Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#657265 Καλήμερα στην παρέα
Το 2ο αυτοκίνητο της οικογενείας (Opel Corsa 1.0/90, '15 βενζίνη) φεύγει στον πατέρα μου στην επαρχία διότι το δικό του Rav4 διλιτρο κρίθηκε ασύμφορο για τις μετακινήσεις του. :roll:
Είμαστε λοιπόν προς αγορά 2ου μικρού πόλης. Ξεκαθαρίζω ότι το 95% της ζωης του προορίζεται να το περάσει εντός Αθηνών. Με την χρήση ως τώρα , μέσω Fuelio καταγράφω φουλαρισματα και χιλιόμετρα, διανύει περί τα 1000 χλμ το μήνα με καύσιμο συνολικής αξίας 100-110 ευρώ

Θέλω απαραίτητα να είναι "κανονικό" μικρο αυτοκίνητο, απορρίπτω διαστάσεις i10,picanto,UP, και βγάζω και το νέο Corsa εκτός για αλλαγή

Από άποψη χώρων θέλω να είναι απλά επαρκές, χώρος αποσκευών δεν με απασχολεί τόσο καθώς δεν χρησιμοποιείτε ποτέ στο έπακρο, δλδ ακόμη και στο απερχόμενο Corsa δεν μας προβλημάτισε ποτέ. Θέλω όμως να είναι σχετικά άνετο πίσω, ώστε να παίρνει 2 καθισματακια που σε λίγα χρόνια θα φύγουν. Προφανώς καμία παραχώρηση σε θέματα ασφάλειας

Μπλιμπλικια μας αφήνουν παγερά αδιάφορους, απλά θέλουμε ραδιόφωνο που να πιάνει Sfera/Dromos FM (don't judge) και να έχει ένα ρημαδοbluetooth για το Spotify μου :roll:
Ζάντες αλουμινίου,χρώμια, κεραίες καρχαρία, μας αφήνουν παγερά αδιάφορους. Η μόνη - αισθητικής φύσεως - παραχώρηση που θα κάνουμε είναι το μεταλλικό χρώμα, εκτός από λευκό
Εχω στο μυαλο μου να κάνω μια ψακτικη για τις entry level εκδόσεις των κατασκευαστών αλλά δεν θα ήθελα να δώσω πάνω απο 14-15 χιλιάρικα, έχω πάντα στο μυαλό μου οτι το Corsa το είχα αγοράσει 12.700
Εμφανισιακά και μόνο μου αρέσει το Fiesta και φυσικά και το 208 αλλά γνωρίζω ότι είναι αλμυρό

ερωτήσεις
Αυτά τα booster, πιάνουν με isofix, η απλά με την ζωνη?
Προφανώς η χρήση μου δείχνει βενζίνη αλλά έχει νόημα να κοιτάξω πετρέλαιο?
Από άποψη οικονομίας, δεν μπορω να υπολογίζω ακριβώς, ποσο θα γλυτώνω σε δαπάνη καύσιμου?Ενα 20-30% μεσοσταθμικα
Διαβάζω για το DPF και τις αναγεννήσεις και την κίνηση στην πολη κτλ κτλ, αλλά σίγουρα δεν τα εχει λάβει υποψιν του ο κάθε κατασκευαστής? Υπάρχουν κάποια άλλα μειονεκτήματα που θα έπρεπε να ξέρω?

ευχαριστώ εκ των προτερων
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#657282
Giuseppe Busso έγραψε:Υπάρχει Seat Ibiza 1000άρι TSI βενζίνης 3κυλ με 115 ίππους και κιβώτιο DSG7 με 13990.


εχεις δικιο, σαν να το πηρε το ματι μου σε καποια διαφημιση. Αραγε να ειναι τελικη τιμη, η θα εχει και τιποτα εξτρα εξοδα.
Άβαταρ μέλους
By nickthetrib
#657284
Geralt έγραψε:Καλήμερα στην παρέα
ερωτήσεις
Αυτά τα booster, πιάνουν με isofix, η απλά με την ζωνη?
Προφανώς η χρήση μου δείχνει βενζίνη αλλά έχει νόημα να κοιτάξω πετρέλαιο?
Από άποψη οικονομίας, δεν μπορω να υπολογίζω ακριβώς, ποσο θα γλυτώνω σε δαπάνη καύσιμου?Ενα 20-30% μεσοσταθμικα
Διαβάζω για το DPF και τις αναγεννήσεις και την κίνηση στην πολη κτλ κτλ, αλλά σίγουρα δεν τα εχει λάβει υποψιν του ο κάθε κατασκευαστής? Υπάρχουν κάποια άλλα μειονεκτήματα που θα έπρεπε να ξέρω?

ευχαριστώ εκ των προτερων

Καλημέρα
Πολυ ξεκάθαρο το τι θες, κοιτα το ibiza της προσφοράς και αν οχι, συνεχίζουμε.

Στις ερωτήσεις τωρα
- καποια booster πιανουν με isofix και να προτιμήσεις ξεκάθαρα αυτά. Θεωρώ προτιμότερο να πας σε full κάθισμα isofix 18-36 παρά σε booster που πιανει με τη ζώνη
- αν μονο πολη μεινε μακρια απο diesel (εκτος αν εννοεις γενικά λεκανοπέδιο και βγαινεις στο ποταμι - παραλία - βουλιαγμένης - Κατεχακη - Συγγρου ωρα χωρις κινηση (εκει θα του πινεις το αιμα). Αυτό που υπολογίζουν σαν κινηση σε πολή οι κατασκευαστές διαφέρει απο αυτό που ζουμε εμεις, οποτε εμφανίζονται και αλλά ζητήματα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#657285 Προσωπικα δεν θα επαιρνα DSG για μεσα στην πολη. Δεν του αρεσει ουτε του ταιριαζει το συρσιμο στην κινηση, αλλα αυτοματο με μετατροπεα ροπης νομιζω δεν εχει η κατηγορια.

Booster εχει και με isofix εχει και χωρις. Απ την στιγμη που δενεται το παιδι + το καθισμα με την ζωνη ομως δεν ξερω ποσο χρησιμο ειναι το isofix. Προσωπικα αγορασα καθισμα 18-36 με isofix και καποια στιγμη αφαιρεσα την πλατη μονο.

Diesel για αστικα χιλιομετρα δεν θα αγοραζα επισης.

Το IBIZA ειναι ωραιο αλλα σε χειροκινητο θα ειναι φθηνοτερο.

Κανενα Yaris σε προσφορα τωρα που ηρθε το νεο μοντελο δεν παιζει; Επισης το νεο Corsa δειχνει ενδιαφερον και ειναι ενα 208 με αλλα ρουχα και λιγοτερα λεφτα
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#657286
Geralt έγραψε:έχω πάντα στο μυαλό μου οτι το Corsa το είχα αγοράσει 12.700

αυτές τις τιμές ξέχνα-τες πλέον , λόγω ρήτρας ρύπων για την ανάπτυξη της τεχνολογίας για τα ηλεκτροκίνητα που έρχονται ( κάτι τέτοιο τέλος πάντων) , όλα στην κατηγορία του corsa έχουν πάρει τουλάχιστον 2-3 χιλιάρικα επάνω.

Geralt έγραψε:Διαβάζω για το DPF και τις αναγεννήσεις και την κίνηση στην πολη κτλ κτλ, αλλά σίγουρα δεν τα εχει λάβει υποψιν του ο κάθε κατασκευαστής?

κάτι Γάλλοι με ιστορία στο diesel και adblue μπορεί και να το έλαβαν υποψιν . Κάποιοι που είδαν φως και μπήκαν όπως toyota yaris diesel, όχι , δεν το έλαβαν υποψιν .
Άβαταρ μέλους
By nickthetrib
#657287
Νίκος Παππάς έγραψε:Προσωπικα δεν θα επαιρνα DSG για μεσα στην πολη. Δεν του αρεσει ουτε του ταιριαζει το συρσιμο στην κινηση, αλλα αυτοματο με μετατροπεα ροπης νομιζω δεν εχει η κατηγορια.

