Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#655274 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#655372
BARHonda έγραψε:O Horner έλεγε ότι και στο GPS φαίνεται η διαφορά στην επιτάχυνση που (δεν) έχουν στην Ferrari

O Magnussen δήλωσε ότι τα Q modes φέτος φαίνονται/νιώθουν πιο αδύναμα από πέρσι


< >



Το είπαμε ότι χάσανε κάποια ισχύ σε σχέση με πέρσι:
1) Υπάρχουν πλέον διαφορετικοί περιορισμοί.
2) Φέρανε το αρχικό μοτέρ, με τους νέους περιορισμούς, για τις δοκιμές, με σκοπό να έρθει μετά από 1-2 αγώνες το πιο εξελιγμένο. Έγιναν όσα έγιναν, η Ιταλία έκλεισε από τις πρώτες τα εργοστάσια, και μετέπειτα για λόγους κόστους απαγορεύτηκαν οι εξελίξεις. Οι κατασκευαστές σε χώρες που κλείσανε αργότερα όμως λόγω ιού, πρόλαβαν και έβγαλαν νέα εξέλιξη.

Αυτά δεν αναιρούν ότι η Ferrari είχε 10-15 χ.α.ω. λιγότερα στην ευθεία από την AR, με το ίδιο μοτέρ. Αυτό δείχνει ότι είναι τούβλο στην ευθεία, χωρίς να κερδίζει και τίποτα στις στροφές.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#655383
REALZEUS έγραψε:
BARHonda έγραψε:O Horner έλεγε ότι και στο GPS φαίνεται η διαφορά στην επιτάχυνση που (δεν) έχουν στην Ferrari

O Magnussen δήλωσε ότι τα Q modes φέτος φαίνονται/νιώθουν πιο αδύναμα από πέρσι


< >



Το είπαμε ότι χάσανε κάποια ισχύ σε σχέση με πέρσι:
1) Υπάρχουν πλέον διαφορετικοί περιορισμοί.
2) Φέρανε το αρχικό μοτέρ, με τους νέους περιορισμούς, για τις δοκιμές, με σκοπό να έρθει μετά από 1-2 αγώνες το πιο εξελιγμένο. Έγιναν όσα έγιναν, η Ιταλία έκλεισε από τις πρώτες τα εργοστάσια, και μετέπειτα για λόγους κόστους απαγορεύτηκαν οι εξελίξεις. Οι κατασκευαστές σε χώρες που κλείσανε αργότερα όμως λόγω ιού, πρόλαβαν και έβγαλαν νέα εξέλιξη.

Αυτά δεν αναιρούν ότι η Ferrari είχε 10-15 χ.α.ω. λιγότερα στην ευθεία από την AR, με το ίδιο μοτέρ. Αυτό δείχνει ότι είναι τούβλο στην ευθεία, χωρίς να κερδίζει και τίποτα στις στροφές.
Ποιοί είναι οι διαφορετικοί περιορισμοί;


< >
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#655386
BARHonda έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
BARHonda έγραψε:O Horner έλεγε ότι και στο GPS φαίνεται η διαφορά στην επιτάχυνση που (δεν) έχουν στην Ferrari

O Magnussen δήλωσε ότι τα Q modes φέτος φαίνονται/νιώθουν πιο αδύναμα από πέρσι


< >



Το είπαμε ότι χάσανε κάποια ισχύ σε σχέση με πέρσι:
1) Υπάρχουν πλέον διαφορετικοί περιορισμοί.
2) Φέρανε το αρχικό μοτέρ, με τους νέους περιορισμούς, για τις δοκιμές, με σκοπό να έρθει μετά από 1-2 αγώνες το πιο εξελιγμένο. Έγιναν όσα έγιναν, η Ιταλία έκλεισε από τις πρώτες τα εργοστάσια, και μετέπειτα για λόγους κόστους απαγορεύτηκαν οι εξελίξεις. Οι κατασκευαστές σε χώρες που κλείσανε αργότερα όμως λόγω ιού, πρόλαβαν και έβγαλαν νέα εξέλιξη.

Αυτά δεν αναιρούν ότι η Ferrari είχε 10-15 χ.α.ω. λιγότερα στην ευθεία από την AR, με το ίδιο μοτέρ. Αυτό δείχνει ότι είναι τούβλο στην ευθεία, χωρίς να κερδίζει και τίποτα στις στροφές.
Ποιοί είναι οι διαφορετικοί περιορισμοί;


< >


Οτι απαγορευεται το κλεψιμο? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#655389
George_Prix έγραψε:
BARHonda έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
BARHonda έγραψε:O Horner έλεγε ότι και στο GPS φαίνεται η διαφορά στην επιτάχυνση που (δεν) έχουν στην Ferrari

O Magnussen δήλωσε ότι τα Q modes φέτος φαίνονται/νιώθουν πιο αδύναμα από πέρσι


< >



Το είπαμε ότι χάσανε κάποια ισχύ σε σχέση με πέρσι:
1) Υπάρχουν πλέον διαφορετικοί περιορισμοί.
2) Φέρανε το αρχικό μοτέρ, με τους νέους περιορισμούς, για τις δοκιμές, με σκοπό να έρθει μετά από 1-2 αγώνες το πιο εξελιγμένο. Έγιναν όσα έγιναν, η Ιταλία έκλεισε από τις πρώτες τα εργοστάσια, και μετέπειτα για λόγους κόστους απαγορεύτηκαν οι εξελίξεις. Οι κατασκευαστές σε χώρες που κλείσανε αργότερα όμως λόγω ιού, πρόλαβαν και έβγαλαν νέα εξέλιξη.

Αυτά δεν αναιρούν ότι η Ferrari είχε 10-15 χ.α.ω. λιγότερα στην ευθεία από την AR, με το ίδιο μοτέρ. Αυτό δείχνει ότι είναι τούβλο στην ευθεία, χωρίς να κερδίζει και τίποτα στις στροφές.
Ποιοί είναι οι διαφορετικοί περιορισμοί;


< >


Οτι απαγορευεται το κλεψιμο? :hmmm:
Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια είναι η όλη φάση και απορώ που το συζητάμε. Ένα PU που πέρσι πρακτικά ήταν άθραυστο και δεν υπήρχε λόγος μέιωσης απόδοσης, φέτος «ξαφνικά» είναι 3ο ή 4ο καλύτερο

Ακόμα και drag να έχει το αμάξι, το βλέπεις περισσότερο στην τελική και όχι στην επιτάχυνση


< >
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#655390 Verstappen told the world that’s “what happens when you stop cheating”.

:s_drinks :s_drinks :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#655391 Προσωπικα δε με παραξενεψε η κλεψια της Ferrari. Ο κλεψας του κλεψαντος ειναι ο χωρος της F1.

Αυτο που με παραξενεψε ειναι η αντιδραση των Φερραρικων. Θα μπορουσαν να την κανουν γαργαρα τη δουλεια και να ξεχαστει γρηγορα. Αλλα οχι!!! Πρεπει να βγουνε απο πανω και να μας χαρακτηρισουν ασχετους που τολμησαμε να ξεστομισουμε τοσο αβασιμες κατηγοριες!!!

Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου :lol:
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#655448 Πιπέρι :s_laughat
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#655453
BARHonda έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
BARHonda έγραψε:O Horner έλεγε ότι και στο GPS φαίνεται η διαφορά στην επιτάχυνση που (δεν) έχουν στην Ferrari

O Magnussen δήλωσε ότι τα Q modes φέτος φαίνονται/νιώθουν πιο αδύναμα από πέρσι


< >



Το είπαμε ότι χάσανε κάποια ισχύ σε σχέση με πέρσι:
1) Υπάρχουν πλέον διαφορετικοί περιορισμοί.
2) Φέρανε το αρχικό μοτέρ, με τους νέους περιορισμούς, για τις δοκιμές, με σκοπό να έρθει μετά από 1-2 αγώνες το πιο εξελιγμένο. Έγιναν όσα έγιναν, η Ιταλία έκλεισε από τις πρώτες τα εργοστάσια, και μετέπειτα για λόγους κόστους απαγορεύτηκαν οι εξελίξεις. Οι κατασκευαστές σε χώρες που κλείσανε αργότερα όμως λόγω ιού, πρόλαβαν και έβγαλαν νέα εξέλιξη.

