Αεραγωγοι πισω δεν χρειαζονται , σε τελικη αν θελεις μπορεις να παραγγειλεις απο Κινα πολυ καλυτερους (οικοσυστημα Xiaomi) aftermarket.
Τελος μαθηματος. 8 ευρω.
edmond έγραψε:markvag έγραψε:edmond έγραψε:Το μη ηλεκτρικό χειρόφρενο επίσης, ΔΕΝ το βλέπω σαν μειονέκτημα
Πολύ μεγάλη ευκολία. Μου λείπει... Το είχε το Πικάσο και ήταν εξαιρετικά βολικό παντού και πάντα δούλευε τέλεια.
Την ευκολία που την είχε;
Στο Q3 εταιρικό που είχαμε, το έβλεπα καθαρά σαν γκατζετιά, ούτε κρύο ούτε ζέστη
Και αν χαλάσει; Ή αν γίνει κανα κοκομπλόκο με πεσμένη μπαταρία ή ξερωγωτι;
Και προσπερνώ κάτι καθημερινές λεπτομεριούλες του τύπου το λύνω(σβηστό εννοείται) για να τσουλήσω λίγο το αμάξι.
mirage έγραψε:Πλέον γι αυτό υπάρχει το Auto Hold που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες ABS/ESP για να διατηρήσει την πιεση στο συστημα φρένων μέχρι να ξαναπατήσεις γκάζι.
markvag έγραψε:mirage έγραψε:Πλέον γι αυτό υπάρχει το Auto Hold που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες ABS/ESP για να διατηρήσει την πιεση στο συστημα φρένων μέχρι να ξαναπατήσεις γκάζι.
Μπορείς να σταματήσεις στο φανάρι (πχ 20 δευτερόλεπτα) με το Auto Hold;; Το είχε και το πικάσο, αλλά έπιανε 2-3 δευτερόλεπτα. Μετά απελευθέρωνε τα φρένα. Εάν βαριόμουν να πατάω το φρένο, έβαζα το χειρόφρενο.
mirage έγραψε:Ναι, ιδιαιτερα σε αυτόματα ειναι φανταστικό. Μαλλον η C4 ειχε απλα Hill hold ή κατι ανάλογο.
Προφανώς η όλη διαδικασία δεν επαφίεται στην καλή […]
Αταμάν αμάν αμάν . τον ψόφησες τον Λεσόρ στο 5 . Ε[…]
Στην δικιά μου περίπτωση, το e-pass της ΑΟ το πήρα[…]
Εναλλακτικά μπορώ να τον κάνω μόνος μου με την bi[…]
Σημερινή από τα αγαπημένα βουνά της Βουλγαρικής Ρο[…]
Δεν ειπε κανεις οτι δεν ειναι οδηγαρα ο Μαξ. Βρεθ[…]
Εχω δυο παιδια γνωστων μου που επαιζαν στην ελβετι[…]