Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#668331 Σιγουρα υπαρχουν διαφορες στην ποιοτητα αναμεσα σε ενα Γερμανικο (πχ) και ενα Κορεατικο (πχ) αμαξι.

Οι διαφορες βεβαια δεν ανταποκρινονται στην υπερπολλαπλασια τιμη , αλλα ειναι αστειο να λεμε "ελα μωρε το ιδιο πραγμα ειναι".

Οι πλουσιοι ειναι σαν τη γυναικα του Καισαρα (που δεν αρκει να ειναι τιμια, πρεπει και να φαινεται τιμια). Ποιο το νοημα να εισαι πλουσιος αν δεν κανεις και τη φιγουρα σου? Υπαρχει κοσμος που δε θα του λειψουν τα παραπανισια χιλιαρικα που θα ξοδεψει. Γιατι να μην εχει το αμαξι που ειναι ενα κλικ καλυτερο και τον φτιαχνει και ψυχολογικα να το οδηγαει?

Βεβαια οσοι στερουνται βασικα πραγματα για να εχουν αμαξι καλυτερο απ' οτι πραγματικα αντεχει η τσεπη τους, ειναι αλλη περιπτωση. Φανταζομαι ειναι οι ιδιοι που παιρνανε διακοποδανεια και που σε καποια φαση θα τους κανουνε κατασχεση το αμαξι/σπιτι για χρεη. Ας προσεχαν!

Προσωπικα εφαγα μια ζωη κοιτωντας το value for money σε ολες μου τις αγορες (και φυσικα στα αμαξια), γιατι μεχρι εκει αντεχε η τσεπη μου. Αλλα αν καποτε μου περισσευουν για ενα X6 δε θα σκεφτω οτι "χαλανε τα BMW", ουτε οτι "με το 1/3 των χρηματων επαιρνα το ταδε τουμπανο". Θα κανω το γουστο μου κι ας με κραζουν ολοι οι υπολοιποι "εξυπνοι καταναλωτες" :tomato:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#668338 Παντως για να μην το παρακανουμε λαμαρινες ειναι και πλαστικα. Η BMW εχει περισσοτερη ηχομονωση και σε σημεια που πρεπει και αλλες μαρκες ουτε καν ασχολουντε οπως επισης και αποσβεστηρες κραδασμων και καλυτερα τμηματα στην αναρτηση (το δικο μου εχει παροτι ειναι βασικο μοντελλο--δεν θυμαμαι σε κανενα απο αλλα τα αυτοκινητα που ειχα παλια να εχουν τετοια πραγματα) για να μειωνουν τους θορυβους και κραδασμους στην καμπινα.

Περα απο αυτα υπαρχουν και αλλα καλα αυτοκινητα που εστω και εχουν παραπανω θορυβους δεν παυει να ειναι καλα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#668358
HighFidelity έγραψε:
drdino έγραψε:Εικόνα

Kαταλαβαίνουμε γιατί το πρωτότυπο είχε κάποια μικρά καμουφλαρισμένα κομμάτια :lol:

Εικόνα
Καταντάει αστείο πια, ας τους σταματήσει κάποιος. :s_hang


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#668367 Πιο κοντά είναι το δικό μου, μιλάμε για κανονικό rip-off
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#668372
dimviii έγραψε:εσυ Εντι που εχεις καταλαβει διαφορα στο πενβε σου?

η νεα κορολλα τωρα που αναβαθμιστηκε σε πλαστικα μαλακα ταμπλω ανεβηκε τιμολογιακα? Εφθασε μερσεντε πενβε?
και αν οχι πως μπορουν να προσφερουν ισαξια/ανωτερη απτη ποιοτητα σε συγκριση με πριμιουμ,ενω κρατανε και την μηχανολογικη ποιοτητα?
Μολις απαντησεις,θα δωσεις και απαντηση στο ερωτημα σου περι κοροιδων και εξυπνων.


1. Σε πολλά σημεία όπως κατάλαβα και το χειρότερο τιμόνι σε σχέση με την 147 και τα άθλια (γενικά) καθίσματα για υποτίθεται ζμπορ αμάξι. Το πιο απλό για να συγκρίνουμε όσο πιο όμοια πράγματα είναι η άνεση να ταξιδεύει με πολλά σε σχέση με ένα μχ5 μκ3 και η ποιότητα στο εσωτερικό (ειδικά για αμάξι που θεωρείται από τα μη ποιοτικά της πεεμβέ).
Δεν βάζω μέσα συζήτηση για κινητήρες, καταναλώσεις κλπ που με 900 κυβικά πάνω από την 147 και μεγαλύτερο βάρος έχει την ίδια κατανάλωση. :vava:

2. Ναι ανέβηκε. Απλά μην κρίνεις από την κατάσταση στην Ελλάδα που διαστρεβλώνεται από το φορολογικό σύστημα (--> όλες οι μάρκες έχουν C-HB/SUV στα 21-22.000 για να μην περνάνε το όριο για τις εταιρικές).

Η νέα Κορόλα σε σχέση με τον Αρούρη είναι κάτι έτη φωτός μπροστά σε θέματα που δεν έχουν καμία σχέση με το πατροπαράδοτο QRD της Τουγιότα (quality/reliability/durability).
Όταν λοιπόν βλέπεις κοτζαμαν Τουγιότα να επενδύει σε δερμάτινα ταμπλό, ποιοτικά πλαστικά και ηχομόνωση (το νέο φετίχ) τότε καταλαβαίνεις ότι μάλλον δεν είναι ασήμαντες λεπτομέρειες.
Μερσεντέ και πεεμβέ πάντως δεν έφτασε και δεν νομίζω να φτάσει καθώς δεν είναι στρατηγικά ο στόχος της (που είναι η Γκόλφω).

Το 'πρήμιουμ' της Τουγιότα είναι η υβριδική της τεχνολογία όπου κοπανάει σε τιμές αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#668419 αυτό που έχει επενδύσει σίγουρα η Toyota είναι περισσότερος εξοπλισμός διαθέσιμος ανα έκδοση ,
ευρύτατη χρήση μιας πλατφόρμας με πολλαπλές εφαρμογές και περισσότερο driver's appeal αφού η χαζομάρα μερικών δημοσιογράφων δεν έχει τελειωμό :lol:

το premium θα το έβαζα στα Lexus και όχι στα υβριδικά , το πείραμα με το brand της το έκανε με το iQ και πάτωσε όπως
και με το Mirai που το έβγαλε αρκετά utilitarian για τέτοιας τεχνολογίας αυτοκίνητο.

Εγώ την BMW βλέπω να βγάζει ακριβώς αυτό που θέλει ο κόσμος και τίποτα παραπάνω, οι παλιοί , πιουρίστες κλπα ας πάνε να τα σκάσουν σε βαρβάτες ,πιο αλμυρές και απο τη Νεκρά Θάλασσα , εκδόσεις (π.χ η πολύ καλή BMW M2 CS)

Είδα προχθές την νέα Mercedes AMG GT Black Series και έπαθα πλάκα με τι τσιρκολίκι βγαίνει πλέον για απίστευτα χρήματα. Το Nismo που παρατέθηκε πιο πριν δείχνει εξαιρετικά συντηρητικό :vava:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#668989
dimviii έγραψε:
dimik έγραψε:Πολλές φορές η διαφορά τιμής δεν οφείλεται μόνο στο brand αλλά σε λεπτομέρειες που ο περισσότερος κόσμος δεν πρόκειται να δει ή να καταλάβει ποτέ.
o περισσοτερος κοσμος ειναι ετοιμος να πληρωσει ενα οχημα με πριμιουμ σημα πολυ παραπανω,χωρις να μπορει να καταλαβει γιατι εδωσε 20-30-40% παραπανω χρηματα.
dimik έγραψε:πχ ποιότητα λαμαρίνας, πάχος, κράμα κλπ
χρήση πλαστικών μερών στο εξωτερικό και τι είδους πλαστικό
Κολλήσεις, καλωδιώσεις, εργονομία στην τοποθέτηση μηχανολογικων μερών, ποιότητα βαψίματος, βίδες, ηχομονωσεις, κάλυψη διαφόρων ατελειών κοκ.
δλδ ενα πενβε/μερσεντε/αουντι εχουν ολα αυτα σε συγκριση με μια κορολλα ενα ι30 ενα μεγκαν κλπ?
dimik έγραψε:Κι εγώ δεν τα ήξερα αυτά μέχρι που μου τα έδειξαν σε αρκετά και διαφορετικά αυτοκίνητα από τα οποία συμπέρανα ότι αν μην τι άλλο το κόστος R&D και της υλοποίησης του ενός ήταν αρκετά υψηλότερο από το άλλο, χώρια τα υλικά.
Δεν θα εμπλακώ σε θέματα αξιοπιστίας κλπ αλλά κάποια στιγμή που κυκλοφορούσα αρκετά στα συνεργεία (όχι επειδή τα γερμανικά και ιαπωνικά αυτοκίνητά μας ήταν συνέχεια εκεί αλλά επειδή περνούσα ωραία) είχα αντιληφθεί την τεράστια διαφορά σε over-engineering που διαθέτουν μάρκες όπως Mercedes, Porsche, BMW (Audi δεν είμαι σίγουρος αλλά δεν θα την έβαζα μαζί τους). Πάρα μα πάρα πολλές μικρές λεπτομέρειες σε εφαρμογές, στηρίξεις, μονώσεις κλπ, βλέπεις ότι έχει καταναλωθεί τρομακτική ποσότητα χρόνου και δοκιμών και σχεδίασης και τεχνογνωσίας. Τα οποία όμως τείνουν να μην υπάρχουν στις φτηνότερες σειρές για λόγους οικονομίας (και μέγιστου κέρδους). Όσο για το αποτέλεσμα όλων αυτών κάποιοι το καταλαβαίνουν και άλλοι όχι αλλά όπως ειπώθηκε έτσι κι αλλιώς υπάρχει κόσμος που τα αγοράζει είτε είναι για αυτά είτε για το όνομα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#669582
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#669637

Μορφέας alert
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#669935
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#669948 Είδα σήμερα την καινούρια 7άρα με τις μεγάλες γρίλιες.

Για να πω την αλήθεια, δε μου φάνηκαν μεγάλες, ωραίο αμάξι :tomato: :)
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#669954
PeterPan έγραψε:Είδα σήμερα την καινούρια 7άρα με τις μεγάλες γρίλιες.

Για να πω την αλήθεια, δε μου φάνηκαν μεγάλες, ωραίο αμάξι :tomato: :)


Μη ντρεπεσαι για την αποψη σου. Το οτι μερικοι κολλησαν με τον παιδικο τους ερωτα που ειχε μικρες γριλιες, δε σημαινει οτι θα τρωμε ολοι οι υπολοιποι στην μαπα τις μικρες γριλιες μεχρι να πεθανουμε.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#669978
EDDIE_147 έγραψε:


mild hybrid
Άβαταρ μέλους
By 007
#670141 eddie κανε μου μια χαρη ρε συ.

εχω ενα φιλο και με ρωταγε για τις διαστασεις των καθισματων στη Ζ αλλα επειδη εγω τα εχω ξηλωσει προ πολλου δε θυμαμαι :lol:

μπορεις αν γινεται να μετρησεις φαρδος, βαθος, υψος κλπ και να μου πεις ? thanx :twisted: