theo13 έγραψε:Στην Συρία να το είχατε πιστεύω σε καλύτερη κατάσταση θα γυρνούσε
Στην Συρία θα είχε και καμιά προληπτική συντήρηση κάθε Παρασκευή μαζί με το αυτοκόλλητο ΠΑ στον ανεμοθώρακα.
theo13 έγραψε:Στην Συρία να το είχατε πιστεύω σε καλύτερη κατάσταση θα γυρνούσε
markvag έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Τώρα, δεν έχω καταλάβει γιατί μια εταιρεία που τζιράρει εκατομμύρια ασχολείται με τέτοια σαβούρα, αλλά μάλλον γι αυτό θα μείνω μια ζωή πλέμπα.
Δεν είσαι άριστος...
Έχει και μία λογική βέβαια, καθώς το θεωρώ κι εγώ τζάμπα λεφτά για ένα αμάξι που προορίζεται να διαλυθεί με βίαιο τρόπο...
Παρακάτω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα...
Νομίζω πως είναι κρίμα να πάρεις κάτι καλό για να γίνει έτσι σε 2-3 χρόνια...drdino έγραψε:Αντλία λαδιού γιατί; Είστε σίγουροι ότι δεν έχει σκίσει τπτ πέρα από αυτήν λόγω έλλειψης λίπανσης;
Έχει μια διαρροή (όχι σοβαρή) και ο μάστορας που το τσέκαρε (υπάλληλος της εταιρείας, δεν έχει κάποιο κέρδος) είπε πως θέλει να το αλλάξει (φαντάζομαι προληπτικά).g8777 έγραψε:
ΚΤΗΝΟΣ.
kubiak έγραψε:Που βοηθάνε οι αλυσίδες;
markvag έγραψε:Χαίρομαι που έγινε κατανοητό το τι πρόκειται να πάθει το καημένο το Navara...
Zorz έγραψε:markvag έγραψε:Χαίρομαι που έγινε κατανοητό το τι πρόκειται να πάθει το καημένο το Navara...
Κοίταξε, εμείς νομίζαμε ότι απλά ψάχνεις επαγγελματικό όχημα για σκληρή χρήση. Που να καταλάβουμε οι αφελείς ότι ψάχνεις props για να γυρίσεις το επόμενο Mad Max...
axel12p έγραψε:Σε τέτοια μέρη θα περάσει το υπόλοιπο της ζωής του το Navara;
Εντυπωσιακό το πως οδηγούν και σπρώχνουν τα μάρμαρα εκεί πάνω!
REALZEUS έγραψε:CAT 980H να κατεβάζει ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ένα κομμάτι κάπου 40tn
Το tipping weight (το βάρος δηλαδή που αν προσπαθήσει να το σηκώσει, τουμπάρει το μηχάνημα) είναι 22 τόνοι για το συγκεκριμένο. https://www.ritchiespecs.com/model/cate ... eel-loader
Οκ, κάτι έκανε ο ξοφλημένος με το τεταρτοπέμπτο μο[…]
Πολύ συγκρατημένο το Ισραήλ, γιατί δεν είχε και πο[…]
Το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει στο VoWifi[…]
Μα, μόνο αν "ξεχάσουμε" τον πληθωρισμό τ[…]