Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#659229
drdino έγραψε::thumbsup: Thanks!

Έψαχνα μτχ για το 307, 11 ευρώ στο car.gr. Παίρνω τηλέφωνο, ααα ξέρετε, ενδεικτική τιμή είναι αυτή, στα 40 τον έχουμε. Ο Alkar στα 42, οπότε μονόδρομος (και φυσικά δεν ενθαρρύνω τέτοιες ανόητες πρακτικές ψεύτικων τιμών).


Αυτο δεν το ηξερα οτι παιζει. Αλητεια. Δεν υπαρχει καποιος ευκολος τροπος καταγγελιας στο site συγκεκριμενων πρακτικων? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By xeno
#659264 Καλημερα,
χθεςανακάλυψα, ευτυχώς χωρίς πολύ δυσάρεστες συνέπειες, ότι η δική μου w211 μοντέλο 2005 με 1η και χωρίς να πατάει γκάζι κάποιος και χωρίς συμπλέκτη γυρίζοντας μόνο τον διακόπτη της μίζας ξεκινά κανονικά και δεν σβήνει. Δεν κάνει δηλαδή το κλασικό κλώτσημα από την μίζα και μετά σβήνει, αλλά παίρνει εμπρός και ξεκινά . Είναι νορμάλ αυτό;
ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#659268 Εαν ειναι κρυο ειδικα=αυξημενο ρελαντι λογω ψυχρης εκκινησης,οποτε ναι ειναι δυνατο.
Εχω κανω ταξιδι ετσι,ξεκινωντας σε φαναρια,
/διοδια λογω βλαβης σε αμπραγιαζ.
Εγω το βοηθουσα πατωντας και γκαζι μιζαρωντας
Άβαταρ μέλους
By markvag
#659269 :hmmm: Έτσι δεν κάνουν όλα; :hmmm:

α) Γιατί να πατάς γκάζι όταν βάζεις μπρος;;; :dizzy: Αυτό ίσως ίσχυε παλιότερα με τα καρμπυρατέρ...

β) Σε κάποια αμάξια χρειάζεται να είναι πατημένος ο συμπλέκτης για να πάρει μπροστά, όχι σε όλα. Απ' όσο γνωρίζω κυρίως στα γιαπωνέζικα, αλλά όχι μόνο, πχ στο δικό μου BMW Ε90 χρειάζεται να πατάς συμπλέκτη. Αυτό γίνεται για προστασία του οδηγού, σε περίπτωση που γυρίσει η μίζα μα ταχύτητα μέσα και το αμάξι προχωρήσει εμπρός χωρίς να το θέλει ο οδηγός. Δεν ισχύει σε όλα τα αμάξια όμως.

Εκτός αν εννοείς ότι ξεκινάει πορεία, που δεν νομίζω, γιατί πρέπει να έχεις ταχύτητα μέσα και βγαλμένο το χειρόφρενο... :hmmm: Αλλά θεωρητικά, υπό συγκεκριμένες συνθήκες, μπορεί ένα αμάξι με ταχύτητα μέσα να προχωράει χωρίς να πατάς γκάζι, δεν είναι αφύσικο αυτό. Προφανώς βέβαια και είναι επικίνδυνο, αν ο οδηγός δεν το περιμένει...
Άβαταρ μέλους
By Chris
#659273 Με πρωτη μεσα λεει ο ανθρωπος. Αντι να κλωτσησει και να σβησει ξεκιναει και τσουλαει. Συμπλεκτης στα τελευταια του;


< >
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#659274
xeno έγραψε:.... γυρίζοντας μόνο τον διακόπτη της μίζας ξεκινά κανονικά και δεν σβήνει.


Προς γνώστες τεχνικών :
Όταν μένει το αυτοκίνητο από δίσκο συμπλέκτη, έτσι δεν κάνει?
Άβαταρ μέλους
By xeno
#659282 Το αυτοκίνητο δεν έχει δείξει καποιο σημάδι πτώσης του συμπλέκτη. Μπορεί είναι αβλεψία της Mercedes ; ή κάποιο πρόβλημα έχει το δικό μου αυτοκίνητο ; Φανταστείτε να έχεις 1η στο σασμάν το κλειδί στη μίζα και το παιδάκι ή κάποιος άλλος άθελά του να γυρίσει τη μίζα... δηλαδή το αυτοκίνητο ξεκινά και φεύγει χωρίς οδηγό ;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#659284 Χειροφρενο?
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#659285 Δεν είναι θέμα αβλεψίας. Αυτό που βλέπεις να κάνει κλώτσημα και να σβήνει ένα αυτοκίνητο αν το μιζάρεις με ταχύτητα είναι καθαρά μηχανικό. Συνήθως με συμπλέκτη στα τελευταία του μπορεί να γίνει αυτό που κάνει και το δικό σου αλλά ούτως η άλλως θα το καταλάβεις αν πατινάρει ή αν βάλεις 3η,4η και ανεβάζει στροφές χωρίς να επιταχύνει.
Για πόσα κυβικά μιλάμε; Γιατί αν είναι από 2λιτρο και πάνω μπορεί να ισχύει και αυτό που λέει ο ντιμης μιας και ούτως η άλλως το μοτέρ έχει κάμποση δύναμη για να κινήσει το αυτοκίνητο χωρίς υποβοήθηση με γκάζι πόσο μάλλον αν δίνει και κάποιες στροφές το ρελαντί.


xeno έγραψε: Φανταστείτε να έχεις 1η στο σασμάν το κλειδί στη μίζα και το παιδάκι ή κάποιος άλλος άθελά του να γυρίσει τη μίζα... δηλαδή το αυτοκίνητο ξεκινά και φεύγει χωρίς οδηγό ;


Ακριβώς, γι αυτό από ένα σημείο και μετά στα σύγχρονα αυτοκίνητα πρέπει να έχεις πατημένο συμπλέκτη ή φρένο (αν είναι αυτόματο) για να εκκινήσουν. Αυτό το κλώτσιμα και σβήσιμο που ήξερες τόσα χρόνια δεν ήταν δικλείδα ασφαλείας.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#659286 Nα μην αφήνεις το παιδί μέσα χύμα με το κλειδί στην μίζα;

Anyway,
1. Έχει διαφορά αν το αμάξι έχει one-touch start ή όχι, αν δλδ για να πάρει μπρος πρέπει να γυρίσεις το κλειδί στην θέση Start και να το κρατήσεις ή αρκεί ένα στιγμιαίο κλικ.
2. Έκανε έτσι και παλιότερα;
3. Αν όχι, τότε ίσως έχει κολλήσει ο διακόπτης του συμπλέκτη κλειστός
Άβαταρ μέλους
By xeno
#659289 Δίκιο απόλυτα για το κλειδί στη μίζα!
Το αυτοκίνητο είναι e200 kompressor του 2005.
Παρότι το έχω 15 χρόνια είναι η πρώτη φορά που συνέβη ( ίσως γιατί δεν υπήρξε ανάλογη συγκυρία όλα αυτά τα χρόνια). 0 συμπλέκτης δεν δείχνει ακόμη σημάδια κόπωσης.
Το χειρόφρενο(ποδόφρενο στην ε200) ήταν πατημένο αλλά δεν πιάνει καλά.
Δεν έχει one-touch start.
Αν έχει κολλήσει ο διακόπτης του συμπλέκτη κλειστός, πώς το καταλαβαίνω;
Μπορεί οπως λέει ο Πάνος και ο dimvii να το προκαλέσει; η αυξημένη συμπίεση /δύναμη του κινητήρα;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#659290 Εννοείς τότε ότι πήρε μπρος κρατώντας το κλειδί κρατημένο στην θέση Start;
Άβαταρ μέλους
By xeno
#659295 Μάλλον παρεξήγησα το one touch start . Το κλειδί ήταν γυρισμένο στη θέση που δουλεύουν τα ηλεκτρικά συστήματα (για να μπορούν να ανοίξουν τα παράθυρα). Μετά έγινε ένα απλό γύρισμα στη μίζα και ξεκίνησε.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#659349 Passat B5 1999 1.8 ατμοσφαιρικο 4motion

Σε ισιο δρομο με 1η και μιζα ξεκινουσε κανονικα και μετα απο 2-3 περιστροφες του μοτερ, ετοιμος και καλο ταξιδι.

Με αφησε απο τρομπα συμπλεκτη ολοκληρωτικα μεσα σε 2 μερες, ευτυχως λιγα χιλιομετρα πριν το συνεργειο καθως ειχα προγραμματισει επισκευή. Δισκος πλατω σε αριστη κατασταση, χωρις σημαδια πατιναρισματος.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#659362
Chris έγραψε:Με πρωτη μεσα λεει ο ανθρωπος. Αντι να κλωτσησει και να σβησει ξεκιναει και τσουλαει. Συμπλεκτης στα τελευταια του;


< >


:tomato:

Ζητώ συγνώμη, με είχε βαρέσει η ζέστη... :tomato: