Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#654567 Χθες παρατηρούσα ένα Smart 1ης γενιάς , ΕΟ , Μάλγαρα.

120km/h + , μου φάνηκε νευρικό πάνω απο τις λακούβες και κακοτεχνίες, χωρίς σύστημα ευστάθειας θα έπρεπε να δίνεται με στυλό και χαρτί για διαθήκη.

Επειδή έχω οδηγήσει το iQ σε τέτοιες ταχύτητες σε ανάλογο δρόμο, δεν μου έδινε ανασφάλεια.
Αναρτήσεις και μετατρόχια πιστεύω οτι παίζουν ρόλο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#655288 Λίγα λόγια για το Toyota Aygo 2020 72ps

Το πήραμε για να πάμε ένα πενθήμερο στο εξοχικό. Οπότε δεν πήραμε πράγματα για ΠΣΚ, αν και τα καλοκαιρινά ρούχα, είναι πολύ μικρότερα σε όγκο.

Πήραμε μια μεγάλη βαλίτσα που την έβαλα στα πίσω καθίσματα. Ορίστε το πρώτο συν. Είναι 5θυρο.
Μια χειραποσκευή που μπήκε στο πορτ μπαγκάζ μαζί με ένα γυναικείο τσάντα-καλάθι και ένα backpack.
Θεωρώ ότι για 2 άτομα και με τις αποσκευές τους, ακόμη και για πολλές μέρες, βολεύεσαι μια χαρά.
Αν θέλεις ποδήλατα, (παγο)πέδιλα, κανό κλπ, τότε δεν κάνει για αυτές τις εξυπηρετήσεις.
Μια παρατήρηση έχω μόνο. Θα ήθελα οι πίσω πόρτες να έχουν μεγαλύτερο άνοιγμα. Δεν μπορώ να κάνω συγκριτικό με άλλα αμάξια της κατηγορίας όπως up!, Picanto, i10 γιατί δεν έχω μέτρο σύγκρισης καν. Απλά το αναφέρω.

Κάναμε 235χλμ και στην επιστροφή το γέμισα με 25€ 100άρας BP και τιμή 1.649/λίτρο.
Πράγμα που σημαίνει ότι καταναλώσαμε 15+ λίτρα. Η μέση κατανάλωση /100km βγαίνει στα 6.45lt/100km, ενώ στο BC έγραφε 7.0lt/100km με μηδενισμό πριν φύγουμε για το πενθήμερο. Η χρήση ήταν με συνεχή κλιματισμό και όλο το βάρος των αποσκευών και φυσικά 2 άτομα.

Στο οδόμετρο το αμάξι δεν έχει ούτε 600km σήμερα που μιλάμε. Είναι αρκετά σφιχτό. Στο πήγαινε, δηλαδή περίπου τα μισά χιλιόμετρα, οδήγησε η Μπούσαινα. Μέσα στο χωριό και στην επιστροφή, οδήγησα εγώ. Το άνοιξα μέχρι τα 165km/h.
Ήδη ξεπέρασε τα χιλιόμετρα που τερμάτιζε το Smart προηγούμενης γενιάς που τελίκιαζε στα 160 και έχω κάνει ταξίδια Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα με το πόδι στο πάτωμα.
Δεν το λέω όμως για αυτό. Απλά κάνω κάποιες τυχαίες αναφορές που μου έρχονται κατά νου.

Πιστεύω πως θα πέσει κι άλλο η κατανάλωση και θα κάνει το πηγαινέλα στο εξοχικό να συμφέρει αρκετά το Aygo.


Πάμε τώρα στην ουσία.
Εμένα αυτός ο κινητήρας με αυτό το κιβώτιο, μου αρέσει πολύ... Το έχω ερωτευτεί και θέλω να το οδηγώ συνέχεια. :dizzy:
Νιώθεις μια ευστροφία, τύπου μηχανής. Έχει μια όρεξη να ανεβάσει στροφές. Ταυτόχρονα συνοδεύεται και από την χαρακτηριστική 3κύλινδρη χροιά που εγώ, προερχόμενος από το πολύ ήσυχο με κλειστά παράθυρα Leon, με πορώνει να το πατάω, να αφήνω και να ξαναπατώ το γκαζάκι του.
Το δε κιβώτιο, δεν θα το έλεγα τόσο βουτυρένιο, όσο λαστιχένιο. Θυμίζει λίγο τη λαστιχένια αίσθηση των BMW στο κούμπωμα της σχέσης αλλά φυσικά μέχρι εκεί. Λίγο είπα. Ο συμπλέκτης πανάλαφρος, απομονώνει σχετικά χαμηλά και έχει μεγάλο εύρος που δέχεται τη μετάδοση χωρίς να κάνεις το πατινάρισμα του αρχάριου οδηγού. Με λίγα λόγια; ΤΕΛΕΙΟ για αρχάριο οδηγό. Εξαιρετικά πανεύκολο που το συνηθίζεις σε 5 λεπτά και θες να κάνεις συνέχεια παιχνίδι με τις αλλαγές ταχυτήτων.
Εντυπωσιακό το ότι είναι δεκτικό και στα κατεβάσματα.
Για την ώρα δηλώνω υπέρμετρα ευχαριστημένος για τον τρόπο λειτουργίας του Αυγού. Σκεφτείτε ότι όλα τα παραπάνω, μέσα την πόλη είναι τα ατού του.

Μπορεί να τραβήξει κουπί, έχοντας ρίξει αρκετά τα km/h, σχεδόν να σταματήσεις έχοντας 2η σχέση μέσα. Σηκώνει. Και αν παίξεις και λίγο διπλοσυμπλεξάρισμα, δεν θα χρειαστεί να βάλεις 1η.

Κατασκευή. Εκεί δηλώνω εντυπωσιασμένος. :dizzy:
Μασίφ. Δεν κάνει κιχ. Ξέρω θα μου πείτε ανάρτηση παιδική χαρά και ελαστικά μπαλόνια. Δεκτόν.
Αλλά μου δίνει την αίσθηση, έχοντας και τα σκληρά πλαστικά, ότι δεν θα ξεκουρδιστεί ποτέ.
Η πινελιά στις πόρτες δε, με το εσωτερικό βάψιμο στο χρώμα του εξωτερικού αμαξώματος, που αρέσει πάρα πολύ!
Τα μονοκόμματα καθίσματα είναι σαφώς καλύτερα από του Fiat 500. Δεν είναι ένα κάθισμα για πλευρική στήριξη αλλά είναι αναπαυτικό και λόγω του υφάσματος και κρατάει και δείχνει ανθεκτικό στη χρήση. Δεν θα λερώνει κιόλας.


Στο δρόμο.
Σας είπα για την ανάρτηση και τα ελαστικά. Αυτά μεταφράζονται σε άνετη οδήγηση. Δεν σε απασχολούν λακούβες.
Και παρόλο το μικρό πλαίσιο και μεταξόνιο, δεν δείχνει ο πίσω άξονας να επηρεάζεται ιδιαίτερα από τις ανωμαλίες και τις εγκάρσιες λακούβες. Δεν τρομάζει.
Αυτό όμως που θέλει συνήθεια είναι το τιμόνι. Το οποίο το βρήκα υπερβολικά ακριβές για το είδος της κατηγορίας. Και εξαιτίας του χαλαρού στησίματος, οδηγεί σε μικρορυθμίσεις αν και εφόσον ο δρόμος δεν είναι τύπου νέας Εθνικής Οδού.
Και μιας και ανέφερα ΕΟ, ναι, οι πλευρικοί άνεμοι θα σε κάνουν να σηκώσεις το πόδι από το γκάζι και να σφίξεις το τιμόνι. Αναμενόμενο. Αναφέρομαι με ταχύτητες άνω των 100km/h. Αλλά όλα παίζουν ρόλο. Λεπτά ελαστικά, ψηλό αμάξι από το έδαφος αλλά και κουβούκλιο, μεταξόνιο. Ε πάλι καλά να λέμε.
Αξιοπρεπέστατο. Για 100km εθνικού δρόμου, είναι οκ. Για παραπάνω, πάρτε άλλο αμάξι.

Πάμε στις στροφές Κορίνθου-Επιδαύρου. Εκεί είναι εντελώς εκτός από το στοιχείο του. Θα πας σιγά και προσεκτικά και θα αφήσεις όσους θέλουν να σε προσπεράσουν. Είναι απλά για να σε μεταφέρει. Και δεν είναι μόνο το στήσιμο. Είναι και τα φρένα τα οποία είναι φρένα πόλης, δηλαδή έχεις φρένο από τα πρώτα cm αλλά όχι από km/h τις τάξεως των 60-80 με τις απανωτές στροφές. Και επίσης όταν βραδιάσει, έχει επίσης φώτα μικρού αυτοκινήτου. Ακόμη και η σκάλα των προβολέων δεν με ικανοποίησε.

Αρκετά από αυτά που αναφέρω, είναι σκόρπιες διαπιστώσεις και παρατηρήσεις, δεν είναι καθαυτή κριτική στο στοιχείο του.

Από την άλλη μέσα στην καμπίνα του βρήκα μια άνεση για οδηγό και συνοδηγό. Και γιατί έχει χώρους για μικροαντικείμενα, μπουκάλια νερού, κινητά, ντουλαπάκι, θήκη γυαλιών μέσα σε αυτό, αλλά και στην έκδοση που πήραμε έχεις ένα ωραίο τιμόνι με τα κουμπάκια του που αυξομείωνα την ένταση της μουσικής χωρίς να παίρνω τα χέρια μου, είχα φυσικά Android Auto με την οθόνη. Όλα καλά, όλα ανθηρά. Διακόπτες εκεί που πρέπει.

Δεν κατάφερα να λειτουργήσω το Cruise Control. Δεν ξέρω γιατί.

Θα ήθελα να έχει λιγότερο αεροδυναμικό θόρυβο, λίγο μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ χωρίς να άλλαζαν οι εξωτερικές διαστάσεις και κάποιο πίνακα οργάνων με κάνα κομμάτι έγχρωμης οθόνης όπως έχουν τα 500ράκια.

Είμαι υπερευχαριστημένος με την επιλογή. Γιατί πέρα από το γεγονός ότι μας άρεσε και μας αρέσει πολύ εξωτερικά, στην ουσία του δεν είναι λεμόνι. Και η χρήση που το θέλουμε ήταν η πόλη. Το ταξίδι προέκυψε για να κάνει χιλιόμετρα αφενός και να το δοκιμάσω αφετέρου.

Αυτά.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#655295 Κάτσε να δείς που στην πορεία ο λέοντας θα μένει κλειδωμένος για αρκετά διαστήματα.
Φαντάσου αυτά που περιγράφεις, εγώ τα έκανα με το atos, 38μιση κλάσεις αμάξι κάτω δλδ. Και δεν μιλάμε για...Επίδαυρο, το χωριό δ. Μεσσηνία το είχαμε για πλάκα, όπως και κάτι Ηγουμενίτσες για να πάρουμε το καράβι για Ιταλία κτλ. κτλ. Πρίν την Ιονία οδό :iconcool:
Ειδικά καλοκαίρι με παραλίες-άμμους-ταλαιπωρία, απλά το παράταγα στον ήλιο, μπορεί και ξεκλείδωτο :lol: :lol:
Το μεγκάν κουκουλωμένο έως και μήνες.

Άντε, θα βγάλει αρκετή δουλίτσα, ειδικά τώρα με κανά...παιδί :shifty:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#655305 Το δικό μου του 2006 δεν κάνει κιχ!!! Με 145000 χλμ. Έχει κάνει διαδρομές υπερφορτωμένο όταν το είχε η κόρη μου. Ακόμα αυτό προτιμώ στη καθημερινότητα της Αθήνας. Συμφωνώ σε ο.τι έγραψες, για την πρακτικότητα οικονομία κλπ. Θα το απολαύσετε σε βαθμό που δεν το περιμένατε.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#655317 Πάνω κάτω έτσι είναι.
Έκανα κι εγώ κάτι τέτοια ταξιδάκια στο στρώσιμο : πήγα ας πούμε μια Τρίκαλα Κορινθίας και το έβαλα και σε κατσικοδρομο και ανταποκριθηκε μια χαρά.
Πάντως δεν κάνει για τέτοια χρήση : το μοτέρ είναι οριακό, έχει αρκετή φασαρία από μοτέρ και δρόμο και τα καθίσματα είναι καλά για την κατηγορία αλλά σε μεγάλο ταξίδι κουράζουν.
Επίσης εγώ το φοβάμαι να το κυνηγήσω. Το i10 ας πούμε είχε μεγαλύτερα περιθώριο και πιθανολογώ το καινούργιο ακόμα πιο πολλά.
Για μέσα στην πόλη όμως είναι άπαιχτο : κατανάλωση υπό ΚΣ γύρω στο 5,5, εύκολο στο χειρισμό, ευέλικτο και παρκάρει στις πιο μικρές θέσεις.
Θα το ήθελα ίσως αυτόματο αλλά το αυτόματο που έχει είναι της πλάκας, οπότε καλύτερα έτσι.
Για πρώτο αμάξι δεν κάνει, για κάνα φοιτητή μόνο. Για δεύτερο όμως είναι ιδανικό.
Επίσης έχει χαμηλό κόστος συντήρησης και πάντα διαθέσιμα ανταλλακτικά.
Α και αν αποφασίσεις να το πουλήσεις, θα σε ζαλίσουν. Τα παίρνουν χωρίς καν να τα ελέγχουν, ειδικά αν έχεις βάλει μια λογική τιμή. Καλύτερη επένδυση σε αμάξι δεν μπορείς να κάνεις.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#655321 Εγώ το βρήκα απολαυστικό για στροφές because πούπουλο. Μου θύμισε το Saxo που ανεβοκατέβαινα Χάνια, Πηλίου , έτσι για old school καταστάσεις.

Εθνική , 3 άτομα, κλίμα , 130 περίπου , 5.7 L/100 έλεγε το Aygo.
Αρκετά καλή απόκριση απο το μοτέρ όταν αριθμός ατόμων =< 1 :lol:

Για 1ο αμάξι δύσκολα ναι αλλά είναι δύσκολο να το απαρνηθείς για το χαμάλη πόλης και περιστασιακό,φθηνό thrashing :inlove:
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#655333 Ως επι το πλειστον, θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες, και ιδιαιτερα με τον ομοθρησκο georgetz.
240.000+ χλμ και το θεωρω το πιο τιμιο αυτοκινητο που περασε απο τα χερια μου. (107 my2006)
Βλαβες 0.
Και ολογραφως μηδεν.
Αυτο δεν ειχε συμβει ουτε στo corolla e11 που πηρα απτον πατερα μου.

Παει τον κ :lipsealed: λο του, καθως το μοτερακι hondιζει :lol: κι εχει ψυχη!
Βεβαια αυτο παει και στα αρνητικα γιατι ευκολα μαζευεις χλμ που δεν συναδουν με τις δυνατοτητες παθητικης-ενεργητικης ασφαλειας.
Λογω βαρους το θεωρω και αρκετα διασκεδαστικο. Αρκει να μη χρειαστει καλο φρεναρισμα με στριμενους τους τροχους.
Απο τις καλες επιλογες για νεο οδηγο, λογω ευκολιας χειρισμου, αρκει να μην τρεχει.

Κατα περιοδους που δεν ειχα προσωπικο αυτοκινητο, εχω κανει κατι ταξιδαρες (πχ.γυρος Πελοποννησου 2,5Κ χλμ σε 10μερες...,Θασο,Λευκαδα,Κερκυρα...) γιατι το καλυτερο αμαξι ειναι αυτο που εχεις, μη το ξεχναμε :iconcool:

Επισης ειναι πολυ ευκολο αυτοκινητο για να δουλεψεις και ν'αλλαξεις μονος σου τα περισσοτερα αναλωσιμα.
Καταναλωση 5+ χωρις a/c, 6+ με.
Σε ανοιχτο δρομο που παιζω 140+ παει 8,5l.
Το δικο μου απο τα 200Κ χλμ κ μετα πινει το λαδακι του. Δεν rx8-ιζει αλλα θελει συμπληρωμα πριν τις αλλαγες σιγουρα.

Μια σωστη κινηση ειναι ν αλλαχτουν τα ζαντολαστιχα απο το αστειο 155/65 που θυμιζει ροδακι απο καροτσι σε κατι λιγο πιο φαρδυ.
Ολο λεω να το κανω κ μετα σκεφτομαι, "ε ποσο ν αντεξει ακομη μωρε;" κι αυτο το ρημαδι αντεχει!

υ.γ. Καλοταξιδο στην γαυροφαμιλια :s_drinks

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#655335
sebastian έγραψε:Ως επι το πλειστον, θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες, και ιδιαιτερα με τον ομοθρησκο georgetz.
240.000+ χλμ και το θεωρω το πιο τιμιο αυτοκινητο που περασε απο τα χερια μου. (107 my2006)
Βλαβες 0.
Και ολογραφως μηδεν.
Αυτο δεν ειχε συμβει ουτε στo corolla e11 που πηρα απτον πατερα μου.

Παει τον κ :lipsealed: λο του, καθως το μοτερακι hondιζει :lol: κι εχει ψυχη!
Βεβαια αυτο παει και στα αρνητικα γιατι ευκολα μαζευεις χλμ που δεν συναδουν με τις δυνατοτητες παθητικης-ενεργητικης ασφαλειας.
Λογω βαρους το θεωρω και αρκετα διασκεδαστικο. Αρκει να μη χρειαστει καλο φρεναρισμα με στριμενους τους τροχους.
Απο τις καλες επιλογες για νεο οδηγο, λογω ευκολιας χειρισμου, αρκει να μην τρεχει.

Κατα περιοδους που δεν ειχα προσωπικο αυτοκινητο, εχω κανει κατι ταξιδαρες (πχ.γυρος Πελοποννησου 2,5Κ χλμ σε 10μερες...,Θασο,Λευκαδα,Κερκυρα...) γιατι το καλυτερο αμαξι ειναι αυτο που εχεις, μη το ξεχναμε :iconcool:

Επισης ειναι πολυ ευκολο αυτοκινητο για να δουλεψεις και ν'αλλαξεις μονος σου τα περισσοτερα αναλωσιμα.
Καταναλωση 5+ χωρις a/c, 6+ με.
Σε ανοιχτο δρομο που παιζω 140+ παει 8,5l.
Το δικο μου απο τα 200Κ χλμ κ μετα πινει το λαδακι του. Δεν rx8-ιζει αλλα θελει συμπληρωμα πριν τις αλλαγες σιγουρα.

Μια σωστη κινηση ειναι ν αλλαχτουν τα ζαντολαστιχα απο το αστειο 155/65 που θυμιζει ροδακι απο καροτσι σε κατι λιγο πιο φαρδυ.
Ολο λεω να το κανω κ μετα σκεφτομαι, "ε ποσο ν αντεξει ακομη μωρε;" κι αυτο το ρημαδι αντεχει!

υ.γ. Καλοταξιδο στην γαυροφαμιλια :s_drinks

Εικόνα


Αυτο μάλιστα, λέγεται ριβιου που λέμε και στο χωριό :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By markvag
#655393 Πριν 2 εβδομάδες, και για μία σειρά περίπλοκων λόγων, βρέθηκα για ένα Σ/Κ με ένα Navarra double cab. Έχω την εντύπωση πως το αμάξι ήταν τουλάχιστον 10 ετών (αν και με μόλις 86κάτι χιλιάδες χλμ) και με το μοτέρ με τα 200 άλογα.

Εντυπώσεις; :twisted: :twisted:

Πάμε... Η εμφάνιση έχει τις γνωστές τσαχπινιές του λειτουργικού Ιαπωνικού design, δηλαδή απλά τράβηξαν δύο γραμμές, πέταξαν και κάτι φώτα, ίσα ίσα να παίρνει έγκριση τύπου και τελείωσαν. Το ίδιο και μέσα. Τα πλαστικά παίζει να είναι πιο σκληρά από τα μάρμαρα στα οποία έχει περάσει τη ζωή του το συγκεκριμένο αμάξι, αλλά δεν τρίζουν, δεν σπάνε, δεν χαλάνε (κατά βάση).

Για να μπεις μέσα σκαρφαλώνεις στα μαρσπιέ. Είναι αρκετά ψηλό, σε σημείο που ο μικρός μου (7 ετών) ζορίστηκε, μιας και δεν έχει εύκολο πιάσιμο... :lol: Κάθεσαι φυσικά ψηλά και επιβλέπεις τους ... ταπεινούς τριγύρω σου. Η θέση οδήγησης είναι πραγματικά επιτελική και σε συνδυασμό με την λαμαρίνα και τη γνώση του τι οδηγάς, σε κάνουν να μην αγχώνεσαι για το αν θα βρεις κάποιο εμπόδιο, μηχανάκι, ποδηλάτη, πεζό, αυτοκίνητο, φορτηγό, κτλ... Απλά θα τα πατήσεις... :lol: Η καμπίνα είναι εξαιρετικά ευρύχωρη, αλλά δεν υπάρχει χώρος αποσκευών φυσικά... Υπάρχει η καρότσα βεβαίως βεβαίως, απλά στο συγκεκριμένο δεν είχε κάποιο κάλυμμα, οπότε ο χώρος αποσκευών είναι το πίσω κάθισμα... :lol: Από εργονομία είναι καλό, με κλασσικούς Γιαπωνέζικους διακόπτες, σε λογικές θέσεις οι περισσότεροι.

Οδηγικά; :lol: Εντάξει, δεν ξέρω πως πάει σε στροφές, φαντάζομαι βάρκα στο γυαλό, αλλά στον δρόμο ισοπεδώνει όλες τις ανωμαλίες, χωρίς να μπορώ να πω πως είναι ιδιαίτερα άνετο. Από φρένα δεν ξέρω, για απλή μετακίνηση είναι μια χαρά, αλλά τα ταμπούρα πίσω ( :tomato: ) σε συνδυασμό με τις σχετικά μικρές ζάντες (που δεν αφήνουν χώρο για μεγάλα φρένα) και το βάρος των 1700-1800 κιλών δεν με κάνουν ιδιαίτερα αισιόδοξο. Το μοτέρ ακούγεται σαν φορτηγό (οκ, ΕΙΝΑΙ σχεδόν φορτηγό :lol: ), με μπόλικο κραδασμό και γενικά φασαρία. Εν κινήσει και πάλι ακούγεται, απλά όχι τόσο πολύ. Επίσης έχει ΔΥΝΑΜΗ! :twisted: Αν έχεις πάνω από 1500σαλ (ή κάπου εκεί), ακόμα και με 6η (ω, ναι... έχει 6 ταχύτητες), απλά πετάγεσαι. Προσπέρασμα με ταχύτητα εκκίνησης τα 80χαω και 4η είναι απλά αστείο... :inlove: ΟΚ, πάνω από 3500σαλ (και περισσότερο κάπου στις 4500σαλ που το πίεσα, μετά λυπήθηκα τα αυτιά μου) το ακούς για τα καλά, αλλά ποιος νοιάζεται, όταν στην πράξη ποτέ δεν χρειάζεται να φτάσεις εκεί.

Φυσικά από ηχομόνωση δεν είναι και Rolls Royce, οπότε φαντάζομαι στην εθνική δεν θα είναι και ότι πιο ξεκούραστο... Επίσης, αυτό που δεν σταμάτησε να μ' ενοχλεί είναι το πολύστροφο τιμόνι. Τι εννοώ; Πας να στρίψεις πχ στην πόλη και πάντα στρίβεις λιγότερο απ' όσο χρειάζεται και απ' όσο περίμενες σε σχέση με το πόσο έχεις στρίψει το τιμόνι... :lol: και το στρίβεις λίγο ακόμα για να μην κατεδαφίσεις το παρκαρισμένο... :lol: Όταν ξαναμπήκα στην μπεμπέκα μου είχα για λίγο το ακριβώς αντίθετο πρόβλημα... :lol: Θέμα συνήθειας βέβαια...

Εδώ να σημειώσω πως στην πόλη έχεις συγκεκριμένα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα.

Τα μειονεκτήματα είναι το μέγεθος (πρέπει να είναι 5μετρο τουλάχιστον)... Παρκάρεις σε κανονική κάθετη θέση και εξέχει μισό μέτρο... :lol: Επίσης, καλή τύχη να βρεις που τελειώνει το πίσω μέρος (μπροστά είναι λίιιιγο καλύτερη η κατάσταση). Για στενά, σφιχτούς ελιγμούς, κτλ, αφήστε το καλύτερα... :lol: Δεν το δοκίμασα, αλλά και μόνο στη σκέψη του στενού που έμενα στην Καλαμαριά, με έπιανε κρύος ιδρώτας... :help: :lol: Για τους καημένους που θα πατούσε βεβαίως... :lol:

Τα πλεονεκτήματα;; Ορατότητα, κάθεσαι ψηλά, είναι τετράγωνο, έχει μεγάλες τζαμαρίες, τεράστιους καθρέφτες, βλέπεις τα πάντα, εκτός από τα όρια της καρότσας... :lol: Ανωμαλίες, κτλ απλά δεν υπάρχουν. Επίσης, αν πεταχτεί κάποιος μπροστά σου, μάλλον θα τον πατήσεις... :lol:

Εδώ να σημειώσω και ένα πολύ μεγάλο + για εμένα. Το AC. Δεν πα' να το έχεις 5 ώρες στον καλοκαιρινό ήλιο; Σε 10 δευτερόλεπτα θα βγάζει παγωμένο αέρα φουλ. Η πενβέ για να πιάσει τέτοια θερμοκρασία στον αέρα του AC θέλει κανένα 5-10λεπτο και να έχεις τέρμα χαμηλωμένη τη θερμοκρασία, αναμμένη την ανακύκλωση και κανα-δυο αιτήσεις από την τοπική ΔΟΥ. Και όχι δεν έχει πρόβλημα, δουλεύει κανονικά, το έλεγξα πριν ένα μήνα. Από την άλλη η Ντατσούρνα μέχρι να ξεπαρκάρεις βγάζει κρύο αέρα, μέχρι να στρίψεις στο τετράγωνο χαμηλώνεις τον ανεμιστήρα.... :inlove:

Κατανάλωση; Όταν το πήρα το tc έδειχνε 12κάτι, όταν το έδωσα έδειχνε 11, βέβαια τα πιο πολλά χλμ που έκανα ήταν χαλαρός επαρχιακός δρόμος...

Το καλύτερο βέβαια το άφησα για το τέλος...

Εκτός δρόμου είναι πραγματικά απόλαυση. Το χρησιμοποίησα για να πάω σε μία παραλία που είναι προσβάσιμη από έναν κακό σε πολλά σημεία χωματόδρομο (3κάτι χλμ). Πάνε και ΙΧ, αλλά με ζόρι. Το Navarra απλά πετούσε. :twisted: :twisted: Βάζεις μία τρίτη, δευτέρα σε καμία κλειστή στροφή, και απλά πας. Δεν σε νοιάζει τίποτα. Πέτρες, νεροφαγώματα (είχε καναδυό που τα ΙΧ τα απέφευγαν, γιατί θα άφηναν εκεί κάρτερ και τη μισή ανάρτηση, το Navarra απλά πέρασε από πάνω, οριακά θα περνούσε και πάνω από το i20... :lol: ), ανηφόρες, κατηφόρες, δεν νιώθει αυτό, δεν νιώθεις κι εσύ. Φυσικά ούτε κατά διάνοια κόλωσε πουθενά, ούτε κατά διάνοια χρειάστηκε κοντά ή 4κίνηση, απλά πέρασε αέρα. Η απόσταση από το έδαφος τεράστια, τα λάστιχα ήταν ντεμί χωμάτινα - ασφάλτινα, η ανάρτηση απλά καταπίνει τα πάντα, το μοτέρ δεν χαμπαριάζει και εσύ είσαι με ένα χαμόγελο μέχρι τ' αυτιά. :twisted: :twisted: :inlove: :inlove:

Να σημειώσω επίσης πως από αξιοπιστία, σε σχέση με τα Toyota Hilux που έχουμε στα νταμάρια, δεν έχει σχέση... ΟΚ, αν το έχεις για οικογενειακό και πας 2-3 φορές το χρόνο κανένα χωματόδρομο (έστω και κακό) δεν θα χαλάσει ποτέ και τίποτα, απλά εμείς τα έχουμε προς καταστροφή στα νταμάρια και δεν αντέχουν όσο οι Toyotaρες! :inlove:


Εν κατακλείδι; Καθόλου πρακτικό στην πόλη, όχι ιδιαίτερα οικονομικό ή πολιτισμένο, αλλά...























































Το ΘΕΛΩ! :ninja:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#655404 Μου θύμησες το King Cab του 1990 που είχα στην εταιρία. Έτσι ένιωθα ως οδηγός. !!!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By sargus
#655408 Κάτω στην Κρήτη που τα σκίζουμε είναι γνωστό ότι τα Hilux είναι πραγματικά για αντοχή ενώ τα Navarra σκορπάνε μετά από λίγα χρόνια. Και όταν λέω τα σκίζουμε εννοώ ότι αν το μάνιουαλ γράφει επιτρεπτόμενο βάρος στην καρότσα π.χ. 1 τόνος, αυτά κυκλοφορούν συνεχώς με 1,5-2 τόνους (ελιές) και πάνε σε κάτι κατσάβραχα που πραγματικά απορείς πως γίνεται να περνάει όχημα από εκεί.
Μεγάλο respect στην Toyota.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#655412 Το προηγούμενο Navara ήταν και αυτό το αριστούργημα που έσπαγε στην μέση το πλαίσιο του. Αργά ή γρήγορα θα ερχόταν η στιγμή διάλυσης του
Άβαταρ μέλους
By markvag
#655429
sargus έγραψε:Κάτω στην Κρήτη που τα σκίζουμε είναι γνωστό ότι τα Hilux είναι πραγματικά για αντοχή ενώ τα Navarra σκορπάνε μετά από λίγα χρόνια. Και όταν λέω τα σκίζουμε εννοώ ότι αν το μάνιουαλ γράφει επιτρεπτόμενο βάρος στην καρότσα π.χ. 1 τόνος, αυτά κυκλοφορούν συνεχώς με 1,5-2 τόνους (ελιές) και πάνε σε κάτι κατσάβραχα που πραγματικά απορείς πως γίνεται να περνάει όχημα από εκεί.
Μεγάλο respect στην Toyota.


Τα δικά μας δεν κουβαλάνε φορτία, αλλά πάνω στα νταμάρια που κυκλοφορούν τρώνε πολύ μεγάλο ζόρι... Πολύ δυνατό off roading κάθε μέρα, όλη μέρα... Καμία σχέση σε αντοχή τα Toyota με τα Nissan...