Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#671031
diplomat έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Το μόνο καλό που έγινε είναι ότι η αριστερή λωρίδα της Νίκης άδειασε.


Η μόνη κλήση που έχω φάει στη ζωή μου πριν από 7-8 χρόνια, γυρνώντας Αθήνα από Καβάλα. "Ένα μεσημεριανό καφεδάκι θα πιω στα γρήγορα να βγει το ταξίδι μωρέ, δε βλέπω και κλήσεις στα παρκαρισμένα αφού". Το πρόβλημα ήταν ότι μου πήραν και τις (αθηναϊκές :shifty: ) πινακίδες και περίμενα να έρθει ο διοικητής της δημοτικής το απόγευμα για να τις ξαναπάρω. :svivhaha:


Τυχερός ήσουν. Άλλαξε ο Δκτης. Ο καινούριος είναι αυτός:

Άβαταρ μέλους
By markvag
#671102
melos86 έγραψε:Απο την παντελη ελλειψη σχεδιασμου για τον ανεφοδιασμο των καταστηματων στην Νικης που οταν σταματανε τα ψυγεια να αφησουν παγο η οι καβες τα ποτα τους η κινηση φτανει στα Μαλγαρα


Αυτό με τον ανεφοδιασμό των καταστημάτων όμως πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει. Σε όλη την Ευρώπη τα καταστήματα ανεφοδιάζονται σε συγκεκριμένες ώρες (μη αιχμής, συνήθως πολύ πρωί), μόνο εδώ για κάποιο λόγο πρέπει στις 8 το πρωί να κλείνουν οι μισοί δρόμοι από τα φορτηγά του "μισό λεπτό ρε φίλε, τη δουλειά μας κάνουμε, να ξεφορτώσουμε"... Και στις 9 και στις 10 και όποτε του καπνίσει του καθενός...

Ενώ εγώ βγήκα με την τσίμπλα στο μάτι στις 7:30 το πρωί για να πάω βόλτα στη ΒΙΠΕ να πιω τις καφεδάρες μου και να χαζεύω κώλους... :roll: Ή έχει κάποια σημασία αυτό... :roll:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#671115 To θέμα δεν είναι οι ώρες, άλλωστε μια επιχείρηση εστίασης κατά βάση δε μπορεί πάντα να ξέρει τι θα χρειαστεί για την επόμενη μέρα ούτε κάθε επιχείρηση μπορεί να έχει το δικό της φορτηγό για να κανονίζει το ξεφόρτωμα συγκεκριμένη ώρα. Αυτό μπορούν και το κάνουν μόνο τα SM που άλλωστε πάντα (δεν γνωρίζω αν και βάσει νόμου επιβάλλεται) έχουν δικό τους χώρο στάσης. Επίσης ο ανεφοδιασμός καταστημάτων ότι ώρα να ναι δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο, έχω δει και στο Βερολίνο να ξεφορτώνουν σε ώρα αιχμής.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι δεν λειτουργούν σωστά οι δρόμοι. Η Λ.Νίκης πχ είχε φτιαχτεί με τρείς λωρίδες, εγώ δε την είδα ποτέ έτσι, πάντα η μία ήτανε καβατζωμένη από τα παρκαρισμένα ενώ τώρα άλλη λωρίδα χρησιμοποιείται ως ποδηλατόδρομος :slap: Αν ήτανε τρεις λωρίδες δε νομίζω ότι θα υπήρχε πρόβλημα από την φορτοεκφόρτωση. Το ίδιο για την Τσιμισκή με τα υποτιθέμενα τέσσερα :omg: ρεύματα κυκλοφορίας. Το πρόβλημα δεν είναι απαραίτητα οι ώρες φορτοεκφόρτωσης αλλά το ότι η ροή της κίνησης μειώνεται λόγω παρκαρισμένων.

Εν τω μεταξύ η παρεμπόδιση κυκλοφορίας από φορτηγά που ξεφορτώνουν μάλλον είναι το λιγότερο, στον ίδιο βαθμό ή και περισσότερο εμποδίζουν τα διπλοπαρκαρισμένα.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#671118 Να ρωτήσω , τώρα με τον ιό , τα δρομολόγια του Μετρό έχουν συντομεύσει καθόλου;;;;












:s_biggrin :s_rofl :s_sarcastic :s_tongue :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#671197
markvag έγραψε:
melos86 έγραψε:Απο την παντελη ελλειψη σχεδιασμου για τον ανεφοδιασμο των καταστηματων στην Νικης που οταν σταματανε τα ψυγεια να αφησουν παγο η οι καβες τα ποτα τους η κινηση φτανει στα Μαλγαρα


Αυτό με τον ανεφοδιασμό των καταστημάτων όμως πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει. Σε όλη την Ευρώπη τα καταστήματα ανεφοδιάζονται σε συγκεκριμένες ώρες (μη αιχμής, συνήθως πολύ πρωί), μόνο εδώ για κάποιο λόγο πρέπει στις 8 το πρωί να κλείνουν οι μισοί δρόμοι από τα φορτηγά του "μισό λεπτό ρε φίλε, τη δουλειά μας κάνουμε, να ξεφορτώσουμε"... Και στις 9 και στις 10 και όποτε του καπνίσει του καθενός...

Ενώ εγώ βγήκα με την τσίμπλα στο μάτι στις 7:30 το πρωί για να πάω βόλτα στη ΒΙΠΕ να πιω τις καφεδάρες μου και να χαζεύω κώλους... :roll: Ή έχει κάποια σημασία αυτό... :roll:


Να δω ποιος εργοδότης θα πληρώσει εργάτες εκτός ωραρίου για να παραδώσουν και αποθηκάριους να ανοίξουν το κατάστημα εκτός ωραρίου για να παραλάβουν. Επίσης να δηλωθούν όλοι αυτοί στην Εργάνη κλπ... Το πρόβλημα είναι η έλλειψη χώρων στις πόλεις μας. Στο εξωτερικό που λες, υπάρχουν αντίστοιχες προβλέψεις.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#671237
panos2171 έγραψε:To θέμα δεν είναι οι ώρες, άλλωστε μια επιχείρηση εστίασης κατά βάση δε μπορεί πάντα να ξέρει τι θα χρειαστεί για την επόμενη μέρα


Εγώ πάντως το να ξέρω τι θα χρειαστώ τις επόμενες εβδομάδες (ακόμα και σε μη ρουτίνας πράγματα) το κάνω καθημερινά. :lol: Και φυσικά πολλοί επαγγελματίες. :lol: Μόνο γέλιο μου προκαλεί αυτό το επιχείρημα, συγνώμη κιόλας. Και το θέμα δεν είναι η μία εξαίρεση, αλλά το ότι αυτό είναι κανόνας.

panos2171 έγραψε:Εν τω μεταξύ η παρεμπόδιση κυκλοφορίας από φορτηγά που ξεφορτώνουν μάλλον είναι το λιγότερο, στον ίδιο βαθμό ή και περισσότερο εμποδίζουν τα διπλοπαρκαρισμένα.


Μαζί σου, δεν αντιλέγω.



[quote="REALZEUS"

Να δω ποιος εργοδότης θα πληρώσει εργάτες εκτός ωραρίου για να παραδώσουν και αποθηκάριους να ανοίξουν το κατάστημα εκτός ωραρίου για να παραλάβουν. [/quote]

Η αλήθεια είναι πως ο Ελ εντρεπρενιούρ είναι υπερατού σε αυτή τη συζήτηση... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#671254
markvag έγραψε:
panos2171 έγραψε:To θέμα δεν είναι οι ώρες, άλλωστε μια επιχείρηση εστίασης κατά βάση δε μπορεί πάντα να ξέρει τι θα χρειαστεί για την επόμενη μέρα


Εγώ πάντως το να ξέρω τι θα χρειαστώ τις επόμενες εβδομάδες (ακόμα και σε μη ρουτίνας πράγματα) το κάνω καθημερινά. :lol: Και φυσικά πολλοί επαγγελματίες. :lol: Μόνο γέλιο μου προκαλεί αυτό το επιχείρημα, συγνώμη κιόλας. Και το θέμα δεν είναι η μία εξαίρεση, αλλά το ότι αυτό είναι κανόνας.


Γι αυτό είπα κατά βάση στην εστίαση. Εκεί δε μπορείς να προβλέψεις πότε θα σου τελειώσει κάτι ούτε μπορείς να παίρνεις συνεχώς μικροποσότητες απλά για να είσαι πάντα γεμάτος. Πχ έχεις 100 μαλαματίνες (τόσες έχεις χώρο να στοκάρεις) Δευτέρα πρωί γιατί την Κυριακή τελείωσαν και μέχρι Τετάρτη έχεις 80, δε θα φωνάξεις φορτηγό για 20 τεμάχια. Πέμπτη όμως σου σκάνε τέσσερις μεγάλες παρέες και σου εξαφανίζουν τις 50 αν σου πει ο προμηθευτής ότι μπορώ να σου φέρω Παρασκευή 12.30μμ αλλιώς από Δευτέρα τι θα κάνεις; Το logistics δε λειτουργεί σε αυτές τις επιχειρήσεις. Και άντε πες ότι το να σου τελειώσει μια μάρκα ρετσίνας είναι το λιγότερο, αν τελειώσουν τα νερά τι θα κάνεις;
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#671257 Μιλάμε τώρα για τους ίδιους επαγγελματίες που επεκτείνουν την αποθήκη τους διατηρώντας παρκαρισμένα βανάκια έξω από το μαγαζί για μήνες; Θυμάμαι μερικούς στη Λεωφόρου Στρατού όταν προσπαθούσαν να φτιάξουν τη λεωφορειολωρίδα, βλέπω τέτοιους σε στενά σε μαγαζάκια, πετυχαίνω μερικούς να μη χρησιμοποιούν τις θέσεις φορτοεκφόρτωσης και να προτιμούν να κλείνουν λωρίδα γιατί είναι 10 μέτρα πιο κοντά στην πόρτα, ναι, αυτοί είναι επαγγελματίες.

Να τους εξυπηρετήσεις όσο μπορείς σαν δημοτική αρχή (π.χ. θέσεις φορτοεκφόρτωσης με άμεση κλήση σε όποιον ιδιώτη το βάζει εκεί), δεν λέω, αλλά από κάποιο σημείο και μετά 5 ανθρωποι σε κάθε δρόμο είναι ικανοί να κολλήσουν όλες τις εμπορικές οδούς για να μη χαλάσει η βολή τους.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#671259 Οι εταιρίες κούριερ και οι μεταφορικές που κάνουν παραδόσεις όλη μέρα; Πώς θα τις κάνουν νωρίς το πρωί όλες μαζί;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#671350
panos2171 έγραψε:
markvag έγραψε:
panos2171 έγραψε:To θέμα δεν είναι οι ώρες, άλλωστε μια επιχείρηση εστίασης κατά βάση δε μπορεί πάντα να ξέρει τι θα χρειαστεί για την επόμενη μέρα


Εγώ πάντως το να ξέρω τι θα χρειαστώ τις επόμενες εβδομάδες (ακόμα και σε μη ρουτίνας πράγματα) το κάνω καθημερινά. :lol: Και φυσικά πολλοί επαγγελματίες. :lol: Μόνο γέλιο μου προκαλεί αυτό το επιχείρημα, συγνώμη κιόλας. Και το θέμα δεν είναι η μία εξαίρεση, αλλά το ότι αυτό είναι κανόνας.


Γι αυτό είπα κατά βάση στην εστίαση. Εκεί δε μπορείς να προβλέψεις πότε θα σου τελειώσει κάτι ούτε μπορείς να παίρνεις συνεχώς μικροποσότητες απλά για να είσαι πάντα γεμάτος. Πχ έχεις 100 μαλαματίνες (τόσες έχεις χώρο να στοκάρεις) Δευτέρα πρωί γιατί την Κυριακή τελείωσαν και μέχρι Τετάρτη έχεις 80, δε θα φωνάξεις φορτηγό για 20 τεμάχια. Πέμπτη όμως σου σκάνε τέσσερις μεγάλες παρέες και σου εξαφανίζουν τις 50 αν σου πει ο προμηθευτής ότι μπορώ να σου φέρω Παρασκευή 12.30μμ αλλιώς από Δευτέρα τι θα κάνεις; Το logistics δε λειτουργεί σε αυτές τις επιχειρήσεις. Και άντε πες ότι το να σου τελειώσει μια μάρκα ρετσίνας είναι το λιγότερο, αν τελειώσουν τα νερά τι θα κάνεις;


Μου περιγράφεις τώρα την καθημερινότητα σε οποιοδήποτε supply chain τμήμα ανά τον κόσμο, εδώ και δεκαετίες... :lol:

Είναι αστείο να υποστηρίζει κάποιος που θέλει να λέγεται επαγγελματίας πως δεν μπορεί να προβλέψει το πως θα πάνε οι πωλήσεις / αναλώσεις του... :lol:

Ξαναλέω, δέχομαι ότι μία στο τόσο μπορεί να γίνει ένα λάθος, μία κακή εκτίμηση, να έρθει κάτι που δεν το περίμενες, δεκτό προφανώς. Αλλά επί μονίμου βάσεως, όχι, δεν το δέχομαι. Απλά δεν κάνει ο επαγγελματίας σωστά τη δουλειά του (γιατί η δουλειά του ταβερνιέρη πχ δεν είναι μόνο να μαγειρεύει και να σερβίρει, αλλά και να φροντίζει να έχει το μαγαζί του τα σωστά υλικά όταν τα χρειάζεται) και φορτώνει αυτό του το λάθος στο κοινωνικό σύνολο. :s_wink


saxon_747 έγραψε:Οι εταιρίες κούριερ και οι μεταφορικές που κάνουν παραδόσεις όλη μέρα; Πώς θα τις κάνουν νωρίς το πρωί όλες μαζί;


Δεν μίλησα για courier (αν και εδώ υπάρχουν λύσεις φυσικά), αλλά για ανεφοδιασμούς καταστημάτων. Ας αρχίσουμε με τα εύκολα και μετά πάμε στα δύσκολα. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#671352 Ναι ρε παιδί μου και εγώ κατά κάποιο τρόπο ανεφοδιασμό καταστημάτων (εταιριών) κάνω. Πχ παραγγέλνεις 20 κιβώτια χαρτί για την εταιρία σου. Θα μου ανοίξεις αν τα φέρω 07:00 μεθαύριο;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#671354
saxon_747 έγραψε:Ναι ρε παιδί μου και εγώ κατά κάποιο τρόπο ανεφοδιασμό καταστημάτων (εταιριών) κάνω. Πχ παραγγέλνεις 20 κιβώτια χαρτί για την εταιρία σου. Θα μου ανοίξεις αν τα φέρω 07:00 μεθαύριο;


Συμφωνώ με τον προβληματισμό σου, αλλά αν έτρωγαν 200 ευρώ πρόστιμο έκαστος, δεν θα άνοιγε; :lol:

Και φυσικά αυτά έχουν κόστος, δεν είπε κανείς πως δεν έχουν... Όχι ότι το μποτιλιάρισμα είναι τζάμπα βέβαια...
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#671382 Ρε, ξεκολλάτε με τον ανεφοδιασμό!
Το πρόβλημα είναι ο ποδηλατόδρομος. Οι 3 λωρίδες γίνονται ξαφνικά 2 και φρακάρει όλη η κίνηση, και μάλιστα στο χειρότερο σημείο που θα μπορούσε. Ειδικά αν είναι γεμάτη και η Βενιζέλου και φτάνει η ουρά μέχρι κάτω, τότε-> :yahoo: