Εγώ στο σπίτι έχω μπαταρίες από δύο εταιρείες, που γενικώς δεν είναι πολύ γνωστές, και οι δύο Made in Italy. H μία είναι η La Torre και η άλλη η Eurorama.
https://www.baklatsidis.gr/index.php/sh ... index.html
https://www.baklatsidis.gr/index.php/sh ... index.html
Η La Torre, δείχνει πολύ πιο καλή κατασκευή, κυρίως γιατί είναι όπως την πρώτη μέρα. Η Eurorama έχει σκληρύνει η λαβή της, λίγο μεν, αλλά αισθητά δε.
Και οι δύο ήταν αντίστοιχης τιμής, και οι δύο του ίδιου αντιπροσώπου, αλλά τελικά η μία φαίνεται πως έχει καλύτερα προϊόντα. Η La Torre φτιάχνει και τις μπαταρίες κουζίνας της Carron.
Εννοείται αφαίρεσα την αλλενόβιδα 3 χιλ. και μετά προσπάθησα επίμονα να ανασηκώσω τη λαβή για να βγει. Ήταν όμως θεόσκληρη στην υποδοχή της. Δοκίμασα και με Viakal που ψέκασα (όσο μπόρεσα) προς την εσωτερική πλευρά της λαβής έχοντάς την σηκωμένη, δοκίμασα και ρίχνοντας πολύ καυτό νερό, αλλά δυστυχώς τίποτα. Η λαβή δεν αφαιρείται (τουλάχιστον όχι χωρίς σοβαρό κίνδυνο πρόκλησης ζημίας). Εκτός αν υπάρχει κάποιο κόλπο που δεν το εφάρμοσα.
Οπότε τελικά έμεινα στο Viakal και στο καυτό νερό, αλλά ουσιαστικά δεν άλλαξαν πολλά ως προς τη δυσκολία κίνησης της λαβής/μηχανισμού αριστερά/δεξιά και πάνω/κάτω.
Δυστυχώς εκτός απροόπτου με βλέπω στο προσεχές μέλλον να πηγαίνω για νέα αναμεικτική μπαταρία. Σε μια τέτοια περίπτωση το σίγουρο είναι ότι δεν θα είναι Grohe (για την ιστορία, η συγκεκριμένη αγοράστηκε 90 ευρώ αν θυμάμαι το 2008, και ήταν από τις τελευταίες που κυκλοφορούσαν ως Made in Germany. Μετά από χρόνια που αγόρασα μια παρόμοια για τον πατέρα μου όπως και μια νιπτήρα που πήρα πριν μερικούς μήνες, είναι όλες Made in Thailand, τρομάρα τους)...
dimviii έγραψε:pro έγραψε:dimviii έγραψε:Έχει και τσοκ για απλά τρυπανια. Κρουστικό χωρίς sds είναι μεγάλο μείον για μένα.Dimitris_P έγραψε:Την επόμενη Πέμπτη επαναφορτιζόμενο κρουστικό δραπανο
https://www.lidl-hellas.gr/el/p/ergalia ... -b2/p72029
Αν κι έχω ρεύματος, ίσως το προσθέσω στην εργαλειοθήκη μου για τις εργασίες που βαριέμαι να χρησιμοποιώ του ρεύματος.
Είναι ΧΩΡΙΣ μπαταρία το παραπάνω (έχω μπαταρία από άλλο επαναφορτιζόμενο, λογικά θα κάνει)
εχε υποψιν σου οτι παιρνει μονο sds plus τρυπανια.Για τη δικη σου χρηση θα περιμενα να βγαλει το αλλο κρουστικο δραπανο που παιρνει απλα τρυπανια.
Μπαταριαεαν ειναι απο αλλο εργαλειο μπαταριας της parkside κανει.
οντως εχει και δευτερο κανονικο τσοκ στη συσκευασια,τωρα το ειδα.
Μήπως επειδή έχει ως κύριο το σύστημα sds να κοιτάξω για άλλη φορά που θα έχει αντίστοιχο πρωτεύον για συμβατικά τρυπάνια ή δεν παίζει ρόλο;
My Flickr
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
glf έγραψε:Lazarefa έχω ίδια η παρόμοια βρύση στο μπάνιο. Ότι γίνει βγαλε και φώτο και πες μας.
Χτες "πάλεψα" πάλι με τη μπαταρία και κατάφερα να αφαιρέσω τη λαβή. Δυστυχώς ξέχασα να βγάλω φωτογραφίες.
Αρχικά να πω ότι για να καταφέρω να αφαιρέσω τη λαβή χρειάστηκε να τη χτυπήσω αρκετές φορές περιμετρικά με μια ματσόλα και με ένα πανί να την καλύπτει εκεί που χτυπούσα για να μην κάνω ζημιά. Μετά από αρκετά χτυπήματα και τράβηγμα προς τα πάνω κατάφερα να την αφαιρέσω (όπως αποδείχθηκε βέβαια, πιο σωστό θα ήταν να τραβάω τη λαβή όχι ακριβώς κάθετα προς τα πάνω αλλά με μια μικρή κλίση προς τα μπροστά, καθώς υπό αυτή την κλίση κουμπώνει στο τετράγωνο στέλεχος της βαλβίδας).
Όταν λοιπόν έλυσα τη λαβή διαπίστωσα το προφανές, ότι είχε πολλά άλατα στο εσωτερικό της, στη θηλυκή υποδοχή που κουμπώνει στη βαλβίδα, εξ ου και η δυσκολία στην αφαίρεση. Έριξα στο επίμαχο σημείο Viakal και ξύδι και απομάκρυνα όσο μπορούσα τα άλατα με τη μύτη ενός κατσαβιδιού.
Από κει και πέρα για να φτάσουμε στο μηχανισμό πρέπει να αφαιρεθεί ένα χρωμέ δαχτυλίδι το οποίο ουσιαστικά είναι το άνω εξωτερικό μέρος της μπαταρίας, ο κατακόρυφος κορμός που στο τελείωμά του βρίσκεται η λαβή.
Αυτό αφαιρείται εύκολα με ανάποδο σπείρωμα, δηλαδή για να αφαιρεθεί/ξεβιδωθεί θα πρέπει να στρέψουμε δεξιόστροφα (και αριστερόστροφα αντίστοιχα για να βιδωθεί).
Αφού αφαιρεθεί κι αυτό βλέπουμε τον μηχανισμό της μπαταρίας. Αυτός είναι ο Νο 46048, ο παρακάτω:
https://www.google.com/url?sa=i&url=htt ... AAdAAAAABA
Αυτός έχει 2 βίδες που με ένα μεταλλικό δαχτυλίδι τον συγκρατούν πάνω στον κορμό της μπαταρίας.
Έλυσα αυτές τις 2 βίδες, τον τράβηξα απαλά προς τα πάνω και τον πήρα στο χέρι.
Εντύπωση μου έκανε ότι ο ίδιος ο μηχανισμός όταν αφαιρέθηκε από την μπαταρία ο μοχλός του κουνιόταν στις διάφορες κατευθύνσεις πολύ ομαλά και γλυκά, καμία σχέση με το ζόρι όταν ήταν κουμπωμένος πάνω στη μπαταρία.
Του έριξα αρκετό Viakal και ξύδι, και το άφησα κάποια ώρα να δράσει. Το ίδιο έκανα και στο στέλεχος της μπαταρίας όπου πατάει το κάτω μέρος του εν λόγω μηχανισμού (εκεί υπάρχουν 3 οπές, 2 εισόδου για ζεστό-κρύο και μια εξόδου, είχαν σχηματισθεί κι εκεί άλατα τα οποία καθάρισα όσο μπορούσα).
Εν συνεχεία πλάκωσα με γράσο σιλικόνης τόσο τα ενδότερα του μηχανισμού (όσο γινόταν) όσο και, κυρίως, την επιφάνεια όπου πατάει η (ελαστική) βάση του για να κουμπώσει στη μπαταρία. Τέλος βίδωσα τις 2 βίδες για να στερεώσω το μηχανισμό στον κορμό της μπαταρίας, πέρασα το εξωτερικό χρωμέ κυλινδρικό κομμάτι με το ανάποδο σπείρωμα και αφού έβαλα γράσο και στο εσωτερικό της λαβής την κούμπωσα.
Ξέχασα να αναφέρω ότι πριν επιχειρήσουμε να αφαιρέσουμε τη λαβή για να αποκτήσουμε πρόσβαση στο μηχανισμό, θα πρέπει πρώτα να αφαιρέσουμε ένα μικρό γκρίζου χρώματος ταπάκι (αφαιρείται πανεύκολα με μια καρφίτσα ή ένα λεπτό κατσαβίδι) κι εν συνεχεία στη φωλιά που εμφανίζεται θα πρέπει με ένα κλειδί τύπου άλεν 3 χιλιοστών να ξεβιδώσουμε μια αλενόβιδα ή οποία ασφαλίζει την λαβή στο στέλεχος του μηχανισμού της μπαταρίας.
Επίσης, όταν εν συνεχεία και αφού έχουμε αφαιρέσει τη λαβή, αφαιρέσουμε το χρωμέ εξωτερικό κάλυμμα με το ανάποδο σπείρωμα, στη βάση του, εκεί που πατάει δηλαδή, υπάρχει ένα μαύρο ελαστικό o-ring το οποίο στην περίπτωσή μου ήταν εμφανώς ταλαιπωρημένο/ξεχειλωμένο (λόγω θερμοκρασιών φαντάζομαι). Αυτό στην ανάποδη διαδικασία δεν πατούσε πολύ σωστά και χρειάστηκε να το κόψω λίγο για να αγκαλιάσει σωστά την περιφέρεια του κορμού όπου τοποθετείται (το συγκεκριμένο φαίνεται και στη φωτό που έβαλα).
Μετά από όλα αυτά πέτυχα τελικά να γλυκάνει αρκετά η κίνηση της λαβής και του μηχανισμού, αν και δεν έφτασε σε καμία περίπτωση η αίσθηση της κίνησής της αυτή μιας καινούριας μπαταρίας.
Το παρήγορο βέβαια είναι ότι ο μηχανισμός εξακολουθεί να δουλεύει σωστά με την έννοια ότι όταν τον κλείνω δεν υπάρχει η παραμικρή διαρροή νερού προς τα έξω από την μπαταρία (αυτός άλλωστε είναι ο συνηθέστερος λόγος που ο κόσμος που έχει στα σπίτια του αναμεικτικές μπαταρίες αναγκάζεται να αλλάξει τους μηχανισμούς τους).
drdino έγραψε:Έχει κανείς εμπειρία με Honeywell βαλβίδες θέρμανσης αυτού του τύπου;
Ηλεκτροβαλβίδα με μοτεράκι είναι?
Υπαρχει μια κεραια στην ταρατσα που εξυπηρετει 2 διαμερισματα (υποθεση) γιατι η εξοδος της (1 καλωδιο) παει σε ενα κουτι και απο εκει βγαινουν 2 καλωδια που πανε μεσα στον τοιχο.
Ενα διαμερισμα ειναι και το δικο μας, υποθετω πως ερχεται ενα καλωδιο και διακλαδωνεται στις πριζες τηλεορασης του σπιτιου.
Το προβλημα τις τελευταιες εβδομαδες ειναι δεν πιανει καποια καναλια, και αυτο συμβαινει σε ασχετες φασεις.
Alpha πιανει παντα, ant1 μερικες φορες, open περισσοτερες απο ant1, skai οποτε θελει κλπ. Μιλαμε για τα HD, αυτα βλεπουμε.
Απο που να ξεκινουσα το σκαλισμα?
Σιγουρα τα καλωδια απο κεραια μεχρι ενισχυτη (βρισκεται στο καμαρακι στην ταρατσα) ειναι χρονια απειρα εκει, πανω απο 12.
οξυδώσεις στο "διανεμιτή" ( κουτακι )
Καλώδιο που "καηκε" κι "εσπασε" οποτε περασε μεσα υγρασία κλπ κλπ
ακουγεται σαν να "λειπουν" db στο σημα....
προσπαθησε να παρατηρησεις ποτε συμβαινει
Οταν βρεχει? οταν φυσαει??