- 03 Μαρ 2021, 09:42
#695204
dimik έγραψε:
@markvag να αλλάξεις σχεδόν ότι μπορεί να χαλάσει και να το πουλήσεις μετά δεν ξέρω αν έχει νόημα. Εκτός δώσεις 40-50 χιλιάδες για αντίστοιχο του κουτιού.
< >
Δεν δικαιολογώ τις βλάβες. ΟΚ, προφανώς μηχάνημα είναι και κάποια στιγμή κάτι θα χαλάσει, αλλά το να δώσω πχ 2,5Κ δεν το θεωρώ φυσιολογικό. Πόσα χλμ έχεις;
Στο δικό μου πχ ο άξονας είναι για αλλαγή κάποια στιγμή (έχει φαγωθεί ένα γρανάζι, να ξέρεις είναι γνωστό θέμα σε Ε90), αλλά φτιάχνεται με κανένα 300άρι max. Κάαααααποια στιγμή θα τον αλλάξω...
Επίσης, έχει μία ψιλο-διαρροή λαδιού από τη φλάντζα κάρτερ και καπακιού βαλβίδων (κάτω από 200 ευρώ η αλλαγή και των δύο), αλλά μιας και μιλάμε για μισό λίτρο στα 15Κ χλμ, δεν ασχολούμαι... Απλά καμιά φορά (σπάνια) πετάγεται καμία σταγόνα στον προκαταλύτη και βγαίνουν καπνοί από το καπώ...
Αυτά, τα οποία όμως δεν επηρρεάζουν την κινητικότητα του αμαξιού.
Αν συνεχίσει να μου βγάζει θεματάκια έχει φύγει. Σίγουρα, αν μου βγάλει κανέναν λογαριασμό στο διχίλιαρο, δεν θα μείνει.
Τώρα πχ έχω να αλλάξω δίσκους και τακάκια (στα 97Κ χλμ τώρα θα χρειαστούν αλλαγή τα τακάκια για πρώτη φορά
, έχουν λίγο ψωμί ακόμα βέβαια... ), αλλά αυτό είναι φυσιολογική συντήρηση.
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα