Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#687577 Εγώ το βρίσκω όμορφο και γιατί μοιάζει στο GS/GSA. Επίσης ως αντίστοιχο της κατηγορίας του Golf, Focus κλπ, ο χώρος αποσκευών είναι τυπικός για την κατηγορία. Θεωρώ πως θα βρει το κοινό του, η τιμή του είναι καλή γι αυτό που δίνει.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted User 2
#687615 Εμένα πάντως η Citroen δεν με ενθουσίασε. Το 2019 αγόρασα το παρακάτω και μόλις έκλεισε 12 μήνες το έδωσα μέσω spotawheel. Ευτυχώς πουλήθηκε αμέσως και δεν είχα μεγάλη χασούρα. Σαν αυτοκίνητο όμορφο, με καλούς χώρους, μεγάλο πορτμπαγκάζ, αλλά ακόμη και κάποια άλλα θετικά που είχε (π.χ. μηχανικό σύνολο) δεν μπορούσες να το χαρείς. Δεν ξέρω. Μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα.

https://www.spotawheel.gr/buy/citroen/u ... ross/4871#
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#687619 Δηλαδή τι δεν σου άρεσε; Λίγο πιο σαφής; Σε χάλασε η ψευδοsuvλιλα;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#687621
Asimov έγραψε:Αν είναι σαν τα άλλα σύγχρονα Citroën η ποιότητα του εσωτερικού θα είναι μέτρια στην καλύτερη περίπτωση


Καλά... Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον εβγάλαμε... :lol:

Επίσης, προσωπική εμπειρία αυτό (με αμάξι με πολύ καλά στην εμφάνιση πλαστικά και με άλλα όχι και τόσο), ότι λάμπει δεν είναι χρυσός. :s_wink
Άβαταρ μέλους
ByDeleted User 2
#687625
Ove20 έγραψε:Δηλαδή τι δεν σου άρεσε; Λίγο πιο σαφής; Σε χάλασε η ψευδοsuvλιλα;


Όχι, το πρόβλημα δεν ήταν η ψευδοsuvλίλα... :lol:
Αυτό το ήξερα από το test drive.

Άλλα θέματα με ενόχλησαν. Να τα γράψω ή θα παρεξηγηθούν οι φίλοι της Citroen; :oops:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#687665
markvag έγραψε:
Asimov έγραψε:Αν είναι σαν τα άλλα σύγχρονα Citroën η ποιότητα του εσωτερικού θα είναι μέτρια στην καλύτερη περίπτωση


Καλά... Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον εβγάλαμε... :lol:

Επίσης, προσωπική εμπειρία αυτό (με αμάξι με πολύ καλά στην εμφάνιση πλαστικά και με άλλα όχι και τόσο), ότι λάμπει δεν είναι χρυσός. :s_wink

Είναι γνωστό πόσο αντικειμενική είναι η γνώμη του Asimov. Υπάρχουν οι μάρκες που αγοράζει και αυτές που δεν αγοράζει. Οι δεύτερες, είναι για τα μπάζα. Μέχρι την στιγμή που θ'αλλάξουν στρατόπεδο, γιατί του έκαναν μια προσφορά που δεν μπορούσε ν'αρνηθεί!
:lol: :s_biggrin

Επειδή έχω δει όλα τα Citroen που πωλούνται τώρα, με εξαίρεση το C1, είναι σαφώς ανώτερα τα υλικά τους από το T-roc πχ. Ακόμη και το C3 το απλό είναι καλύτερο μέσα. Είμαι βέβαιος πως και το C4 που θάβει εδώ πέρα ο Asimov, θα είναι σαφώς καλύτερο.
Τώρα, αντιλαμβάνομαι πως σε κάποιους δεν αρέσει το σχέδιο των Citroen, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με τα υπόλοιπα. Θεωρώ σαφώς πιο ενδιαφέροντα και διασκεδαστικά τα σχέδια των Citroen από αυτά των VAGέλληδων πχ. Και εννοείται πως αυτό είναι το αισθητικό γούστο του καθενός.
Για να μην μιλήσουμε για κάτι Mercedes και BMW που τα σχέδιά τους είναι ΓΤΠ πλέον, ειδικά στα φθηνά μοντέλα και είναι όλο φρου-φρου κι αρώματα κι από τηγανίτα τίποτε.
:s_sarcastic
Αν το αμάξι μπορείς να το αγοράσεις και σου αρέσει, τέλος, είναι μια χαρά. Ειδικά στην Ελλάδα που το 60% αγοράζει μέχρι 20Κ αμάξι , και το άλλο 20% μέχρι 30Κ (χοντρικά τώρα εντελώς τα νούμερα), μην έχουμε και τρελές απαιτήσεις. Την δουλειά μας θέλουμε να κάνουμε, για κάτι καλύτερο πρέπει να δώσεις λεφτά που ελάχιστοι έχουν.
Κακά αυτοκίνητα δεν υπάρχουν πια εξάλλου. Ακόμη και το φθηνότερο Dacia είναι μια χαρά αμάξι. Τα υπόλοιπα είναι θέμα γούστου και πάνω απ' όλα οικονομικών δυνατοτήτων.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted User 2
#687672
Ove20 έγραψε:Να τα γράψεις εννοείται.



Εν' συντομία λοιπόν:
- Ο κινητήρας είναι "πολύς" για αυτό το αυτοκίνητο. Γιατί έχει δύναμη και ροπή, αλλά το αυτοκίνητο πάσχει σε ορισμένα σημεία και δεν μπορείς να ευχαριστηθείς την σβελτάδα που μπορεί να προσφέρει ο κινητήρας.

- Πολύ μαλακές αναρτήσεις που ενώ θα έπρεπε να προσφέρουν άνεση σε πολλές περιπτώσεις κάνουν το αμάξωμα να "πλέει". Δηλαδή να πηγαίνει πέρα/δώθε. Εμένα μου προκαλούσε κούραση και πονοκέφαλο αυτή η συμπεριφορά. Ειδικά με τις ανωμαλίες των Ελληνικών δρόμων αυτή η συμπεριφορά είναι συνεχόμενη. Φυσικά το αυτοκίνητο δεν γινόταν επικίνδυνο. Όχι, σε καμιά περίπτωση. Απλά το ψηλό αμάξωμα σε συνάρτηση με τις πολύ μαλακές αναρτήσεις "χόρευε" πολύ.

- Θόρυβος κλιματιστικού. Πολύ θόρυβος από την 1η σκάλα. Γιατί να είναι τόσο θορυβώδες;

- Απουσία κουμπιών. Ταλαιπωρία. Μέσα στα μενού ψάξιμο για ενεργοποιήσεις/απενεργοποιήσεις, κλιματιστικό κλπ... Επικίνδυνο κατά την διάρκεια της οδήγησης, ειδικά μέσα σε αστικά περιβάλλοντα. Αποσπά την προσοχή.

- Ηλεκτρονικά βοηθήματα οδηγού. Θεματάκια αρκετά. Διάφοροι προειδοποιητικοί ήχοι που άλλα ξέρεις τι είναι και άλλα ποτέ δεν θα καταλάβεις τι είναι. Όπως και να έχει σου σπάνε τα νεύρα. Παράδειγμα ο προειδοποιητικός ήχος αλλαγής λουρίδας ή οι ανιχνευτές παρκαρίσματος που είναι πάντα ενεργοί και βαράνε για οτιδήποτε περνά από κοντά τους. Κατέβαινα Κηφισίας, μποτιλιάρισμα και βάραγαν οι ανιχνευτές επειδή πέρναγαν δίκυκλα δίπλα από τους ανιχνευτές. Κεφάλι καζάνι. Φυσικά απενεργοποιούνται οι ήχοι αλλά ποιο κάτω που θα πας για παρκάρισμα, άντε ξανά ενεργοποίηση.

- Καλά τα πλαστικά του. Κανένα παράπονο. Σκληρά, καλά πλαστικά. Τι γίνεται όμως πίσω από τα πλαστικά; Εκεί π.χ. γρήγορα διαπιστώνεις ότι η ηχομόνωση είναι ελλιπής και ότι δεν έχει γίνει μία μελέτη για την συμπεριφορά των πάνελ με τα ηχεία κλπ... Οπότε και τα τζάμια τραντάζονται και τα ηχεία μπουκώνουν γρήγορα και τρίζουν τα πλαστικά πάνελ των θυρών. Μάλιστα στο δικό μου, το ηχείο του συνοδηγού μέσα σε τρεις μήνες έβγαλε και ένα τρίξιμο.

- Σε ανοιχτό δρόμο απλά το πηγαίνεις στο χαλαρό. Δεν είναι ούτε για στροφιλίκια, ούτε για να πατήσεις γκάζια για να φύγει και φυσικά δεν είναι σβέλτο hatchback για να το βάλεις δίπλα σε άλλο αυτοκίνητο. Εγώ πήγα να το κάνω με μία Alfa Romeo 156 και εκεί διαπίστωσα ότι δεν είναι για μένα αυτό το Aircross και ξεκίνησα διαδικασία να το πουλήσω. Φυσικά στις στροφές γέρνει λίγο, αλλά είναι φυσιολογικό.

- Και τέλος, μπορεί να φαίνεται hardcore εξωτερικά, αλλά δεν είναι. Τα πλαστικά του, ειδικά μπροστά, δεν είναι για πολλά-πολλά. Θέλουν προσοχή και είναι και πανάκριβα.

Θα το πρότεινα μόνο σε όποιον αναζητά χώρους και οδήγηση σε χαμηλούς ρυθμούς (όχι άνετους) και για να μετακινείται από το σημείο Α στο Β χωρίς πολλές απαιτήσεις.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#687808 Καλά που το πούλησες γιατι είχες πάρει το λάθος αμάξι
Άβαταρ μέλους
ByDeleted User 2
#687891 Κανονικά δεν θα έπρεπε να το αγοράσω καθόλου. Παρασύρθηκα όμως. Όχι λόγω της "μόδας των ψευδοSUV" αλλά γιατί είχα την εντύπωση ότι θα είχε στοιχεία των παραδοσιακών offroad αυτοκινήτων π.χ. Grand Vitara, Pajero Pinin, Jimny κλπ... Δηλαδή αντοχές και εξωτερικά υλικά που δεν διαλύονται με το παραμικρό.

Η λίστα παραπάνω έχει και συνέχεια... αλλά σκέφτηκα να μην τα αναφέρω όλα.

Το αυτοκίνητο όμως έχει και θετικά π.χ. ψηλή θέση οδήγησης, καλή ορατότητα, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες-άπλετο φυσικό φως, πολύ μαλακά καθίσματα τύπου καναπέ (χωρίς πλευρική στήριξη), μεγάλος χώρος αποσκευών, πλούσιο ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

Όποιος αναζητά οικογενειακό σε αυτή την κατηγορία με ηλεκτρονικά gadget (Androids, NAVI κλπ...) είναι μία καλή πρόταση. Αλλά μέχρι εκεί. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#687916 Αυτό με τις αντοχές των εξωτερικών πλαστικων πως το εννοείς; Το έβαζες για offroad και σπάσανε, στο ρήμαξαν στο παρκάρισμα ή δεν άντεχε στο ανεβοκατέβασμα πεζοδρομίων πχ;;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted User 2
#687948 Δεν είναι για τέτοια αυτό το αυτοκίνητο. Ούτε πεζοδρόμια, ούτε τίποτα από όλα αυτά. Φυσικά αν εργαζόμουν στον ειδικό τύπο και μου έδιναν να "σκίσω" ένα Aircross θα το έκανα. Αλλά μετά θα το γύρναγα πίσω.

Λοιπόν οι πλαστικούρες μπρος-πίσω και πλάγια είναι της πλάκας εντελώς. Ειδικά όλος ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι σαν τσόφλι από αυγό. Δεν είναι συμπαγές σκληρά πλαστικά. Ακόμη και με το χέρι σπάει εύκολα. Εγώ πήγα να την πατήσω κάποια στιγμή που τον πίεσα με το χέρι προς τα μέσα.

Επίσης τα "χρωμέ" πλαστικά είναι μαύρα ψευτοβαμμένα ασημί, όπου και αν ακουμπήσουν αμέσως μαυρίζουν.

Σε άλλο φόρουμ κάποιος ανέφερε ότι επίτηδες είναι έτσι όλα αυτά τα πλαστικά. Λόγω του ΕuroNCap. Σε περίπτωση σύγκρουσης σε οποιαδήποτε ταχύτητα ακόμη με πεζό να σπάσουν όλα αυτά τα πλαστικά χωρίς να κινδυνεύσει ο πεζός. Και επειδή τα ψευτοSUV έχουν μεγάλες μούρες αυτό παίζει σημαντικότερο ρόλο για τα "αστεράκια".

Κάνω σύγκριση τους προφυλακτήρες του LEON ή και του FABIA που είχα πριν 2 χρόνια με το Aircross, καμιά σχέση εντελώς.

Εντάξει δεν συγκρίνω με το Pajero Pinin που είχα πριν χρόνια. Εκείνο ήταν θωρηκτό... :lol:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#688012 Έτσι ειναι, παλιά τα φτιάχνανε πιο γερά , χτύπαγες (κάποιον) και ο προφυλακτήρας δεν πάθαινε τίποτα
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#688014 Μα αν δεν κάνω λάθος αυτός δεν είναι ο σκοπός;
Να απορροφήσει την ενέργεια της σύγκρουσης το αυτοκίνητο;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#688017 Απλά ο πεζός θα έμενε σακατης στην καλύτερη, στα ατυχήματα περισσότερα φορτία στους επιβάτες κλπ.

Storm, ισχύει αυτό που σου είπανε, τα πλαστικά γίνονται θρύψαλα για να απορροφήσουν ενέργεια και να μην μένουν και μεγάλα κομμάτια.