα σενάρια αποχώρησης για την εργοστασιακή ομάδα μιλάνε, δεν τίθειτε θέμα για τους κινητήρες.