Τα πρωτότυπα και τα μελλοντικά μοντέλα των κατασκευαστών
Άβαταρ μέλους
By markvag
#658189
HighFidelity έγραψε:Αν το δεις σαν πρελούδιο, έχει νόημα πάντως. Σαν ένας αποχαιρετισμός δηλαδή.


Ε, ναι... αλλιώς δεν έχει κάποιο άλλο νόημα, εκτός ίσως από το όνειρο ενός πολύ @@ μηχανικού.

Προσωπικά πάντως, θεωρώντας πως η αγορά αυτοκινήτου παγκοσμίως είναι κοντά στο να γυρίσει στο ηλεκτρικό, νομίζω πως είναι ένα πρελούδιο, ένας αποχαιρετισμός. Ίσως και ένας αποχαιρετισμός στον ίδιο τον Murray, στην καριέρα του δηλαδή :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By JBT
#658198
red_monster έγραψε:Ε δεν απευθύνεται σε ανθρώπους με εμμονές, πως να το κάμωμεν ?



Τι εννοείς;

Α σορι δεν μπορείς να απαντήσεις

Μάλλον επειδή δεν είσαι εμμονικος :hmmm:

:sorry:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#658201 Επειδή έφαγε ban κυρίως.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#658202 Αυτό λέω έχει μια εμμονή με τις καραντίνες :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#658205
markvag έγραψε:Προσωπικά πάντως, θεωρώντας πως η αγορά αυτοκινήτου παγκοσμίως είναι κοντά στο να γυρίσει στο ηλεκτρικό


Έχει μέλλον ακόμα η ΜΕΚ.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#658221 Όμορφο, με τρελλό κινητήρα και τριθέσιο (φετίχ για μένα από παλιά που γούσταρα Murena αλλά ξανά τώρα που έχω γυναίκα κι ένα παιδί, με διθέσιο δε βολεύομαι).
Το πόσο εύκολα θα ανεβάζει στροφές... τέλειο και για ξερογκαζιές σε όλα τα στέκια.
Βέβαια δεν ξέρω τι κάνει από θέμα ασφάλειας ή κατανάλωσης και αν έχει χώρο αποσκευών σαν τριθέσιο αλλά λίγο με νοιάζει, δεν είναι ότι θα το πάρω.
Αλλά με ούτε τόνο βάρος τα 600+ άλογα είναι πάρα πολλά και για πολύ λίγα χέρια. Οπότε θέλεις και λεφτά και χέρια, δύσκολος συνδυασμός αλλά είμαι σίγουρος ότι δε θα δυσκολευτεί να βρει 50 αγοραστές που έχουν τα λεφτά.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#658256
REALZEUS έγραψε:
markvag έγραψε:Προσωπικά πάντως, θεωρώντας πως η αγορά αυτοκινήτου παγκοσμίως είναι κοντά στο να γυρίσει στο ηλεκτρικό


Έχει μέλλον ακόμα η ΜΕΚ.


Δεν είπα πως θα εξαφανιστούν αύριο. Φυσικά και θα συνεχίσουν να υπάρχουν στους δρόμους, αλλά και να πωλούνται για αρκετά χρόνια. Αλλά νομίζω πως το μερίδιο των ηλεκτρικών στην αγορά τα επόμενα χρόνια θα αυξάνεται αλματωδώς. Έτσι όπως το βλέπω (και εάν δεν γίνει κάτι απρόβλεπτο), σε 5 χρόνια θα είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα.

Και πάλι τα ηλεκτρικά δεν θα είναι η πλειοψηφία της αγοράς, αλλά θα είναι κοντά και επιπλέον οι κατασκευαστές δεν θα τα εξελίσσουν άλλο. Γι' αυτό και έγραψα πως είναι το τελευταίο αντίο το συγκεκριμένο αμάξι. Πολύ σύντομα νομίζω πως δεν θα εξελίσσονται άλλα ΜΕΚ... Ίσως βέβαια κάτι πολύ niche... (μιλάω πάντα για Ευρώπη). Και επιπλέον είναι και το τελευταίο αντίο του ίδιου του Murray.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#658286
markvag έγραψε: Πολύ σύντομα νομίζω πως δεν θα εξελίσσονται άλλα ΜΕΚ...


Το ακριβώς αντίθετο βλέπω.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#658442
JBT έγραψε:τόσος κόπος για να έχει ΜΕΚ; :roll:

:slap:


Δεν θα πουλήσει καθόλου έτσι, λες ε; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#658446 To βίντεο του Harry είναι άκρως διαφωτιστικό για το γιατί κάθετι είναι έτσι όπως είναι. Αν σας ενδιαφέρει το αμάξι, δείτε το, αξίζει.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#658481
drdino έγραψε:... Αν σας ενδιαφέρει το αμάξι, δείτε το, αξίζει.
Για πόσο ενδιαφέρον μιλάς. Ίσαμε 2μιση εκατομμύρια ενδιαφέρον δεν μας πολυβρίσκεται.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#658483 Με ενδιαφέρει και ο διαστημικός σταθμός χωρίς να μπορώ να πάω άμεσα εκεί. :)
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#658484 :lol: Το κακό με όλα αυτά τα πολύ ενδιαφέροντα αυτοκίνητα ή άλλα με πολύ ενδιαφέρουσες σχεδιαστικές ή μηχανικές λύσεις είναι και πολύ σπάνια και πολύ ακριβά. Και δυστυχώς η όσμωση των χαρακτηριστικών αυτών στα συμβατικά μαζικά αυτοκίνητα γίνεται με πολύ αργό ρυθμό.
Ειδικά το θέμα του βάρους του οποίου είμαι πολέμιος δε μοιάζει να απασχολεί αρκετά, ή απλά δεν είναι όσο αποτελεσματικό θα έπρεπε ίσως χάνοντας τη μάχη από τον επιπλέον εξοπλισμό. Δε μου χρειάζονται 600 άλογα, ούτε μπορώ να τα ταΐζω αλλά αν το αυτοκίνητό μου αντί για 1500 ήταν 1200 κιλά τα 150 αλογάκια θα το πηγαίναν καλύτερα και οικονομικότερα, τα λάστιχα θα κράταγαν περισσότερο και θα ήταν πιο ευχάριστο στο δρόμο. Ο τρόπος που αλλάζει κατεύθυνση το ελαφρύ αυτοκίνητο είναι αλλιώς.
Και μου αρέσουν οι κινητήρες που ανεβάζουν στροφές.
Νομίζω το GT86 είναι από τα λίγα μαζικά αυτοκίνητα λογικού κόστους που πολεμάνε προς τη σωστή κατεύθυνση. Μαζί με το διθέσιο ΜΧ5.
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#658553
markvag έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Αν το δεις σαν πρελούδιο, έχει νόημα πάντως. Σαν ένας αποχαιρετισμός δηλαδή.


Ε, ναι... αλλιώς δεν έχει κάποιο άλλο νόημα, εκτός ίσως από το όνειρο ενός πολύ @@ μηχανικού.

Προσωπικά πάντως, θεωρώντας πως η αγορά αυτοκινήτου παγκοσμίως είναι κοντά στο να γυρίσει στο ηλεκτρικό, νομίζω πως είναι ένα πρελούδιο, ένας αποχαιρετισμός. Ίσως και ένας αποχαιρετισμός στον ίδιο τον Murray, στην καριέρα του δηλαδή :s_howdy


Επίλογος όχι πρελούδιο. Αλλά επί του θέματος, δεν βγάζει και πολύ νόημα από τα λεγόμενα του ο Γκόρντον ειδικά στη συνέντευξη του στο Χάρρυ. Η περιγραφή του συμβιβασμου μεταξύ οδηγικής απόλαυσης και μηχανικής αρτιότητας είναι προσωπικη και αυθαίρετη. Δλδ το τι προκρίνει σαν μέτρο ελαχιστοποίησης του βάρους και το τι συντηρεί ως αποτέλεσμα εμμονών ή νοσταλγίας είναι μη ορθολογικό. Πχ. Δικαιολογεί την ύπαρξη του V12 με συναισθηματικούς όρους (σχεδόν) αλλά γλιτώνει λέει 300γρ. από τη πεταλιερα. Όπως δε με πείθει ότι δεν μπορούσε να βάλει εξωτερικούς καθρέφτες και κατέληξε σε οθόνες. (Δεν μας είπε πόσα γρμ. επιβάρυνε έτσι το μονόκερο του... Και μπορούμε να συνεχισουμε με τις αντιφάσεις, μπροστα έχουμε επιλογές για καθαρά αισθητικούς λόγους εγκώμια περί απλότητας (χωρίς σπλιτερ ή αεροδυναμικά βοηθήματα κλπ.) Αλλά με ένα λειτουργικό μεν αντιαισθητικο δε ανεμιστήρα στο πίσω μέρος. Δλδ με αυτή τη λογική προτιμώ για καθαρά αισθητικούς λόγους να βλέπω τη σιδερωστρα της Φ40 και μπροστά θα το κάνω γατόψαρο με αεροδυναμικά βοηθήματα γιατί έτσι κερδίζω 50κιλα downforce. Λίγο clarity κύριε Γκόρντον ή ας αποδεχτούμε το τέλος μας με κάποια στωικότητα. ( Και στη τελικη η φ1 είναι πιο καλοστεκουμενη με όλους τους συμβιβασμούς σε φινίρισμα ή λεπτομέρειες)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#658565
gto250swb έγραψε: ( Και στη τελικη η φ1 είναι πιο καλοστεκουμενη με όλους τους συμβιβασμούς σε φινίρισμα ή λεπτομέρειες)


αυτο! :s_thumbsup