Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#671016
George_Prix έγραψε:Imola φιλικο BTCC που ειχαμε κανει κι εμεινα απο βενζινη στον τελευταιο γυρο ενω ημουν πρωτος.


Α οκ, θυμηθηκα.
Ελα GT3 Barcelona, θα εχουμε δυνατη μαχη. Το παιρνουμε πολυ πιο σοβαρα (εγω τουλαχιστον) και λογικα θα ειναι και το αλλο παιδι που ειναι πολυ καλος. :superman:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#671023
timkoul έγραψε:Εκανε ενα τεστ με ολα, με το ιδιο setup και 0 aero και ολα τα γυρισε μεσα στο 54. Μετα τον αγωνα, την αλλη μερα


Για μενα φιλε ειναι εντελως ατοπο αυτο το τεστ. Μπορει το default setup (ή ενα συγκεκριμενο setup) να ταιριαζει σε ενα αμαξι λουκουμι και σε ενα αλλο να μην καθεται με τιποτα. Δηλαδη αν δεν κανεις καμποσες ωρες/μερες να στησεις στα μετρα σου το καθε αμαξι, χρονος δε βγαινει. Τουλαχιστον εγω δε μπορω με τιποτα ετσι.

Ας αφησουμε στην ακρη τα αλλα αμαξια. Ακομα και με το δικο του αμαξι την Alfa, θεωρω οτι ο Βελγος σερνοτανε προχθες και για αυτο δεν εβγαλα ακριβη συμπερασματα για τις αλλαγες στα αμαξια. Εκανε σε quali και αγωνα γυρω στο 1.54.300. Το προηγουμενο Σαββατο καλη ωρα, μιλουσα με τον αδερφο σου. Και εκει που λεγαμε για τις αλλαγες στα BTCC μου ειπε οτι ηρθαν στα ισια τα αμαξια και μπηκα καπακι να κανω κανενα γυρο Barcelona να δω πως πανε. Ξεκινησα με default setup και μπηκα 2 φορες στα πιτς κι αλλαξα κατι πραγματακια. Συνολικα εκανα 13 γρηγορους γυρους κατεβηκα στο 1.54.100
Δηλαδη αν εκανα κανονικη προετοιμασια αγωνα (7 μερες επι 1-2 ωρες τη μερα) θα κατεβαζα τουλαχιστον 1" κατω.

Με την ευκαιρια θα πω κατι αλλο που σκεφτομαι εδω και καιρο κι ειπα και στον Πετρο εχθες. Οταν μιλουσαμε το προηγουμενο Σαββατο, μου ελεγε "μαζι με τον Παιρη γυρναμε γυρω στο 1.54.5 και αυτο μαλιστα πολυ οριακα το βγαζω". Μετα που εκανα τα γυρακια και του ειπα "παει ΠΟΛΥ κατω φιλε, μεχρι 1.52.mid το βλεπω". Φανταζομαι εβαλε κατω το κεφαλι, βρηκε καμποσα απο τα δεκατακια που του λειπανε (και σαρωσε στους 2 αγωνες), ενω ο αλλος απο οτι ειδα στα αποτελεσματα παρεμεινε στους χρονους που εκανε απο τις πρωτες προπονησεις.
Για να καταληξω την παρενθεση... Ειναι καλο, ειναι γαματο, να ξερεις ενα γρηγορο χρονο και να κυνηγας. Φτανεις σε ορια που δε φανταζοσουνα οτι μπορεις να φτασεις. Αλλα αυτος ο λογος ειναι που δε συμμετεχω ποτε σε ομαδικες προπονησεις που κανετε σε καθε αγωνα. Πολλα ατομα (συνηθως οι γρηγοροι) μπορει να παιζουνε κρυφτουλι και τελευταια στιγμη στις κατατακτηριες να κανουν εναν τρελο χρονο και να μην ξερεις απο που σου ηρθε. Οποτε σε κοιμιζουν ωστε να μην προσπαθεις να κατεβασεις αλλο και σε ξυπνανε ατσαλα οταν δεν εχεις χρονο να αντιδρασεις! Εγω αν μπω μεσα στην πιστα δε γουσταρω να παιζω κρυφτουλι. Οποτε αν παω σε προπονηση και πεταω εγω σε σχεση με τους αλλους, αυτοματα εχω κανει το λαθος να τους ξυπνησω εγω και να προσπαθησουν σα σκυλια να κατεβασουν χρονο. Οποτε για μενα η διαδικασια ειναι lose-lose. Προτιμω να παλευω με τον εαυτο μου και στο τελος να δω τι ψαρια επιασα σε σχεση με τους αλλους. Ουτε να με "κοιμησει" κανενας, ουτε να "ξυπνησω" κανεναν!

