Dimsabas έγραψε:Tesla Model 3, ως το όχημα που εξηλέκτρισε την αυτοκίνηση.
Δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο από όλα τα άλλα ηλεκτρικά, οπότε δεν βλέπω για ποιον λόγο να είναι κλασικό. Αν μη τι άλλο, το Leaf είναι πολύ σημαντικότερο για την διάδοση της ηλεκτρονίνησης.
Συμφωνώ με πολλές ιδέες, πιστεύω ότι όπως το έθεσε, πρέπει να μπορείς να το αγοράσεις σήμερα και να μην είναι τίποτα super exclusive
Οπότε, ναι απο μένα στο νέο Twingo για το quirkiness, την διάταξη και στην εναλλακτική απέναντι στο Fiat 500.
Σχεδίαση εσωτερικού χωρίς καρακιτσαριο, εξαιρετικά σπάνιο feat σημερις
Ναι και στο GT86 / Subaru BRZ, ως το όχημα που ναι μεν δεν μπορεί να ακολουθήσει τη κίνηση αλλά καταφέρνει να έχει αρκετό joy per euro
Tesla Model S, ως το πρώτο ολοκληρωμένο performance ηλεκτροκινητο που έβαλε στο τριπακι της κόντρας όλα τα αυτοκινητιστικα ΜΜΕ κάνοντας ζεπελιν τα καμπανελια μας για το προφανές αλλά μονίμως διασκεδαστικό αποτέλεσμα
Θα έβαζα και τη νέα Corolla, τη θεωρώ από τα πιο ολοκληρωμένα οχήματα σημερα αλλά είμαι σχετικά νέος ακόμη
Το οποιο με τα χρονια εχει ξεβαψει, και αφηνει ενα κενο που με χτυπαει υποσυνειδητα
Απο τοτε το εχω προσεξει σε οσα εχω δει με σκακιερα. 5 χρονια ζωης εχει το κοκκινο
< >
< Note 8 >
georgetz έγραψε:Θα έβαζα και τη νέα Corolla, τη θεωρώ από τα πιο ολοκληρωμένα οχήματα σημερα αλλά είμαι σχετικά νέος ακόμη
Νομίζω ότι δεν έχει το Χ-factor για να μείνει κλασσικό. Δεν έχει αυτό το-το-το-το-το κάτι βρε παιδί μου, που το έχουν άλλοι. Ένα iconic σχέδιο, μια καινοτομία, μια ιδιοτροπία, κάτι βρε αδερφέ.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
funkyreverend έγραψε:georgetz έγραψε:Θα έβαζα και τη νέα Corolla, τη θεωρώ από τα πιο ολοκληρωμένα οχήματα σημερα αλλά είμαι σχετικά νέος ακόμη
Νομίζω ότι δεν έχει το Χ-factor για να μείνει κλασσικό. Δεν έχει αυτό το-το-το-το-το κάτι βρε παιδί μου, που το έχουν άλλοι. Ένα iconic σχέδιο, μια καινοτομία, μια ιδιοτροπία, κάτι βρε αδερφέ.
Μόνο J2US εδώ φίλος
ακριβώς γι'αυτό θεωρώ οτι είναι κλάσικ , επειδή δεν έχει ψαχτεί να έχει κάτι απο τα παραπάνω που αναφέρεις και είναι as is συν το γεγονός ότι βλέπω τακτικά ένα στα μέρη μου , σε μεταλλικό gun γκρί χρώμα και δείχνει αρκετά fluid και dynamic που λέμε στο χωριό.
Εμένα μου φαίνεται ισορροπημένη πρόταση και σε μια εποχή που ισορροπία θεωρείται βδέλυγμα και αιτία πολέμου ,
κάνει τη διαφορά και θα μείνει.
drdino έγραψε:Ρολογάκι δεν έχει (νομίζω, εκτός αν το έχουν κρύψει σε κανένα ντουλαπάκι γιατί ακόμα να τελειώσει το στοκ) οπότε ίσως να είναι αυτή η τσαχπινιά της;
αυτό να λέγεται , true corolla δεν είναι
Δηλαδή ποιον δουλεύουνε τώρα με τέτοιες χυδαιότητες
πάλι καλά ο ηΜπέης έχει φροντίσει , με καμιά 4.5V με τα λαμάκια και καναδυό κροκοδειλάκια θα γίνει δουλειά πιστεύω
Επίσης , να προσθέσω 2 ,στο ίδιο πνεύμα, όχι τα σύγχρονα τους απαραίτητα αλλά τη σειρά γενικά , που νομίζω θεωρούνται κλάσικ επιλογές βρέξει χιονίσει
Στην Ελλάδα θα αγοράσει κανείς αυτό
αλλά στην Αυστραλία (και λογικά σε μερικές ακόμα περιοχές) μπορεί να αγοράσει κ αυτό
Επίσης, Hilux ?
με ρολογάκι ?
Διαφορετικά από σχεδόν οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί, καινοτόμα -έως και overengineered- αλλά ταυτόχρονα καθημερινά αυτοκίνητα. Σαφώς έχουν και τα ελατώματα τους (λχ. το εσωτερικό του Α2 κάνει το Polo 9n να μοιάζει συγκριτικά φρέσκο..) είναι όμως βιώσιμα ακόμα ως daily drivers, εκτιμώ ότι θα γίνουν κλασσικά στο μέλλον.
Από αυτά που αναφέρθηκαν, θα ξεχώριζα Jimny και S2000, ακριβώς λόγω μοναδικότητας και θα πρόσθετα το τελευταίο MR2 (το 1ο είναι ήδη κλασσικό, το 2ο μάλλον αποτυχημένο).
Zorz έγραψε:2 μοντέλα που μου κάνει εντύπωση ότι δεν αναφέρθηκαν και ΙΜΟ ανήκουν εδώ είναι τα Audi Α2 ...
ΩΧ ΩΧ μη τους βάζεις ιδέες και θα ανέβουν και άλλο οι τιμές
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... 17-audi-a2
αυτό εχει και ωραίο εσωτερικό και πανοραμική ηλιοροφή που ανοίγει