Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#669587 Καθηγητές στην κατασκευή αυτοκινήτου πίστας εκεί στο Μαρανέλο. Και αυτό είναι που κάνει τη Ferrari να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από τους άλλους.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#669634
panos2171 έγραψε:Καθηγητές στην κατασκευή αυτοκινήτου πίστας εκεί στο Μαρανέλο. Και αυτό είναι που κάνει τη Ferrari να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από τους άλλους.
Δεω θέλω να είμαι εμπρηστικός ούτε να μειώσω τη Ferrari και τα εξαιρετικά αυτοκίνητά της και η ερώτηση είναι ειλικρινής, για ποια Ferrari και σε ποιες πίστες είναι ένα βήμα μπροστά από ποιούς;;;
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#669666
sknipper έγραψε:
panos2171 έγραψε:Καθηγητές στην κατασκευή αυτοκινήτου πίστας εκεί στο Μαρανέλο. Και αυτό είναι που κάνει τη Ferrari να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από τους άλλους.
Δεω θέλω να είμαι εμπρηστικός ούτε να μειώσω τη Ferrari και τα εξαιρετικά αυτοκίνητά της και η ερώτηση είναι ειλικρινής, για ποια Ferrari και σε ποιες πίστες είναι ένα βήμα μπροστά από ποιούς;;;


Για αυτή που έχουν στη φαντασία τους κάτι μεσήλικα φανμποιζ. :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#669830
sknipper έγραψε:
panos2171 έγραψε:Καθηγητές στην κατασκευή αυτοκινήτου πίστας εκεί στο Μαρανέλο. Και αυτό είναι που κάνει τη Ferrari να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από τους άλλους.
Δεω θέλω να είμαι εμπρηστικός ούτε να μειώσω τη Ferrari και τα εξαιρετικά αυτοκίνητά της και η ερώτηση είναι ειλικρινής, για ποια Ferrari και σε ποιες πίστες είναι ένα βήμα μπροστά από ποιούς;;;


Σίγουρα όχι στην F1 τα τελευταία χρόνια, αλλά στα GT, έχουν περίπου 50% ποσοστό νικών στους αγώνες με την 488 στις διάφορες κατηγορίες που τρέχει.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#669893
A-Viper7 έγραψε:link για το 50%;


Με συγχωρείς, έκανα λάθος. 53% ποσοστό νικών (κλάσης και γενικής), όχι 50%. Θα προσέχω περισσότερο την επόμενη φορά. :roll:

https://races.ferrari.com/en/competizio ... -300-wins/
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#669918
REALZEUS έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:link για το 50%;


Με συγχωρείς, έκανα λάθος. 53% ποσοστό νικών (κλάσης και γενικής), όχι 50%. Θα προσέχω περισσότερο την επόμενη φορά. :roll:

https://races.ferrari.com/en/competizio ... -300-wins/


No worries, όλοι κάνουμε λάθη. :)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#670004 Αντί να πεις ένα "53% - Σοβαρά;;;";!!! Σε χάλασε πού ήταν άνω του 50; :svivhaha:

Μια συγγνώμη για την παπαριά που είπες πριν ας την ανέφερες...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#670061 Πραγματικά εντυπωσιακό ποσοστό. Και ομολογώ ότι δεν ξέρω από αγώνες πέραν της F1, όλες αυτές οι κατηγορίες είναι ας το πούμε υπαρκτές; Θέλω να ελπίζω να μην αφορά σε αγώνες που το 80% των συμμετοχών είναι με Ferrari. Ποιοί είναι οι αντίπαλοι; Και σε τι ποσοστό η Ferrari έχουν εργοστασιακή υποστήριξη (εννοώ ότι δεν είναι ιδιωτών ή είναι αλλά έχουν στήριξη/επιδότηση από την Ferrari) σε σχέση με τους αντιπάλους της;
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#670067 Είναι η κατηγορία GT3. Μπορείς να διαβάσεις εδώ

https://en.wikipedia.org/wiki/Group_GT3

και εδώ

https://www.gt-world-challenge-europe.com/cars

και φυσικά δεν είναι το 80% μόνο Ferrari. Είναι περίπου μοιρασμένα τα αυτοκίνητα, τα περισσότερα είναι Mercedes. :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#670071
REALZEUS έγραψε:Αντί να πεις ένα "53% - Σοβαρά;;;";!!! Σε χάλασε πού ήταν άνω του 50; :svivhaha:

Μια συγγνώμη για την παπαριά που είπες πριν ας την ανέφερες...


- τι χαμπαρια μαστορα;
- 6 κ 10
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#670125
sknipper έγραψε:Πραγματικά εντυπωσιακό ποσοστό. Και ομολογώ ότι δεν ξέρω από αγώνες πέραν της F1, όλες αυτές οι κατηγορίες είναι ας το πούμε υπαρκτές; Θέλω να ελπίζω να μην αφορά σε αγώνες που το 80% των συμμετοχών είναι με Ferrari. Ποιοί είναι οι αντίπαλοι; Και σε τι ποσοστό η Ferrari έχουν εργοστασιακή υποστήριξη (εννοώ ότι δεν είναι ιδιωτών ή είναι αλλά έχουν στήριξη/επιδότηση από την Ferrari) σε σχέση με τους αντιπάλους της;


Κανονικότατοι πρωταθληματικοί αγώνες της FIA είναι, απλά έχουν μια χαζομάρα που λέγεται Balance Of Performance (BOP). Το ΒΟΡ λοιπόν περιορίζει πολύ όσους κερδίζουν, είτε κόβοντας την ισχύ του κινητήρα, ή/και με την προσθήκη έρματος. Για αυτό η αγωνιστική 488 βγάζει 500 άλογα, ενώ η έκδοση δρόμου Pista έχει 720.

Τώρα γιατί ξυδιάστηκε ο A-Viper 7 δεν το κατάλαβα. Ας έλεγε απλά ότι έκανε λάθος σχετικά με το ποσοστό των νικών, αντί να προσπαθήσει να πουλήσει και πνεύμα ενώ αποδείχτηκε factually erroneous.