Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#671166 Όπου υπήρχαν 3 λωρίδες κυκλοφορίας κατάληψη της μεσαίας με 100 και καμία διάθεση για αλλαγή :s_laughat
Λογικά βοηθά στην αυτονομία :dizzy:
Τα ηλεκτρικά όπως και τα "άλλα" αυτοκίνητα ακόμα και σε βίντεο που το βλέπουν χιλιάδες οδηγοί δε νοούν να καταλάβουν πως δεξιά οδηγούμε αριστερά προσπερνάμε?? :rtfm:
Και καλά αυτά τα καινούργια μαραφέτια δεν υποκαθιστουν τον οδηγό (ακόμα). Οι οδηγοί τους δε νοούν να το εφαρμόσουν?? :slap:

Εγώ βλέπω μια παρέα που έχει άπλετο χρόνο να ταξιδέψει, παίξει με το infotainment και το κινητό και να ανεβάσει ένα βίντεο.. Αυτό να αντιπροσωπεύει το 0,001% εκεί έξω? Καλά κάνουν για να υπάρχουν δείγματα και εμπειρίες αλλά όχι να παρουσιάζονται εδώ μέσα σαν αντιπροσωπευτικα δείγματα :s_yes
Άβαταρ μέλους
By edmond
#671171 Και το συμπέρασμα πιο είναι;
Τρίπολη-Χαλκιδική, παίρνοντας πχ. ένα κομμάτι της διαδρομής, αντί να γίνει σε 8-9 ώρες, το κάνει σε 24, πρακτικά σε 2 μέρες. Αναγκαστικά να μπεί Αθήνα, αναγκαστικά να μπεί Βόλο. Και άντε στην Αθήνα μπήκαν έτσι κι αλλιώς για βόλτα. Στον Βόλο;
Κάθε στάση και 3ωρο, πηγαίνοντας αυστηρά μέχρι 100 γιατί για πιο πάνω μάλλον θα τον μάζευε η οδική. Ίσα να προσπερνάς τις νταλίκες. Και μ' αρέσει που λέει ότι δεν αγχώνεται. Ένας φορτιστής να μην λειτουργεί απροειδοποίητα, τον πίνεις.
Και γω γουστάρω ηλεκτροπραγματικότητα, να έρχεται εκείνη στα μέτρα μου όμως και όχι εγώ στα δικά της.
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#671173
nomarxis έγραψε:


Εγώ βλέπω μια παρέα που έχει άπλετο χρόνο να ταξιδέψει, παίξει με το infotainment και το κινητό και να ανεβάσει ένα βίντεο.. Αυτό να αντιπροσωπεύει το 0,001% εκεί έξω? Καλά κάνουν για να υπάρχουν δείγματα και εμπειρίες αλλά όχι να παρουσιάζονται εδώ μέσα σαν αντιπροσωπευτικα δείγματα :s_yes


με dc charging γίνεται η διαδρομή ,(με 50αρηδες φορτιστές (50kw)(πχ Ιόνια οδός) και πάνω) αλλα είναι μάλλον ταλαιπωρία
(60 λεπτα φόρτισης για 300-350 χλμ διαδρομής για το συγκεκριμένο Τέσλα) ..
Με ac που το έκαναν αυτοί είναι απελπισία ...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#671175 Στο επόμενο χρονικό διάστημα θα μπουν ταχυφορτιστές Tesla σε κομβικά σημεία. Νομίζω ότι είναι 150άρηδες.
Το παλικάρι έκανε τον τουρισμό του και το έκανε επίτηδες χωρίς ταχυφορτιστή. Ένα πείραμα και τίποτα παραπάνω. Σε ένα χρόνο, θα χρειάζεται 20' στάση κάθε 300 χιλιόμετρα, οπότε θα ταξιδεύεις όπως και με ένα θερμικό μοντέλο.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#671178 Με το μεγκάν πάντως το κάνω μονορούφι το Αθήνα-Χαλκιδική :rtfm: Και όχι με 100 στην ΕΟ. :roll:
Μακάρι να λυθούν τα θέματα όπως έχουμε πει πολλάκις και εδώ είμαστε. :)
Άβαταρ μέλους
By GTS
#671192 Ξεχασατε το κοστος. Απο οτι καταλαβα ειναι 1/6 απο το να εκαιγε βενζινη.
Άβαταρ μέλους
By skous
#671193
Dimsabas έγραψε:Στο επόμενο χρονικό διάστημα θα μπουν ταχυφορτιστές Tesla σε κομβικά σημεία. Νομίζω ότι είναι 150άρηδες.
Το παλικάρι έκανε τον τουρισμό του και το έκανε επίτηδες χωρίς ταχυφορτιστή. Ένα πείραμα και τίποτα παραπάνω. Σε ένα χρόνο, θα χρειάζεται 20' στάση κάθε 300 χιλιόμετρα, οπότε θα ταξιδεύεις όπως και με ένα θερμικό μοντέλο.
To 20’ βέβαια είναι στην περίπτωση που ο φορτιστής δεν είναι ηδη πιάσμένος


< >
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#671199
GTS έγραψε:Ξεχασατε το κοστος. Απο οτι καταλαβα ειναι 1/6 απο το να εκαιγε βενζινη.


Νομίζω ο συγκεκριμένος δεν έκανε το όλο θέμα για το κόστος :iconcool:

Τεσπα. Μη βιαζόμαστε και μη θεοποιουμε κάτι που δεν αποφεύγεται.
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#671202
GTS έγραψε:Ξεχασατε το κοστος. Απο οτι καταλαβα ειναι 1/6 απο το να εκαιγε βενζινη.


1/6 τώρα. Οταν εξαπλωθεί η ηλεκτροκίνηση guess what?!
Άβαταρ μέλους
By edmond
#671231 Και 6x στον χρόνο ταξιδιού.
Τέσπα...
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#671232 Πάντως το οτι θα αυξηθεί το ρεύμα τρελλα και θα εχει φόρους σαν τη βενζίνη δεν παίζει γιατι το ρεύμα ειναι πιο βασικό αγαθό . Τι θα κανείς θα ανεβάζεις την κιλοβατώρα χ10; Και ο άλλος που καίει μόνο για φώτα ψυγείο τι θα κάνει;
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#671234
KiloMeater έγραψε:Πάντως το οτι θα αυξηθεί το ρεύμα τρελλα και θα εχει φόρους σαν τη βενζίνη δεν παίζει γιατι το ρεύμα ειναι πιο βασικό αγαθό . Τι θα κανείς θα ανεβάζεις την κιλοβατώρα χ10; Και ο άλλος που καίει μόνο για φώτα ψυγείο τι θα κάνει;


Aυτό που λες ισχύει για όσους έχουν σπίτι τους συγκεκριμένα ταχυφορτιστή για το αυτοκίνητο. Αυτοί που θα φορτίζουν από τα πρατήρια όμως και θα είναι η πλειοψηφία? Θα βρουν τρόπο να σε φορολογήσουν μην ανησυχείς. Το ταμείο θα είναι μείον και δεν πρόκειται να παραμείνει μείον.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#671236
KiloMeater έγραψε:Πάντως το οτι θα αυξηθεί το ρεύμα τρελλα και θα εχει φόρους σαν τη βενζίνη δεν παίζει γιατι το ρεύμα ειναι πιο βασικό αγαθό . Τι θα κανείς θα ανεβάζεις την κιλοβατώρα χ10; Και ο άλλος που καίει μόνο για φώτα ψυγείο τι θα κάνει;



Ήδη η Βρετανία είπε πως θα χρεώνεται διαφορετικά το ρεύμα που πάει για φόρτιση αυτοκινήτου, μιας και ο μετρητής μπορεί να το καταλάβει (δεν γνωρίζω πως). :whistlink: