Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#665026 Δηλαδή ποια έκδοσή του έχει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση; Η cupra και τα υβριδικά;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#665035
Jorge_greek έγραψε:Δηλαδή ποια έκδοσή του έχει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση; Η cupra και τα υβριδικά;


Οποιαδήποτε πάνω από 150 άλογα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#665076
Jorge_greek έγραψε:Δηλαδή ποια έκδοσή του έχει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση; Η cupra και τα υβριδικά;


Οι Cupra εκδόσεις και η έκδοση που αντικατέστησε το δικό μου 1.8, δηλαδή αυτή με τον 2λτ 192 ίππων που είναι σε WLTP μέτρηση.
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#665079 Οπότε λίγοι θα μπορούν να έχουν Leon με πολλαπλών συνδέσμων πίσω ανάρτηση στην Ελλάδα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#665081
Jorge_greek έγραψε:Οπότε λίγοι θα μπορούν να έχουν Leon με πολλαπλών συνδέσμων πίσω ανάρτηση στην Ελλάδα


Είναι μεγάλο κρίμα η επιλογή των 150 ίππων να μην έχει ανεξάρτητη ανάρτηση. Μακάρι να υπήρχε έστω σαν επιλογή, βάζοντας σαν έξτρα την ηλεκτρονική ανάρτηση. Κάτι αντίστοιχο κάνει η Mercedes Benz στη νέα A-class.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#666878
Anonymous Founder έγραψε:To εσωτερικό τι λέει σαν υλικά; Ψήλωσες; :lol:


Ένα πάρα πολύ όμορφο αμάξι.
Αναβαθμισμένο και ανανεωμένο σε όλους τους τομείς.
Καταρχάς σαν εξωτερικό σχέδιο, μόνο βαρετό δεν το λες. Δεν μοιάζει με Focus, δεν μοιάζει με Astra.

Δεν ήταν η έκδοση FR, όπως φαίνεται και από το τιμόνι αλλά η Excellence.

Με το που ανοίγεις την πόρτα, βλέπεις τα λάστιχα μόνωσης περιμετρικά, κάτι που στο δικό μου μοντέλο δεν ισχύει παρά μόνο έχει ένα κομμάτι στο κάτω μέρος της πόρτας που δεν το βλέπεις.
Καταλαβαίνεις την ποιοτική διαφορά στο κλείσιμο της πόρτας το οποίο είναι αρκετά πειστικό.

Στο εσωτερικό κάθεσαι άνετα αλλά θα ήθελα να το δω εν κινήσει και με συνοδηγό δίπλα για να δω πως θα είναι η συμπεριφορά στο φάρδος το οποίο είναι κατιτίς πιο στενό από το δικό μου απερχόμενο μοντέλο.

Ποιοτικά και σχεδιαστικά είναι αναβαθμισμένο. Δεν μου άρεσε μια φάσα ψεύτικου ξύλου που έχουν βάλει. Δεν έχω να πω περισσότερα από ένα στατικό μοντέλο. Τα μαλακά πλαστικά είναι πλέον σε μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό. Φτάνουν μέχρι το παρμπρίζ πια κάτι που πάλι δεν ισχύει στο δικό μου.
Δεν θα πω ότι το δικό μου δείχνει παλιό. Απλά σε αυτό το μοντέλο, δείχνει πιο επικαιροποιημένο ενώ το δικό μου δείχνει πιο χωστό, πιο οδηγοκεντρικό ενώ κάθεσαι και πιο χαμηλά στο κάθισμα θαρρώ.

Αλλά αυτό που θα πω είναι ότι σήμερα που μιλάμε, θα ήταν οπωσδήποτε στις επιλογές ένα 150άρι FR. Πληρέστατο τόσο σε εξοπλισμό όσο και σε άνεση χώρων. Ναι, κάθισα πολύ άνετα πίσω από τον εαυτό μου (185cm). Επίσης το βρίσκω πολύ όμορφο και σπορτίφ σε λουκ κάτι που με τραβάει προσωπικά.
Θα ήθελα ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Είναι το μοναδικό ψεγάδι που μπορώ να βρω στο εν λόγω αμάξι, δεν το έχω οδηγήσει όμως.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#666894 Είναι όλοι οι διακόπτες τύπου touch όπως στη Γκολφω ή έχεις κανονικά κουμπιά;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#666900 Touch. Μόνο το start engine και τα αλάρμ, χειρόφρενο,auto hold
είναι φυσικά κουμπιά. Αν δεν έχω ξεχάσει κάτι
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#669551
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#672171 Έχουμε τοπικό Cupra και δεν το βρίσκω;