Δεν είναι και τόσο κακό τελικά...
< >
When the going gets tough, the tough get going
< >
Πεεμβεδάκηδες παλαιάς κοπής -->
Bonus
Φόρουμ -->
Αυτο που ποσταρισε ο Εντυ πιο πολυ μοιαζει με Χ7 (χατσμπακ) το πισω μερος, παρα με την κουπε Χ8 που ειχα εγω κατα νου:
Πόσοι θέλουν ένα κουπέ και πήγαν να το αγοράσουν;
Εμένα οι σημερινές BMW μου είναι από αδιάφορες μέχρι αποκρουστικές. Με εξαίρεση την σειρά 2 coupe που δεν έχω λεφτά ν'αγοράσω και την σειρά 3 που αντί αυτής θ' αγόραζα Tesla model 3 (και φυσικά επίσης δεν μπορώ ν'αγοράσω).
Τα υπόλοιπα είναι αχαρακτήριστα και δεν έχουν καμία σχέση με ό,τι αντιπροσώπευε η μάρκα μέχρι πρόσφατα.
Αλλα μην το παμε και στο αλλο ακρο οτι ειμαι ο μονος βιτσιοζος που του αρεσουν coupe SUV σαν τα BMW X6, Mercedes GLE Coupe, Audi Q8 , Porsche Cayenne Coupe.
Για το σκαλωμα που εχει φαει το μυαλο μου (κουπε σε σχημα σφηνας, οχι αυγου ή χατσμπακ) 2 αμαξια υπαρχουν μονο στον πολυ βαθυ τον υπνο μου. Τα 2 αριστερα της φωτο. Τα 2 δεξια κλεβουν λιγο στη σχεδιαση του κωλου και πανε να τσιμπησουνε και μερικους χατσμπακακηδες...
Και απο τα 2 αριστερα θεωρω λιγο πιο αγριο το Μπεμβεδικο οποτε θα το προτιμησω
Anonymous Founder έγραψε:Και Tesla θέλει η αγορά πάντως.
Εμένα οι σημερινές BMW μου είναι από αδιάφορες μέχρι αποκρουστικές. Με εξαίρεση την σειρά 2 coupe που δεν έχω λεφτά ν'αγοράσω και την σειρά 3 που αντί αυτής θ' αγόραζα Tesla model 3 (και φυσικά επίσης δεν μπορώ ν'αγοράσω).
Τα υπόλοιπα είναι αχαρακτήριστα και δεν έχουν καμία σχέση με ό,τι αντιπροσώπευε η μάρκα μέχρι πρόσφατα.
Σεβαστη και η προτιμηση σου σε συγκεκριμενα μοντελα της BMW, σεβαστη επισης και η αρεσκεια σου προς τα Τεσλα.
Αλλα αυτο το "αχαρακτήριστα και δεν έχουν καμία σχέση με ό,τι αντιπροσώπευε η μάρκα μέχρι πρόσφατα" ειλικρινα δε μπορω να το καταλαβω. Η BMW εχει τεραστια γκαμα, για ολα τα γουστα. Μπορει να βγαζουν 1-2 κουσουρια παραπανω απο αλλες γνωστες εταιριες, αλλα παραμενουν κορυφαια αυτοκινητα. Και πιο σπορτιβικα εχουν στη γκαμα και πιο οικογενειακα. Εμενα στη σχεδιαση μου αρεσουν καμποσα BMW ακομα. Στην αλλαγη της μασκας κτλ δε στεκομαι καν. Πολλες μαρκες εχουν πλεον παραμορφωμενες (σε σχεση με τα παλια τους προτυπα) μασκες και δε με χαλαει. Εκεινη η μακροστενη με τα λαγουδισια δοντια δε μου αρεσε μονο.
Στα 4 Coupe SUV που ποσταρισα για παραδειγμα, εκατσα και ειδα λιγο σπεκς. Ολα ειναι 4 κινητα. Σου λεει ο κατασκευαστης οτι δεν ειναι ικανος ο μεσος οδηγος να παρει τοσο πολλα αλογα πισωκουνα. Οποτε αυτο το παλιας κοπης οδηγικο αντριλικι και οι παλιας κοπης εταιριες που βγαζανε πισωκουνες με ενα σκασμο αλογα, προσαρμοστηκαν στη λογικη και τις απαιτησεις των καιρων. Η BMW ακομα και τωρα στα "μικροτερα" μοντελα Χ6 με τα 380 (αν θυμαμαι καλα) αλογα, σου δινει την επιλογη για πισωκουνα. Μονο στην τουμπανο την εκδοση τη βενζινη με τα 500φευγα αλογα εχει μονο τετρακινηση ντιφολτ (σου λεει ποιος εισαι ρε μεγαλε, ο Μαξ? ).
Ή νομιζει κανενας οτι θα παρει αυτα τα αμαξια στο δρομο και καποιο θα τον χαλασει γιατι στριβει με τον ταδε τροπο? Εχω την αισθηση οτι ολα ΣΟΥΠΕΡ θα μας φαινοντουσαν, με πολυ κρατημα και απολαυστικα στην οδηγηση. Για να πεις "το Πορσε στριβει καλυτερα και το Μερσεντες φρεναρει καλυτερα" κτλ κτλ κτλ, πρεπει να τα βαλεις σε καμια πιστα ή να εισαι κανενα ζωο που στριβει (ακομα ) οριακα στα λιμανακια κι οπου αλλου δει στροφη.
Ομοιως και στα σουπερκαρς. Θα παρει κανενας Φερραρι ή Λαμπο (ή οποιο αλλο θηριο) γιατι "στριβει καλυτερα" ή γιατι εχει +20 χιλιομετρα τελικη"? Και θα καταλαβει τη διαφορα αυτη στο δρομο? Οποιο του αρεσει σε εμφανιση ή αν εχει κολλημα με συγκεκριμενη μαρκα το αγοραζει κι ειναι ενας ευτυχισμενος ανθρωπος.