Όσοι θα αγόραζαν golf η παρόμοιο τώρα αγοράζουν με τα ίδια λεφτά 208, Polo, C3, Clio κλπ.
Η κατηγορία 1, Α class, golf πήγε από τα 17-25.000 στα 28-35.000 και οι μικρότερες κατηγορίες ανέβηκαν ανάλογα.
Κάποτε θυμάμαι με 28-29Κ αγόραζες Passat CC 1.8T, αυτόματο, με 18ρες και δέρμα.
Τωρα θες τα ίδια για μισό αυτοκίνητο και εξοπλισμό.
< >
Ούτως ή άλλως το premium C αφορά σε πολύ μεγάλο ποσοστό εταιρικές πωλήσεις.
Πάντως ο όρος 'βασική σειρά 1' είναι φουλ παραπλανητικός.
Ο τγαιζίλιντερ προσφέρει παρόμοιες επιδόσεις με τη δίλιτρη ατμοσφαιρική σειρά 1 (νομίζω η πρώτη με τα 150 είχε 0-100 λίγο πάνω από 9") η οποία ξεκίναγε από 30k.
Η δε 116 από 22-23.
Η εικόνα θα ομαλοποιηθεί κάπως με την αλλαγή στα τέλη ταξινόμησης που λογικά θα εφαρμοστεί τις επόμενες ημέρες/εβδομάδες.
Ένα σχόλιο στο τεστάκι --> δεν κατάλαβα το παρακάτω
VW GOLF 1.5 eTSI 150 DSG
ΥΠΕΡ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ MILD HYBRID
Αφού δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό σε επίπεδο οικονομίας, τι ακριβώς τους άρεσε;
Το ανύπαρκτο μπουστάρισμα στην ιπποδύναμη που ούτε καν η VW αναφέρει στα τεχνικά;
Σπάνια θα δεις να κατασκευάζεται σήμερα ένα κακό αυτοκίνητο. Δυσκολεύομαι να σκεφτώ.
Επί του προκειμένου, θα ξεκινήσω διαφορετικά.
Τι μας ενοχλεί στη BMW; Μας ενοχλεί ο κινητήρας. Όχι γιατί είναι κακός. Αλλά γιατί σπεκαδόρικα και μόνο, ας πούμε ότι υπολείπεται των άλλων 2 συγκρινόμενων. Είναι 3κύλινδρος. Εγώ δεν θα μείνω στο γεγονός ότι είναι πλέον fwd σε σχέση με τους προκατόχους της στην κατηγορία.
Τι μας ενοχλεί στη Mercedes Benz; Μας ενοχλεί η τιμή που για να την πάρεις με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, θέλει εξοπλισμό που θα ανεβάσει κι άλλο την ήδη αυξημένη τιμή της, έναντι των άλλων.
Τι μας ενοχλεί στη Volkswagen; Μας ενοχλεί ότι είναι μια μπράντα που συγκρινόμενη με τις άλλες δύο, υπολείπεται σε image. Και αυτό κάποιοι δεν το δέχονται ενώ το αμάξι καθαυτό, δεν έχει ουσιαστικό μειονέκτημα έναντι των άλλων δύο. Μιας και ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση παίρνεις σε αυτή την έκδοση κινητήρα, ο οποίος με τη σειρά του είναι 4κύλινδρος και αυτό έχει άλλη ψυχολογία στον αγοραστή, ενώ και η ποιότητα υλικών δεν μπορείς να πεις ότι υπολείπεται, ούτε σε τεχνολογία υπολείπεται, ενώ και καλύτερη εκμετάλλευση χώρων έχει. Παράλληλα έχεις ένα γρήγορο σύνολο, που το επιτυγχάνει οικονομικά.
Κάπου εκεί τα ζυγίζεις και φτάνεις στο εξής συμπέρασμα. Με 28Κ αγοράζεις BMW με αυτόματο διπλού συμπλέκτη, με την πιο juicy οδική συμπεριφορά στην premium κατηγορία (για την ώρα, μένει να δούμε το Α3), με υψηλού επιπέδου ποιότητα καμπίνας.
Πολύ κοντά, αν θέλετε κατ'εμέ μια τρίχα πίσω, κατατάσσω το εν λόγω Golf. Γιατί είναι εκνευριστικά πληρέστατο. Δεν πάσχει κάπου. Και αν κάποιος δεν τον νοιάζει το BMW vs MB, τότε το επιλέγει με τα μάτια κλειστά.
