Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#696244 Το Clio Sw είναι ταμάμ. Θα κινείται και αρκετά σε εθνικο οδικό δίκτυο συνεπώς δεν θα έχεις με το φίλτρο dpf.
(Με το QQ που κινείται συχνά εντός πόλης, δεν έχω δει ποτέ να το κάνει εν τω μεταξύ)

Βέβαια τώρα να βρεις Clio Sw από ιδιώτη.....
Υποψιάζομαι ότι τα περισσότερα θα ναι leasing.
(Άξιο αναφοράς ότι μοντέλο supermini wagon πούλησε ως ληζινγκ τόσο πολύ στη χώρα μας)

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#696245
georgetz έγραψε:το 3ης γενιάς Yaris έχεις ?

Λάστιχα CEAT ? :vava:


θυγατρικη της πιρελι.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#696251
georgetz έγραψε:το 3ης γενιάς Yaris έχεις ?

Λάστιχα CEAT ? :vava:

Ναι μκ3 φ2
Τα λάστιχα κλασικά θα δώσουν διαπιστευτήρια το καλοκαίρι και από φθινόπωρο πούλεν.

Γιώργο όντως τα περισσότερα είναι από λίζινγκ, ίσως να έτρεχε κάποια προσφορά σε συνδυασμό με...κουβαλήματα πωλητών.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#696337 πολύ ωραία edmond , είδα και φωτό , μπιμπελό το έχεις :thumbsup:

ευχαριστώ και για τις πληροφορίες για τα λάστιχα dimvii , δεν τα ήξερα καν

άρα, γιατί για ένα αμάξι που θα κάνει πιο πολύ χλμ πόλη να προτιμηθεί ένα Clio diesel απο ένα Yaris Hybrid ? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#696409
georgetz έγραψε:
άρα, γιατί για ένα αμάξι που θα κάνει πιο πολύ χλμ πόλη να προτιμηθεί ένα Clio diesel απο ένα Yaris Hybrid ? :hmmm:


Γιατί είπε πως ένα 50% είναι εκτός πόλης (περιφερειακός Θεσσαλονίκης, ταχύτητες κίνησης γύρω στα 90χαω, αν και ανάλογα τη μέρα και την ώρα παίζει να κινείσαι πιο γρήγορα και σε μποτιλιαρισμένη πλατεία Συντάγματος με 3 διαδηλώσεις :lol: ) και το θέλει και για αρκετά ταξιδάκια... όταν...

Για πιο αστικό προφίλ κίνησης βέβαια, δεν το συζητάω, Yaris hybrid γαμάει.
Άβαταρ μέλους
By ambient
#700920 Βλέπω αρκετά Yaris hybrid +πενταετίας για πούλημα. Εάν είναι καλό αμάξι, γιατί το διώχνουν; Μικρό; Τεκμήρια (1500cc); Συμπεριφορά; Έρχεται μεγάλο έξοδο (μπαταρίες);
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#700924 Εχουν παραγγείλει το καινούργιο -άλλο αμάξι πολύ βελτιωμένο λένε τα τεστ- και μεχρι να έρθει δοκιμάζουν μήπως πάρουν παραπάνω απο την τιμή ανταλλαγής που τους δίνει ο έμπορος.

Επειδή τα εχω οδηγήσει το καινούργιο εχει πιο δυνατό κινητήρα (ηλεκτρομοτερ, θερμικό ποιος ξέρει;) οδική συμπεριφορά καλή έχουν και τα δυο . Το παλιό όμως είναι καταπληκτικό στους χώρους του πίσω καθίσματος και στο άνοιγμα πίσω πορτών , εκει το καινούργιο χάνει πολύ , αρα και το παλιό εχει κοινό γιατί οι χώροι πίσω ρίχνουν στα αυτιά και σε όλο τον ανταγωνισμό .
Άβαταρ μέλους
By Gtakis
#700965 Να συμπληρώσω κι εγώ από την προσωπική μου εμπειρία με το Clio 1.5 dci μοντέλο 2013,έχω πλέον 240.000χλμ απροβλημάτιστα με μέση κατανάλωση 5.6l/100km και ουσιαστικά τα μόνα που ζήτησε στα τόσα χρόνια το αμάξι είναι δίσκους τακάκια που πλέον με τα οικολογικά υλικά τείνουν να βγάζουν λιγότερα χλμ,2 αλλαγές σετ ιμάντων χρονισμού μια μπαταρία και τίποτα άλλο,ο κινητήρας ακόμα και τώρα είναι σκυλί,η οδηγική συμπεριφορά άψογη και για την κατηγορία του οι χώροι πάνω από τον μέσο όρο,οπότε εάν καταλήξεις σε αυτό σίγουρα θα μείνεις ευχαριστημένος και πάνω από όλα ξένοιαστος όσον αφορά ζημιές κλπ...

.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#701039
ambient έγραψε:Βλέπω αρκετά Yaris hybrid +πενταετίας για πούλημα. Εάν είναι καλό αμάξι, γιατί το διώχνουν; Μικρό; Τεκμήρια (1500cc); Συμπεριφορά; Έρχεται μεγάλο έξοδο (μπαταρίες);


Έληξαν τα leasing;;

Πάντως, ένα που έχουμε εμείς με πάνω από 100Κ χλμ (μοντέλο 2018) που ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ τρώει αρκετά χλμ χωματόδρομο (όχι πάντα καλό και ποτέ με προσοχή) και έχει χτυπήσει σε διάφορα σημεία (πχ λείπουν κάτι πλαστικά από τους εμπρός θόλους), όχι μόνο δεν κάνει τσικ μέσα, αλλά όλα (και η μπαταρία) δουλεύουν άψογα. :iconcool:

Χρησιμοποιείται κυρίως για να μεταφέρει πωλητές και πελάτες από και προς λατομεία, αλλά και από οποιονδήποτε χρειάζεται να μετακινηθεί για δουλειά της εταιρείας. Ενδεικτικά αναφέρω πως έχει χωμάτινα λάστιχα... :innocent: :lol:

Αντίστοιχα Fiat Panda 4x4 με λιγότερα χλμ και σκίσιμο τρίζουν παντού (αν και γαμάνε τα κατσικάκια :inlove: )
Άβαταρ μέλους
By fot
#701041
markvag έγραψε:
ambient έγραψε:Βλέπω αρκετά Yaris hybrid +πενταετίας για πούλημα. Εάν είναι καλό αμάξι, γιατί το διώχνουν; Μικρό; Τεκμήρια (1500cc); Συμπεριφορά; Έρχεται μεγάλο έξοδο (μπαταρίες);


Έληξαν τα leasing;;

Πάντως, ένα που έχουμε εμείς με πάνω από 100Κ χλμ (μοντέλο 2018) που ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ τρώει αρκετά χλμ χωματόδρομο (όχι πάντα καλό και ποτέ με προσοχή) και έχει χτυπήσει σε διάφορα σημεία (πχ λείπουν κάτι πλαστικά από τους εμπρός θόλους), όχι μόνο δεν κάνει τσικ μέσα, αλλά όλα (και η μπαταρία) δουλεύουν άψογα. :iconcool:

Χρησιμοποιείται κυρίως για να μεταφέρει πωλητές και πελάτες από και προς λατομεία, αλλά και από οποιονδήποτε χρειάζεται να μετακινηθεί για δουλειά της εταιρείας. Ενδεικτικά αναφέρω πως έχει χωμάτινα λάστιχα... :innocent:

Αντίστοιχα Fiat Panda 4x4 με λιγότερα χλμ και σκίσιμο τρίζουν παντού (αν και γαμάνε τα κατσικάκια :inlove: )
Θα ήθελα πολυ να δω μια φωτο yaris με χωμάτινα λάστιχα παντως!
Άβαταρ μέλους
By edmond
#701048 Αφενός έληξαν τα λίζινγκ αφεδύο έχουν έρθει και αρκετά απ' έξω. Το δικό μου πχ. είναι από Ισπανία, πολλά όμως είναι από Γαλλία. Το καλό τουλάχιστον είναι ότι παίζει συνήθως βιβλίο service (οκ όπως το μεταφράζει ο καθένας).
Γενικά πάντως τα τελευταία χρόνια, η προβλεπέ συντήρηση είναι ο κανόνας με ελάχιστους να απευθύνονται στον μαστρομήτσο της γειτονιάς. Μιλάω πάντα για αμάξια μέχρι 5-6 ετών ξερωγώ όσο δλδ διαρκούν οι εγγυήσεις άντε και λίγο παραπάνω. Την σφραγίδα του εξουσιοδοτημένου δλδ, το πιθανότερο είναι πως θα την δεις, το ίδιο και καταχωρημένο το αμάξι στο επίσημο σύστημα (πανευρωπαϊκά βέβαια).