Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#659267 Καλορίζικο Θοδωρή. Νομίζω ότι από εκεί που ξεκίνησες το σκεπτικό και εδώ που κατέληξες, δεν χρειάζεται και ερώτημα αν έκανες την καλύτερη επιλογή. Είναι δεδομένο.
Να το χαρείς!
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#659566 Ευχαριστω αδερφε!
Ευχαριστω και ολα τα υπολοιπα παιδια που ειχαν ενα καλο λογο να πουν!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#659657 Καλοτάξιδο κι από εμένα Θοδωρή! Φαίνεται εξαιρετικό. :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#659763 Με γειες στον φίλο με την slk

Σκέφτομαι και εγώ για διθέσιο καμπριο, το αν είναι με μαλακή ή σκληρή οροφή δεν με απασχολεί. χρήματα ως 12.000Ε μαξ, μοντέλα από 2007 και μετά

Το 2012 ως το 2016 είχα στην κατοχή μου ένα mx5 sporty, με τα θετικά του δλδ στήσιμο,τιμόνι, κιβώτιο, ροπή και τα αρνητικά του δλδ ποιότητα κατασκευής,δύναμη μοτερ ειδικά ψηλά, προβλήματα στεγανώτητας από νερά βροχής και σκουριές, πολλές σκουριές (ήταν εισαγωγής) στενόκωλο (1,82 90 κιλά) και συγκρίνοντάς το με ένα rx8 192ps που είχα πριν ήταν σαν αυτοκίνητο 10 χρόνια πίσω, οπότε για mx5 nc το σκέφτομαι διπλά, παρότι με αρέσει ειδικά to ncfl σκέφτομαι την έλειψη μπλοκέ και των δεσιμάτων που είχε το sporty,το δίλιτρο με τα 160ps και μπλοκέ με χαλάει στα τέλη αν και είναι χαμηλά στις προτιμήσεις μου.

Πάμε στις slk, το προτελευταίο αυτοκίνητό μου ήταν μια sportcoupe 1800cc 192pc, τον ίδιο κινητήρα φοράει η slk που έχει 163 ίππους (διαφορετικός κομπρέσσορας) με μια αναβάθμιση του 2007 που είναι ακριβώς ο ίδιος με 184 ίππους, ο κινητήρας πολύ δυνατός και οικονομικός αλλά εξαιρετικά αναξιόπιστος σε τροχαλίες εκκεντροφόρων και βαλβίδες, του fl λέγεται ότι έχει λύσει κάποια προβλήματα αλλά πάλι τον φοβάμαι (παρότι όταν άνοιξα τον δικό μου στα 200.000 δεν υπήρχε πρόβλημα), Τα άλλα αρνητικά του sportcoupe δλδ το αδιάφορο στήσιμο το μέτριο (εως κακό ) τιμόνι και τα απαράδεκτα πλαστικά σε καθίσματα πόρτες κ.τ.λ δεν ξερω αν ισχύουν και για τις slk, όποιο παιδί γνωρίζει ας γράψει δυό λόγια.

Μια άλλη σκέψη που κάνω είναι για το opel gt. απόψεις;
Για Ζ4 μάλλον όχι, οι 150 ίπποι μου φαίνονται πολοί λίγοι.
Υπάρχει κάτι άλλο που με διαφεύγει;;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#659788 Ζ4 --> >2 λίτρα άρα γιατί μόνο 150 ίπποι;
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#659789 ή έχεις χόρσια ή δεν έχεις :rtfm: :lol:

μήπως γίνεται σύγκριση με το 2λιτρο με τους 170 ?

(που έβγαζε ωραιότατους πολλαπλασιαστές προς αντικατάσταση :lol: )
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#659890 Πες μας όμως και για ποιο λόγο θες να αλλάξεις κατηγορία.
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#660228 Καλοτάξιδο και καλές cruisies. Αν τα ελαστικά δεν χρειάζονται σύντομα αντικατάσταση μια ευθυγραμμιση θα είναι η καλύτερη αναβάθμιση που θα του κάνεις, ειδικά αν το αμάξι έχει περάσει και από τα χέρια γυναίκας ( οι politically correct μπορούν να κράξουν ελεύθερα)
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#662598
mmarkom έγραψε:Καλοτάξιδο και καλές cruisies. Αν τα ελαστικά δεν χρειάζονται σύντομα αντικατάσταση μια ευθυγραμμιση θα είναι η καλύτερη αναβάθμιση που θα του κάνεις, ειδικά αν το αμάξι έχει περάσει και από τα χέρια γυναίκας ( οι politically correct μπορούν να κράξουν ελεύθερα)


Ευχαριστω, τακακια θελουμε και θα δούμε και την ευθυγράμμιση. Παει λιγο προς τα δεξια ειναι η αλήθεια.

Βλέπω καταναλώσεις δυνατές χωρις να ξεσκίζομαι, τα 12αρια ειναι στην ημερησια διαταξη, μονο αν παω ΠΟΛΥ ήρεμα τα πραγματα εξομαλυνονται και βλεπω μεχρι 8,6 (με aircondition) και σε κίνηση. Υποψιαζομαι οτι το μετρητηρι καταναλωσης δεν ειναι και πολυ αξιόπιστο παντως, με το που το βαζεις μπροστα κια φτανεις στη γωνια, παει κατευθειαν 12.5


ΛΑΣΤΙΧΑ τωρα...
Μπροστα εχουμε 235/35 - 19 και πίσω 265/30 - 19. Γελάει ο κόσμος.

Ισως να πρεπει να παω σε 17αρες? Αν ναι, εχετε καμμια ιδεα για το που μπορουν να βρεθουν οι σωστες διαστασεις οφφσετ κλπ σε ζάντες?