Ενώ τρίτη κατατάσσω την Α-Klasse. Γιατί; Ξεκάθαρα λόγω τιμής. Θεωρώ υπερβολικά υψηλά τα μονοπάτια που σκαρφάλωσε.
Και για άλλη μια γενιά C-segment αυτοκινήτων, συνεχίζουν και ισχύουν τα ίδια κλισέ πάνω κάτω.
Είμαι πεπεισμένος δε, ότι αφού το Golf τα βάζει με τη γερμανική premium δυάδα, τότε το Α3 που ήρθε, έχει ήδη τα σκήπτρα.
Αισθητικα αδιαφορα ολα αν και η μερσεντες δειχνει πιο κομψη.
Το δε ταμπλο του γκολφ,εκτρωματικο και σε αρμονια με το αθλιο εξωτερικο αμαξωμα .
italakias έγραψε:Παντως και τα τρια δεν απευθυνονται στον μεσο οικογενειαρχη με αυτες τιμες.
Αισθητικα αδιαφορα ολα αν και η μερσεντες δειχνει πιο κομψη.
Το δε ταμπλο του γκολφ,εκτρωματικο και σε αρμονια με το αθλιο εξωτερικο αμαξωμα .
Σε ποιον απευθύνονται;
Η αισθητική ιταλάκια είναι υπερεκτιμημένη και στο λέει αυτός ένας άνθρωπος που έδινε πολύ μεγάλη σημασία σε αυτό.
Από την άλλη το form follows function θα έπρεπε να είναι η Νο1 ενασχόλησή μας, ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με τέτοιες κατασκευές.
Το ταμπλό του Golf το βρίσκω πάρα πολύ καλό με μοναδικό ελάττωμα το ότι δεν έχει κανονικά πλήκτρα για το clima και πρέπει να γίνει μέσω του Infotainment ή μέσω φωνητικών εντολών. Βέβαια το δεύτερο είναι ήδη το παρόν και μέλλον.
Πριν 10 χρόνια με τόσα και περισσότερα έπαιρνες 116 ατμόσφαιρα με χειρότερο εξοπλισμό.
Asimov έγραψε:Η 118 έχει μια χαρά τιμή αν υπολογίσεις ότι σε αυτά τα λεφτά και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο και τα δωρεάν πακέτα ο εξοπλισμός είναι αξιοπρεπεστατος.
Πριν 10 χρόνια με τόσα και περισσότερα έπαιρνες 116 ατμόσφαιρα με χειρότερο εξοπλισμό.
Ακριβώς. Εγώ αν ήξερα ότι θα έβγαινε αυτό το αμάξι σε αυτή την έκδοση, σε αυτά τα λεφτά που το έχει η ελλ. αντιπροσωπεία, θα έκανα λίγο υπομονή να το πάρω.
Πριν 14 χρόνια, ένας παλιόφιλος πήρε την πρώτη 116i σε έκδοση Sport, κινητήρας με 115 ίππους έμμεσου ψεκασμού, σπορ ανάρτηση, αεροτομή πίσω, στα 26500€ από Σίττα-Φλασκή.
Anonymous Founder έγραψε:H M2 είναι ο τελευταίος των Μοϊκανών. Η μόνη που αξίζει ν'αγοράσεις σήμερα για μένα. Ακόμη και σε ποιο απλό τριμ, με ένα καλό μοτέρ, και ανάρτηση, είναι πολύ ωραίο αμάξι.Θα συμφωνήσω μαζί σου High, αξιζει και με το παραπανω,αλλά από ότι είδα σήμερα κατι καινούργιες φωτο της σειρας 2,πάει την χαλάνε και αυτή την σειρά,κριμα γιατι σχεδιαστικα η BMW έχει αφεθεί πολυ.
< >
Όταν ο τσέος της πεεμβε Μ σου θυμίζει τον Κ9, καταλαβαίνεις την πορεία που έχει πάρει η μάρκα.
Edit, α, ειδαμε και αυτο:
Τα χιλιομετρα που λεει ειναι οσα ειχε εκεινη τη στιγμη, δεν ειναι παλιοτερο το code. Δεν αναβει τσεκ, παιζει να ειναι κατι απο τα reset που εκανε οταν αλλαζαμε τις ρυθμισεις που περιεγραψα;
< >