Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By St.Devote
#677813
Corto Maltese έγραψε:Θα μπορούσε να τους συμβουλέψει να αλλάξουν κανάλι και να πάνε σε κάποιο που δε βγαίνουν by default τα ρούτερ, όπως το 13 που είμαι εγώ μόνος μου ή τα 7-8, το 2. Το να συνδεθείς με καλώδιο δεν είναι συμβουλή πληροφορικάριου, είναι συμβουλή μπακάλη.


Μπορείς να γραψεις 2-3 σειρούλες παραπάνω για να καταλάβω τι πρέπει ( ή μπορώ ) να κάνω ;
Άβαταρ μέλους
By fokion
#677872
Corto Maltese έγραψε:Θα μπορούσε να τους συμβουλέψει να αλλάξουν κανάλι και να πάνε σε κάποιο που δε βγαίνουν by default τα ρούτερ, όπως το 13 που είμαι εγώ μόνος μου ή τα 7-8, το 2. Το να συνδεθείς με καλώδιο δεν είναι συμβουλή πληροφορικάριου, είναι συμβουλή μπακάλη.


ή και με ενα wifi sniffer να δουν και τα καναλια του γειτωνα για να βρουν "καθαρό" ( και δε το λεω αστεια..)
Παντως αν ηθελα να δωσω οδηγιες σε ασχετουν οντως θα τους ελεγα - αν ειναι εφικτό - να τραβηξουν ενα καλωδιο...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#678172
St.Devote έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:Θα μπορούσε να τους συμβουλέψει να αλλάξουν κανάλι και να πάνε σε κάποιο που δε βγαίνουν by default τα ρούτερ, όπως το 13 που είμαι εγώ μόνος μου ή τα 7-8, το 2. Το να συνδεθείς με καλώδιο δεν είναι συμβουλή πληροφορικάριου, είναι συμβουλή μπακάλη.


Μπορείς να γραψεις 2-3 σειρούλες παραπάνω για να καταλάβω τι πρέπει ( ή μπορώ ) να κάνω ;


Αν ανοίξεις τις ρυθμίσεις του ρούτερ σου μπορείς να αλλάξεις το κανάλι στο οποίο βγαίνει το wifi σου. Συνήθως βγαίνουν σε κάποια κανάλια by default αναλόγως τον πάροχό σου.

Με κάποιο android app (WiFi analyzer έχω εγώ) βλέπεις αν υπάρχουν ελέυθερα κανάλια. Το 13-14, το 2 ή το 7-8 είναι ελεύθερα. Μπαίνεις στις ρυθμίσεις του ρούτερ σου (συνήθως 192.168.1.1 τα δύο τελευταία νούμερα ενδέχεται να αλλάζουν αναλόγως το ρούτερ) και μπαίνεις σε ένα ελεύθερο κανάλι.

Θα εκπλαγείς με τη βελτίωση του wifi
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#678255 Μπορεις να δοκιμασεις και το 5Ghz αν το υποστηριζει το router σου. Στο 2.4 εκτος απο τις παρεμβολες των γειτονων, υπαρχουν και οι παρεμβολες διαφορων ασυρματων συσκευων...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#678285 Ξέχασα να σου πω ότι τα κανάλια τα ψάχνεις εκεί που είναι ο δέκτης. Αν πχ έχεις το ρούτερ στο σαλόνι και εσύ θες να έχεις καλύτερο σήμα στο παιδικό δωμάτιο, εκεί θα δεις τι άλλα σήματα παίζουν. Συνήθως είναι το ίδιο, αλλά αναλόγως με το σπίτι και το γείτονα μπορεί και να κάνει διαφορά.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#729432 Ελλάδα 2021

Η κ. Κεραμεως μετά από προσπάθειες εντάσσει το μάθημα εργαστήρι δραστηριοτήτων από πρώτη δήμοτικου μέχρι τρίτη λυκείου.

Το καλοκαίρι έτρεξε ένα διαδικτυακό σεμιναριο για την επιμόρφωση των καθηγητών και δασκάλων ώστε να είναι προετοιμασμένοι για αυτά που πρέπει να κάνουν.

Δικαίωμα συμμετοχής σε αυτό είχαν όμως ενεργοί δάσκαλοι και καθηγητές οπότε οι αναπληρωτές που ενεργοποιούνται κατά τη διάρκεια της χρονιάς δεν μπορούσαν να το παρακολουθήσουν.

Μαθαίνω ότι στα δημοτικά αυτό το νέο μάθημα το αναλαμβάνουν οι αναπληρωτες κυρίως.

Αυτή τη περίοδο τα κανάλια παίζουν ότι οι κακοί δάσκαλοι και καθηγητές δεν θέλουν την αξιολόγηση.

Καλή σχολική χρονιά!

< >
Τελευταία επεξεργασία από bibendum και 03 Οκτ 2021, 22:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#729436 Στα δύο σχολεία που γνωρίζω/έχω αμεσότατη γνώση, αυτό το μάθημα γίνεται 100% από μόνιμους δασκάλους και κατά 95% από τον δάσκαλο του τμήματος.

Η "αξιολόγηση" είναι μια μπαρούφα και μισή, ατέλειωτη γραφειοκρατία και χαρτούρα, χωρίς καμία αξιολόγηση στην πράξη. Θα απαιτεί μισή με μία ώρα παραπάνω εργασία την ημέρα, η όποια ούτε θα προσφέρει τίποτα, ούτε θα αμείβεται επιπλέον.

Σωστή αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνει όταν δε συμμετέχει ο "πελάτης", δηλαδή ο γονιός. Ούτε όταν ο μοναδικός που αξιολογεί τον εκπαιδευτικό είναι ο... ίδιος.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#729500
Dimsabas έγραψε:Η "αξιολόγηση" είναι μια μπαρούφα και μισή, ατέλειωτη γραφειοκρατία και χαρτούρα, χωρίς καμία αξιολόγηση στην πράξη. Θα απαιτεί μισή με μία ώρα παραπάνω εργασία την ημέρα, η όποια ούτε θα προσφέρει τίποτα, ούτε θα αμείβεται επιπλέον.

Σωστή αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνει όταν δε συμμετέχει ο "πελάτης", δηλαδή ο γονιός. Ούτε όταν ο μοναδικός που αξιολογεί τον εκπαιδευτικό είναι ο... ίδιος.

Πως ακριβως θα "συμμετεχει ο πελατης" οταν στο ιδιο τμημα ο ενας γονιος λεει οτι ο δασκαλος βαζει πολλα, ενω ο αλλος λιγα; Ή οταν την μια φορα τους βαζει λιγα και την αλλη πολλα γκρινιαζουν οι ιδιοι για τους αντιθετους λογους;

Η δικη μου μικρη εμπειρια απο το δημοτικο λεει οτι τα πρωτα 4 χρονια ειχαμε εξαιρετικες δασκαλες, τα δυο τελευταια οχι.

Αλλα αυτες οι δυο χρονιες που δεν ειχαμε καλη δασκαλα δεν συγκρινονται με το αλαλουμ και την ελλειψη οργανωσης του γυμνασιου. Ξεκινησε η 4η βδομαδα κι ακομα κανουν 3ωρα και 4ωρα. Λειπουν μαθηματικοι, φιλολογοι, χημικοι.

Μπαινει η καθηγητρια πληροφορικης και τους κανει μαθηματικα, επαναλληψεις για να υπαρχει επαφη, μεχρι να ερθει ο μαθηματικος.

Οταν ερθει ο μαθηματικος θα τρεχει για να βγαλει την υλη αφου ηδη ειναι πισω 15 ωρες και δεν εχουμε οριζοντα πληρωσης της θεσης.

Ποια αξιολογηση τωρα;

Αν επρεπε να γινει τετοια επρεπε ολοι οι υπευθυνοι να πανε σπιτια τους, απο την υπουργο μεχρι τον τελευταιο διευθυντη του Υπ Παιδειας, μαζι με τους διευθυντες των σχολειων
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#729525 Η αξιολόγηση είναι μια μπαρούφα που απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό (ψηφοφόρων). Όπως πάει να γίνει, θα γίνει απλώς για τα μάτια του κόσμου. Ούτως ή άλλως ο μέσος Έλληνας θεωρεί πως το τέκνο του είναι αδικημένο και θα έπρεπε να φοιτά στα καλύτερα (και ακριβότερα) σχολεία. Ποια αξιολόγηση τώρα; Αυτά είναι για την πλέμπα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#729528 μα όταν λες για το τι πιστεύει ο μέσος γονιός αυτός δεν είναι στη κατηγορία πλεμπα??? Όλοι πιστεύουν ότι έχουν μια ιδιοφυΐα στην οικογένεια...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#729537 Τα προβλήματα που αναφέρει ο Νίκος είναι απαράδεκτα και κατακριτέα. Αυτά θα πρέπει να διορθωθούν, αλλά θα πρέπει να προχωρήσει κι η αξιολόγηση. Όχι αυτή που γίνεται τώρα, αυτή είναι φιάσκο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#729542
224v έγραψε:μα όταν λες για το τι πιστεύει ο μέσος γονιός αυτός δεν είναι στη κατηγορία πλεμπα??? Όλοι πιστεύουν ότι έχουν μια ιδιοφυΐα στην οικογένεια...

Να προσθέσω πως οι περισσότεροι νομίζουν πως γνωρίζουν καλύτερα απ' όλους και όχι μόνον από το σχολείο και τους δασκάλους.
Ιδιοφυίες υπάρχουν ελάχιστες ούτως ή άλλως, και συνήθως το να μπορείς να πληρώσεις ένα ακριβό σχολείο, δεν σε κάνει απαραίτητα πιο έξυπνο. Το ό,τι έχεις πλούσιους γονείς, δεν έχει καμία σύνδεση με την ευφυία.

Η αξιολόγηση θα έπρεπε να γίνεται, αλλά ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ διαφορετικά από αυτό που πάνε να κάνουν και εννοείται θα έπρεπε να γίνεται σε όλα τα σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#729561 συμφωνώ, όμως ένα τρόπο αξιολόγησης αποδεκτό είμαστε ικανοί να προτείνουμε??? η απλά λέμε όχι για το όχι..
δεν γνωρίζω τι εννοεί η κυβέρνηση σαν διαδικασία με αυτό το σκοπό.
θέλω όμως να διαβάσω ένα κειμενο που να περιγράφει επ ακριβώς τι θέλουν να εφαρμόσουν οι αντιρρησίες της κυβερνητικής πρότασης.

< Note >