GTS έγραψε:Βαλε φωτογραφια και απο το Mk4 R32 σε μπλε. Ειναι εξισου εντυπωσιακο.
GTS έγραψε:To καλυτερο και με διαφορα ηταν το Μκ 4. VR6 & VR5 (!!!) κινητηρες, ποιοτικο εσωτερικο και αναβαθμισμενο εξωτερικο με ανωτερη βαφη σε σχεση με αλλα αυτοκινητα της εποχης. Κλασσικο μοντελλο το R32 της γενιας αυτης.
Οπως και το καλυτερο ΤΤ ηταν το αδελφακι του Golf Mk4 το πρωτο ΤΤ που βγηκε τοτε.
Ίσως το χειρότερο "σύγχρονο" Golf, μετά το αστείο ΙΙΙ.
Ο μόνος λόγος να σκεφτόμουν κάτι άλλο είναι αυτό το 4άρι.
1 2 3 πήγα στην κυρία
6 7 8 γενιές αναμασήματα
https://jimmuclarku.blogspot.com/
GTS έγραψε:Στην Ελλαδα η αναμονή ηταν εξάμηνο. Πως το ξέρω; Ειχε κλεισει ο πατέρας μου ενα και τελικά με την υποτίμηση κλπ ακυρωσε την παραγγελία. Εννοειται δεν μπορούσες να παραγγείλεις έξτρα κλπ.cosneo έγραψε:funkyreverend έγραψε:0 ψηφαλάκια οι γενιές 3 και 4 ως τώρα.
Δεν αξίζει το 0 στο Golf 4.
Oι υποψήφιοι πελάτες της 4ης γενιάς είχαν το σοκ της 6μηνης+ αναμονής και των 5,5 εκατομμυρίων δραχμών στην βασική του έκδοση με τα 65 ροπατα άλογα και τον γαλάζιο φωτισμό του καντράν που δεν κουράζει τα μάτια.
Που τα ειδες ολα αυτα;
Οταν βγηκε ειχε μερικες εβδομαδες αναμονη και με 7.5 εκατ δραχμες επερνες το VR6 με 174 HP.
Το αμαξι που αλλαξε τα δεδομενα στην κατηγορια
Που τα εβρισκες αυτα εκεινη την εποχη;
Τα ιαπωνικα με αστεια πλαισια αναρτησεις,οι ιταλοι διαλυμενοι ,λιγο οι γαλλοι προσπαθουσαν.
Μαθετε μπαλιτσα απο τον αρχοντα.
Είχαμε στη γειτονιά για 3-4 χρόνια, τέλη δεκαετίας 80, ένα σαν αυτό:
μπορεί να το θυμάται ο θεματοθέτης-λαγωνικό
Ασπρο με μαύρη κουκούλα, άσπρα δερμάτινα μέσα κι άσπρη ζάντα αλουμινίου και φυσικά λεβιές-μπαλάκι του γκολφ. Και οδηγός-ιδιοκτήτης νεαρή γερμανίδα φοιτήτρια ή κάτι τέτοιο.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Όμως αν ήταν για δωρεάν αμάξι θα διάλεγα ένα Golf R Wagon 7ης γενιάς.
Να πηγαίνω τουλάχιστον άνετα εκδρομές.
Τα 3 & 4 ήταν άθλια και το 6 αδιάφορο.
Τα 1 & 2 ουσιαστικά δεν τα πρόλαβα, οπότε δεν έχω άποψη.
Δεν το θυμάμαι καθόλου, περίεργο για τόσο εξωτικό όχημα εκείνη την εποχή. Έχει όμως πολύ κοντά εκεί μια πηγή με 2 τέτοια, ένα βυσσινί, με ένα σηματάκι που μου θύμισε το roland garros 206 και ένα μαύρο σε κάπως χειρότερη κατάσταση.
@GTS
Και εγώ είχα φίλο που μετά τη 2η αναβολή παράδοσης στο Golf IV (5,5 εκατομμύρια), πήγε και πήρε Άστρα γιατί από 4μηνο πήγε 6μηνο και είχε γίνει λίγο σίριαλ.
mirage έγραψε:GTS έγραψε:Στην Ελλαδα η αναμονή ηταν εξάμηνο. Πως το ξέρω; Ειχε κλεισει ο πατέρας μου ενα και τελικά με την υποτίμηση κλπ ακυρωσε την παραγγελία. Εννοειται δεν μπορούσες να παραγγείλεις έξτρα κλπ.cosneo έγραψε:funkyreverend έγραψε:0 ψηφαλάκια οι γενιές 3 και 4 ως τώρα.
Δεν αξίζει το 0 στο Golf 4.
Oι υποψήφιοι πελάτες της 4ης γενιάς είχαν το σοκ της 6μηνης+ αναμονής και των 5,5 εκατομμυρίων δραχμών στην βασική του έκδοση με τα 65 ροπατα άλογα και τον γαλάζιο φωτισμό του καντράν που δεν κουράζει τα μάτια.
Που τα ειδες ολα αυτα;
Οταν βγηκε ειχε μερικες εβδομαδες αναμονη και με 7.5 εκατ δραχμες επερνες το VR6 με 174 HP.
Ειναι αδικο για το αυτοκινητο αυτο να βασιζομαστε σε οτι γινονταν στην Ελλαδα. Σε εμας ειχε συνηθως μερικα να διαλεξεις στο λοτ και ειχε τοτε μονο 1 εξτρα απο οτι θυμαμαι (δερματινο σαλονι, τιμονι και Μοnsoon sound system σε πακετο ολα αυτα). Αλοιως πηγαινες στον ποιο πλουσια εκδοση που ειχε τα παντα.
Καναδά και ΗΠΑ δεν ξερω αλλα σε θυμάμαι να γκρινιάζεις για την ποιότητα του Jetta σου τοτε.
NickTG έγραψε:Δεν θα έδινα λεφτά για κανένα Golf για μια σειρά από λόγους ένας εκ των οποίων είναι πως βαριέμαι να τα βλέπω.
Όμως αν ήταν για δωρεάν αμάξι θα διάλεγα ένα Golf R Wagon 7ης γενιάς.
Να πηγαίνω τουλάχιστον άνετα εκδρομές.
Golf 7 R αξιζει τα χρηματα του με το παραπανω.
mirage έγραψε:Η κατάσταση ήταν ιδια για όλη την Ευρώπη οχι μονο για την Ελλαδα.
Καναδά και ΗΠΑ δεν ξερω αλλα σε θυμάμαι να γκρινιάζεις για την ποιότητα του Jetta σου τοτε.
Τα προβληματα που ειχα τοτε δεν ηταν και τοσα πολλα (βασικα μονο οι πολλαπλασιαστες που χαλαγαν καθε 2 χρονια, τα αλλα ηταν σχετικα μικρα) αλλα επηδη δεν ειχα βρει συνεργειο εμπιστοσυνης με ταλαιπωρουσαν.Οι ντηλερς εκαναν καλη δουλεια αλλα επρεπε να τους δινω το 1/4 του μισθου μου καθε μηνα. Λογικα γκρινιαζα. Τωρα ομως αναπολω τον ηχο και την ροπη του VR6.
Πηγα με αυτο 3 φορες Τοροντο Νεα Υορκη και 2 φορες Τοροντο Σικαγο, ποτε δεν με αφησε στον δρομο και πολυ καλο στον βαρυ χειμωνα με καλο καλοριφερ και θερμαινομενα δερματινα καθισματα. Δεν κολλησε ποτε στο χιονι.
Και πιστευω αν αγοραζα το Golf 7 R τωρα το ιδιο καλο θα ηταν.
funkyreverend έγραψε:@elvetΕκεινη την περίοδο για passat (με τον ίδιο ξεκούραστο γαλάζιο φωτισμό) μας έλεγαν 6 με 8 μήνες (τέλη 98). Πήγαμε στην ετοιμοπαραδοτη laguna.
Δεν το θυμάμαι καθόλου, περίεργο για τόσο εξωτικό όχημα εκείνη την εποχή. Έχει όμως πολύ κοντά εκεί μια πηγή με 2 τέτοια, ένα βυσσινί, με ένα σηματάκι που μου θύμισε το roland garros 206 και ένα μαύρο σε κάπως χειρότερη κατάσταση.
@GTS
Και εγώ είχα φίλο που μετά τη 2η αναβολή παράδοσης στο Golf IV (5,5 εκατομμύρια), πήγε και πήρε Άστρα γιατί από 4μηνο πήγε 6μηνο και είχε γίνει λίγο σίριαλ.
< >