Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By italakias
#664874
sakis_m έγραψε:700+ :help:

https://www.skroutz.gr/s/12476856/Pirel ... 0-95W.html

Νταξ θΑ γΊνΟΥν ΑπόσΒΕσΗ αΠ'τΙς ΒενΖΙνΕς :shifty:

Αστα να παν στο διαολο.
Πεφτει τετοιο δουλεμα που στο τελος θα γελανε και τα καρμπυρατερ. :lol:
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#664878 Δηλαδη αυτοκινητα βενζινοκινητα , ανω των 200 ίππων με 18αρες,19αρες κλπ ζαντες , ποσα ξοδευουν για αλλαγη ελαστικων;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#664889 Ποια 200 άλογα; Εδώ αν έπαιρνες το QQ με τα 110 άλογα στην έκδοση Techna σου ερχόταν με 19άρες ζάντες!
Γνωστός μου είχε πάρει μεταχειρισμένο Insignia και όταν ήρθε η ώρα αλλαγής των ελαστικών, έψαχνε την φτηνότερη μάρκα, γιατί οι γνωστές του έβγαιναν στο χιλιάρικο.

Σχετικά με τα λάστιχα του ID3 πάντως, λογικά σε κανέναν χρόνο θα υπάρχουν περισσότερες και οικονομικότερες επιλογές, μιας και αναμένεται να έχει αρκετές πωλήσεις και οι εταιρείες ελαστικών θα θέλουν να καλύψουν αυτό το κενό.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#664897 18, 19, 20" δεν είναι τόσο σπάνια πουλιά πλέον στο αυτοκινητιστικό στερέωμα, η ρενό νομίζω δίνει 20άρες επίσης σε espace και scenic. Η 911(996) έιχε 17άρες -στην βασική τουλάχιστον- όταν τότε η Laguna έπαιρνε ακόμα και 18άρες.
Οι τιμές δλδ άαααντε και παλεύονται ας πούμε, αρκεί να ξέρεις πάνω κάτω το μπουγιουρντί όταν έρθει η ώρα της αλλαγής. Άφθονες οι X5 10+ετίας με (τε)λειωμένες λαστιχάρες που φθάνουν ακόμα και τον αριθμό 3 στο πλάτος. Όταν τις έπαιρναν όμως έδιναν βάση στην λέζα και δεν τους ένοιαζαν, το ίδιο και ο φίλος από πάνω με το insignia.
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#664898
taxidiwtis έγραψε:Δηλαδη αυτοκινητα βενζινοκινητα , ανω των 200 ίππων με 18αρες,19αρες κλπ ζαντες , ποσα ξοδευουν για αλλαγη ελαστικων;


Τα ίδια ακριβώς! :rtfm:
Εδώ είναι το κενό που πρέπει να εκμεταλλευτουν οι εταιρείες, και γρήγορα μάλιστα, με τα ειδικά και αναγκαία eTouranza E001, ePrimacy και PZeroElektro.
:iconcool:

edmond έγραψε:18, 19, 20" δεν είναι τόσο σπάνια πουλιά πλέον στο αυτοκινητιστικό στερέωμα, η ρενό νομίζω δίνει 20άρες επίσης σε espace και scenic


Όντως Scenic με 195/55/20 :dizzy: γιατί ένα σωστό γαλλικό MPV πατάει σωστά σε 20αρες :iconcool:

Πάντως στην αντιπροσωπεία που δουλεύει ο φίλος σε βάθος δεκαετίας προβλέπουν το προσωπικό του συνεργείου να μειωθεί στο μισό. :omg:
Συν ο [πολύ] λιγότερος χρόνος που χρειάζονται τα ηλεκτρικά για σέρβις :iconcool:




:s_yes
Άβαταρ μέλους
By drdino
#664903 Θα δουμε αρκετές τέτοιες διαστάσεις σε αμάξια με μικρή συγκριτικά μπαταρία, αυτά τα λάστιχα είναι λεπτά ώστε να μην έχουν τόσο μεγάλη αεροδυναμική αντίσταση αλλά η μεγάλη διάμετρος δίνει συνολικά μεγαλύτερο ίχνος. Πχ i3.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#665676 απο τουιτ

Tesla just announced the Plaid Model S

0-60 in under 2 seconds
Quarter mile under 10 seconds
1100 horsepower
520 miles of range

Available late 2021

I’m so in.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#665677 Εντωμεταξύ θ'αρχίσει πάλι η κουβέντα για την φόρτιση... Το αστείο είναι πως τέτοιες επιδόσεις για να τις έχεις με βενζινοκίνητο, θα σταματάς κάθε 200 χλμ για καύσιμα λογικά!
Εννοείται πως θα ήθελα ένα κι εγώ. Αλλά ούτε με πώληση νεφρού δεν το φτάνω.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#665681 Εγώ απλά αναρωτιέμαι... Υποθέτουμε ότι λύνεται το θέμα της φόρτισης (που θα λυθεί αργά ή γρήγορα δεν τίθεται θέμα), υπάρχει κάποιος νοήμων άνθρωπος που θα προτιμήσει τις καταραμένες ΜΕΚ έναντι στην πανδαισία της ηλεκτροκίνησης; :hmmm:


ΥΓ επιμένω στο "νοήμων" ε
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#665684 Για να πιάσει τα 2" σε 0-100, τι τερατώδη πρόσφυση πρέπει να έχουν τα λάστιχα...;

@JBT
Από κάποιο σημείο και μετά, δεν θα υπάρχει περιθώριο να προτιμήσει κανείς τις καταραμένες ΜΕΚ. Όπως και τώρα, δεν στέλνουμε σήματα καπνού ούτε σαν ερασιτέχνες αλλά παίρνουμε τηλέφωνο κανονικά και χωρίς συζήτηση.