Κοινά αζόριστα αυτοκίνητα πιθανόν να μην έχουν τέτοια απαίτηση και η διαφορά να μην υπάρχει ή να μην γίνεται αντιληπτή. Έχει να κάνει και με το τί χαρτογράφηση έχει το αυτοκίνητο, αν έχει προβλέψει καύσιμο καλύτερο ή όχι.
Εγώ πάντως έχω δει διαφορά στο άρπαγμα (πιο νευρικό, πιο χαρούμενο) και σε μετρήσεις στο δρόμο (συγκεκριμένο σημείο από κόκκινο φανάρι, δεξιά σε άδεια ευθεία με ελαφριά ανηφορίτσα μέχρι αρχή νησίδας) που έκανα κάθε μέρα. Για καταναλώσεις δεν είχα βγάλει άκρη αλλά στη συγκεκριμένη δοκιμή υπήρχε διαφορά μετρήσιμη σε χλμ/ώ 5-8χλμ παραπάνω στα περίπου 100 (105-8 με 95άρα και 110-3 με 100άρα). Δεν είναι ασήμαντη και ήταν σταθερή η διαφορά, πάντα κάτω από 110 με 95 και πάντα πάνω από 110 με 100άρα. (BMW E39 520iA αυτόματη με αλλαγές στον κόφτη σε σπορ mode ~6200)
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
sknipper έγραψε:Σε αυτοκίνητα όπως η GT4 που έχει σαφή σπορ προσανατολισμό έχει απαίτηση για 98+. Πιθανόν να το λέει και στο εγχειρίδιο. Και προκαταβολικά θα θεωρούσα λάθος κάποιον με GT4 που σκέφτηκε να μην βάλει 98+.
Κοινά αζόριστα αυτοκίνητα πιθανόν να μην έχουν τέτοια απαίτηση και η διαφορά να μην υπάρχει ή να μην γίνεται αντιληπτή. Έχει να κάνει και με το τί χαρτογράφηση έχει το αυτοκίνητο, αν έχει προβλέψει καύσιμο καλύτερο ή όχι.
photo sharing
https://www.manualslib.com/manual/11321 ... 175#manual
sknipper έγραψε:Σε αυτοκίνητα όπως η GT4 που έχει σαφή σπορ προσανατολισμό έχει απαίτηση για 98+. Πιθανόν να το λέει και στο εγχειρίδιο. Και προκαταβολικά θα θεωρούσα λάθος κάποιον με GT4 που σκέφτηκε να μην βάλει 98+.
Κοινά αζόριστα αυτοκίνητα πιθανόν να μην έχουν τέτοια απαίτηση και η διαφορά να μην υπάρχει ή να μην γίνεται αντιληπτή. Έχει να κάνει και με το τί χαρτογράφηση έχει το αυτοκίνητο, αν έχει προβλέψει καύσιμο καλύτερο ή όχι.
Εγώ πάντως έχω δει διαφορά στο άρπαγμα (πιο νευρικό, πιο χαρούμενο) και σε μετρήσεις στο δρόμο (συγκεκριμένο σημείο από κόκκινο φανάρι, δεξιά σε άδεια ευθεία με ελαφριά ανηφορίτσα μέχρι αρχή νησίδας) που έκανα κάθε μέρα. Για καταναλώσεις δεν είχα βγάλει άκρη αλλά στη συγκεκριμένη δοκιμή υπήρχε διαφορά μετρήσιμη σε χλμ/ώ 5-8χλμ παραπάνω στα περίπου 100 (105-8 με 95άρα και 110-3 με 100άρα). Δεν είναι ασήμαντη και ήταν σταθερή η διαφορά, πάντα κάτω από 110 με 95 και πάντα πάνω από 110 με 100άρα. (BMW E39 520iA αυτόματη με αλλαγές στον κόφτη σε σπορ mode ~6200)
Αυτή είναι η σωστή επιστημονική προσέγγιση
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
Φτούνο το tip λέτε να δίνει και άλογα;
Κανένας ιδιοκτήτης 911 να επιβεβαιώσει;
< >
EDDIE_147 έγραψε:Μικρό off topic από τα παραπάνω καθώς επέστρεψε ο φίλος μας
Τι λέει ο φίλος;
Τα χώνει για την λάθος κλιμάκωση. Ήθελε πιο κοντές σχέσεις.
Επίσης χειροκίνητη οροφή αλλά πανάκριβο στερεοφωνικό; Δεν κολλάει με την κατασκευή κατά τη γνώμη μου.
Ήχο σαν την 981 δεν έχει, δυστυχώς.
Ωραίος ο Τζερμανός.
ΤΣΑΜΠΑ ΕΙΝΑΙ
Πορσάκηδες που πήραν καινούριο αμάξι
Why you're wrong about the Porsche Boxster's four-cylinder engine
"Don't get me wrong, we're a little bit in the handbag business. So, if you love your daughter, wife, girlfriend, you can give her a handbag or, if you love her a little bit more, you buy her a Boxster.
"The girls in China really like it. You know there are more boys than girls in China because, some 30 years ago there was some selection process. The Chinese man has to do something. We have solutions," he chuckles, tongue firmly in cheek.
Πορσάκηδες / Κομμουνιστές -->
Ντίμης -->
Και αναρωτιομουν τι θα έβγαζε μετά το ηλεκτρικό ΤΟΥΡΜΠΟ, τι ήθελα και το είπα
Δυστυχώς δεν υπάρχει για εμένα η εταιρεία αυτή πλέον ευτυχώς που δεν έχω δειλημμα δηλαδή που να ακουμπούσα τα 100+ χιλιάρικα για τέτοια εκτρώματα γιατί θα είχαμε σοβαρό θέμα
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα