- 18 Αύγ 2020, 10:38
#659763
Με γειες στον φίλο με την slk
Σκέφτομαι και εγώ για διθέσιο καμπριο, το αν είναι με μαλακή ή σκληρή οροφή δεν με απασχολεί. χρήματα ως 12.000Ε μαξ, μοντέλα από 2007 και μετά
Το 2012 ως το 2016 είχα στην κατοχή μου ένα mx5 sporty, με τα θετικά του δλδ στήσιμο,τιμόνι, κιβώτιο, ροπή και τα αρνητικά του δλδ ποιότητα κατασκευής,δύναμη μοτερ ειδικά ψηλά, προβλήματα στεγανώτητας από νερά βροχής και σκουριές, πολλές σκουριές (ήταν εισαγωγής) στενόκωλο (1,82 90 κιλά) και συγκρίνοντάς το με ένα rx8 192ps που είχα πριν ήταν σαν αυτοκίνητο 10 χρόνια πίσω, οπότε για mx5 nc το σκέφτομαι διπλά, παρότι με αρέσει ειδικά to ncfl σκέφτομαι την έλειψη μπλοκέ και των δεσιμάτων που είχε το sporty,το δίλιτρο με τα 160ps και μπλοκέ με χαλάει στα τέλη αν και είναι χαμηλά στις προτιμήσεις μου.
Πάμε στις slk, το προτελευταίο αυτοκίνητό μου ήταν μια sportcoupe 1800cc 192pc, τον ίδιο κινητήρα φοράει η slk που έχει 163 ίππους (διαφορετικός κομπρέσσορας) με μια αναβάθμιση του 2007 που είναι ακριβώς ο ίδιος με 184 ίππους, ο κινητήρας πολύ δυνατός και οικονομικός αλλά εξαιρετικά αναξιόπιστος σε τροχαλίες εκκεντροφόρων και βαλβίδες, του fl λέγεται ότι έχει λύσει κάποια προβλήματα αλλά πάλι τον φοβάμαι (παρότι όταν άνοιξα τον δικό μου στα 200.000 δεν υπήρχε πρόβλημα), Τα άλλα αρνητικά του sportcoupe δλδ το αδιάφορο στήσιμο το μέτριο (εως κακό ) τιμόνι και τα απαράδεκτα πλαστικά σε καθίσματα πόρτες κ.τ.λ δεν ξερω αν ισχύουν και για τις slk, όποιο παιδί γνωρίζει ας γράψει δυό λόγια.
Μια άλλη σκέψη που κάνω είναι για το opel gt. απόψεις;
Για Ζ4 μάλλον όχι, οι 150 ίπποι μου φαίνονται πολοί λίγοι.
Υπάρχει κάτι άλλο που με διαφεύγει;;