Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!

Ποια γενιά είναι το κορυφαίο VW Golf για σένα;

1
4%
7
29%
2
8%
2
8%
4
17%
3
13%
3
13%
2
8%
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#669907
GTS έγραψε:To καλυτερο και με διαφορα ηταν το Μκ 4. VR6 & VR5 (!!!) κινητηρες, ποιοτικο εσωτερικο και αναβαθμισμενο εξωτερικο με ανωτερη βαφη σε σχεση με αλλα αυτοκινητα της εποχης. Κλασσικο μοντελλο το R32 της γενιας αυτης.

Οπως και το καλυτερο ΤΤ ηταν το αδελφακι του Golf Mk4 το πρωτο ΤΤ που βγηκε τοτε.


Ίσως το χειρότερο "σύγχρονο" Golf, μετά το αστείο ΙΙΙ.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#669911 με πρόλαβε ο μπούσος. 5άρι και για μένα και δη ρ32, άτμο με εκεινες τις καθισματάρες.

Ο μόνος λόγος να σκεφτόμουν κάτι άλλο είναι αυτό το 4άρι.
Εικόνα

1 2 3 πήγα στην κυρία
6 7 8 γενιές αναμασήματα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#669915
GTS έγραψε:
cosneo έγραψε:
funkyreverend έγραψε:0 ψηφαλάκια οι γενιές 3 και 4 ως τώρα. :metalo:


Δεν αξίζει το 0 στο Golf 4.
Oι υποψήφιοι πελάτες της 4ης γενιάς είχαν το σοκ της 6μηνης+ αναμονής και των 5,5 εκατομμυρίων δραχμών στην βασική του έκδοση με τα 65 ροπατα άλογα και τον γαλάζιο φωτισμό του καντράν που δεν κουράζει τα μάτια.


Που τα ειδες ολα αυτα; :dizzy:

Οταν βγηκε ειχε μερικες εβδομαδες αναμονη και με 7.5 εκατ δραχμες επερνες το VR6 με 174 HP.
Στην Ελλαδα η αναμονή ηταν εξάμηνο. Πως το ξέρω; Ειχε κλεισει ο πατέρας μου ενα και τελικά με την υποτίμηση κλπ ακυρωσε την παραγγελία. Εννοειται δεν μπορούσες να παραγγείλεις έξτρα κλπ.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#669919 Μκ1 1.6 gti με τα 110 αλογα και τον ψεκασμο και πολυ καλα κρατηματα.
Το αμαξι που αλλαξε τα δεδομενα στην κατηγορια
Που τα εβρισκες αυτα εκεινη την εποχη;
Τα ιαπωνικα με αστεια πλαισια αναρτησεις,οι ιταλοι διαλυμενοι ,λιγο οι γαλλοι προσπαθουσαν.

Μαθετε μπαλιτσα απο τον αρχοντα.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#669922 Κανένα ιδιαίτερα, άντε λίγο το ΜΚ5 λόγω τουρμποκομπρέσσορα, αλλά το πρώτης γενιάς ήταν το ιδιαίτερο και ειδικότερα ανοιχτό.
Είχαμε στη γειτονιά για 3-4 χρόνια, τέλη δεκαετίας 80, ένα σαν αυτό:
Εικόνα

μπορεί να το θυμάται ο θεματοθέτης-λαγωνικό

Ασπρο με μαύρη κουκούλα, άσπρα δερμάτινα μέσα κι άσπρη ζάντα αλουμινίου και φυσικά λεβιές-μπαλάκι του γκολφ. Και οδηγός-ιδιοκτήτης νεαρή γερμανίδα φοιτήτρια ή κάτι τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#669926 Δεν θα έδινα λεφτά για κανένα Golf για μια σειρά από λόγους ένας εκ των οποίων είναι πως βαριέμαι να τα βλέπω.

Όμως αν ήταν για δωρεάν αμάξι θα διάλεγα ένα Golf R Wagon 7ης γενιάς.

Εικόνα

Να πηγαίνω τουλάχιστον άνετα εκδρομές.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#669931 Ειδικά για το 5 GTI και για οποιοδήποτε 7 βενζίνη έδινα πολύ εύκολα τα λεφτά μου.
Τα 3 & 4 ήταν άθλια και το 6 αδιάφορο.
Τα 1 & 2 ουσιαστικά δεν τα πρόλαβα, οπότε δεν έχω άποψη.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#669966 @elvet
Δεν το θυμάμαι καθόλου, περίεργο για τόσο εξωτικό όχημα εκείνη την εποχή. :( Έχει όμως πολύ κοντά εκεί μια πηγή με 2 τέτοια, ένα βυσσινί, με ένα σηματάκι που μου θύμισε το roland garros 206 και ένα μαύρο σε κάπως χειρότερη κατάσταση.

@GTS
Και εγώ είχα φίλο που μετά τη 2η αναβολή παράδοσης στο Golf IV (5,5 εκατομμύρια), πήγε και πήρε Άστρα γιατί από 4μηνο πήγε 6μηνο και είχε γίνει λίγο σίριαλ.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#669970
mirage έγραψε:
GTS έγραψε:
cosneo έγραψε:
funkyreverend έγραψε:0 ψηφαλάκια οι γενιές 3 και 4 ως τώρα. :metalo:


Δεν αξίζει το 0 στο Golf 4.
Oι υποψήφιοι πελάτες της 4ης γενιάς είχαν το σοκ της 6μηνης+ αναμονής και των 5,5 εκατομμυρίων δραχμών στην βασική του έκδοση με τα 65 ροπατα άλογα και τον γαλάζιο φωτισμό του καντράν που δεν κουράζει τα μάτια.


Που τα ειδες ολα αυτα; :dizzy:

Οταν βγηκε ειχε μερικες εβδομαδες αναμονη και με 7.5 εκατ δραχμες επερνες το VR6 με 174 HP.
Στην Ελλαδα η αναμονή ηταν εξάμηνο. Πως το ξέρω; Ειχε κλεισει ο πατέρας μου ενα και τελικά με την υποτίμηση κλπ ακυρωσε την παραγγελία. Εννοειται δεν μπορούσες να παραγγείλεις έξτρα κλπ.


Ειναι αδικο για το αυτοκινητο αυτο να βασιζομαστε σε οτι γινονταν στην Ελλαδα. Σε εμας ειχε συνηθως μερικα να διαλεξεις στο λοτ και ειχε τοτε μονο 1 εξτρα απο οτι θυμαμαι (δερματινο σαλονι, τιμονι και Μοnsoon sound system σε πακετο ολα αυτα). Αλοιως πηγαινες στον ποιο πλουσια εκδοση που ειχε τα παντα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#669972 Η κατάσταση ήταν ιδια για όλη την Ευρώπη οχι μονο για την Ελλαδα.
Καναδά και ΗΠΑ δεν ξερω αλλα σε θυμάμαι να γκρινιάζεις για την ποιότητα του Jetta σου τοτε.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#669973
NickTG έγραψε:Δεν θα έδινα λεφτά για κανένα Golf για μια σειρά από λόγους ένας εκ των οποίων είναι πως βαριέμαι να τα βλέπω.

Όμως αν ήταν για δωρεάν αμάξι θα διάλεγα ένα Golf R Wagon 7ης γενιάς.

Εικόνα

Να πηγαίνω τουλάχιστον άνετα εκδρομές.


Golf 7 R αξιζει τα χρηματα του με το παραπανω.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#669975
mirage έγραψε:Η κατάσταση ήταν ιδια για όλη την Ευρώπη οχι μονο για την Ελλαδα.
Καναδά και ΗΠΑ δεν ξερω αλλα σε θυμάμαι να γκρινιάζεις για την ποιότητα του Jetta σου τοτε.


Τα προβληματα που ειχα τοτε δεν ηταν και τοσα πολλα (βασικα μονο οι πολλαπλασιαστες που χαλαγαν καθε 2 χρονια, τα αλλα ηταν σχετικα μικρα) αλλα επηδη δεν ειχα βρει συνεργειο εμπιστοσυνης με ταλαιπωρουσαν.Οι ντηλερς εκαναν καλη δουλεια αλλα επρεπε να τους δινω το 1/4 του μισθου μου καθε μηνα. Λογικα γκρινιαζα. Τωρα ομως αναπολω τον ηχο και την ροπη του VR6.

Πηγα με αυτο 3 φορες Τοροντο Νεα Υορκη και 2 φορες Τοροντο Σικαγο, ποτε δεν με αφησε στον δρομο και πολυ καλο στον βαρυ χειμωνα με καλο καλοριφερ και θερμαινομενα δερματινα καθισματα. Δεν κολλησε ποτε στο χιονι.

Και πιστευω αν αγοραζα το Golf 7 R τωρα το ιδιο καλο θα ηταν.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#670017
funkyreverend έγραψε:@elvet
Δεν το θυμάμαι καθόλου, περίεργο για τόσο εξωτικό όχημα εκείνη την εποχή. :( Έχει όμως πολύ κοντά εκεί μια πηγή με 2 τέτοια, ένα βυσσινί, με ένα σηματάκι που μου θύμισε το roland garros 206 και ένα μαύρο σε κάπως χειρότερη κατάσταση.

@GTS
Και εγώ είχα φίλο που μετά τη 2η αναβολή παράδοσης στο Golf IV (5,5 εκατομμύρια), πήγε και πήρε Άστρα γιατί από 4μηνο πήγε 6μηνο και είχε γίνει λίγο σίριαλ.
Εκεινη την περίοδο για passat (με τον ίδιο ξεκούραστο γαλάζιο φωτισμό) μας έλεγαν 6 με 8 μήνες (τέλη 98). Πήγαμε στην ετοιμοπαραδοτη laguna.

Sent from my COL-L29 using Tapatalk