https://www.spotawheel.gr/buy/citroen/u ... ross/4871#
Asimov έγραψε:Αν είναι σαν τα άλλα σύγχρονα Citroën η ποιότητα του εσωτερικού θα είναι μέτρια στην καλύτερη περίπτωση
Καλά... Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον εβγάλαμε...
Επίσης, προσωπική εμπειρία αυτό (με αμάξι με πολύ καλά στην εμφάνιση πλαστικά και με άλλα όχι και τόσο), ότι λάμπει δεν είναι χρυσός.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Ove20 έγραψε:Δηλαδή τι δεν σου άρεσε; Λίγο πιο σαφής; Σε χάλασε η ψευδοsuvλιλα;
Όχι, το πρόβλημα δεν ήταν η ψευδοsuvλίλα...
Αυτό το ήξερα από το test drive.
Άλλα θέματα με ενόχλησαν. Να τα γράψω ή θα παρεξηγηθούν οι φίλοι της Citroen;
markvag έγραψε:Asimov έγραψε:Αν είναι σαν τα άλλα σύγχρονα Citroën η ποιότητα του εσωτερικού θα είναι μέτρια στην καλύτερη περίπτωση
Καλά... Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον εβγάλαμε...
Επίσης, προσωπική εμπειρία αυτό (με αμάξι με πολύ καλά στην εμφάνιση πλαστικά και με άλλα όχι και τόσο), ότι λάμπει δεν είναι χρυσός.
Είναι γνωστό πόσο αντικειμενική είναι η γνώμη του Asimov. Υπάρχουν οι μάρκες που αγοράζει και αυτές που δεν αγοράζει. Οι δεύτερες, είναι για τα μπάζα. Μέχρι την στιγμή που θ'αλλάξουν στρατόπεδο, γιατί του έκαναν μια προσφορά που δεν μπορούσε ν'αρνηθεί!
Επειδή έχω δει όλα τα Citroen που πωλούνται τώρα, με εξαίρεση το C1, είναι σαφώς ανώτερα τα υλικά τους από το T-roc πχ. Ακόμη και το C3 το απλό είναι καλύτερο μέσα. Είμαι βέβαιος πως και το C4 που θάβει εδώ πέρα ο Asimov, θα είναι σαφώς καλύτερο.
Τώρα, αντιλαμβάνομαι πως σε κάποιους δεν αρέσει το σχέδιο των Citroen, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με τα υπόλοιπα. Θεωρώ σαφώς πιο ενδιαφέροντα και διασκεδαστικά τα σχέδια των Citroen από αυτά των VAGέλληδων πχ. Και εννοείται πως αυτό είναι το αισθητικό γούστο του καθενός.
Για να μην μιλήσουμε για κάτι Mercedes και BMW που τα σχέδιά τους είναι ΓΤΠ πλέον, ειδικά στα φθηνά μοντέλα και είναι όλο φρου-φρου κι αρώματα κι από τηγανίτα τίποτε.
Αν το αμάξι μπορείς να το αγοράσεις και σου αρέσει, τέλος, είναι μια χαρά. Ειδικά στην Ελλάδα που το 60% αγοράζει μέχρι 20Κ αμάξι , και το άλλο 20% μέχρι 30Κ (χοντρικά τώρα εντελώς τα νούμερα), μην έχουμε και τρελές απαιτήσεις. Την δουλειά μας θέλουμε να κάνουμε, για κάτι καλύτερο πρέπει να δώσεις λεφτά που ελάχιστοι έχουν.
Κακά αυτοκίνητα δεν υπάρχουν πια εξάλλου. Ακόμη και το φθηνότερο Dacia είναι μια χαρά αμάξι. Τα υπόλοιπα είναι θέμα γούστου και πάνω απ' όλα οικονομικών δυνατοτήτων.
Ove20 έγραψε:Να τα γράψεις εννοείται.
Εν' συντομία λοιπόν:
- Ο κινητήρας είναι "πολύς" για αυτό το αυτοκίνητο. Γιατί έχει δύναμη και ροπή, αλλά το αυτοκίνητο πάσχει σε ορισμένα σημεία και δεν μπορείς να ευχαριστηθείς την σβελτάδα που μπορεί να προσφέρει ο κινητήρας.
- Πολύ μαλακές αναρτήσεις που ενώ θα έπρεπε να προσφέρουν άνεση σε πολλές περιπτώσεις κάνουν το αμάξωμα να "πλέει". Δηλαδή να πηγαίνει πέρα/δώθε. Εμένα μου προκαλούσε κούραση και πονοκέφαλο αυτή η συμπεριφορά. Ειδικά με τις ανωμαλίες των Ελληνικών δρόμων αυτή η συμπεριφορά είναι συνεχόμενη. Φυσικά το αυτοκίνητο δεν γινόταν επικίνδυνο. Όχι, σε καμιά περίπτωση. Απλά το ψηλό αμάξωμα σε συνάρτηση με τις πολύ μαλακές αναρτήσεις "χόρευε" πολύ.
- Θόρυβος κλιματιστικού. Πολύ θόρυβος από την 1η σκάλα. Γιατί να είναι τόσο θορυβώδες;
- Απουσία κουμπιών. Ταλαιπωρία. Μέσα στα μενού ψάξιμο για ενεργοποιήσεις/απενεργοποιήσεις, κλιματιστικό κλπ... Επικίνδυνο κατά την διάρκεια της οδήγησης, ειδικά μέσα σε αστικά περιβάλλοντα. Αποσπά την προσοχή.