Αυτοι ηταν οι μοναδικοι γυροι που εκανα με BTCC στη Βαρκελωνη (3 stints των 4-5 γυρων):
Εικόνα

Τεσπα... Λιγο πανω το ενα αμαξι, λιγο το αλλο δεν εχει σημασια. Εφοσον με τις αλλαγες σταματησαν οι μουρμουρες και ειναι ευχαριστημενα τα παιδια, ολα καλα :s_smile

timkoul έγραψε:Ελα GT3 Barcelona, θα εχουμε δυνατη μαχη. Το παιρνουμε πολυ πιο σοβαρα (εγω τουλαχιστον) και λογικα θα ειναι και το αλλο παιδι που ειναι πολυ καλος. :superman:


Για μενα ειτε BTCC ειτε GT3 ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο. Ακομα και σε καροτσακια σουπερ μαρκετ να βαλουμε μοτερ και τιμονι, παλι τον καλυτερο μου εαυτο θα δωσω.

Το αλλο το παλικαρι ειναι πραγματι πολυ γρηγορος. Τη μονη φορα που τρεξαμε αντιπαλοι με στουκαρανε στην εκκινηση και δε μπορεσα να τον ζορισω οπως θα ηθελα. Οποτε ενα "απωθημενο" το εχω με το συγκεκριμενο ατομο :lipsealed:

Γυρακια με τη McLaren μου στην πισταρα τη Βαρκελωνη θα κανω στα σιγουρα. Ισορροπημενη πιστα με ολα τα ειδη στροφων κι ωραιο ρυθμο. Αλλα για αγωνα δεν ξερω φιλε... Οταν μπαινει η λεξη "αγωνας" στη συναρτηση, δεν καθομαι στο μπακετ γιατι ειμαι φτιαγμενος να κανω μερικα γρηγορα γυρακια. Καθομαι γιατι "εχω αγωνα την Πεμπτη". Ειτε δεν εχω χρονο, ειτε ποναω, ειτε δεν εχω κεφι... ΘΑ ΠΡΟΠΟΝΗΘΩ. Ομως τετοιος μαλακας που ειμαι, χανεται η γλυκα του παιχνιδιου Τιμο μου :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#671185
timkoul έγραψε:...Το παιρνουμε πολυ πιο σοβαρα (εγω τουλαχιστον)...


Τιμο ξανασκεφτηκα αυτο που ειπες και ισως να πρεπει να κανεις το αντιθετο φιλε. Ειδικα εσυ που τρεχεις στο πανελληνιο πρωταθλημα με το 106, μηπως θα επρεπε να δωσεις μεγαλυτερο βαρος στα BTCC που ειναι επισης προσθικινητα αντι για τα GT3? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#671263
George_Prix έγραψε:
timkoul έγραψε:...Το παιρνουμε πολυ πιο σοβαρα (εγω τουλαχιστον)...


Τιμο ξανασκεφτηκα αυτο που ειπες και ισως να πρεπει να κανεις το αντιθετο φιλε. Ειδικα εσυ που τρεχεις στο πανελληνιο πρωταθλημα με το 106, μηπως θα επρεπε να δωσεις μεγαλυτερο βαρος στα BTCC που ειναι επισης προσθικινητα αντι για τα GT3? :hmmm:


Χαχα οχι.... :lol:
Μου αρεσουν τα GT3, επισης η συμπεριφορα τους ειναι πιο ρεαλιστικη και βεβαια γινεται ακομα πιο ρεαλιστικη στο ACC.
Τα BTCC τα ξεκινησαμε (οταν ειμαστε λιγοι ) πιο πολυ για πλακα, να κανουμε και κατι εναλλακτικο. Και νομιζω οτι δεν ειναι και τοσο ρεαλιστικο το πως συμπεριφερονται και το τι κανουν στην πιστα.
Πιστευω πως ενα αλλο mod αυτο με τα WTCR ειναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα, θα το δουμε αργοτερα ισως....
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#671283
timkoul έγραψε:
George_Prix έγραψε:
timkoul έγραψε:...Το παιρνουμε πολυ πιο σοβαρα (εγω τουλαχιστον)...


Τιμο ξανασκεφτηκα αυτο που ειπες και ισως να πρεπει να κανεις το αντιθετο φιλε. Ειδικα εσυ που τρεχεις στο πανελληνιο πρωταθλημα με το 106, μηπως θα επρεπε να δωσεις μεγαλυτερο βαρος στα BTCC που ειναι επισης προσθικινητα αντι για τα GT3? :hmmm:


Χαχα οχι.... :lol:
Μου αρεσουν τα GT3, επισης η συμπεριφορα τους ειναι πιο ρεαλιστικη και βεβαια γινεται ακομα πιο ρεαλιστικη στο ACC.
Τα BTCC τα ξεκινησαμε (οταν ειμαστε λιγοι ) πιο πολυ για πλακα, να κανουμε και κατι εναλλακτικο. Και νομιζω οτι δεν ειναι και τοσο ρεαλιστικο το πως συμπεριφερονται και το τι κανουν στην πιστα.
Πιστευω πως ενα αλλο mod αυτο με τα WTCR ειναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα, θα το δουμε αργοτερα ισως....


Καλα κι εμενα τα GT3 μου αρεσουν, δεν το συζηταμε :metalo: :yahoo:

Δεν εχω δοκιμασει αλλο mod με προσθιοκινητα, αλλα αυτο που παιζουμε δεν ειναι τοσο κακο. Εχει γενικα μια κατευθυνση προς τη γλυστρα (οπως ολο το assetto ακομα και τα GT3) αλλα σε αντιδρασεις και σε στησιμο ακουει κανονικα το αμαξι.
Προσωπικα μου φανηκε τοσο ευκολο το BTCC, γιατι ολα μου τα αμαξια ηταν προσθιοκινητα. Σε πιστα δεν τα εβαλα, αλλα παντα σβελτα πηγαινα/πηγαινω ακομα και στο δρομο, οποτε κατα καποιο τροπο ειμαι πολυ προπονημενος στη μπροστινη κινηση. Οσο και να μου αρεσει η πισωκουνα, κακα τα ψεμματα... καμια σχεση η εξοικειωση που εχω, εφοσον η μονη μου επαφη με πισω κινηση ειναι τα καρτακια που εκανα πολυυυυ παλια! Για αυτο αλλωστε ειπα οτι τελος το BTCC για μενα. Γιατι αισθανομαι οτι δεν εχει να μου δωσει τιποτα πλεον. Σε αντιθεση με τα GT3 που καθε φορα που πιανω το τιμονι, ολο και κατι καινουργιο μαθαινω :s_smile
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#671300 Εγω ξενερωσα με τα BTCC στο Red Bull Ring γιατι ειδα στην Κ1 με Alfa, 152km/h apex speed, ενω με το F488GT3 δεν εχω δει ποτε πανω απο 146.... :s_omg
Δεν παιζει, κατι ειναι λαθος εδω.... :s_no
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#672070 GT3 Barcelona GP χτες και το βιντεακι του αγωνα:
https://youtu.be/HrS2Hr1EHMg

Πρωτη φορα reverse grid στον δευτερο αγωνα, νομιζω ολοι το ευχαριστηθηκαν.... :thumbsup: :metalo: :s_cool
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#672081
timkoul έγραψε:GT3 Barcelona GP χτες και το βιντεακι του αγωνα:
https://youtu.be/HrS2Hr1EHMg

Πρωτη φορα reverse grid στον δευτερο αγωνα, νομιζω ολοι το ευχαριστηθηκαν.... :thumbsup: :metalo: :s_cool


Μιση δουλεια χωρις τις λεπτομερειες :s_tongue

https://simresults.net/201030-yT6

Γαματη φαση το reverse grid στο δευτερο αγωνα (αναλογα με τη θεση τερματισμου στον πρωτο αγωνα). Το ειχα πει και παλιοτερα. Πιο πολυ γουσταριζα τους αγωνες που κατι τυχαινε και βρισκομουνα πισω, παρα αυτους που ξεκινουσα πρωτος και εξαφανιζομουνα. Βεβαια το μεγαλυτερο προβλημα με το reverse grid ειναι οτι μπλεκεις με πολυ αργους οδηγους που δημιουργουνε ατυχηματα (2 φορες την επαθα εχθες απο αλλους κι εχασα πολυ χρονο). Αλλα ολοι εδειξαν ευχαριστημενοι στο τελος, οποτε το πειραμα θεωρειται επιτυχημενο :s_smile
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#672566 Επειδη το βλεπω να σβηνει σιγα σιγα το Assetto Corsa, ειπα κι εγω να παω στο νεοτερο Assetto Corsa Competizione.

