Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#659028 Στο συγκεκριμένο νομίζω παίζει ρόλο το πόσο καλό σύστημα ανάκτησης έχει.
Η πεεμβε φαίνεται να έχει αρκετά καλό κάτι που είδα και στο καντριμαν πλαγκζιν.

Σε αντίθεση με άλλα που όταν ξεφορτιζε η μπαταρία --> κουκουρούκου.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#659032 Για την ανάκτηση, λογικά μεγαλύτερη σημασία έχει η διαδρομή και όχι η μπαταρία. Αν το οδηγούσε ορεινή Αυστρία, λογικά θα έβλεπε κάποια διαφορά από την ανάκτηση ενέργειας. Στο βιντεάκι που είχα ανεβάσει με το Tesla και την AMG, το Tesla είχε φτάσει στην κορυφή της διαδρομής με την μπαταρία στο 46% και όταν άρχισε η κατηφόρα η μπαταρία ανέβηκε στο 57%.

Kilo, νομίζω πως είναι λάθος να συγκρίνεις το 208 με το 5008. Θα ήταν πιο λογικό η σύγκριση να αφορούσε ένα 208 με θερμικό κινητήρα για να δούμε διαφορές στην ηχομόνωση κλπ. Επίσης πολλές φορές η αντίληψη μας για τον θόρυβο δεν είναι σωστή. Πολλοί αναφέρουν πως στα ηλεκτρικά ακούγονται έντονα θόρυβοι κύλισης, συναρμογής, αεροδυναμικοί, κλπ. Θόρυβοι που προφανώς υπάρχουν και στα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα, απλά εκεί πάνω από κάποια ταχύτητα αρχίζει να ακούγεται ο κινητήρας, οπότε αρχίζουμε να μην ακούμε όλους τους υπόλοιπους θορύβους. Αυτό πιθανότατα να μας δημιουργεί την ψευδαίσθηση πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πιο αθόρυβο από το ηλεκτρικό. Η πιο αξιόπιστη λύση θα ήταν να γίνει μέτρηση με ντεσιμπελόμετρο αν και δεν νομίζω πως οι διαφορές θα ήταν τόσο μεγάλες.

Σχετικά με τους χώρους κλπ, η Peugeot τόνισε πως το ηλεκτρικό 208 ήθελε να είναι όσο το δυνατό πιο κοντά στα 208 με θερμικό κινητήρα. Αφενός για να είναι η εμπειρία οδήγησης αντίστοιχη με αυτή ενός αυτοκινήτου με θερμικό κινητήρα (για αυτό και νομίζω πως δεν έχει έντονη ανάκτηση ενέργειας), όσο αφετέρου και για μείωση του κόστους και ευελιξία της γραμμής παραγωγής. Αυτός ίσως είναι και ο λόγος που κάτω από το καπό βρήκες δοχεία κλπ όπως αντίστοιχα και στα 208 με θερμικό κινητήρα.

Τα 30 χιλιάρικα τα κρίνεις βάζοντας κάτω και το κόστος χρήσης. Για κάποιον που τόσο καιρό είχε ένα βενζινοκίνητο 208 για να πηγαινοέρχεται στην δουλειά και να καίει 8-9 λίτρα μέσα στην κίνηση, το ηλεκτρικό 208 ίσως να τον συμφέρει σε βάθος χρόνου. Συν την ευκολία οδήγησης φυσικά.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#660363 αυτη η επιδοτηση που παιζει για αγορα ηλεκτρικου οχηματος, με ποια μορφη δινεται;
ως μειωση φορου, ως απευθειας καταθεση μετα την αγορα ;
Άβαταρ μέλους
By sargus
#662295
Dimsabas έγραψε:Ηλεκτρικά οχήματα ανά 100.000 κατοίκους.Εικόνα


Εντάξει, το σημαντικό είναι ότι περνάμε τους Τούρκους!!
Υ.Γ. Μπράβο οι Πορτογάλοι!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#662304
Dimsabas έγραψε:Για να ξεστραβωνόμαστε κι εμείς οι ούγκανοι.


για να κανει 1000 χλμ υποχρεωτικα σταματησε 2,5 ωρες για φορτιση.Δλδ με το αργοτερο πετρελαιο της αγορας θα εφθανε νωριτερα.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#662307 Εκτος απο την μεγαλη πλυση εγκεφαλου,προβλεπω στο μελλον αυξγσεις στις τιμες βενζινης για να μας ωθησουν προς τα ηλεκτροκινητα ψυγεια. :slap:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#662308 Τελευταία φορά που έκανα 1000 χιλιόμετρα σε μια μέρα με το ΙΧ (το επαγγελματικό το αφήνω απ'έξω λόγω δουλειάς), ήταν το 2005 τον Γενάρη όταν πήρα το τότε αμάξι μου, Opel Astra G 1.6 elegance, και πήγα να παρουσιαστώ στο Διδυμότειχο στο 512.
960 για την ακρίβεια.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#662309
dimviii έγραψε:dλδ με το αργοτερο πετρελαιο της αγορας θα εφθανε νωριτερα.

εδώ τόσα γράφει ο jbt σε δίαθλον με την κούρσα και ξυπόλυτο τρέξιμο σε άσφαλτο :inlove:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#662310 Καί αυτός πετρέλαιο καίει. Μαζούτ για να είμαι ακριβής.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#662320
dimviii έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Για να ξεστραβωνόμαστε κι εμείς οι ούγκανοι.


για να κανει 1000 χλμ υποχρεωτικα σταματησε 2,5 ωρες για φορτιση.Δλδ με το αργοτερο πετρελαιο της αγορας θα εφθανε νωριτερα.
Συμφωνώ απόλυτα ότι όποιος κάνει ΤΑΚΤΙΚΑ 1.000 χιλιόμετρα αυθημερόν, δεν του ταιριάζει το ηλεκτρικό. Για τους υπόλοιπους (99,998%) όμως...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#662322
Dimsabas έγραψε:
dimviii έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Για να ξεστραβωνόμαστε κι εμείς οι ούγκανοι.


για να κανει 1000 χλμ υποχρεωτικα σταματησε 2,5 ωρες για φορτιση.Δλδ με το αργοτερο πετρελαιο της αγορας θα εφθανε νωριτερα.
Συμφωνώ απόλυτα ότι όποιος κάνει ΤΑΚΤΙΚΑ 1.000 χιλιόμετρα αυθημερόν, δεν του ταιριάζει το ηλεκτρικό. Για τους υπόλοιπους (99,998%) όμως...


oi υπολοιποι 99,998% δεν εχουν τα χρηματα να το παρουν ομως.
η αν θελεις δεν πολυψηνονται να δωσουν προκαταβολικα τα βενζινοπετρελαια 10 ετων για να κανουν 'οικονομια''
Άβαταρ μέλους
By edmond
#662334 ^^^ Τον δίκασες :lol:
Εδώ την Παρασκευή το μεσημέρι πέρναγα έξω από το πρατήριο ΦΑ στην Μεταμόρφωση και περίμενε ουρά για να γεμίσουν καμιά 15αριά αμάξια. Πόση ώρα κάνει για να φουλάρει ένα αμάξι με ΦΑ; Σίγουρα αρκετά παραπάνω από τα κλασικά, δεν θυμάμαι πόσο.
Άντε τώρα να έχεις ηλεκτρικό, να έχεις υπολογίσει να φορτίσεις σε κάποιο ΣΕΑ και να φορτίζει ήδη κάποιος. 1 ώρα αναμονή δεν σου φτάνει...
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#662336
Dimsabas έγραψε:Για να ξεστραβωνόμαστε κι εμείς οι ούγκανοι...ΕικόναΕικόνα


14 ώρες για 1000 χιλιόμετρα!? :dizzy: