Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#695246 Μα για το υποβραχιονιο συμφωνω, ειναι εταιρεια στυλ Αλφα Ρομεο οταν δεν στο δινει για 22κ αμαξι. Αλλα χρησιμοποιησες τον συμπλεκτικο συνδεσμο "και" :shifty: οποτε εξισωσες τον δερματινο λεβιε με το υποβραχιονιο. :svivhaha:

Αεραγωγοι πισω δεν χρειαζονται :rtfm: , σε τελικη αν θελεις μπορεις να παραγγειλεις απο Κινα πολυ καλυτερους (οικοσυστημα Xiaomi) aftermarket. :s_bye

Τελος μαθηματος. 8 ευρω.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#695288
edmond έγραψε:
markvag έγραψε:
edmond έγραψε:Το μη ηλεκτρικό χειρόφρενο επίσης, ΔΕΝ το βλέπω σαν μειονέκτημα :s_dunno


Πολύ μεγάλη ευκολία. Μου λείπει... Το είχε το Πικάσο και ήταν εξαιρετικά βολικό παντού και πάντα δούλευε τέλεια.

Την ευκολία που την είχε; :hmmm:
Στο Q3 εταιρικό που είχαμε, το έβλεπα καθαρά σαν γκατζετιά, ούτε κρύο ούτε ζέστη :s_dunno
Και αν χαλάσει; Ή αν γίνει κανα κοκομπλόκο με πεσμένη μπαταρία ή ξερωγωτι;
Και προσπερνώ κάτι καθημερινές λεπτομεριούλες του τύπου το λύνω(σβηστό εννοείται) για να τσουλήσω λίγο το αμάξι.


Η ευκολία που είναι;; Αν δεν έχεις VW, μπορείς από το μενού να ρυθμίσεις να μπαίνει μόλις σβήσεις τη μηχανή (απ' όσο γνωρίζω αυτό δεν υπάρχει στα VW). Με το που βάλεις πρώτη ή όπισθεν, βγαίνει. Άρα δεν φεύγει πίσω το αμάξι. Οπότε δεν ξανασχολείσαι. Εάν θέλεις να το κρατήσει (πχ σε ανηφόρα σε φανάρι, για να μην πατάς φρένο) το βάζεις και βγαίνει όταν πατήσεις γκάζι, χωρίς να καταλάβεις τίποτα. Γενικά, δεν σε απασχολεί το χειρόφρενο.

Σε περίπτωση βλάβης υπάρχει και χειροκίνητο back-up απ' όσο ξέρω.

Το λύνω σβηστό, όντως δεν υπάρχει, αλλά λύνεται αν το λύσεις με αναμένη μηχανή. :lol:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#695297 Πλέον γι αυτό υπάρχει το Auto Hold που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες ABS/ESP για να διατηρήσει την πιεση στο συστημα φρένων μέχρι να ξαναπατήσεις γκάζι.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#695302
mirage έγραψε:Πλέον γι αυτό υπάρχει το Auto Hold που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες ABS/ESP για να διατηρήσει την πιεση στο συστημα φρένων μέχρι να ξαναπατήσεις γκάζι.



Μπορείς να σταματήσεις στο φανάρι (πχ 20 δευτερόλεπτα) με το Auto Hold;; Το είχε και το πικάσο, αλλά έπιανε 2-3 δευτερόλεπτα. Μετά απελευθέρωνε τα φρένα. Εάν βαριόμουν να πατάω το φρένο, έβαζα το χειρόφρενο.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#695347 Ναι, ιδιαιτερα σε αυτόματα ειναι φανταστικό. Μαλλον η C4 ειχε απλα Hill hold ή κατι ανάλογο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#695350 εκανα σημερα 300+ χλμ με ενα νοικιαρικο χιουνται ι20 βενζινη.
Εντυπωσιακο σασι/αναρτηση, αλλα τελειως ψοφομοτερ
μεση καταναλωση 4,5! με ταχυτητες μεχρι 110-120 στο βοακ κυριως, αλλα και επαρχιακο δικτιο.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#695353
markvag έγραψε:
mirage έγραψε:Πλέον γι αυτό υπάρχει το Auto Hold που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες ABS/ESP για να διατηρήσει την πιεση στο συστημα φρένων μέχρι να ξαναπατήσεις γκάζι.



Μπορείς να σταματήσεις στο φανάρι (πχ 20 δευτερόλεπτα) με το Auto Hold;; Το είχε και το πικάσο, αλλά έπιανε 2-3 δευτερόλεπτα. Μετά απελευθέρωνε τα φρένα. Εάν βαριόμουν να πατάω το φρένο, έβαζα το χειρόφρενο.


Αν μείνεις από μπαταρία και θέλεις να σπρώξεις το αυτοκίνητο, πως ξεμπλοκάρει;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#695354 Υπάρχει μοχλός χειροκίνητης απασφαλισης, συνηθως πάνω από το πενταλ του φρένου.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#695475
mirage έγραψε:Ναι, ιδιαιτερα σε αυτόματα ειναι φανταστικό. Μαλλον η C4 ειχε απλα Hill hold ή κατι ανάλογο.



Μάλλον...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#698480 ειχα για 3 ημερες ενα χιουνται ι20 1,0 λιτρα 3κυλινδρο τουρμπο βενζινη με διπλου συμπλεκτη κιβωτιο.
το μοτερ δεν μου αρεσε.Ειναι ζωηρο απο χαμηλα,σπρωχνει καλα στις μεσαιες ,αλλα ψηλα εχει συμπεριφορα σχεδον διζελ.Ξεψυχαει εντονα.Μαλλον πολυ μικρο τουρμπο που βοηθαει στις πολυ χαμηλες,αλλα μενει απο ανασα μετα τις 5κ
Θορυβος μοτερ εαν δεν πας ψηλα,ειναι μια χαρα,στα ψηλα ακουγεται η 3κυλινδριλα απαισια.
Δεν ειναι οικονομικο,εβγαλε 6,5 λιτρα μεση,οταν με αντιστοιχο vw μοτερ σε γκολφ καροτσα εβγαλε στη Κρητη 5,5 λιτρα.
Το μοτερ των ακατανομαστων ηταν μακραν πιο δυνατο,ειδικα στις μεσαιες και ψηλα.
Το μοτερ του χιουνται δεν δινει την εντυπωση του τουρμπο,προφανως επιλογη τους μεσω διαχειρηση της πιεσης τουρμπο.
Σαζμαν...ειναι πολυ καλο(7 σχεσεις) αλλα στο λογισμικο υπολειπεται των ακατανομαστων.Καποιες φορες το επιασα να καθυστερει να επιλεξει τη σωστη σχεση.Οταν την επιλεγει το κανει γρηγορα ομως και ανεπαισθητα.
Σε ευθεια ξεκιναει με 2η.
Εαν το πας μαλακωσια,αλλαζει ταχυτητες ακομα και κατω απο 2κ στροφες,στα 50 χλμ εχει ριξει ηδη την 7η μεσα.
Δεν ειναι θεμα μιας και εκει το μοτερακι κενταει.Δεν εχω δει αλλο μοτερ με τετοια αποκριση στις 1000 στροφες πχ.
Πλαισιο αναρτησεις ειναι αψογο.Δεν γερνει ακομα και σε εξωφρενικους ρυθμους,εχει καλη αισθηση στο τιμονι,δεν εχει ποτε αποτομες/απροβλεπτες αντιδρασεις.Ισως το καλυτερο μικρο σε αυτο το τομεα που εχω οδηγησει.Θα το ηθελα λιγο πιο ρυθμισιμο,γιατι ειναι εκνευριστικα ουδετερο.Λαστιχα Γλιστρελεν ενερζυ(καλα ησαντε)
Η αναρτηση θα μπορουσε να αποσβαινει καλυτερα,ειδικα πισω,αλλα το συγχωρουμε γιατι ηταν αριστο στα στροφιλικια.
Αυτο που με εντυπωσιασε,ηταν ποσο σταθερα κρατουσαν το αμαξωμα οι αναρτησεις,στις αποτομες εναλλαγες κατευθυνσης.
Ερχοσουν πχ σε ενα ''Σ'' στενο,απο δεξια σε αριστερα εστριβες σε γρηγορο ρυθμο,αλλαζε πορεια χωρις να κουνιεται φυλλο μεσα.Εντυπωσιακο.
Μεσα ανετο,βρισκεις θεση ευκολα,καλη ποιοτητα,θεσεις για μικροαντικειμενα/μπουκαλια/καφεδες πολλες,αλλα ο σχεδιασμος ειναι λες και ειναι 10 χρονια πισω,καμια τσαχπινια.
Δεν ετριζε τιποτα,και εδινε την αισθηση του αυθραυστου,ειχε βεβαια 16κ χλμ.
Αυτα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#698493 Εικόνα

Σε αυτό αναφέρεσαι;
Εμφανισιακά γαμώ τα αμαξάκια!
Όσον αφορά τους 3κυλ ψηλά, έτσι είναι και το Aygo που είναι Ν/Α.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#698495 Το προηγουμενο μοδελο ηταν
Άβαταρ μέλους
By edmond
#698515 Το προηγούμενο μοντέλο σαν του ντίμι, το είχα οδηγήσει με το ίδιο hardware όταν ψαχνόμουν. Όντως έτσι είναι το μοτέρ, βέβαια εμένα δεν με χάλασε η όλη εικόνα, το γενικότερο προφίλ εξάλλου ταίριαζε σ' αυτό που έψαχνα, τεσπα.
Για την κατανάλωση, θα συμφωνήσω απλά πως οι κορεάτες δεν το' χουν ιδιαίτερα.
Ο 3κύλινδρος των λαϊκών είναι ραπτομηχανή, στο citigo που οδηγώ συνέχεια στην δουλειά(άτμο με 60 αχαλίνωτα) τραβάει γερά και παντού, ας όψεται το απαράδεκτο ASG που τον χαντακώνει όπου σταθεί και όπου βρεθεί. Σήμερα μόλις, μου ήρθε να το κοπανήσω στον μπροστινό μου κάπου στην Θηβών, δεν άλλαζε ταχύτητα με τίποτα.
Κατανάλωση 5,3 βέβαια... :iconcool:
Κάααααποια στιγμή θα γράψω 2 πράγματα και γι' αυτό, όταν είμαι απόλυτα νηφάλιος μάλλον :lol: :lol: και δεν μου θυμίζει στιγμές δάκρυα γεμάτες.