Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#658117
mirage έγραψε:Εχει διορθωθεί το θεμα με τα μενού σε μεγάλο βαθμό αλλα πραγματικα απορω γιατί δεν μπορείς να τα κανεις και από τον διακόπτη ολα αυτά. Υπόψιν ο διακόπτης απλα καθαρίζει μια φορά και, πλεον, ανοίγει το μενου στην μεγάλη οθόνη.
Κατι που ειναι εντυπωσιακό είναι πως οι καθόλα συντηρητικοί Αμερικανοί καταπίνουν ολες αυτές τις ιδιοτροπίες, τα εργονομικά φάουλ και την ποιότητα απλα επειδή ειναι Tesla.


Είναι πρωτίστως θέμα μάρκετινγκ αλλά η όλη λογική του decluttering στηρίζεται στην αυτοματοποίηση κάποιων ή σχεδόν όλων των λειτουργιών. Αυτό που εγώ ποτέ δε χωνεψα είναι η εξοργιστηκα συντηρητική σχεδίαση του κελύφους ενώ η μηχανολογική διάταξη θα μπορούσε να υποστηρίξει μια πιο επαναστατική εργονομικά σχεδίαση. Και είναι αυτό περισσότερο εμφανές στην ύπαρξη του frunk. Θα περίμενα κάτι σαν το avantime της Ρενώ με επίπεδο πάτωμα και plugin καθίσματα 6θεσια περιστρεφομενα συρόμενα κλπ. Κρίμα που επικράτησε ένα συμβατικό τριών όγκων όχημα και κρύβει τη κοσμογονικές αλλαγές από κάτω του. Form follows function... Not.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#658119
gto250swb έγραψε:
mirage έγραψε:Εχει διορθωθεί το θεμα με τα μενού σε μεγάλο βαθμό αλλα πραγματικα απορω γιατί δεν μπορείς να τα κανεις και από τον διακόπτη ολα αυτά. Υπόψιν ο διακόπτης απλα καθαρίζει μια φορά και, πλεον, ανοίγει το μενου στην μεγάλη οθόνη.
Κατι που ειναι εντυπωσιακό είναι πως οι καθόλα συντηρητικοί Αμερικανοί καταπίνουν ολες αυτές τις ιδιοτροπίες, τα εργονομικά φάουλ και την ποιότητα απλα επειδή ειναι Tesla.


Είναι πρωτίστως θέμα μάρκετινγκ αλλά η όλη λογική του decluttering στηρίζεται στην αυτοματοποίηση κάποιων ή σχεδόν όλων των λειτουργιών. Αυτό που εγώ ποτέ δε χωνεψα είναι η εξοργιστηκα συντηρητική σχεδίαση του κελύφους ενώ η μηχανολογική διάταξη θα μπορούσε να υποστηρίξει μια πιο επαναστατική εργονομικά σχεδίαση. Και είναι αυτό περισσότερο εμφανές στην ύπαρξη του frunk. Θα περίμενα κάτι σαν το avantime της Ρενώ με επίπεδο πάτωμα και plugin καθίσματα 6θεσια περιστρεφομενα συρόμενα κλπ. Κρίμα που επικράτησε ένα συμβατικό τριών όγκων όχημα και κρύβει τη κοσμογονικές αλλαγές από κάτω του. Form follows function... Not.


Μήπως το κάνανε για λόγους αεροδυναμικής; Για να έχεις χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή τρεις όγκους δεν πρέπει να έχεις; Ειδικά στα ηλεκτρικά μια μεγάλη αεροδυναμική αντίσταση στα πολλά μπορεί να κόψει κάμποση αυτονομία.
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#658128 @kouladi

Η λογική ήταν να μην αποξενωσουν τον μέσο Αμερικανό, και να αποδείξουν ότι είναι νορμάλ αυτοκίνητα, ίσως κάποια αεροδυναμικά και παθητικής ασφάλειας πλεονεκτήματα ενός Σεντάν δεν θα έπρεπε να αποθαρρύνουν τους μηχανικούς να εκμεταλλευτούν και χωροταξικά την απουσία μεκ. Είναι κάθε στα 100 χρόνια ευκαιρία.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#658130 +1

Όπως πχ το HyWire του 2002
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#658216 Νομίζω είναι απλά οικονομία. Εϊναι πολύ πιο φτηνό να τα περάσεις όλα από μια οθόνη, ούτε κουμπιά, ούτε λεβιέδες. Οτιδήποτε μηχανικό είναι labour intensive, θέλει επιπλέον χώρο, χρόνο, υλικά και κόπο για να σχεδιαστεί, δοκιμαστεί, εγκριθεί, κατασκευαστεί και να τοποθετηθεί ενώ βέβαια επηρεάζει και την σχεδίαση των γύρω αντικειμένων (την περιπλέκει άρα την κάνει πιο ακριβή και αργή).
Τα ρίχνεις όλα λοιπόν σε μια οθόνη αφής, ούτε κουμπιά ούτε τίποτα και το πλασάρεις σαν μινιμαλιστικό, φουτουριστικό κλπ.
Γενικά κατασκευαστικά τα Tesla πέραν των κινητήρων-μπαταριών στα οποία έχει επενδύσει χοντρά δεν είναι ιδιαίτερα προηγμένα, αντίθετα είναι πολύ συμβατικά. Αναφέρθηκαν ήδη άλλα οχήματα/concepts που δείχνουν πως θα μπορούσαν να κινηθούν.
Από την άλλη όμως δεν βλέπω και κανέναν άλλον να τα εκμεταλλεύεται σχεδιαστικά. Ίσως κάποιος που υστερεί στην ηλεκτρική τεχνολογία να επένδυε στο σχεδιαστικό πλεονέκτημα, κερδισμένος θα έβγαινε σε πωλήσεις.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#658217 O διακόπτης υπάρχει δεν εχει καταργηθεί.