NiTse έγραψε:Αυτά δεν είχαν ελαττωματικό δοχείο διαστολής η λάθος θυμαμαι;Το δοχείο μου φαίνεται μια χαρά
drdino έγραψε:Το σωληνάκι εξαερωσης είχε θέμα, αλλά αν βλέπεις φυσαλίδες από κάπου, βουρ για έλεγχο.
φυσαλίδες από το σωληνάκι της επιστροφής της τουρμπίνας
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
IoannisDim έγραψε:
η πίεσης ανά κύλινδρο είναι εντάξει ...
αυτό πως το ξέρεις;
georgetz έγραψε:Πφφφ, i. c. e απο το alibaba σε μάρανεΧρήσιμο update στο όλο στορυ.
Αντε με το καλό να πάρεις, να δούμε πως και τι, καλορίζικο
Ακρομπαρα κλπα, γιατί η αλλαγή? Αν θυμάμαι καλά έχεις λιγότερα χλμ απο το θκομ
Την Παρασκευή ήρθε στα χέρια μου. Ξεκινάω λύνω ηχοσύστημα, και μαντέψτε.....
ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΛΩΔΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΥ 2011-12
ΒΡΕ ΓΜΜΝΟΙ ΣΑΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΕ ΜΗΝΥΜΑ, ΤΟ ΕΊΧΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΉ... ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΜΥ 2009.
Τεσπά θα χουμε συνέχεια....
< Note 8 >
IoannisDim έγραψε:Αυτό νομίζω είναι φυσιολογικό να βλέπεις στην συγκεκριμένη επιστροφή σαν φυσαλίδες, και το δικο μου έτσι έκανε ανέκαθεν. Αν το δοχείο διαστολής δεν χάνει, δες στο χώρισμα με την καμπίνα μην έχει νοτισμενη την μοκέτα που έχει εκεί. Εμένα έχανε ένα κολάρο που πάει στο καλοριφέρ και το τράβαγε η μοκέτα με αποτέλεσμα να πέφτει κάτω ελάχιστο και μετά από μέρες. Τα τσακάλια σε πολύ γνωστό ford ford δεν το βρήκαν σε δύο επισκέψεις, το βρήκε μέσα σε λίγη ώρα συνεργείο που με έστειλε φίλος.drdino έγραψε:Το σωληνάκι εξαερωσης είχε θέμα, αλλά αν βλέπεις φυσαλίδες από κάπου, βουρ για έλεγχο.
φυσαλίδες από το σωληνάκι της επιστροφής της τουρμπίνας
Επίσης υπάρχει και το γνωστό θέμα με το o-ring στον καθρέφτη της μηχανής που και πάλι δεν φαίνεται εύκολα στο δρόμο η διαρροή. Δεν ξέρω αν το έχεις σηκωσει να το δεις από κάτω βγάζοντας πάντα το προστατευτικό, αυτό με το o-ring το είχαν δει πολύ εύκολα
< Note 7 >
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Εγώ κατάλαβα ότι βλέπει φυσαλίδες στο εξωτερικό, αν ναι τότε δεν είναι φυσιολογικό. Ούτε και στο παγούρι ειναι φυσιολογικό καθώς το κύκλωμα ειναι κλειστό.Ναι δεν ξέρω πως το κάνει αυτό, είναι ένα μικρό σωληνάκι που επιστρέφει ψηλά στο δοχείο διαστολής ( αυτό που έσπαγε και το εκαναν ανάκληση ). Κι εμένα μου κάνει κάτι περίεργο όταν επιστρέφει το παραφλου, σαν μπουρμπουληθρες ένα πράγμα. Ίσως έχει να κάνει με πίεση και υψηλή θερμοκρασία, ίσως και με τον τρόπο που δουλεύει η αντλία.
Πάντως ακόμα και η μέτρηση στην συμπίεση μπορεί να μην δείξει πολλά πολλά, νομίζω το νερό ανεβάζει συμπίεση οπότε κρύβει τυχόν βλάβη. Το σίγουρο είναι ο άσπρος καπνός και το λάδι. Μάλλον ο φίλος θέλει καλό συνεργείο πρώτα από όλα
< Note 7 >
Μερικές γρήγορες εντυπώσεις...
Ο χειρισμός τετραπύρηνου μετά από πολλά χρόνια, είναι σαν το 0-100 ενος Panda 4x4 του 2006. Ο χειρισμός του google maps απαιτεί υπομονή.
Δεν λειτουργούν τα χειριστήρια του τιμονιού. Κρίμα αλλά οκ έτσι κι αλλιώς επνεεαν τα λοισθια
Καλή ποιότητα ήχου.
Θέλει άλλη κεραία για το όχημα και για το gps.
Περισσότερα μπορεί να γράψω στο θέμα ICE.
Georgetz να στείλω λινξ???
< Note 8 >
Focusman91 έγραψε:Σήμερα αισίως τοποθέτησα την οθόνη. Τσίμπησα καλωδίωση για τα ΜΥ 2009 πάλι απ' το AliExpress και πλέον όλα καλά.
Μερικές γρήγορες εντυπώσεις...
Ο χειρισμός τετραπύρηνου μετά από πολλά χρόνια, είναι σαν το 0-100 ενος Panda 4x4 του 2006. Ο χειρισμός του google maps απαιτεί υπομονή.
Δεν λειτουργούν τα χειριστήρια του τιμονιού. Κρίμα αλλά οκ έτσι κι αλλιώς επνεεαν τα λοισθια
Καλή ποιότητα ήχου.
Θέλει άλλη κεραία για το όχημα και για το gps.
Περισσότερα μπορεί να γράψω στο θέμα ICE.
Georgetz να στείλω λινξ???
< Note 8 >
Καλοφόρετο, γράψε τις εντυπώσεις σου στην καθημερινότητα, εκεί μετράει
Για μένα, εφόσον δεν παίζουν χειριστήρια στο τιμόνι είναι ήδη
Αλλα ποτέ δε ξέρεις, εμείς τα γερόντια ξεχνάμε εύκολα
ΥΓ αυτό που μου λείπει πολύ στο Fiesta είναι cruise control, δε φαντάζομαι να μπαίνει εύκολα αφτερ?
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
georgetz έγραψε:Σήμερα που έκατσα και το έψαξα περισσοτερο, τα χειριστήρια λειτουργούν, απλά θέλαν configuration.Focusman91 έγραψε:Σήμερα αισίως τοποθέτησα την οθόνη. Τσίμπησα καλωδίωση για τα ΜΥ 2009 πάλι απ' το AliExpress και πλέον όλα καλά.
Μερικές γρήγορες εντυπώσεις...
Ο χειρισμός τετραπύρηνου μετά από πολλά χρόνια, είναι σαν το 0-100 ενος Panda 4x4 του 2006. Ο χειρισμός του google maps απαιτεί υπομονή.
Δεν λειτουργούν τα χειριστήρια του τιμονιού. Κρίμα αλλά οκ έτσι κι αλλιώς επνεεαν τα λοισθια
Καλή ποιότητα ήχου.
Θέλει άλλη κεραία για το όχημα και για το gps.
Περισσότερα μπορεί να γράψω στο θέμα ICE.
Georgetz να στείλω λινξ???
< Note 8 >
Καλοφόρετο, γράψε τις εντυπώσεις σου στην καθημερινότητα, εκεί μετράει
Για μένα, εφόσον δεν παίζουν χειριστήρια στο τιμόνι είναι ήδη
Αλλα ποτέ δε ξέρεις, εμείς τα γερόντια ξεχνάμε εύκολα
ΥΓ αυτό που μου λείπει πολύ στο Fiesta είναι cruise control, δε φαντάζομαι να μπαίνει εύκολα αφτερ?
Και δούλεψαν όλα! Μέχρι και το κουμπί φωνητικής εντολής (το οποίο το ρύθμισα να ανοίγει τους χάρτες).
Μόνο έναν ενισχυτή σήματος στην κεραία θέλει και είναι τζιτζι.
< Note 8 >
Από το μπροστά μέρος του οχηματος, όταν βάζω όπισθεν, και γενικά όταν βρίσκομαι εν κινήσει, ακούγεται ένα στριγκλισμα σαν να ανοίγει ξύλινη πόρτα σε ταινία τρόμου.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι. Τακάκια δεν είναι σίγουρα, θα ακούγονταν στο φρενάρισμα.
Καμία διαρροη δεν είναι γιατί θα φαινόταν στο πάτωμα του γκαράζ...
< Note 8 >