Αυτά δεν αναιρούν ότι η Ferrari είχε 10-15 χ.α.ω. λιγότερα στην ευθεία από την AR, με το ίδιο μοτέρ. Αυτό δείχνει ότι είναι τούβλο στην ευθεία, χωρίς να κερδίζει και τίποτα στις στροφές.
Ποιοί είναι οι διαφορετικοί περιορισμοί;


< >


Σε fuel flow (με νέους σένσορες που μετράνε διαφορετικά) και στην καύση που έκαναν στον προθάλαμο. Η Ferrari είχε σκοπό να φέρει άλλο μοτέρ σύντομα. Το 1ο ήταν συντηρητικό, για τις δοκιμές με τις νέες τεχνικές οδηγίες, και για να δούνε πως θα συμπεριφερθεί με αυτές.

"“I think in terms of overall performance on the power and the engine, we are not as strong as we were last year. We were somehow focused on our reliability and that is somehow compromising eventually the performance."
“But the drag is significantly affecting the speed. I think when you look for better speed you need to look for the drag and the power of the engine itself. We will work on both items for the future no doubt.
“Drag is the one you may eventually address earlier compared to the power unit: for that you need to wait for the second power unit.”
https://www.planetf1.com/news/mattia-bi ... gine-2020/

Αυτά τα έλεγε ο Μπινότο 1η Μαρτίου. Που να φανταστεί τι είχε να γίνει...

ΥΓ: Ξέχασες τις βλάβες πέρσι μου φαίνεται...
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#655457
REALZEUS έγραψε:Σε fuel flow (με νέους σένσορες που μετράνε διαφορετικά) και στην καύση που έκαναν στον προθάλαμο. Η Ferrari είχε σκοπό να φέρει άλλο μοτέρ σύντομα. Το 1ο ήταν συντηρητικό, για τις δοκιμές με τις νέες τεχνικές οδηγίες, και για να δούνε πως θα συμπεριφερθεί με αυτές.

"“I think in terms of overall performance on the power and the engine, we are not as strong as we were last year. We were somehow focused on our reliability and that is somehow compromising eventually the performance."
“But the drag is significantly affecting the speed. I think when you look for better speed you need to look for the drag and the power of the engine itself. We will work on both items for the future no doubt.
“Drag is the one you may eventually address earlier compared to the power unit: for that you need to wait for the second power unit.”
https://www.planetf1.com/news/mattia-bi ... gine-2020/

Αυτά τα έλεγε ο Μπινότο 1η Μαρτίου. Που να φανταστεί τι είχε να γίνει...

ΥΓ: Ξέχασες τις βλάβες πέρσι μου φαίνεται...


Το fuel flow δεν άλλαξε, παραμένει 100Kg/ώρα (από το 2014). Ο 2ος αισθητήρας μπήκε λόγω Ferrari. Αυτό ΔΕΝ είναι περιορισμός και ελπίζω να μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αυτό το βασικό

Τα της καύσεως δεν τα γνωρίζω, δεν θυμάμαι να διάβασα κάτι σχετικό

Όσο για την αξιοπιστία, θυμάμαι ότι η ομάδα έβγαλε τη χρονιά πέρσι χωρίς ποινές, σωστά; Είχε βέβαια κάποια θέματα σε qualy, αλλά δεν θυμάμαι να ξόδεψε παραπάνω elements ( διόρθωσε με αν δεν θυμάμαι καλά )

Στη Mercedes, θυμάμαι το μπαμ του Στρολ στον Καναδά με το νέο σπεκ και του Bottas στην Βραζιλία

Εκεί που θέλω να καταλήξω, χωρίς προφανώς να ξέρω ποια είναι η πραγματική αλήθεια για την αξιοπιστία του περσινού PU ( μία άποψη εκφέρω με βάση αυτά που ανέφερα παραπάνω ), είναι ότι δεν μπορώ να δεχτώ τη δικαιολογία της αξιοπιστίας για την μειωμένη απόδοση εφέτος

Αλλά αυτά συμβαίνουν όταν κάνουν συμφωνίες για το «καλό» του αθλήματος και αφήνουν τους υπόλοιπους να μαντεύουν το περιεχόμενο της συμφωνίας αυτής


< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#655468 1) Υπήρξαν αλλαγές στους περιορισμούς και για αυτό μπήκαν οι νέοι σένσορες. Αυτό επηρέασε όλους τους κατασκευαστές, αλλά περισσότερο την Ferrari, που δεν πρόλαβε και να φέρει το εξελιγμένο μοτέρ.
"Less fuel outside the tank
The 2020 Technical Regulations limit the amount of fuel allowed to course around the car outside of the fuel survival cell to just 250ml – down from two litres in 2019 – all of which should be used for “the normal running of the engine”, according to the regs. That’s to deter teams from seeking any potential benefit to be had from keeping large amounts of fuel outside of the tank."
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... ntN64.html

2) Αστοχίες PU πέρσι μόνο στο αγώνα:
α) Leclerc - Bahrain, β) Vettel - Russia - και οι δύο κόστισαν σχεδόν σίγουρες νίκες.
Συν αστοχίες σε δοκιμαστικά (που δεν μετράνε στις ποινές, αν δεν είναι πλέον race components) και 4o ICE σε Leclerc.

3) Σχετικά με το pre-chamber: https://www.greencarcongress.com/2016/0 ... mahle.html
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#655472 Από Motorsport Italia:


David Sanchez and Enrico Cardile on the SF90 had thought of clearing the entire area above the engine by bringing all the radiators and exchangers into the bellies, to free the hood and reduce the resistance to advancement, while Mercedes and Red Bull have maintained a high part of the cooling system, looking for slimmer sides.
The facts indicate that they were right: on the SF1000 the cooling system was optimized to the point that the speed of the passage of air was reduced with four radiators packed one on top of the other, creating an aerodynamic locking that made the Rossa a sort of "wall", unable to reach high maximum speeds.
Basically, the hot air is not extracted quickly from the sides and harmful turbulences are generated which can go to touch the exhausts which, on the other hand, must be as close as possible to the body of the engine, in order to leave a large vent channel in the back of the car body.
The most attentive will not have missed that in Austria the terminal part of the bellies had been cut to enlarge the outlets of hot air in spite of a worse aerodynamic efficiency. What did they decide to do in Maranello? They probably decided to bring a radiant element over the power unit, freeing the sides.
It cannot be excluded that in part the problem may have been caused also by the dirty air that could get into the radiator vents. The front wheel, in fact, generates harmful turbulences that the barge boards and flow deviators have the task of deviating precisely to move them away from the body of the car and from the possibility that they can be channeled into the mouths of the radiators or under the bottom, towards the rear diffuser .
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#655711 Η απορία μου είναι προς τους Ρεντμπουλοχοντέους. Τι ακριβώς κλεψιά σταμάτησαν αυτοί και η ψαλίδα ΤΟΥΣ με τη Μερκ άνοιξε σαν τα μπούτια της Σάσα Γκρέι; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#655719 Καμια κλεψια. Απλα Μεξικο Βραζιλια κλπ εχουν μεγαλυτερο υψομετρο. Και πανε καλυτερα τα πιο αδυναμα μοτερ...
Μπορει βεβαια να εβαλαν λιγο παραπανω φτερο οπως η Φερραρι στο Austin :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#655721 Ενώ η Αυστρία είναι ακροθαλασσιά. ΟΚ περνάμε σε επόμενη γραμμούλα