Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#671095
KiloMeater έγραψε:Τι να σου πω όλα τα έκανα εκτός απο το σαπουνόνερο που λέει στο 8.10 που δεν έβαλα ως ύστατη λύση, θα το κάνω και αυτό
Πρώτη φορά μου εχει τύχει αυτό το κολλημα
Και σαπουνόνερο και απολα ... δεν κάθεται το βλαμμένο όπως πρέπει
Το πρόβλημα βλέπω ειναι αρκετά σύνηθες

https://bicycles.stackexchange.com/ques ... on-the-rim

αλλά λύση δε βλέπω

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ειναι αν η σαμπρελλα δεν ειναι σωστή

https://www.amazon.de/dp/B016PW4RY6/ref ... UTF8&psc=1
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#671109
KiloMeater έγραψε:
KiloMeater έγραψε:Τι να σου πω όλα τα έκανα εκτός απο το σαπουνόνερο που λέει στο 8.10 που δεν έβαλα ως ύστατη λύση, θα το κάνω και αυτό
Πρώτη φορά μου εχει τύχει αυτό το κολλημα
Και σαπουνόνερο και απολα ... δεν κάθεται το βλαμμένο όπως πρέπει
Το πρόβλημα βλέπω ειναι αρκετά σύνηθες

https://bicycles.stackexchange.com/ques ... on-the-rim
αλλά λύση δε βλέπω
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ειναι αν η σαμπρελλα δεν ειναι σωστή
https://www.amazon.de/dp/B016PW4RY6/ref ... UTF8&psc=1
Μπορεί να μην είναι σωστή η σαμπρέλα αλλά γίνεται άραγε να είναι σωστή αλλά να έχει κάτσει μονόπαντα, ίσως να έχει κολλήσει λίγο στο λάστιχο και με το φούσκωμα να σπρώχνει λίγο παραπάνω από τη μία πλευρά;;; Ίσως βάλε και λίγο ταλκ ή κάποιο λιπαντικό (ασφαλές για λάστιχα).
Ή δοκίμασε να τη βγάλεις και να την ξαναβάλεις ανάποδα (προς πίσω). Αν το κάνει στο αντιδιαμετρικό ως προς τη βαλβίδα και την πλευρά σημείο μάλλον φταίει η σαμπρέλα.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#671117 Έκατσα και το ξανά έλυσα τελείως ... κάποιο πρόβλημα δεν είδα άλλα έριξα σαπούνια παντού... το ξναβαζω και τελικά βγήκε λίγο χειρότερο !!!!
Η τρόμπα μου πλέον δεν ανεβάζει πάνω απο 80 psi , λέω θα το πάω στο βενζινάδικο να το τερματίσω και άμα σκασει έσκασε, μπάς και μπει στη θέση του .
Ειχα μερικές αμφιβολίες αν με αυτη τη βαλβίδα μπορώ να φουσκώσω στο βενζινάδικο αλλά πάμε και βλέπουμε
Στο δρόμο αφού έκανα κανα χιλιόμετρο ανεβοκατέβηκα κάτι πεζοδρόμια και.....έφτιαξε !,,, perfect placement πλέον ...ασταδιαλα τόση ταλαιπωρία πως την πάτησα έτσι....
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#671125 Χαχαχ, ωραίο..
Λίγο "στρώσιμο" ήθελε τελικά.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#671264
KiloMeater έγραψε:...Η τρόμπα μου πλέον δεν ανεβάζει πάνω απο 80 psi , λέω θα το πάω στο βενζινάδικο να το τερματίσω και άμα σκασει έσκασε, μπάς και μπει στη θέση του .
Ειχα μερικές αμφιβολίες αν με αυτη τη βαλβίδα μπορώ να φουσκώσω στο βενζινάδικο αλλά πάμε και βλέπουμε...
Η τρόμπα ίσως θέλει λίπανση, λίγες σταγόνες λάδι.
Καλό είναι να έχεις ανταπτοράκι για να συνδέεσαι σε τρόμπα βενζινάδικου. Είχα πάρει κάτι τέτοιο από το Decathlon, ένα κοντό σωληνάκι με 2-3 άκρες (αν και το χρησιμοποίησα αλλιώς για να αντικαταστήσω την χαλασμένη άκρη στο σωλήνα της τρόμπας)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#671504
KiloMeater έγραψε:Με καινούργια σαμπρελα ...
Η σταθεροποίηση της gopro είναι χαζευτικη...

https://youtu.be/XOntuxtw2FY

Φοβερή η σταθεροποίηση, είναι τόσο καλή που το κάνει να μοιάζει ψεύτικο! :help: :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#671519 Κέρδισα σε ένα διαγωνισμό το παρακάτω ποδήλατο:
Εικόνα
https://www.kotsovolos.gr/gaming-gadget ... ike16int-w

Στην αρχή είπα πως θα μείνει στην αποθήκη ή θα πουληθεί τάχιστα, γιατί απλούστατα φοβάμαι να κυκλοφορώ με ποδήλατο στο δρόμο. Αλλά είπα να δοκιμάσω όμως τι κάνει...
Εχμ, και το αποτέλεσμα είναι αρκετά εντυπωσιακό!
-Είναι πανεύκολο να πας όπου θέλεις, το μοτέρ βοηθάει ν'ανεβαίνεις κάθε ανηφόρα.
-Είναι πανεύκολο να διανύσεις αποστάσεις κοντινές στο σπίτι, έως ας πούμε και 5 χλμ χωρίς να το καταλάβεις ή να κουραστείς.
-Είναι λιγότερο τρομακτικό απ' όσο περίμενα να κυκλοφορείς δίπλα στα αυτοκίνητα, αλλά παραμένει αρκετά φοβιστικό και δεν θα δοκίμαζα να βγω σε κεντρικούς δρόμους για κανένα λόγο.

-Πιάνει μέχρι 25 χλμ, μετά το γρανάζι δεν σου επιτρέπει να επιταχύνεις.
-Δεν έχει ηλεκτρικό γκάζι, πρέπει να κουνάς λίγο τα πόδια σου.
-Έχει ρυθμιζόμενη υποβοήθηση του ηλεκτρικού μοτέρ, 7 θέσεων. Μόλις το συνηθίσεις, απλώς παίζεις από 3 για ξεκίνημα και μετά το βάζεις στο τέρμα στο 7. Μετά, παίζεις απλώς με τις ταχύτητες.
-Το πήρε και η γυναίκα μου και ενθουσιάστηκε επίσης! Μετά από αυτό, αγόρασα κλειδαριά, φώτα εμπρός και πίσω και ετοιμάζομαι αγοράσω και ένα open face κράνος μοτοσυκλέτας, γιατί τα ποδηλατικά είναι για γέλια.
https://www.skroutz.gr/s/11576479/MT-St ... White.html
-Αν είχα λεφτά, θα έπαιρνα ένα Himo C26 με 1000€ από Κίνα, που κάνει τα πάντα και μπορείς να το πας παντού.

Θεωρώ πως πρέπει να δοθούν πραγματικα κίνητρα για χρήση των ποδηλάτων και των πατινιών, με ποδηλατόδρομους όχι σαν τις αστειότητες που βλέπουμε με τον Μεγάλο Περίδρομο στην Αθήνα, αλλά αρχικά με κολωνάκια όπως το έχει κάνει ο δήμος στο Καβούρι. Πλέον, ποδήλατο μπορεί να κάνουν όλοι, και με τις τιμές που μπορεί κάποιος ν'αγοράσει ένα από την Κίνα, η επιδότηση που δίνεται είναι απλώς για να μασαμπουκώνουν κάποιοι, αυξάνοντας τις τιμές.

Τα ηλεκτρικά ποδήλατα και γενικότερα δίκυκλα είναι το μέλλον της μετακίνησης και θα έπρεπε να υπάρχουν σε κάθε σπίτι. Είναι πλέον αρκετά φθηνά και κάνουν την μετακίνηση παιχνίδι (και ευχάριστο κιόλας).
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#671521
Geo f1 έγραψε:Κορινθος ε?
Πως και οχι εκει στον Σκλαβενιτη ?

Δεν τα ξέρω καλά τα κατατόπια. Εγώ στα περιβολάκια έκανα ποδήλατο μικρός, αλλά είδα τώρα είναι εργοτάξιο. Σε ποιον Σκλαβενίτη λες;

< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#671526
Anonymous Founder έγραψε:Κέρδισα σε ένα διαγωνισμό το παρακάτω ποδήλατο:
Εικόνα

Μεγεια! Το περιεργαζομουν προχθες αλλα μου φανηκε πολυ μικρο και με τρομαξαν οι μικρες ροδες του. Αν ειχαμε σοβαρους ποδηλατροδρομους θα ηταν μια λυση.

Προσωπικα θα προτιμουσα καποιο 29ρι ηλεκτρικο αλλα ειναι ακριβα ακομα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#671527 29" ηλεκτρικό εννοείς ΜΤΒ;
Αυτή την στιγμή γενικώς είναι κακό το timing για αγορά ηλεκτρικού. Επίσης, κακή περίπτωση είναι και η επιδότηση, γιατί περιορίζεται σε πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ποδηλάτου. Στοκ δεν υπάρχει γενικώς στην Ελλάδα, και είμαι βέβαιος πως όταν επανέλθει η ζήτηση σε φυσιολογικά επίπεδα, θα πέσουν και οι τιμές.
Όσο για το δικό μου, οι μικροί τροχοί είναι θέμα, αλλά η ταχύτητα είναι μικρή οπότε θέλει απλώς συνήθεια.
Το πρόβλημα δεν είναι οι τροχοί, είναι οι υπόλοιποι. Χρειάζεται αλλαγή πορείας, αυτό που έκανε η Ολλανδία, μπορεί να το κάνει και η Ελλάδα. Το κόστος είναι πολύ μικρό μπροστά στο όφελος. Και αυτή την στιγμή καίμε τόσο χρήμα σε βλακείες, που το να στήσουμε γρήγορα ποδηλατόδρομους με κολωνάκια, είναι πανεύκολο και φθηνό.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#671530
Anonymous Founder έγραψε:29" ηλεκτρικό εννοείς ΜΤΒ;
Αυτή την στιγμή γενικώς είναι κακό το timing για αγορά ηλεκτρικού. Επίσης, κακή περίπτωση είναι και η επιδότηση, γιατί περιορίζεται σε πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ποδηλάτου. Στοκ δεν υπάρχει γενικώς στην Ελλάδα, και είμαι βέβαιος πως όταν επανέλθει η ζήτηση σε φυσιολογικά επίπεδα, θα πέσουν και οι τιμές.
Όσο για το δικό μου, οι μικροί τροχοί είναι θέμα, αλλά η ταχύτητα είναι μικρή οπότε θέλει απλώς συνήθεια.
Το πρόβλημα δεν είναι οι τροχοί, είναι οι υπόλοιποι. Χρειάζεται αλλαγή πορείας, αυτό που έκανε η Ολλανδία, μπορεί να το κάνει και η Ελλάδα. Το κόστος είναι πολύ μικρό μπροστά στο όφελος. Και αυτή την στιγμή καίμε τόσο χρήμα σε βλακείες, που το να στήσουμε γρήγορα ποδηλατόδρομους με κολωνάκια, είναι πανεύκολο και φθηνό.

Ναι ΜΤΒ με την αναρτησαρα του τις λαστιχαρες του και ολα του. Για τις λακουβες των ελληνικων δρομων ειναι ο,τι πρεπει.

Το δικο σου ειναι μια χαρα απο την στιγμη που δεν το πληρωσες ( τσαμπα ξυδι γλυκο σαν μελι, λεει η παροιμια :s_wink ) αλλιως κι εσυ πιο μεγαλο θα αγοραζες οπως ειπες, αλλωστε οταν φτασεις στα 1.300€ που κανει το μικρο μπορεις να δωσεις τα ιδια για παραγγελια απο εξω και να παρεις με μεγαλους τροχους.


Το βασικο προβλημα δεν ειναι να φτιαξεις ποδηλατοδρομους, ειναι να φροντισεις οτι δεν θα γινουν παρκινγκ η δρομοι για αμαξια- μηχανες. Τα πετυχημενα πειραματα σε Τρικαλα, Καλαματα, Αγρινιο δεν λενε κατι αφου αυτες οι πολεις δεν εχουν ουτε κατα διανοια την κινηση της ΑΘηνας. Κοινως αστυνομευση. Που απο αυτα που βλεπω δυσκολα θα γινει. Γιατι απο παιδεια ο Ελληνας, δεν.
Μακαρι να παρθει μαι τετοια αποφαση και να υποστηριχθει αναλογα.