Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#669914
axel12p έγραψε:Το καλό με την Dacia είναι ότι έχει από πίσω της την Renault, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης. Οπότε δεν είναι τόσο "ρίσκο" η αγορά του, παρά την χαμηλή του τιμή. Έχω την εντύπωση πως πέρα από τις πόλεις (όπου υπάρχει το θέμα της φόρτισης), θα είναι καλή επιλογή και για νησιά (είτε για προσωπική χρήση, είτε για ενοικίαση)!


Καλά, το dacia spring, αν έρθει στην τιμή που ακούγεται, θα είναι το ιδανικό δεύτερο αμάξι μιας οικογένειας που μένει σε πόλη.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#670065 Με περιοριστή τελικής στα 100χλμ/ώ θα το πέρναγα με το σκαθαράκι μου με τα 34 άλογα....
Προβλέπεται κάτι καλύτερο από τα 44 άλογα και 100 τελική;
Γιατί δε λέω γλυκύτατο είναι (το ανθρακί με τις πορτοκαλί γραμμές :inlove: ) και οικονομικό αλλά έτσι μόνο για Πατήσια-Παγκράτι κάνει.
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#670069
sknipper έγραψε:Με περιοριστή τελικής στα 100χλμ/ώ θα το πέρναγα με το σκαθαράκι μου με τα 34 άλογα....
Προβλέπεται κάτι καλύτερο από τα 44 άλογα και 100 τελική;
Γιατί δε λέω γλυκύτατο είναι (το ανθρακί με τις πορτοκαλί γραμμές :inlove: ) και οικονομικό αλλά έτσι μόνο για Πατήσια-Παγκράτι κάνει.


100 στο προγραμμα οικονομιας
125 km/h ηλεκτρονικα περιορισμενη στο κανονικο προγραμμα.
Μια ερωτηση , οι μικρες μηχανες και τα σκουτερ μεχρι 150 cc που χρησιμοποιούν πολλοί για commuting τι τελικη εχουν;Αυτοι πως τα καταφερνουν σε αστικη χρηση ;
Ακομη ,ενα aygo των 70 ιππων εχει λιγοτερη μεγιστη ροπη (95 αντι 125) και πρεπει να εισαι στις 4400 στρ/λεπτο , ενω στο ηλεκτρικο εχεις ολη τη ροπη απο την αρχη, επισης δεν χανεις χρονο με αλλαγες ταχυτητων .
Οποτε ισως στη πραξη και για ενδιαμεσες επιταχυνσεις. , το spring να ειναι ισοδυναμο με τα υπολοιπα αυτοκινητα πολης
Άβαταρ μέλους
By edmond
#670073 Τα μέχρι 150cc έχουν γύρω στα 120km/h.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#670418 Το Skoda Enyaq iV με τιμή κάτω από 30.000€ (με επιδότηση).

Η τιμή αφορά την εισαγωγική έκδοση με τους 148 ίππους, αρκετά καλό εξοπλισμό και την 55άρα μπαταρία που δίνει αυτονομία 340Km και δείχνει προς τα που πάνε τα πράγματα. Από ότι φαίνεται δεν είμαστε πολύ μακρυά από ηλεκτρικά οικογενειακά SUV με τιμή κοντά στα 25 χιλιάρικα και ικανοποιητική αυτονομία (γύρω στα 450Km).

https://www.drive.gr/news/agora/stin-ellada-me-timi-ekplixi-ilektriko-skoda-enyaq-iv

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By edmond
#670422 Για να τα φορτίζουμε που; Να πετάμε μπαλαντέζα από το μπαλκόνι ή όταν είναι να κάνουμε ταξίδι να καταστρώνουμε σχέδιο για να βρούμε στον δρόμο μας ταχυφορτιστή; Και δεν βάζω καν στην εξίσωση χρόνο αναμονής ή να είναι οι σχετικές θέσεις πιασμένες από άλλα ηλεκτρικά που φορτίζουν εκείνη την ώρα.
Προφανώς και τα πράγματα πάνε προς τα εκεί, θα κράταγα μια πισινή όμως για την "ποιότητα" της εφαρμογής της ηλεκτροκίνησης εντός συνόρων.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#670431 Το post δεν αφορούσε το κομμάτι των υποδομών, άλλα το ότι μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, βλέπουμε ηλεκτρικό μεσαίο SUV με καλό εξοπλισμό και τιμή κάτω από 30.000€. Πράγμα που σημαίνει ότι οι εξελίξεις τρέχουν και πιθανότατα θα έχουμε πιο σύντομα από όσο υπολογίζαμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τιμή κοντά ή ίδια με των συμβατικών.

Σε ότι αφορά το κομμάτι των υποδομών, σήμερα σκεφτόμουν ότι αν μιλάμε για μια αυτονομία των 500Km, πιθανότατα να μην χρειάζεται να έχεις την αντίστοιχη υποδομή στο σπίτι σου, όπως σήμερα δεν έχεις αντλία καυσίμων εκεί που παρκάρεις. Λογικά θα βρίσκεις φορτιστές σε εμπορικά κέντρα, super market, κλπ, οπότε θα φορτίζεις όση ώρα ψωνίζεις, πιθανότατα κάποιοι θα έχουν φορτιστές στον χώρο εργασίας τους (αν μιλάμε για μεγάλες εταιρείες), ενώ θα υπάρχει πάντα και η επιλογή να πας σε ένα "βενζινάδικο" να φορτίσεις εκεί το αυτοκίνητο σου. Απλά, αντί να κάνεις 5 λεπτά θα κάνεις 20. Τώρα, αν είσαι από τους τυχερούς που έχεις δικό σου χώρο στάθμευσης και μπορείς να εγκαταστήσεις έναν ταχυφορτιστή, ακόμη καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#670436 Συμφωνώ ως προς την εξέλιξη των προϊόντων.
Έχω κάποιες ενστάσεις ώς προς την εύρυθμη λειτουργία όλου του -νέου- συστήματος.
Οψώμεθα...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#670438 Εγώ πάλι είμαι βέβαιος πως το μόνο θέμα είναι αυτή την στιγμή η τιμή των ηλεκτρικών (που βαίνει μειούμενη) και το γεγονός πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι στημένες να παράγουν συμβατικά, άρα θα χρειαστεί καμιά 5ετία για να γυρίσουν σιγά σιγά οι γραμμές παραγωγής, οι εργαζόμενοι, οι σχεδιαστές, οι προμηθευτές κλπ. Στην 5ετία λοιπόν, θα περιμένω εύκολα το 50% των καινούριων στην Ευρώπη να είναι ηλεκτρικά.
Όσο για τις υποδομές, είναι πιο εύκολο απ' όσο φαντάζεστε και επιπλέον, σε συνθήκες ηλεκτροπαραγωγής του μέλλοντος, με πολύ μεγάλη διείσδυση των ΑΠΕ, για λόγους σταθερότητας του συστήματος, ΘΕΛΕΙΣ να έχεις κατανάλωση την νύχτα, μιας και θέλεις κάπου να απορροφήσεις το υπερβάλλον.
Αλλιώς, θ'αναγκάζεσαι να την "καις' στον βρόντο (στην κυριολεξία, και μάλιστα να πληρώνεις γι'αυτό!).
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#670555 Το θέμα τώρα είναι η παραγωγή, το θέμα σε 5 χρόνια θα είναι η τιμή του κιλοβάτ που για χρήση σε αυτοκίνητα θα ανέβει. Μην ψάχνετε λόγο, ούτε να λέτε ευτυχώς με το νυχτερινό βοηθάμε την μη σπατάλη ενέργειας. Θα το κάνουν επειδή μπορούν.
Προβλέπω τότε μεγάλη άνοδο στις πωλήσεις φωτοβολταικών και μίνι ανεμογεννητριών οικιακής χρήσης. Η Tesla έχει προχωρήσει πολύ στον τομέα με τον "τοίχο" της.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#670736 Η Polestar τι παρακλάδι της Volvo θεωρείται? Πιο premium? Πιο σπορ?



< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#670739 Πλέον ηλεκτρικο.