- Ηλεκτρονικά βοηθήματα οδηγού. Θεματάκια αρκετά. Διάφοροι προειδοποιητικοί ήχοι που άλλα ξέρεις τι είναι και άλλα ποτέ δεν θα καταλάβεις τι είναι. Όπως και να έχει σου σπάνε τα νεύρα. Παράδειγμα ο προειδοποιητικός ήχος αλλαγής λουρίδας ή οι ανιχνευτές παρκαρίσματος που είναι πάντα ενεργοί και βαράνε για οτιδήποτε περνά από κοντά τους. Κατέβαινα Κηφισίας, μποτιλιάρισμα και βάραγαν οι ανιχνευτές επειδή πέρναγαν δίκυκλα δίπλα από τους ανιχνευτές. Κεφάλι καζάνι. Φυσικά απενεργοποιούνται οι ήχοι αλλά ποιο κάτω που θα πας για παρκάρισμα, άντε ξανά ενεργοποίηση.
- Καλά τα πλαστικά του. Κανένα παράπονο. Σκληρά, καλά πλαστικά. Τι γίνεται όμως πίσω από τα πλαστικά; Εκεί π.χ. γρήγορα διαπιστώνεις ότι η ηχομόνωση είναι ελλιπής και ότι δεν έχει γίνει μία μελέτη για την συμπεριφορά των πάνελ με τα ηχεία κλπ... Οπότε και τα τζάμια τραντάζονται και τα ηχεία μπουκώνουν γρήγορα και τρίζουν τα πλαστικά πάνελ των θυρών. Μάλιστα στο δικό μου, το ηχείο του συνοδηγού μέσα σε τρεις μήνες έβγαλε και ένα τρίξιμο.
- Σε ανοιχτό δρόμο απλά το πηγαίνεις στο χαλαρό. Δεν είναι ούτε για στροφιλίκια, ούτε για να πατήσεις γκάζια για να φύγει και φυσικά δεν είναι σβέλτο hatchback για να το βάλεις δίπλα σε άλλο αυτοκίνητο. Εγώ πήγα να το κάνω με μία Alfa Romeo 156 και εκεί διαπίστωσα ότι δεν είναι για μένα αυτό το Aircross και ξεκίνησα διαδικασία να το πουλήσω. Φυσικά στις στροφές γέρνει λίγο, αλλά είναι φυσιολογικό.
- Και τέλος, μπορεί να φαίνεται hardcore εξωτερικά, αλλά δεν είναι. Τα πλαστικά του, ειδικά μπροστά, δεν είναι για πολλά-πολλά. Θέλουν προσοχή και είναι και πανάκριβα.
Θα το πρότεινα μόνο σε όποιον αναζητά χώρους και οδήγηση σε χαμηλούς ρυθμούς (όχι άνετους) και για να μετακινείται από το σημείο Α στο Β χωρίς πολλές απαιτήσεις.
Η λίστα παραπάνω έχει και συνέχεια... αλλά σκέφτηκα να μην τα αναφέρω όλα.
Το αυτοκίνητο όμως έχει και θετικά π.χ. ψηλή θέση οδήγησης, καλή ορατότητα, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες-άπλετο φυσικό φως, πολύ μαλακά καθίσματα τύπου καναπέ (χωρίς πλευρική στήριξη), μεγάλος χώρος αποσκευών, πλούσιο ηλεκτρονικό εξοπλισμό.
Όποιος αναζητά οικογενειακό σε αυτή την κατηγορία με ηλεκτρονικά gadget (Androids, NAVI κλπ...) είναι μία καλή πρόταση. Αλλά μέχρι εκεί. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Λοιπόν οι πλαστικούρες μπρος-πίσω και πλάγια είναι της πλάκας εντελώς. Ειδικά όλος ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι σαν τσόφλι από αυγό. Δεν είναι συμπαγές σκληρά πλαστικά. Ακόμη και με το χέρι σπάει εύκολα. Εγώ πήγα να την πατήσω κάποια στιγμή που τον πίεσα με το χέρι προς τα μέσα.
Επίσης τα "χρωμέ" πλαστικά είναι μαύρα ψευτοβαμμένα ασημί, όπου και αν ακουμπήσουν αμέσως μαυρίζουν.
Σε άλλο φόρουμ κάποιος ανέφερε ότι επίτηδες είναι έτσι όλα αυτά τα πλαστικά. Λόγω του ΕuroNCap. Σε περίπτωση σύγκρουσης σε οποιαδήποτε ταχύτητα ακόμη με πεζό να σπάσουν όλα αυτά τα πλαστικά χωρίς να κινδυνεύσει ο πεζός. Και επειδή τα ψευτοSUV έχουν μεγάλες μούρες αυτό παίζει σημαντικότερο ρόλο για τα "αστεράκια".
Κάνω σύγκριση τους προφυλακτήρες του LEON ή και του FABIA που είχα πριν 2 χρόνια με το Aircross, καμιά σχέση εντελώς.
Εντάξει δεν συγκρίνω με το Pajero Pinin που είχα πριν χρόνια. Εκείνο ήταν θωρηκτό...
Να απορροφήσει την ενέργεια της σύγκρουσης το αυτοκίνητο;
Storm, ισχύει αυτό που σου είπανε, τα πλαστικά γίνονται θρύψαλα για να απορροφήσουν ενέργεια και να μην μένουν και μεγάλα κομμάτια.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.