Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

2
50%
0
N/A
1
25%
0
N/A
1
25%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By g8777
#671176 Δλδ ρε μλκ Μπουσσε ο αλλος βγηκε να μας πει τις θεωριες του με το νικ KARAGOUNIS. :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl

Οχι, πες.

Μεχρι αγκωνα να σταματησω ή να σπρωξω μεχρι τελους σαν τον Βαγγελα; :s_sarcastic :s_sarcastic :s_sarcastic :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#671182 Θελω να πιστευω οτι 12 χρονια μετα την ηλικια των 19 ετων, εχω γινει πιο σοβαρος, πιο ωριμος, πιο ηρεμος και με πιο καθαρη κριση απο τη Βραζιλια του 2008. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#671184 Max who?
Alonso who?
Senna who?

... και κυρίως:

Schumacher WHO?!?

Σήμερα γράφτηκε ιστορία :s_yes
Άβαταρ μέλους
By edmond
#671189 Τον πρώτο τι τον έβαλες με τους άλλους; :shifty:

Και κυρίως....
Αν δείς κάποιον να τρέχει στον δρόμο, με ποιό όνομα θα τον παραλληλίσεις;
Θα πείς "σιγά ρε, ποιός είσαι, ο σουμάχερ;"
Δεν θα πείς "σιγά ρε, ποιός είσαι, ο χάμιλτον;"
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#671190
A-Viper7 έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:όχι τη Φεράρι που βρίσκεται και στην πρώτη ευρωπαϊκή περιοχή που χτυπήθηκε από την πανδημία.


Δεν ισχύει αυτο, ολα τα εργοστάσια εκλεισαν τον ιδιο αριθμο εβδομαδων.


Θεωρητικά ναι, πρακτικά όχι. Η Ferrari έκλεισε πρώτη από όλους, λόγω των περιορισμών που επέβαλε η Ιταλική Κυβέρνηση, πολύ πριν κλείσουν τα εργοστάσια σε Αγγλία (Mercedes), Γαλλία (Renault) και Ιαπωνία (Honda). Οι άλλοι κατασκευαστές λοιπόν είχαν 1+++ μήνα περίπου επιπλέον εξέλιξης. Όταν μπόρεσαν να ανοίξουν ξανά τα εργοστάσια στην Ιταλία, είχε ήδη αποφασιστεί το πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων, οπότε η Ferrari έμεινε στα κρύα του λουτρού, και ας είχε θεωρητικά χρόνο μπροστά της. Επίσης ο σχεδιασμός της Ferrari ήταν να φέρουν ένα βασικό μοτέρ για τις δοκιμές και στον 1ο αγώνα να φέρουν τον σωστό κινητήρα αγώνων. Πράγμα που φυσικά δεν μπορούσε να γίνει μετά από όλα αυτά.

@ Busso: Δικαίωμα σου φυσικά να θεωρείς τον LH ως τον GOAT, αλλά για τον ίδιο λόγο που δεν ήταν ο MS ανώτερος των Prost/Senna, ή ο Clark έναντι του Fangio, δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τον Βρετανό. Γενικά δεν μπορεί να γίνει σύγκριση ανάμεσα σε διαφορετικές περιόδους, με διαφορετικό αριθμό αγώνων, διαφορετικής δυναμικότητα μονοθέσια κλπ.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#671194 Τεράστια η διαφορά των ελαστικών σήμερα που έδωσε ωραίο αγώνα.
Πλήν των τριών πρώτων γύρων τα κόκκινα ήταν για πέταμα.
Μόνο ο μαγικός και πάλι Gasly τα έκανε να δουλέψουν. Τα κίτρινα εν τω μεταξύ δεν φθείρονταν ΠΟΤΕ.
Πολύ πέριεργη συμπεριφορά, καμία ομάδα δεν έδειξε να τα κατάλαβε.
Την πάτησαν όσοι έβαλαν κόκκινα στο τέλος.

Lewis Hamilton απλά respect.
:s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy

Το έχω πει 8777 φορές. Άνοιξε τοπικό για Λούη :rtfm: :protest: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#671196
Yugo_para_siempre έγραψε:Θελω να πιστευω οτι 12 χρονια μετα την ηλικια των 19 ετων, εχω γινει πιο σοβαρος, πιο ωριμος, πιο ηρεμος και με πιο καθαρη κριση απο τη Βραζιλια του 2008. :s_howdy



Πλάκα κάνουμε μωρέ ψυχούλα μου. :s_roses :inlove:


Μήν βλέπεις τον Διάκο που τα παίρνει τσμετρητοις. :shifty:

Διάκο τί χαμπαρια;


ΔΙΆΚΟ ΛΈΓΩ :adminpower: :x

Διάκο τον Κιμαρο γιατί τον εδιωξατε είπαμε; :shifty:
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#671201
REALZEUS έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:όχι τη Φεράρι που βρίσκεται και στην πρώτη ευρωπαϊκή περιοχή που χτυπήθηκε από την πανδημία.


Δεν ισχύει αυτο, ολα τα εργοστάσια εκλεισαν τον ιδιο αριθμο εβδομαδων.


Θεωρητικά ναι, πρακτικά όχι. Η Ferrari έκλεισε πρώτη από όλους, λόγω των περιορισμών που επέβαλε η Ιταλική Κυβέρνηση, πολύ πριν κλείσουν τα εργοστάσια σε Αγγλία (Mercedes), Γαλλία (Renault) και Ιαπωνία (Honda). Οι άλλοι κατασκευαστές λοιπόν είχαν 1+++ μήνα περίπου επιπλέον εξέλιξης. Όταν μπόρεσαν να ανοίξουν ξανά τα εργοστάσια στην Ιταλία, είχε ήδη αποφασιστεί το πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων, οπότε η Ferrari έμεινε στα κρύα του λουτρού, και ας είχε θεωρητικά χρόνο μπροστά της. Επίσης ο σχεδιασμός της Ferrari ήταν να φέρουν ένα βασικό μοτέρ για τις δοκιμές και στον 1ο αγώνα να φέρουν τον σωστό κινητήρα αγώνων. Πράγμα που φυσικά δεν μπορούσε να γίνει μετά από όλα αυτά.
.


Δεν ισχυουν αυτα που λες. :)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#671204
A-Viper7 έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:όχι τη Φεράρι που βρίσκεται και στην πρώτη ευρωπαϊκή περιοχή που χτυπήθηκε από την πανδημία.


Δεν ισχύει αυτο, ολα τα εργοστάσια εκλεισαν τον ιδιο αριθμο εβδομαδων.


Θεωρητικά ναι, πρακτικά όχι. Η Ferrari έκλεισε πρώτη από όλους, λόγω των περιορισμών που επέβαλε η Ιταλική Κυβέρνηση, πολύ πριν κλείσουν τα εργοστάσια σε Αγγλία (Mercedes), Γαλλία (Renault) και Ιαπωνία (Honda). Οι άλλοι κατασκευαστές λοιπόν είχαν 1+++ μήνα περίπου επιπλέον εξέλιξης. Όταν μπόρεσαν να ανοίξουν ξανά τα εργοστάσια στην Ιταλία, είχε ήδη αποφασιστεί το πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων, οπότε η Ferrari έμεινε στα κρύα του λουτρού, και ας είχε θεωρητικά χρόνο μπροστά της. Επίσης ο σχεδιασμός της Ferrari ήταν να φέρουν ένα βασικό μοτέρ για τις δοκιμές και στον 1ο αγώνα να φέρουν τον σωστό κινητήρα αγώνων. Πράγμα που φυσικά δεν μπορούσε να γίνει μετά από όλα αυτά.
.


Δεν ισχυουν αυτα που λες. :)


Δεν ισχύει αυτό που λες. :)


g8777 έγραψε:Διάκο τον Κιμαρο γιατί τον εδιωξατε είπαμε; :shifty:


Είχε πολλές τριετίες και έβγαινε ακριβός.
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#671206
edmond έγραψε:Τον πρώτο τι τον έβαλες με τους άλλους; :shifty:

Και κυρίως....
Αν δείς κάποιον να τρέχει στον δρόμο, με ποιό όνομα θα τον παραλληλίσεις;
Θα πείς "σιγά ρε, ποιός είσαι, ο σουμάχερ;"
Δεν θα πείς "σιγά ρε, ποιός είσαι, ο χάμιλτον;"


Παλιά '70s - '80s λέγανε ο Λάουντα είσαι; Μπορεί λοιπόν στο προσεχές μέλλον να λένε το ίδιο για τον Λιούις :eat:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#671208 Πολύ χαίρομαι τζι που δεν τόλμησες να βάλεις κάτι δικό μου στο ποστ αυτό.
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#671210 Πάντως για να σοβαρευτούμε - Αν ο Σέννα είχε γεννηθεί 20-30 χρόνια αργότερα, θα μπορούσε να κάνει ακόμα μεγαλύτερο ρεκόρ :superman: