Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#665606
tsilis έγραψε:Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό με dimviii υπεύθυνο εξέλιξης ?


Έλα ντε... :lol:


dimviii έγραψε:φιλτρο/προγραμμα/φουλ εξατμιση.Μοτερ στοκ.


Πόσα άλογα ρε Μήτσο; :whistlink: Αν δεν έχει φυσικά αντίρρηση ο Αλέξανδρος να μάθουμε.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#665607 Μου ειπανε οτι ειναι περιπου στα 370 αλογα . Λογω μανησιου SST, δεν μπορει να παει πολυ παραπανω χωρις ρίσκο (για το SST), ουτε πανω απο 45 κιλα ροπη. Αν δωσεις 2,500€ και βαλεις πιο ενισχυμένα δισκακια , ανεβαινεις πολυ παραπανω, αν θες
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#665744 Ε νομίζω καλά είναι κι έτσι... :superman: :lol:

Έχει κι επιλογή να είσαι είτε με την μανίσια χαρτογράφηση, είτε με την δυνατή;
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#665749 Οχι . Εχει ομως επιλογη για μεγαλη ή μικρη πιεση . Δηλαδη εχει 2 επιλογες. Μια δυνατη και μια πιο light εκδοχή
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#674340 Λοιπον.....Μετα απο απαίτηση του κοινου :lol: και μετα απο 1,5 μηνα στα χερια μου ας πω 2 λογια για το ΕVO μου.Θα ξεκινησω με το μοτερ , αλλά δεν θα αρχισω με το ποσο δυνατο και γαματο ειναι . Θα πω αυτο που μου εκανε ακομα πιο πολλη εντύπωση. Κι αυτο ειναι η ελαστικοτητα του . Μπορει να κινειται με 3η και 1200 στρ χωρις να δειξει οτι δυσανασχετεί. Ανετα ξεκιναει και με 2α. Ουτε σκορτσαρισματα ουτε τιποτα, δινει την αισθηση οτι ειναι τουλαχιστον 3λιτρος ατμοσφαιρικος. Και φυσικα μπορει να επιταχυνει ανετα απο τοσο χαμηλα. Τωρα παμε στο αλλο ακρο. Ψηλα. Κι οταν λεμε ψηλα , μιλαμε για αρκετα ψηλα. Μεχρι τις 7,500στρ που το ανεβαζω καποιες φορες, δεν κομπιαζει καθολου, ουτε κοβει ρυθμο. Θυμιζει και παλι πολυστροφο δυνατο ατμοσφαιρικο.Λες και αντι για τουρμπινα , εχει αλλους 4 κυλινδρους. Και εχει να δωσει ακομα, μεχρι τον κοφτη των 8,500.Αν μου ελεγαν οτι ειναι πολυστροφος ατμοσφαιρικος μπορει και να το πιστευα.Ενδιαμεσα απο αυτα τα ορια ομως , κανει παρτι και μαζι του κι εγω :s_laughat . Εχει πολυ δυναμη, αν και γραμμικοτατος. Κι εκει και παλι θυμιζει ατμοσφαιρα , αλλά με ροπη που σε κολλάει στο καθισμα. Στην 2α με τερμα γκαζι γινεται εως και ενοχλητικος με τοση δυναμη. Εκει φαινεται και η εξαιρετικη προσφυση της 4κινησης του. Σε καλο οδόστρωμα δεν σπιναρει ουτε με 2α. Βεβαια σε κακη/μετρια ασφαλτο αρχιζει και χορευει ο κωλος , αν ξεχαστεις και πατησεις αποτομα, οπως την εχω παθει, αλλά ευτυχως ολα καλα, απλα με τρομαξε. :lol:
Το στοιχειο του αμαξιου παντως ειναι οι στροφες. Καθε ειδους. Εκει τα ορια τα βαζεις εσυ, οχι το αμαξι. Λογω και της Ohlins γερνει ελαχιστα. Ειναι σκληρη αλλά δεν κοπαναει καθολου. Οι αγαπημενες μου διαδρομες ειναι σε επαρχιακο δικτυο οχι σε ανοιχτο δρομο, που μαζι με το σειριακο SST νομιζεις οτι οδηγεις καποιο αγωνιστικο σε δοκιμες πριν τον αγωνα.Ερχεσαι με φορα, κατεβαζεις 2-3 σχεσεις στο SST με το αριστερο paddle, μπαινεις με οσα αντεχεις, κι αν εισαι εξοικειωμένος και μπορεις και να πατησεις γκαζι μεσα στην στροφη, ακομα καλυτερα. Λες και σε επιασε αορατο χερι και σε σπρωχνει στο εξωτερικο της στροφης. Απιστευτο πραγμα, αλλά θελει εξοικείωση
Το SST του, πολυ γρηγορο και αμεσο. Λιγο μακρύτερες σχεσεις θα ηθελα και μαλλον και μια σχεση ακομα μετα την 6η για ακομα ποιο ανετο ταξιδι. Το δουλευω παντα με τα paddles γιατι στην αυτοματη λειτουργία , οποιο και απο τα 3 προγραμματα και να βαλω, δεν μ αρεσει. Θελω να εχω τον ελεγχο των αλλαγων εγω.
Παμε και στα φρενα, τα οποια ειναι πολυ δυνατα, αλλά θελουν και λιγο ζεσταμα λογω των DS2500 που φοραει. Κρυα εχουν μια μικρη αδρανεια που δεν μου εμπνεύει ασφαλεια. Οταν θα αλλαξω τακακια, θα βαλω κατι αλλο

ΥΓ. Κλεινω λιγο απότομα. Στα βασικα εδωσα μια γευση νομιζω, δεν ημουν και ποτε καλος στην εκθεση , θα συνεχισω αυριο και με φωτο
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#674369 Εργοστασιακα ειχε κοφτη στις 7,500 . Με το προγραμμα πηγε στις 8,500. Εχω και log απο τον προηγούμενο μεχρι τις 8.100 . Γι αυτο κόλλησε η βελονα οτι ψηλα θυμιζει ατμοσφαιρικο πολυστροφο. Δεν κολωνει το άτιμο
Άβαταρ μέλους
By nass
#674888 Καλοτάξιδο το Evo :thumbsup: αλλά IMO ρισκάρεις την υγεία του κινητήρα σου (πχ. εκκεντροφόρων-βαλβίδων) χωρίς κέρδος, δε νομίζω ότι η μαμά τουρμπίνα έχει επαρκή παροχή σε τόσο ψηλές στροφές για να έχεις λόγο να ανεβάζεις τόσο ψηλά. Το ό,τι μπορεί να πηγαίνει 8500 δε σημαίνει ότι χρειάζεται κιόλας και +1000 στροφές από τον εργοστασιακό κόφτη είναι νομίζω πολλές (το δικό μου το είχα βάλει 8000 και σπανιότατα πήγαινα ως εκεί).
Αν δεν έχεις μαμά τουρμπίνα τότε πάσο, the sky is the limit :)
Μάθε τον εαυτό σου (θέλει λίγο θάρος :superman: ) να πατάς γκάζι όσο το δυνατό νωρίτερα στη στροφή, εκεί είναι το κέρδος της έξυπνης τετρακίνησης στο στρίψιμο, να μειώνεις το χρόνο χωρίς ούτε γκάζι ούτε φρένο μέσα στη στροφή.
Επίσης μπορείς να το γυρίζεις από πριν αλλά είναι χαζός τρόπος να κινείσαι, και αργότερα πας, και κινδυνεύεις περισσότερο εσύ και οι γύρω σου και φθείρεις περισσότερο λάστιχα και μηχανικά μέρη. ΟΚ ίσως διασκεδαστικότερος για κάποιους, γούστα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#674901 οντως ειναι αρκετα ψηλα ο κοφτης.Δεν χρειαζετε να ανεβαινεις εκει πανω,η δυναμη εχει αρχισει και πεφτει μετα τις 6800-7000 στροφες.Στο Χαρι ενας λογος παραπανω να μην ανεβαινεις τοσες πολλες στροφες, ειναι και τα σχετικα |λογοκρισία| ελατηρια βαλβιδων απο επιλογη του εργοστασιου, για λογους ρυπων,τριβων κλπ
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#674930 Παιδια, Δεν το εχω παει πανω απο 7500στρ . Αν προσεξετε το γραφω παραπανω.
Απο τον Φωτη , Ντιμη εχει κρατημενο log (στο camp 2) στις 8100στρ. Ξερω οτι δεν ειναι καλο να το φτανω τοσο ψηλα γι αυτο και δεν το παω, αλλά μεχρι τις 7,500, που ηταν και ο εργοστασιακος κοφτης , δε νομιζω να υπαρχει προβλημα. Μεχρι εκει το εχω παει μερικες φορες, και συνηθως αλλαζω κατω απο 7,000. Παντως δυναμη δεν χανει μεχρι εκει. Αν πεφτει πχ 20-30 αλογα απο τις 6500 εως τις 7500, δεν μπορω να το καταλαβω. Γραμμικοτατο φαινεται.
Τουρμπινα Nass εχει την μανησια, μονο ΦΠΕ ειναι
Οταν λες να το γυριζω απο πριν εννοεις με γκαζι ή με φλικ ή και τα 2 ταυτοχρονα ?
Αν εχεις fb στειλτο μου με Pm αν θες
Ντιμη εσυ δεν εχεις νομιζω ε?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#674945 oxi δεν εχω.