Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#691853
theo13 έγραψε:Στην Συρία να το είχατε πιστεύω σε καλύτερη κατάσταση θα γυρνούσε :omg: :lipsealed:


Στην Συρία θα είχε και καμιά προληπτική συντήρηση κάθε Παρασκευή μαζί με το αυτοκόλλητο ΠΑ στον ανεμοθώρακα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#691875
markvag έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Τώρα, δεν έχω καταλάβει γιατί μια εταιρεία που τζιράρει εκατομμύρια ασχολείται με τέτοια σαβούρα, αλλά μάλλον γι αυτό θα μείνω μια ζωή πλέμπα.


Δεν είσαι άριστος... :lol:

Έχει και μία λογική βέβαια, καθώς το θεωρώ κι εγώ τζάμπα λεφτά για ένα αμάξι που προορίζεται να διαλυθεί με βίαιο τρόπο...

Παρακάτω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα...

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Νομίζω πως είναι κρίμα να πάρεις κάτι καλό για να γίνει έτσι σε 2-3 χρόνια...

drdino έγραψε:Αντλία λαδιού γιατί; Είστε σίγουροι ότι δεν έχει σκίσει τπτ πέρα από αυτήν λόγω έλλειψης λίπανσης;


Έχει μια διαρροή (όχι σοβαρή) και ο μάστορας που το τσέκαρε (υπάλληλος της εταιρείας, δεν έχει κάποιο κέρδος) είπε πως θέλει να το αλλάξει (φαντάζομαι προληπτικά). :s_dunno


g8777 έγραψε:
ΚΤΗΝΟΣ. :s_cry


:inlove:


Εικόνα

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted User 2
#691880 Έχει και προβολάκια... :shifty:

LED είναι; :roll:

:lol:

υ.γ. καλή επιλογή το NAVARA. Τι να ευχηθείς τώρα για ένα αυτοκίνητο που πρόκειται να ξεσκισθεί; Καλές αντοχές του εύχομαι... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#691896 Στο να δίνουν πρόσφυση στα καραφλά και εντελώς ξεραμένα ελαστικά στη λασπουριά του λατομείου? λολ
Άβαταρ μέλους
By markvag
#692098 Χαίρομαι που έγινε κατανοητό το τι πρόκειται να πάθει το καημένο το Navara... :lol: :lol:

Στο Top Gear ήταν ερασιτέχνες... :lol: Και μην μου πείτε για εκρήξεις... :lol: Απλά (συνήθως :lol: ) δεν τα σκάμε μέσα σε στα αυτοκίνητα. :lol:


kubiak έγραψε:Που βοηθάνε οι αλυσίδες;


Στο λατομείο υπάρχει μονίμως πολύ παχιά και πολύ λεπτή λάσπη. Βεντουζώνουν και παπούτσια. Οπότε τα ΜΕ φοράνε μονίμως αλυσίδες και το ίδιο και κάποια οχήματα... ειδικών αποστολών :lol:

Πρώτη βόλτα που με πήγαν, ο υπεύθυνος του λατομείου με ένα (καινούριο και φροντισμένο) HiLux έβαζε κοντά χωρίς καν να ασχολείται, αυτόματη κίνηση... όπως μιλούσαμε χαλαρά, τσουπ βάζει κοντά, τσουπ μπλοκάρει διαφορικό, άντε γεια η ανηφόρα με τρελή κλίση και λάσπη. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#693432
markvag έγραψε:Χαίρομαι που έγινε κατανοητό το τι πρόκειται να πάθει το καημένο το Navara... :lol: :lol:


Κοίταξε, εμείς νομίζαμε ότι απλά ψάχνεις επαγγελματικό όχημα για σκληρή χρήση. Που να καταλάβουμε οι αφελείς ότι ψάχνεις props για να γυρίσεις το επόμενο Mad Max... :dizzy: :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#693552
Zorz έγραψε:
markvag έγραψε:Χαίρομαι που έγινε κατανοητό το τι πρόκειται να πάθει το καημένο το Navara... :lol: :lol:


Κοίταξε, εμείς νομίζαμε ότι απλά ψάχνεις επαγγελματικό όχημα για σκληρή χρήση. Που να καταλάβουμε οι αφελείς ότι ψάχνεις props για να γυρίσεις το επόμενο Mad Max... :dizzy: :lipsealed:



:lol: :lol:

Μίλησα σήμερα με τον συνάδελφο που έχει αναλάβει τα γραφειοκρατικά... Κλείστηκε ραντεβού στη διεύθυνση μεταφορών για τη μεταβίβαση....










Στις 22 Μαρτίου... :s_shout :s_shout
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#695644 Σε τέτοια μέρη θα περάσει το υπόλοιπο της ζωής του το Navara;
Εντυπωσιακό το πως οδηγούν και σπρώχνουν τα μάρμαρα εκεί πάνω! :lipsealed:

Άβαταρ μέλους
By markvag
#696009
axel12p έγραψε:Σε τέτοια μέρη θα περάσει το υπόλοιπο της ζωής του το Navara;
Εντυπωσιακό το πως οδηγούν και σπρώχνουν τα μάρμαρα εκεί πάνω! :lipsealed:




:lol: :lol: Πολιτισμένους τους έκοψα στο βίντεο... :lol: :lol:

Είχα πάθει ένα μικρό σοκ πριν λίγους μήνες, όταν ήμουν σε ένα ψηλό σημείο με τον υπεύθυνο του λατομείου και έβλεπα ένα CAT 980H να κατεβάζει ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ένα κομμάτι κάπου 40tn σε μία κατηφόρα με λάσπες... Εγώ ήμουν σίγουρος ότι έκανε |λογοκρισία|, αλλά ο υπεύθυνος ήταν ατάραχος (έβλεπε ένα άλλο σημείο που είχαν ένα θέμα). Όταν του είπα "Αυτός εκεί, καλά κάνει ρε 'συ;", τότε κοίταξε και είπε "Γιατί, τί κάνει;" :lol:

Είναι ζόρικο περιβάλλον το νταμάρι και είναι πραγματικά αξιοθαύμαστα τα μηχανήματα που βγάζουν 30Κ ώρες εκεί χωρίς σοβαρές βλάβες (που σχεδόν όλα έτσι είναι). Θεωρητικός χρόνος ζωής πριν χρειαστεί ανακατασκευή (βάση κατασκευαστή): 12-15Κ ώρες... :whistlink: :s_biggrin

Τα δε αυτοκίνητα τρώνε διαφορετικό ξύλο. Για παράδειγμα, το μάρμαρο κόβεται σε ορθογώνια. Τα οποία φυσικά δεν είναι πάντα απολύτως ευθυγραμμισμένα. Έτσι πχ μπορεί στο πάτωμα να έχεις γραμμές με μία υψομετρική διαφορά (10-20 πόντους)... Και όταν βιάζεσαι για κάτι, δεν είναι σίγουρο ότι θα κόψεις ταχύτητα... :help: Χώρια φυσικά χτυπήματα από βράχους, κτλ...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#696248 CAT 980H να κατεβάζει ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ένα κομμάτι κάπου 40tn

Το tipping weight (το βάρος δηλαδή που αν προσπαθήσει να το σηκώσει, τουμπάρει το μηχάνημα) είναι 22 τόνοι για το συγκεκριμένο. :s_cool https://www.ritchiespecs.com/model/cate ... eel-loader
Άβαταρ μέλους
By markvag
#696397
REALZEUS έγραψε:CAT 980H να κατεβάζει ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ένα κομμάτι κάπου 40tn

Το tipping weight (το βάρος δηλαδή που αν προσπαθήσει να το σηκώσει, τουμπάρει το μηχάνημα) είναι 22 τόνοι για το συγκεκριμένο. :s_cool https://www.ritchiespecs.com/model/cate ... eel-loader



:lol:

Ενδιαφέρον. :lol:

Έντονη κατηφόρα, απόσταση ίσα ίσα από το έδαφος, πιθανώς και η μία άκρη του όγκου να σερνόταν... :lol:


Έχουμε μερικά τζιμάνια που ανακαλύπτουν πολύ γρήγορα τα ακριβή όρια των μηχανημάτων... :lol:
Άβαταρ μέλους
By italakias
#696427 40 τονους,μονο εκσκαφεας με βαρος λειτουργιας πανω απο 150 τονους,μπορει να σηκωσει.

0 980 με κουβα 5-6 κυβικων × 2.5 τονοι/κυβικο,που ζυγιζει ο συμπαγης βραχος,το πολυ 15 τονους εργαζεται και αυτο με προσοχη στο βυρα και τα μπαλαντζα.

Γενικα,δεν τον λες και φορτωτη λατομειου.


Ζητω ο 988.