Κανενα μισαωρο που επαιξα εχθες, απογοητευση. Οι σχεσεις του κιβωτιου κλειδωμενες με μια πρωτη ναααα (με το συμπαθειο) που δε λεει να γεμισει. Τα οργανα (στροφομετρο, delta performance, κατασταση ελαστικων) ολα κλειδωμενα σε βλακωδεις θεσεις χωρις τη δυνατοτητα να τα βαλεις εκει που θελεις. Οτι και να θελω να δω πρεπει να παρω τα ματια μου απο το δρομο. Ο καθρεπτης ειναι μονο μια οθονη στο ταμπλο. Για να τον δεις πρεπει να παρεις τα ματια σου απο το δρομο κι επισης πρεπει να βαλεις τετοια οπτικη γωνια στις ρυθμισεις (πρεπει να βλεπεις μεγαλο μερος του ταμπλο), οπου χανεις πολυ την οπτικη επαφη με το δρομο.

Σαν οδηγικη αισθηση επισης δε μου αρεσε. 550 αλογα αμαξι και δεν εκανα ενα αναποδο τιμονι. Εντελως υποστροφικο. Βεβαια σε αυτο δεν ειμαι απολυτος. Σιγουρα με ξενιζει επειδη εχω συνηθισει σε αλλο παιχνιδι κι επισης με το στησιμο θα αλλαξει αρκετα η συμπεριφορα του αυτοκινητου. Αλλα σε πρωτη φαση δε μου ειπε τιποτα απολυτως.

Κανενας αλλος εντυπωσεις?
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#672571 Καταρχην αυριο βραδυ εχουμε αγωνα, δεν ξερω αν το ειδες.... Mixed Silverstone...
Τωρα ναι οκ ειναι πιο υποστροφικο αλλα δεν εχει αυτο το συνεχομενο γλυστριμα του AC, εχει πιο πολυ downforce. Οι σχεσεις ειναι κλειδωμενες λογω κανονισμων, οπως και οι 2 ρυθμισεις του διαφορικου στο power και coast. Επιτρεπεται μονο ρυθμιση του preload που ειναι ενα σταδιο εξω απο τις αλλες δυο. Τα λαστιχα επισης ειναι στανταρ, δεν εχει διαφορετικες γομες.
Εχει ομως αρκετες ρυθμισεις στο setup και ειναι πιο προσανατολισμενο σε ενα high downforce αυτοκινητο. Πχ σου λεω οτι εδω σκληραινεις αναρτηση και κερδιζεις κρατημα επειδη σταθεροποιεις aero platform, κατι που στο AC δεν πολυεπαιζε.
Πρεπει να κατσεις να δεις τα βιντεο του Αρη στο youtube, ψαξε το Aris Drives, εξηγει παρα πολλα πραγματα.
Ξεκινας με αυτο
https://youtu.be/ZqWYKtksgds

Καλως ξεκινησες, γιατι το βλεπω συντομα τα GT3 να τα γυρναμε εκει και επισης να βαζουμε και GT4.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#672636
timkoul έγραψε:Καταρχην αυριο βραδυ εχουμε αγωνα, δεν ξερω αν το ειδες.... Mixed Silverstone...

Μωρε τον αγωνα τον ξερω οτι θα γινει... Το παιχνιδι δεν ξερω ακομα :lol:

timkoul έγραψε:Τωρα ναι οκ ειναι πιο υποστροφικο αλλα δεν εχει αυτο το συνεχομενο γλυστριμα του AC, εχει πιο πολυ downforce.

Τελικα καταλαβα τι με ξενερωνει στη συμπεριφορα του αμαξιου. Ειναι σα να εχω αφησει το stabilty control στο ON (ενω το εχω στo OFF). Αυτη την αισθηση μου δινει το νεο παιχνιδι. Σα να κανει ευκολη την οδηγηση και να συγχωρει τα λαθη. Δηλαδη οτι χοντραδες και να εκανα, δεν "καταφερα" να κανω ουτε ενα τετακε!!! Με το παλιο το assetto με εντελως αστητο αμαξι και με τοσα οδηγικα λαθη, θα ειχα τρελαθει στη σβουρα (που θεωρω πιο νορμαλ).

timkoul έγραψε:Οι σχεσεις ειναι κλειδωμενες λογω κανονισμων

Ξερω οτι ειναι θεμα κανονισμων. Απλα ειναι ξενερωμα να οδηγας αγραναζωτο αμαξι. Στο παλιο το assetto εφερνες την καθε σχεση εκει που ηθελες και δεν κρεμουσε το μοτερ ποτε. Τωρα στα μισα σημεια της πιστας αισθανομαι εκτος καμπυλης ροπης.

timkoul έγραψε:Πρεπει να κατσεις να δεις τα βιντεο του Αρη στο youtube, ψαξε το Aris Drives, εξηγει παρα πολλα πραγματα.
Ξεκινας με αυτο
https://youtu.be/ZqWYKtksgds

Δεν καθομαι να δω 3.5 ωρες βιντεο του Αρη ουτε που να με πληρωνεις. Καλος κι αγιος, αλλα τον θεωρω πολυ αντιτηλεοπτικο. Το πλατιαζει πολυ στην αναλυση και με κουραζει απιστευτα. Βασικα οσα εχει πει, τα βρισκεις ετσι κι αλλιως στα forums. Οποτε γκουγκλαρισα κατι συγκεκριμενο για πιεσεις, θερμοκρασιες κτλ, παντα επεφτα σε quotes του Αρη...

Το οτι βγαινει με αλλο τροπο πλεον ο χρονος το καταλαβα απο τις πρωτες στροφες. Το ερωτημα ειναι αν ειναι πιο ρεαλιστικος αυτος το τροπος :hmmm:

timkoul έγραψε:Καλως ξεκινησες, γιατι το βλεπω συντομα τα GT3 να τα γυρναμε εκει και επισης να βαζουμε και GT4.


Οπως ειπα και στον Πετρο, κατα τη γνωμη μου ειναι λαθος το μικτο GT3 με GT4. Τωρα ολοι με GT3 ειμαστε κι εχουμε καμποσα δευτερολεπτα διαφορα αναμεσα στους οδηγους. Αν επιτραπουν 2 διαφορετικες κατηγοριες, θα γινει μπαχαλο μεσα στην πιστα.

Επισης προσωπικα θεωρω τα GT4 υποβαθμιση εφοσον ηδη παιζουμε με τους πυραυλους τα GT3.
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#672641 Mixed το κανουμε τωρα για χαβαλε. Οταν γινει πρωταθλημα θα ειναι ξεχωριστο.... Αλλη μερα το ενα αλλη το αλλο, αλλιως πως θα παιζεις και στα 2? :lol:
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#672976 Χτες καναμε τον πρωτο μας αγωνα στο ACC. Mixed format (GT3 και GT4 μαζι) φιλικος εννοειται. 2 Sprint races, χωρις πιτ στοπ και με ξεχωριστο qualify. Τα αποτελεσματα ειναι στο παρακατω link:
https://simresults.net/201104-p6g

Για αρχη μπορω να πω οτι πηγε καλα, μαζεψε συμμετοχες ο πρωτος αγωνας (στον δευτερο καποιοι πηγαν για υπνο... :s_biggrin ) δεν ειχαμε ιδιαιτερα προβληματα. Οπωσδηποτε το mixed grid εχει καποια γνωστα προβληματα γιατι οι 2 κατηγοριες εχουν διαφορα πανω απο 10" στο γυρο οποτε ειναι δυσκολο για ολους να κανουν καθαρους γυρους. Το πλανο ειναι, οταν το κανουμε πρωταθληματικο (μαλλον απο το νεο ετος), να χωριστουν οι 2 κατηγοριες και να τρεχουν ξεχωριστες μερες.
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#673115 Και το σχετικο βιντεο για να μην κανουμε μισες δουλειες.... :lol: :metalo:
https://youtu.be/lrly2MnWwXk