Σωστή σαν παρατήρηση, αλλά αν είναι κινηση λεκανοπεδίου και οχι Παγκρατι-Κολιατσου, βολέυει
Νίκος Παππάς έγραψε:Booster εχει και με isofix εχει και χωρις. Απ την στιγμη που δενεται το παιδι + το καθισμα με την ζωνη ομως δεν ξερω ποσο χρησιμο ειναι το isofix. Προσωπικα αγορασα καθισμα 18-36 με isofix και καποια στιγμη αφαιρεσα την πλατη μονο.

το isofix κραταει το κάθισμα πιο σταθερό απο τη ζωνη στα booster χωρις isofix σε μια δυσκολη κατασταση φευγει το παιδί και το booster να κανει αλλου φιλους :superman:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#657293
nickthetrib έγραψε:το isofix κραταει το κάθισμα πιο σταθερό απο τη ζωνη στα booster χωρις isofix σε μια δυσκολη κατασταση φευγει το παιδί και το booster να κανει αλλου φιλους :superman:

Συμφωνω, αλλα το βασικο ειναι να δενεται σωστα ( να περναει η ζωνη και απο τα δυο κατω σημεια του καθισματος ) και ΣΦΙΧΤΑ το παιδι στο οποιο καθισμα. Ο γιος μου εμαθε να σφιγγει την ζωνη στην κοιλια ασχετα αν το καθισμα του ηταν isofix.

Αλλα παιδια φιλων εβλεπα και βλεπω να ειναι χαλαρα δεμενα. Εκει αν γινει κατι, λιγα θα προσφερει το isofix.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#657294 Ευχαριστώ για τις πρώτες απαντήσεις.
Ομολογώ οτι το αυτόματο δεν το ειχα στις βλέψεις μου μονο λογω κόστους και αξιοπιστίας
Να διευκρινίσω οτι οταν λεω κίνηση στην πολη εννοώ διαδρομές κυριως Βόρεια Προάστια(Μαρουσι-Βριλησσια-Χαλανδρι-Κηφισια), πολυ σπάνια ποταμι απο Μεταμόρφωση εως Ρεντη

επισης τωρα που το αναφέρετε νομιζω οτι το υπάρχον καθισματακι ειναι 9-36 (ηταν δωρο, και ετσι δικαιολογούμαι που δεν το κοιταξα :oops: ) τωρα ο μεγαλος μου ειναι 3ων, οποτε δεν υπάρχει λογος να παω σε booster, θα καλυφθω με το καθισματακι?Αυτο το 36kgr δεν το πολυπιστευω ειναι η αλήθεια

οπότε ντιζελ γιοκ? (κανω μια τελευταια απελπιδα προσπαθεια :s_biggrin )
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#657297 Diesel για κίνηση αποκλειστικά στην πόλη, είναι θέμα. Αν μόνον πόλη, μήπως να κοιτάξεις το νέο Yaris Hybrid; Που είναι και γενικότερα γαμάτο; Η τιμή θα είναι πάνω από 15Κ βέβαια, αλλά μέσα στην πόλη καταναλώνει κάτω από 5lt/100, λιγότερα και από diesel. Αν σκοπεύεις να το κρατήσεις πολλά χρόνια, θα σου γυρίσει αρκετά λεφτά πίσω, και βέβαια σαν Yaris και μάλιστα Hybrid, έχει και πολύ καλή μεταπώληση.
Σε πιο συμβατικά μοντέλα, εγώ δεν θα συζητούσα για χειροκίνητο καν, αλλά όχι DSG. To DSG είναι μια χαρά βέβαια, απλώς η αξιοπιστία του είναι ακόμη ένα θέμα. Καλύτερη λύση είναι να πας στο Groupe PSA (Peugeot, Citroen, Opel, DS) και να διαλέξεις το μοτέρ 1.2 με τα 100 άλογα και το 6άρι ή 8άρι αυτόματο με μετατροπέα ροπής.
Από τα μπλιμπλίκια, θα έλεγα πως σύμφωνα με τα θέλω σου, να έχει και ένα Android Auto, Apple Car Play, για να παίζεις το Spotify κατευθείαν από την οθόνη του αυτοκινήτου (και μαζί το Google Maps). Αυτό κάνω κι εγώ στο δικό μου και είναι μεγάλη βοήθεια.
Από άλλα σύγχρονα κόλπα, δεν αναφέρω κάτι, γιατί το Budget είναι χαμηλό. Δες οπωσδήποτε Corsa και C3, είναι αυτά που θα έχουν τις καλύτερες τιμές και οδήγησε οπωσδήποτε κάποια έκδοση με αυτόματο για να δεις πόσο καλό είναι.
Προσωπικά δεν προτείνω κανένα με αυτόματο χωρίς μετατροπέα ροπής, γι' αυτό και βγαίνει εκτός το πολύ καλό Clio όπως επίσης και όλα τα VAG.
Άβαταρ μέλους
By nickthetrib
#657299
Geralt έγραψε:
επισης τωρα που το αναφέρετε νομιζω οτι το υπάρχον καθισματακι ειναι 9-36 (ηταν δωρο, και ετσι δικαιολογούμαι που δεν το κοιταξα :oops: ) τωρα ο μεγαλος μου ειναι 3ων, οποτε δεν υπάρχει λογος να παω σε booster, θα καλυφθω με το καθισματακι?Αυτο το 36kgr δεν το πολυπιστευω ειναι η αλήθεια

Η μεγάλη μου είναι 5 και ειναι ανετη σε καθισμα 9-36 χωρίς δυνατοτητες ρυθμισεων κλπ στο αμαξι του παππου της (ο μ@λ@κας δε ρωτησε και πηρε μια |λογοκρισία| απο τα jumbo ενω με τα ίδια λεφτά επαιρνε πολύ καλυτερο και σε ασφαλεια και σε ανεση), οπότε και στα 36 να μην φτασει, θα φτασει στα 25 ανετα (στο δικό μας εχουμε το 18-36 isize2 της besafe)
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#657302 Το αλλο μου αμαξι ειναι το Grandland X, με τον ιδιο Puretech 1.2/130 και την συνδεσιμοτητα της Opel (τη ιδια οθονη βαζει σε ολα τα μοντελα) που ειναι πολυ καλη. Οποτε εχω καλη εμπερια, συμφωνω μαζι σου με Android Auto ειμαι αρχοντας και απο θεμα πλοηγησης και απο θεμα μουσικης.
Δεν με νοιαζει να εχει οθονη το καινουργιο, ετσι κι αλλιως πλοηγηση πολυ σπανια την χρησιμοποιω και οπως προειπα μου αρκει να στριμαρω απο το Spotify σε ενα bluetooth συμβατικο ραδιοφωνο

Απλα ειπα να μην παω παλι σε Opel, να αλλαξω λιγο :lol:
Ειχα Yaris απο 2002 μεχρι 2007 και ακολουθως Auris απο 2007 εως 2019 οποτε εχω και μια εμπειρια σε Toyota που ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος απο την αξιοπιστια τους. Βεβαια το Yaris ηταν φτερο στον ανεμο, και το Auris δεν ηταν και το πιο γρηγορο αυτοκινητο στον κοσμο,ασε που με 5η και πανω απο 110 μουγκριζε σαν ελεφαντας και σου εφερνε ολο τον δρομο μεσα. Το Auris τσιμπουσε αρκετα και εντος,εαν θυμαμαι καλα κατω απο 8 δεν ειδα ποτε

Δεν ξερω για την καταναλωση ειμαι πιο προβληματισμενος.
Δλδ εαν το ντιζελ ειναι να μου εξοικονομησει μονο 20-30 ευρω μηνιαιως και να πρεπει να εχω το νου μου να βαζω μονο καλο πετρελαιο, να κανω αναγεννηση και γενικως να αγχώνομαι μηπως τυχει η στραβη και την χρυσοπληρωσω, ε τοτε τα δινω τα εξτρα της βενζινης, δεν τα τσιγκουνευομαι. Αμα ειναι μεγαλυτερο το οφελος ομως?
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#657303
nickthetrib έγραψε:
Geralt έγραψε:
επισης τωρα που το αναφέρετε νομιζω οτι το υπάρχον καθισματακι ειναι 9-36 (ηταν δωρο, και ετσι δικαιολογούμαι που δεν το κοιταξα :oops: ) τωρα ο μεγαλος μου ειναι 3ων, οποτε δεν υπάρχει λογος να παω σε booster, θα καλυφθω με το καθισματακι?Αυτο το 36kgr δεν το πολυπιστευω ειναι η αλήθεια

Η μεγάλη μου είναι 5 και ειναι ανετη σε καθισμα 9-36 χωρίς δυνατοτητες ρυθμισεων κλπ στο αμαξι του παππου της (ο μ@λ@κας δε ρωτησε και πηρε μια |λογοκρισία| απο τα jumbo ενω με τα ίδια λεφτά επαιρνε πολύ καλυτερο και σε ασφαλεια και σε ανεση), οπότε και στα 36 να μην φτασει, θα φτασει στα 25 ανετα (στο δικό μας εχουμε το 18-36 isize2 της besafe)


ααα μια χαρα!Και βλεπει και εξω ανετα ε?
Εχω αυτο https://www.skroutz.gr/s/11960310/Joie-Bold-Slate.html αρα μαλλον το γλυτωνω το πουστερ
Άβαταρ μέλους
By nickthetrib
#657311
Geralt έγραψε:
nickthetrib έγραψε:
Geralt έγραψε:
επισης τωρα που το αναφέρετε νομιζω οτι το υπάρχον καθισματακι ειναι 9-36 (ηταν δωρο, και ετσι δικαιολογούμαι που δεν το κοιταξα :oops: ) τωρα ο μεγαλος μου ειναι 3ων, οποτε δεν υπάρχει λογος να παω σε booster, θα καλυφθω με το καθισματακι?Αυτο το 36kgr δεν το πολυπιστευω ειναι η αλήθεια

Η μεγάλη μου είναι 5 και ειναι ανετη σε καθισμα 9-36 χωρίς δυνατοτητες ρυθμισεων κλπ στο αμαξι του παππου της (ο μ@λ@κας δε ρωτησε και πηρε μια |λογοκρισία| απο τα jumbo ενω με τα ίδια λεφτά επαιρνε πολύ καλυτερο και σε ασφαλεια και σε ανεση), οπότε και στα 36 να μην φτασει, θα φτασει στα 25 ανετα (στο δικό μας εχουμε το 18-36 isize2 της besafe)


ααα μια χαρα!Και βλεπει και εξω ανετα ε?
Εχω αυτο https://www.skroutz.gr/s/11960310/Joie-Bold-Slate.html αρα μαλλον το γλυτωνω το πουστερ

Ναι μια χαρα βλεπει, εδώ και κανα 6μηνο βγαζει μονη της και την αντηλιακη προστασία αν θελει.
Μια χαρα το καθισματάκι που έχεις.
Off Topic mode OFF
Παμε να δουμε σε τι αμαξι θα βαλεις το καθισματάκι τωρα.
Αν η προσφορά για το ibiza παιζει και για χειροκινητο πιστευω θα εισαι τζετ. Πηγαινε σε μια σεατ να ρωτήσεις
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#657356 Τηλεφωνικώς μου επιβεβαιώνουν
το Ibiza αυτόματο, με τον 1.0/116 στα 14.000 αλλά χωρίς μεταλλικό, δλδ με μεταλλικό κάνα 500αρικο επάνω
αλλά στο αντίστοιχο χειροκίνητο μου ανέφεραν ότι μπορεί να παίξει και στα 13.000 με μεταλλικό

Αυτά για έτοιμοπαραδοτα, έχουν προς td το χειροκίνητο, θα πάω να το δω από κοντά