Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#670198 Παραληρήματα από την 3αρα μου εδώ:
https://www.petrolheads.gr/viewtopic.php?p=670197#p670197
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#670282
007 έγραψε:eddie κανε μου μια χαρη ρε συ.

εχω ενα φιλο και με ρωταγε για τις διαστασεις των καθισματων στη Ζ αλλα επειδη εγω τα εχω ξηλωσει προ πολλου δε θυμαμαι :lol:

μπορεις αν γινεται να μετρησεις φαρδος, βαθος, υψος κλπ και να μου πεις ? thanx :twisted:


Βάση: 50x52
Κάθισμα: 66x52
Μαξιλαρι: 18x22

Υπολόγισα το πιο φαρδύ σημείο μόνο απόσταση (δεν έβαλα τη μεζούρα στο ανάγλυφο)
Άβαταρ μέλους
By drdino
#670338 @gts, απαντάω εδώ:
GTS έγραψε:Την ροπη θα της δεις στα sport displays οταν πατας γκαζι αλλα το καταλαβαινεις οτι δεν ανεβαζει μεγιστη πιεση το τουρμπο.


Ίδιο peak ροπής στο sport display μεταξύ ECO Pro και Comfort (350Nm). Στο Eco σίγουρα αργεί να φουσκώσει (πιο αργό ramp-up). Θα τσεκάρω και μέγιστο πίεσης στην επιστροφή αλλά λογικά ίδια θα είναι.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#670346 Τοτε θα ειναι διαφορετικη ρυθμιση στο 118, γιατι πανω απο 180 δεν βλεπω (220 κανονικα). Εχω την εντυπωση οτι εχω τον χαρτη του 1.5 109 ιππους στο Eco Pro ή κατι παρομοιο. Εχω και περιορισμο ροπης στην 1η ταχυτητα.

Ενα θεμα που εχω αν κανω remap βαζουν τον ιδιο χαρτη και στα 3 μοντς αρα θα χασω το οικονομικο Εκο Προ χαρτη (γιατι καιει λιγοτερα αφου δεν ανεβαζει μαξ πιεση στο τουρμπο). Αλλοιως μπορει να βγαλω και τον περιορισμο στην 1η γιατι στο ξεκινημα με περνανε και τα 1000αρια.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#670353 νομιζω οτι υπαρχει λυση να εχεις το remap στο sport. Κατι τετοιο ειχα δει παλιοτερα. Νομιζω εκει που ειχε κανει ο παλιος χρηστης 1 το Q5.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#670395
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#672548
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#672730


:inlove:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#673894

ΥΓ1: δεν καταλαβαίνω λέξη
ΥΓ2: ^στα @@ μου
ΥΓ3: πεεμβεδοχρώμα :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Tetix
#674444
georgetz έγραψε:

Εικόνα

Εικόνα

η διαφορά είναι στις λεπτομέρειες
Υπερκακασχημο....
Κριμα που η Bmw χαλασε τοσο πολυ σχεδιαστικά....δηλαδή κατ' εμε ξεχασαν εντελώς τη κλασσική γραμμη,που τόσα χρόνια ακολουθούσαν

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#674452 Κι εγώ νομίζω οτι το έχουν χάσει παντελώς αλλά ο Έντυς ο 147ας ας πούμε , λατρεύει τέτοιο design.
Το οποίο δεν το απορρίπτω 100% , έχει ένα επιθετικό stance με μια πληθωρική εικόνα αλλά αυτά τα νεφρά , η πινακίδα
κλπα , με απωθεί.

Εαν τελικά μαζωχτούν πολλοί Έντυ (147,156,166 κλπα) και αγοράσουν τα τελευταία ε̶κ̶τ̶ρ̶ώ̶μ̶α̶τ̶α̶ αυτοκίνητα της BMW που ακολουθούν τέτοια σχεδιαστική φιλοσοφία, τότε μάλλον ορθά πράττει η βαυαρική εταιρία και ο under the influence (allegedly) Ολλανδός σχεδιαστής της :shifty:

Δηλαδή τι κακό είχαν τα νεφρά των 507 , 635 ,Μ3 Ε46 ,Ε60 και έπρεπε να μπουν στο κρεβάτι του Προκρούστη δεν ξέρω αλλά εμένα δε με αρέσει , για να συνο-ψήσω
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#674460 Ο Έντης δεν """λατρεύει""" κανένα τέτοιο δηζάιν, λέει ότι για κάποιο λόγο ότι παπαριά έχει βγάλει η πεεμβέ τα τελευταία 20 χρόνια (δουλειές Μπανγκλ μέσα) μπορεί να ξενίζει στην αρχή, καταλήγουμε όμως να τη συνηθίσουμε και εν τέλει να τη γουστάρουμε.

Τώρα αν θα συμβεί το ίδιο με το μπάσταρδο τέκνο μιας 4αρας με το DS7 θα δείξει.
Ο πήχης πάντως από πλευράς πεεμβέ (στο να βγάζουν εκτρώματα που καταλήγει ο κόσμος να τα γουστάρει) ανεβαίνει συνέχεια.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#674465
EDDIE_147 έγραψε:Ο Έντης δεν """λατρεύει""" ούτε συγχωρεί


άμα το έγραφες έτσι ρε κιαρατά , θα ήταν άψογο :lol:

Σόρυ πάντως, σε παρεξήγησα γιατί νόμιζα ότι λόγω 4άρας πιο πάνω,έδινες πόνο.

Για το θέμα της σχεδίασης των Bangle δημιουργιών , η άποψη μου έχει ως εξής :

Κι εμένα η Ε60 δεν μου άρεσε όταν πρωτοβγήκε αλλά στο τέλος , με κερδίζει ως η ομορφότερη 5άρα για εμένα.
Η Ζ4 μου άρεσε απο την αρχή.
Δεν έγινε ποτέ το ίδιο όμως με την 7άρα του ή με την 3άρα και δε βλέπω μετά απο 10-15 χρόνια να αλλάξει κάτι ως
προς τις προτιμήσεις.

Το να προκαλέσεις έντονες συζητήσεις για το design σου , οκ θεμιτό. Η υπερβολή (κιτς το λέμε στο χωριό'μ) όμως στις μέρες μας σχεδόν εγγυάται οτι αυτά τα σχέδια ουδόλως διαχρονικά θα είναι.
Οψόμεθα.