Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#692296 Ο οποιοσδήποτε, όσα λεφτά και να έχει, θα χρειαστεί κάποιο χρόνο για να κάνει την δουλειά. Η Honda το 2015, μόλις είχε στήσει το τμήμα για τα μοτέρ. Αναμενόμενο να χρειαστεί χρόνια για να πετύχει.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#692298 Και κοιταξτε θρασος ο Ρον Ντενις το 2014

Dennis also shot down rumors that Honda's F1 project is severely delayed, insisting that McLaren's return to works engine status will revive its chances of winning titles.

"It is mindblowing," he said of Honda's progress. "The engine is a piece of jewelry. They are further ahead than expected. The competiveness of the engine is without question."

Ρε τι ζησαμε τοτε
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#692315
HighFidelity έγραψε:Θα ξαναπώ, το βασικό που χρειάζεται για την επιτυχία είναι λεφτά. Ειδικά στα μοτέρ, είναι η απόλυτη συνταγή επιτυχίας όπως έχουν δείξει τόσα χρόνια. Θα δείξει τι θα γίνει, αλλά αν κοιτάξεις και προς το MotoGP και εκεί όποιος επενδύει αδρά, κάνει θαύματα. Μόνη εξαίρεση η Suzuki που με σημαντικά μικρότερο budget, πήρε τίτλο γιατί οι υπόλοιποι έπαιζαν το πουλάκι τους.


Στην ουσια το ιδιο πραγμα λεμε! Οτι ειναι τεραστιο το κοστος (και μαλιστα με μικρα ποσοστα επιτυχιας), για αυτο δε βλεπουμε κανεναν ιδιωτη να προσπαθει να φτιαξει δικο του κινητηρα. Ακομα και μεγαλοι ιδιωτες οπως η Ρεντ Μπουλ κι η ΜκΛαρεν που δηλωνουν εδω και χρονια οτι "οι τιτλοι δεν κερδιζονται οταν εχεις πελατειακο κινητηρα" παλι επιστρεφουν στους κατασκευαστες κι αγοραζουν πελατειακους κινητηρες (η ΜκΛαρεν) ή παρακαλανε για αλλαγη στους κανονισμους ωστε να μη μπλεξουν παλι με την αμπαλη τη Ρενο (η Ρεντ Μπουλ).

Μακαρι να καταφερουν επιτελους να ριξουν πραγματικα το κοστος, γιατι ο θεσμος πεθαινει. Ηδη χανουμε τις ιστορικες ομαδες τη μια μετα την αλλη σιγα σιγα και οι μεγαλοι εχουν καταντησει να εχουν απο 2 ομαδες ο καθενας. Κι απο νεο αιμα στο χωρο, τζιφος. Οι κατασκευαστες τρεμουν να πλησιασουν γιατι φοβουνται την οικονομικη καταστροφη.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#692334 Τα ιδια με μας βασανιζουν και το Χορνερ! Μολις διαβασα νεα συνεντευξη. Το καλο ειναι οτι κανανε ηδη μια τεραστια επενδυση με τις εγκαταστασεις της Χοντα, οποτε ευελπιστουν πως θα μπορουν να φερουν εναν κατασκευαστη (ή και μικροτερο παικτη) στο χωρο. Αυτη η κινηση με τις εγκαταστασεις, λογικα διευκολυνει το εργο τους.

Εφοσον υπαρχουν πλεον οι εγκαταστασεις, υπαρχει το χρημα, γιατι παλι "κρεμονται" σε καποιον που πιθανον θα "δελεαστει" να ερθει στο χωρο και δεν λενε "ελα εσυ και φτιαξε μας ενα μοτερ"? :hmmm:

Red Bull open to building own F1 engine from 2025

https://www.motorsport.com/f1/news/red- ... -/5411943/
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#692346 Καλά το Mecachrome-Renault θυμάμαι ήταν μία πατάτα δυστυχώς. Βρέθηκε η Williams από #1 το 1997 τριτοτεταρτοπέμπτη το 1998

Τους κάθεται κουτί το development freeze, πως ακριβώς θα εξελίξουν περαιτέρω το σύνολο εν μέσω freeze το ξανατονίζω, δεν ξέρω πως γκένεν ατό, εξαρτάται τι ακριβώς συμφωνήθηκε


Sent from my phone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#692352
BARHonda έγραψε:Καλά το Mecachrome-Renault θυμάμαι ήταν μία πατάτα δυστυχώς. Βρέθηκε η Williams από #1 το 1997 τριτοτεταρτοπέμπτη το 1998

Τους κάθεται κουτί το development freeze, πως ακριβώς θα εξελίξουν περαιτέρω το σύνολο εν μέσω freeze το ξανατονίζω, δεν ξέρω πως γκένεν ατό, εξαρτάται τι ακριβώς συμφωνήθηκε


Sent from my phone using Tapatalk


Πραγματι, πατατα Νευροκοπιου ηταν :lol:

Φιλε εχω την αισθηση οτι δεν τους "εκατσε" το παγωμα. Το παλευαν απο περσι γιατι ξερανε οτι ειναι η μονη τους ελπιδα για να μη γυρισουν στη Ρενο. Οποτε παραμεινουν ζωντανοι τα προσεχη χρονια και με τη μεγαλη επενδυση που εκαναν με τις εγκαταστασεις της Χοντα, λογικα γεφυρωνουν κατα πολυ το οικονομικο χασμα που κρατουσε μακρια τοσα χρονια τους κατασκευαστες.

Πιθανολογω να εχουν βρει ηδη συνεργατη για τους νεους κινητηρες. Γιατι ο Χορνερ βιαζεται να οριστουν ακριβως οι προδιαγραφες των κινητηρων του 2025. Αν δεν ηταν ετοιμος να πιασει δουλεια, δε νομιζω να βιαζοταν για τις προδιαγραφες. Εστω και μισο-ενα χρονο μετα τους αλλους να ξεκινησει, θα ειναι μεγαλο χασιμο χρονου σε σχεση με τους αντιπαλους.
Τελευταία επεξεργασία από George_Prix και 16 Φεβ 2021, 17:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#692353
George_Prix έγραψε:Οποτε παραμεινουν ζωντανοι τα προσεχη χρονια και με τη μεγαλη επενδυση που εκαναν με τις εγκαταστασεις της Χοντα, λογικα γεφυρωνουν κατα πολυ το οικονομικο χασμα που κρατουσε μακρια τοσα χρονια τους κατασκευαστες.


Θελεις να το εξηγήσεις λίγο παραπάνω αυτό γιατί δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να ξόδεψες λεφτά σε ένα νέο πεδίο (κινητήρες) και ταυτόχρονα να έκλεισες το οικονομικό χάσμα μεταξύ RB και κατασκευαστών. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#692357
BARHonda έγραψε:Καλά το Mecachrome-Renault θυμάμαι ήταν μία πατάτα δυστυχώς. Βρέθηκε η Williams από #1 το 1997 τριτοτεταρτοπέμπτη το 1998

Τους κάθεται κουτί το development freeze, πως ακριβώς θα εξελίξουν περαιτέρω το σύνολο εν μέσω freeze το ξανατονίζω, δεν ξέρω πως γκένεν ατό, εξαρτάται τι ακριβώς συμφωνήθηκε

https://en.wikipedia.org/wiki/Mecachrome
Since 1979 until present, Mecachrome has been involved with Renault Sport, the motorsport division of Renault (though today its F1 operations are conducted through Renault Sport F1, a separate group company).

From 1983, Renault began to supply other teams with engines; Mecachrome being given the responsibility of preparing and assembling the engines for these customer teams such as Lotus-Renault in 1983 and Ligier-Renault in 1984. In 1985, Renault withdrew from Formula One as a constructor and from engine supply for the 1987 season. In 1989, Renault returned to F1 as an engine supplier to WilliamsF1 (and Ligier from 1992) with Mecachrome again responsible for preparing the engines for the team.

Renault engines powered Williams and Benetton to six consecutive Constructors' World Championships between 1992 and 1997 and five Drivers' titles with Nigel Mansell (1992), Alain Prost (1993), Michael Schumacher (1995), Damon Hill (1996) and Jacques Villeneuve (1997).

In 1995, Benetton acquired Ligier's stock of Renault V10 engines. In 1996, Renault was privatised and announced its withdrawal from Formula One after the 1997 season. In order to avoid protests by shareholders regarding the costs of engine development, Mecachrome agreed to pay Renault for the development work in order to continue the relationship. The 1998 engines supplied to Williams carried the Mecachrome name while Benetton's engines were badged as Playlife.

In 1998, Flavio Briatore's company, Super Performance Competition Engineering, signed a distribution agreement with Mecachrome to begin in the 1999 season. The engines were purchased and rebadged as Supertec. Supertecs powered Williams in 1999, BAR in 1999 and Arrows in 2000. Supertec also continued to power Benetton under the Playlife brand.

In 2001, Renault returned to Formula One by purchasing the Benetton team with the Renault-designed engines carrying again the Renault name. The relationship remained unchanged with Renault responsible for design and Mecachrome assembly; this relationship helped Renault win a constructors' and driver's F1 championship "double-double" in 2005-2006 with Fernando Alonso.

Mecachrome-assembled Renault engines powered the Red Bull Racing Formula One team to the Constructors' Championship and Red Bull driver Sebastian Vettel to the World Drivers' Championship in 2010, 2011, 2012 and 2013.


Ρε σεις, διαβάστε τα λινκ που βάζουμε. Η Mecachrome είχε άμεση σχέση με την Renault και τα μοτέρ της F1. Δεν φύτρωσε ξαφνικά όταν απεχώρησε η Renault. Και ακόμη και σήμερα, έχει συμμετοχή στο GP2.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#692361 Δεν θέλω να παίζω με τις λέξεις, αλλά θεωρώ υπάρχει διαφορά στο prepare/assemble και το develop, εκεί όπου φάνηκε η διαφορά με την αποχώρηση της Renault

Για αυτό το χαρακτήρισα πατάτα, ίσως η λέξη να ήταν ατυχής, αλλά έκρινα εκ του αποτελέσματος. Εάν δεν υπάρχει full factory support από πίσω με όλη την τεχνογνωσία και τα γκαφρά, ανταγωνιστικός δεν θα είσαι
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#692539 Αντε μακαρι να νοστιμεψει λιγο η σουπα που τρωμε καθε χρονο στην Αυστραλια:

Albert Park layout will change for 2021 Australian GP

https://www.motorsport.com/f1/news/albe ... p/5416110/
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#693750 Ελπιζουν οτι εντοπισαν το προβλημα που εκανε τοσο δυστροπο το περσινο μονοθεσιο. Για να δουμε τι θα δουμε...

Red Bull hopes its banished correlation issue on 2021 F1 car

https://www.motorsport.com/f1/news/red- ... r/5458668/
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#694136 Το κρανος του δε μου λεει και πολλα πραγματα, αλλα απ' την αλλη μερια απο μικρος ονειρευομουνα την ωρα που θα "εφτιαχνα" το δικο μου κρανος και το γουσταρισα πολυ το βιντεακι :inlove:



Και φυσικα δεν "εφτιαξα" ποτε :s_tongue